Kuten kaikki täällä palstalla tietävät, maapallon henkistä tasoa ollaan nostamassa. Tässä yhteydessä maailmankaikkeuden uusi Jumaluus on avannut kaikki galaksien väliset portit, joten auttajat pääsevät nyt auttamaan meitä mistä tahansa maailmankaikkeudesta. Auttajia on tässä maapallon ympärillä, mutta he eivät voi näyttäytyä sellaisina kuin he ovat, sillä ihmiset pelästyisivät ja tuhoaisivat heidät. Olen kanava, ja kauttani sanotaan, että Sininen Enkeli ja hänen miehensä kuulivat kyllä ns. ufolaivueen äänen.
Laitan tähän pätkän 26.6.2006 kanavoidusta viestistä: "Ei ole enää mitään avaamattomia portteja. Kaikki on vapaata, joten kaikki on mahdollista. Jos ihmiset ymmärtäisivät, kuinka ihania kulttuureja ja suuria sieluja löytyy muilta galakseilta, he kutsuisivat heidät kaikki tänne. Mutta ihminen on peloissaan eikä halua kutsua, eivätkä he tule ilman kutsua. He tulisivat tänne ihan konkreettisesti neuvomaan maataloudessa, tieteissä, missä tahansa. He kouluttaisivat, mutta tässä ihmisen asenteessa on vielä paljon muutettavaa, sillä vanha Jumalahan iskosti suuren pelon ihmissieluihin siitä, että kaikki mikä tulee avaruudesta, on petollista."
Heippa!
Gnostilaisten kristillisten tekstien mukaan Vanhan Testamentin Jumala on eri kuin Taivaallinen Isä, hän, josta Jeesus puhuu. Tuo edellinenhän on "paholaiseen" verrattavissa oleva luojajumala joka pyrkii siihen, ettei ihminen tiedosta henkistä alkuperäänsä, vaan on kiinni kaikessa aineellisessa; materia, aikataulut ja keinotekoinen järjestelmä (ilmestyskirjan peto onkin tämä valvontakoneisto, jolla ihmisiä valvotaan joka hetki. Suomeen tuo tuli viimeistään silloin, kun liityttiin EU:hun)
Mutta asiaan! Onko tuo vanha Jumaluus selitettävissä edellä mainitulla kuvauksella.
Jeesushan pyrki siihen, että ihmiset tiedostaisivat henkisen alkuperänsä, eli "taivasten valtakunta on teissä sisäisesti".
Mutta mahtavaa!!! Jos nyt vihdoin alkaa uusi aika, jota olen odottanut. Mulla ei ole ollut kontaktia maailmankaikkeuden muihin asukkeihin enkä ole nähnyt ns. lentäviä lautasia, mutta olen lukenut aiheesta kirjoista ja mua kiinnostaakin enemmän sanoma, mikä teksteissä välitetään. Ja sehän on tärkeintä että ihminen tiedostaa olevansa yhtä maailmankaikkeuden, kosmisen rakkauden kanssa ja ryhtyy elämään luonnon ja luojan lakien mukaan, rakastaen lähimmäistä niin kuin itseään.
Ufojen kosminen viesti -kirjassa on eräässä sanomassa näin, että ihminen joka on joskus elänyt sellaisella planeetalla, jossa kunnioitetaan näitä luonnon lakeja ja eletään rakkauden hengen mukaan, muistaa kokemansa ja etsii samaa Maa-planeetalla eläessään ja ihmettelee, kun ei sitä löydä täältä. Ilmeisesti olen joskus elänyt tällaisella planeetalla, koska mulla on todella vahva muisto sellaisesta tunteesta. Ja oikeastaan elän tuon muiston varassa, koska tosiasia on, että täältä epäitsekästä ystävyyttä löytää todella harvoin. Mielummin olen yksin, sillä mä en kestä sitä, että ihailtavinta on olla ilkeä, ivallinen, kateellinen, tunteeton, vailla empatiaa ja kävellä toisten yli supersosiaalisuuden nimissä. Mutta muuttuuko ihminen, se jää nähtäväksi; ainakin ulkoiset, itse aiheutetut tekijät pakottavat siihen suuntaan.