Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufoja?  (Luettu 41034 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #60 : 23.08.2007 21:08:28 »

Niin se kysymys kuuluu miten päästään tämä peli läpi ja pelastetaan maailma?  Tongue
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #61 : 23.08.2007 21:33:28 »

Niin se kysymys kuuluu miten päästään tämä peli läpi ja pelastetaan maailma?  Tongue

Tuollahan se olikin:

The only way to get out of the universe and into the True Realm is for the universe to be destroyed. One cannot "ascend" into the True Realm.

Hah! Kunnon seikkailu tiedossa! Pitää vaan pistää Isä Saatana matalaksi ja ajaa systeemi alas.. Eikun vaan pässiä sarvista!  Cheesy

Muuten niin: Perkele on tarkoittanut muinaisuomalaisuudessa Ukkoa...
tallennettu

kosmos
Vieras
« Vastaus #62 : 24.08.2007 00:04:20 »

Kuten kaikki täällä palstalla tietävät, maapallon henkistä tasoa ollaan nostamassa. Tässä yhteydessä maailmankaikkeuden uusi Jumaluus on avannut kaikki galaksien väliset portit, joten auttajat pääsevät nyt auttamaan meitä mistä tahansa maailmankaikkeudesta. Auttajia on tässä maapallon ympärillä, mutta he eivät voi näyttäytyä sellaisina kuin he ovat, sillä ihmiset pelästyisivät ja tuhoaisivat heidät. Olen kanava, ja kauttani sanotaan, että Sininen Enkeli ja hänen miehensä kuulivat kyllä ns. ufolaivueen äänen.

Laitan tähän pätkän 26.6.2006 kanavoidusta viestistä: "Ei ole enää mitään avaamattomia portteja. Kaikki on vapaata, joten kaikki on mahdollista. Jos ihmiset ymmärtäisivät, kuinka ihania kulttuureja ja suuria sieluja löytyy muilta galakseilta, he kutsuisivat heidät kaikki tänne. Mutta ihminen on peloissaan eikä halua kutsua, eivätkä he tule ilman kutsua. He tulisivat tänne ihan konkreettisesti neuvomaan maataloudessa, tieteissä, missä tahansa. He kouluttaisivat, mutta tässä ihmisen asenteessa on vielä paljon muutettavaa, sillä vanha Jumalahan iskosti suuren pelon ihmissieluihin siitä, että kaikki mikä tulee avaruudesta, on petollista."

Heippa!

Gnostilaisten kristillisten tekstien mukaan Vanhan Testamentin Jumala on eri kuin Taivaallinen Isä, hän, josta Jeesus puhuu. Tuo edellinenhän on "paholaiseen" verrattavissa oleva luojajumala joka pyrkii siihen, ettei ihminen tiedosta henkistä alkuperäänsä, vaan on kiinni kaikessa aineellisessa; materia, aikataulut ja keinotekoinen järjestelmä (ilmestyskirjan peto onkin tämä valvontakoneisto, jolla ihmisiä valvotaan joka hetki. Suomeen tuo tuli viimeistään silloin, kun liityttiin EU:hun)

Mutta asiaan! Onko tuo vanha Jumaluus selitettävissä edellä mainitulla kuvauksella.

Jeesushan pyrki siihen, että ihmiset tiedostaisivat henkisen alkuperänsä, eli "taivasten valtakunta on teissä sisäisesti".

Mutta mahtavaa!!! Jos nyt vihdoin alkaa uusi aika, jota olen odottanut. Mulla ei ole ollut kontaktia maailmankaikkeuden muihin asukkeihin enkä ole nähnyt ns. lentäviä lautasia, mutta olen lukenut aiheesta kirjoista ja mua kiinnostaakin enemmän sanoma, mikä teksteissä välitetään. Ja sehän on tärkeintä että ihminen tiedostaa olevansa yhtä maailmankaikkeuden, kosmisen rakkauden kanssa ja ryhtyy elämään luonnon ja luojan lakien mukaan, rakastaen lähimmäistä niin kuin itseään.

Ufojen kosminen viesti -kirjassa on eräässä sanomassa näin, että ihminen joka on joskus elänyt sellaisella planeetalla, jossa kunnioitetaan näitä luonnon lakeja ja eletään rakkauden hengen mukaan, muistaa kokemansa ja etsii samaa Maa-planeetalla eläessään ja ihmettelee, kun ei sitä löydä täältä. Ilmeisesti olen joskus elänyt tällaisella planeetalla, koska mulla on todella vahva muisto sellaisesta tunteesta. Ja oikeastaan elän tuon muiston varassa, koska tosiasia on, että täältä epäitsekästä ystävyyttä löytää todella harvoin. Mielummin olen yksin, sillä mä en kestä sitä, että ihailtavinta on olla ilkeä, ivallinen, kateellinen, tunteeton, vailla empatiaa ja kävellä toisten yli supersosiaalisuuden nimissä. Mutta muuttuuko ihminen, se jää nähtäväksi; ainakin ulkoiset, itse aiheutetut tekijät pakottavat siihen suuntaan.   
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 24.08.2007 07:23:52 »

Liittyvätkö ketjun asiat ja tämä uutinen mielestänne toisiinsa? Jos liittyvät, millä tavalla? Arvauksia?

Maailmankaikkeudesta löytyi valtava aukko
24.8.2007 7:09
Tutkijat ovat löytäneet valtavan reiän maailmankaikkeudessa.

Minnesotan yliopiston tutkijat kertoivat torstaina, että aukossa ei ole galakseja eikä tähtiä. Lisäksi siitä ei löytynyt pimeää ainetta.

Tutkijoiden mukaan aukko on yli miljardin valovuoden levyinen. He sanoivat tiedotteessa, että heillä ei ole aavistustakaan, miksi se on syntynyt. Heidän mukaansa kukaan ei ole koskaan löytänyt yhtä isoa aukkoa avaruudesta.

Aukko sijaitsee Eridanuksen tähtiryhmässä, joka on Orionin tähtiryhmän lounaispuolella.

STT-REUTERS
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #64 : 24.08.2007 09:58:50 »

Jos liittyvät, millä tavalla? Arvauksia?

Jippii! Uusi leikkikenttä!
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #65 : 24.08.2007 12:52:41 »

Kosmos, sielusi sisko täälllä huhuilee - juuri noin kuin' kirjoitit olen aina täällä tuntenut/kokenut.
Helpotit juuri tätä yksinäisyyden tunnettani - kiitos  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #66 : 24.08.2007 12:54:52 »

Jos liittyvät, millä tavalla? Arvauksia?

Jippii! Uusi leikkikenttä!

Ilolla minäkin otan vastaan kaiken uuden tiedon - KIITOS  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #67 : 24.08.2007 13:14:12 »

Gnostilaisten kristillisten tekstien mukaan Vanhan Testamentin Jumala on eri kuin Taivaallinen Isä, hän, josta Jeesus puhuu. Tuo edellinenhän on "paholaiseen" verrattavissa oleva luojajumala joka pyrkii siihen, ettei ihminen tiedosta henkistä alkuperäänsä, vaan on kiinni kaikessa aineellisessa; materia, aikataulut ja keinotekoinen järjestelmä (ilmestyskirjan peto onkin tämä valvontakoneisto, jolla ihmisiä valvotaan joka hetki. Suomeen tuo tuli viimeistään silloin, kun liityttiin EU:hun)

Mutta asiaan! Onko tuo vanha Jumaluus selitettävissä edellä mainitulla kuvauksella. 

Tai sitten kyse voi olla myöskin siitä yin/yangista..

Kun olosuhteissamme on tämä rationaalismaskuliininen palikkapääjärjestelmä ollut niskan päällä verrattuna femiiniseen luovaan hoivapuoliskoon niin sitä myöten balanssi on kiertäytynyt ihmisyyden syövään byrokratiahallintaan..

Valoa siis kehiin!  smitten
tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 24.08.2007 15:54:11 »

Ei ihmiset mitään tiedä, itsekin olen "ulkoavaruuden" kasvatteja,
Isäni = sellainen, minut "löydettiin" kuusiaidan vierestä,

"haavoja" oli joka puolella Cheesy

t.timo angel smitten skorpioni
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
kosmos
Vieras
« Vastaus #69 : 25.08.2007 23:58:44 »

Kosmos, sielusi sisko täälllä huhuilee - juuri noin kuin' kirjoitit olen aina täällä tuntenut/kokenut.
Helpotit juuri tätä yksinäisyyden tunnettani - kiitos  smitten

Meitä on siis muitakin. Tähän mennessä en ole pystynyt jakamaan tätä tunnetta muun henkilön, kuin minua 8 vuotta nuoremman siskoni kanssa. Hänen kanssaan pystyn vapaasti puhumaan kaikesta, tietäen, että toinen ymmärtää. Mutta meillä onkin sillä tavalla "hassusti", että minä olen aurinkomerkiltäni härkä ja nousevassa leijona ja hän päin vastoin. Toisaalta hän saa minut raivon partaalle, koska minä olen käytännönläheinen maatiainen ja siskoni "hajamielinen professori", ihan oikeasti ammatin puolesta. Mutta vastakohdathan täydentävät toisiaan?

Haluaisin vain jonkin konkreettisen todisteen siitä, että olen ollut jollakin toisella planeetalla, enkä vain elää toisten kirjoitusten ja omien tunteideni varassa. Vaikka esim. Ufojen kosminen viesti -kirjan viesteissä onkin se, mihin perustan omat fiilikseni.
Gnostilaisista kirjoituksista sykähdytti tieto ns. valon lapsista, eli niistä, joiden alkuperä on henkinen ja se, että he joutuvat kärsimään maan päällä eläessään. (Olen yksinkertaistanut monimutkaiselta vaikuttavan tekstin tähän oman ymmärrykseni mukaan). En tiedä olenko valon lapsi, mutta ainakin olen kärsinyt sen takia, että olen tiedostanut lapsesta saakka sen, että on olemassa jotakin suurempaa, kuin tämä alkeellinen ihmisten luoma järjestelmä, mikä pakottaa kaikki samaan muottiin.

Puhumattakaan nyt siitä yksinäisyyden tunteesta, mikä on olemassa, vaikka ympärillä olisi kuinka paljon ihmisiä ja siitä, ettei kuulu joukkoon. Missään. Mä jollakin tavalla koko ajan odotan sitä, että koska tämä loppuu ja pääsen kotiin. Siis tämä käsittämätön väliaikaisuuden tunne ja se, että tietää kaiken, mutta ei voi elää niin kuin tietää oikeaksi.

tallennettu
kosmos
Vieras
« Vastaus #70 : 26.08.2007 00:02:13 »

Tai sitten kyse voi olla myöskin siitä yin/yangista..

Olemmeko siis menossa johonkin toiseen ääripäähän?

Kun olosuhteissamme on tämä rationaalismaskuliininen palikkapääjärjestelmä ollut niskan päällä verrattuna femiiniseen luovaan hoivapuoliskoon niin sitä myöten balanssi on kiertäytynyt ihmisyyden syövään byrokratiahallintaan..

Valoa siis kehiin!  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #71 : 26.08.2007 00:09:18 »

Kosmos, ymmärrän 100%  smitten

OOtellaan vaan ja "hengaillaan"  Cheesy smiley6600

Nyt meen unten maille ja ehkä myös "kotivisiitille"  Wink Wink
Hyv'yötä kaikki  Kiss angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

kosmos
Vieras
« Vastaus #72 : 26.08.2007 00:12:48 »

Ei ihmiset mitään tiedä, itsekin olen "ulkoavaruuden" kasvatteja,
Isäni = sellainen, minut "löydettiin" kuusiaidan vierestä,

"haavoja" oli joka puolella Cheesy

t.timo angel smitten skorpioni

Kerro, mitä pitäisi tietää?
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 26.08.2007 10:11:53 »

Siinäpäs SE onkin, SE juju, vaikka miten lukisimme ja tutkisimme,
niin kysymyskenttä vain laajenee suoraan "potenssiin" makro 10>

# EI MEIDÄN MITÄÄN PIDÄ TIETÄMÄNKÄN #

eli mitä "enemmän" tiedämme, SEN vähempi ymmärrämme.

Kun et murehdi huomisesta tilkkuakaan, etkä pelkää kuolemaa,
olet jo alkamassa ymmärtää Jumalan "sanomaa" ja TARKOITUSTA.

t.timo

angel smitten skorpioni
tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 26.08.2007 11:14:04 »

Minulla ei ole mitään ongelmaa siitä, ettenkö tietäisi
mistä olen tullut - kuka olen - minne olen menossa.

Minä olen uudestisyntynyt ja annettu tehtävä AUTTAA,
tosin "rajullakin" kädellä välillä.

Kirjoitan ja vain kirjoitan, kun "automaatti" toimii,
sanat eivät väliin ole "Suomea", mutta vaan pitää niin
präntätä, vaikka menee kieliopillisesti punaiselle
Minulla = mahtavan hieno, energinen olo ja näen elollisten aurat
sekä pystyn tulkitsemaan ilman "kirjoja" näitä, jos luojani
katsoo SEN tarpeelliseksi eli minun EI ole tarvinnut eikä
tarvitse kirjoja lueskella - kaikki tulee "ylhäältä".

Enkä ota niistä mitään "hintaa"= ei tarvitse - Jeesus = luvannut
kaikki "bensat"

angel smitten skorpioni
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: