Kuten kaikki täällä palstalla tietävät, maapallon henkistä tasoa ollaan nostamassa. Tässä yhteydessä maailmankaikkeuden uusi Jumaluus on avannut kaikki galaksien väliset portit, joten auttajat pääsevät nyt auttamaan meitä mistä tahansa maailmankaikkeudesta. Auttajia on tässä maapallon ympärillä, mutta he eivät voi näyttäytyä sellaisina kuin he ovat, sillä ihmiset pelästyisivät ja tuhoaisivat heidät. Olen kanava, ja kauttani sanotaan, että Sininen Enkeli ja hänen miehensä kuulivat kyllä ns. ufolaivueen äänen.
Laitan tähän pätkän 26.6.2006 kanavoidusta viestistä: "Ei ole enää mitään avaamattomia portteja. Kaikki on vapaata, joten kaikki on mahdollista. Jos ihmiset ymmärtäisivät, kuinka ihania kulttuureja ja suuria sieluja löytyy muilta galakseilta, he kutsuisivat heidät kaikki tänne. Mutta ihminen on peloissaan eikä halua kutsua, eivätkä he tule ilman kutsua. He tulisivat tänne ihan konkreettisesti neuvomaan maataloudessa, tieteissä, missä tahansa. He kouluttaisivat, mutta tässä ihmisen asenteessa on vielä paljon muutettavaa, sillä vanha Jumalahan iskosti suuren pelon ihmissieluihin siitä, että kaikki mikä tulee avaruudesta, on petollista."
:
Kiitos, Sunflower.
Voitko vielä kertoa jotakin tuosta "maailmankaikkeuden uudesta Jumaluudesta"
kuin myöskin "vanhasta Jumalasta"?
Tarkoitatko näet, että Jumala on uusi, mutta maailmankaikkeus vanha
vaiko että Jumalaa koskevien vanhakantaisten käsityksiemme "portit" ovat auenneet,
niin että Luoja voi "lähteä" näine toiminemme luomaan uuttakin maailmankaikkeutta?
Itse olen näkemättä asiaa ihan sitenkään,
ettäkö "vanha Jumala iskosti suuren pelon ihmissieluihin siitä,
että kaikki, mikä tulee avaruudesta, on petollista".
Miellän asian niin,
että meillä on sellainen Jumala kuin millaisena hänet kulloinkin haluamme nähdä
- joten omat ajatuksemme eli alitajuntamme piilosyöte
se meihin on ympännyt epämääräistä manipuloiduksi tulemisen kammoa ulkoavaruutta kohtaan.
Kuitenkin oman olentamme sisältäessä niin sisä- kuin ulkoavaruuden
olen hauskalla tavalla "pakotettu" korjaamaan aikaisemman väitteeni siitä,
ettenkö muka olisi fyysisestikin kohdannut "ufo-olentoja".
Kiitos,
että sain kohdata
teidät,
arvon
lennokkaasti kirjoittavaiset Ihmeiset!