Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt tatuointi minulle!  (Luettu 53069 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
RedMarilyn
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 06.07.2006 16:18:58 »

Olen hankkimassa tatuoinnin elokuun aikana, syntymäpäiväni lähestyessä. Tatuoinnilla on minulle paljon suurempi merkitys, kuin että se olisi vain kaunis kuva. Olen tutustunut paljolti eri maiden mytologiaan ja kovasti kiehtoisi laittaa esimerkiksi aarnikotkan kuva. Ikävä kyllä se on hieman liian miesmäinen ja koska haluan pienen kuvan, ei kuva olisi edes kovin uskottava. Aarnikotkaanhan liitetään rohkeus ja suojelus.
Olen siis melko vahva persoona, hyvin itsetietoinen ja uskon unelmiini. Tähtimerkkini on leijona ja nouseva merkki kauris, kuu taas on vaa'assa...jos se yhtään luonteeni tulkintaa helpottaa.
Olen määrätietoinen, mutta myös erittäin herkkä kritiikille...lapsirakas...lämmin ja toisinaan todella pirullinenkin...musiikki ja taide kaikissa muodoissaan on minulle tärkeää. Kirjoittaminen numero yksi.
Muita läheisiä aiheita aiemmin mainitun aarnikotkan lisäksi olisivat minulle perhonen (viittaa levottomaan sydämeeni, vapauden tarpeeseen, unelmiin) ja suojelusymbolina islamissa pidetty Fatiman käsi.
...ottaisin mielelläni ehdotuksia vastaan...myös erilaista tietoa eri taruolennoista, jotka sopisivat leijonamerkkiselle. Mitään horoskooppitatuointia en halua.
Kiitokset.
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #1 : 06.07.2006 16:48:54 »

Cheesy Hyvä, ku on muitaki, joille kyse on muustaki kuin vaan kuvasta!! Omani symbolisoi ja kuvaa niin minua itteeni ja on tosiaanki mietitty. (Labyrinttimuotoinen aurinko = kuin mie ite!!) Karsee vaan aina ruveta selittää, et mitä se tarkottaa.. crazy2

Kuvan valikointi on tosi vaikeeta, ei oikein tiijä mitä ja mistä. Vinkkinä voin sanoa, et käy etukäteen tutustuun tatuoijaan, paikan lehtiin ja malleihin, kerro mitä haluisit ja kysy vinkkiä.. Riippuu tietty paikasta ja sen kiireistä, mut monesti mielelläänki kertoovat ja piirtävät oman mallin ilmatteeksi (tosin kyllähän se hinnassa voi näkyä, vaikka muuta väittävät...) knuppel2.

Tietty voit ite piirtää oman, ja tarvittaessa pyytää tatuoijaa tekeen jotain sen suuntaista.. Näin kävi mulle, ja tyytyväinen olen.

Vinkkiä kysymällä ite löysin ihanan, mut valitettavasti sitä en saanu Olin ulkomailla ja tatuoijalla oli niin täyteen buukattu varauskirja.. ja en tietenkään tajunnu pyytää kopiota ko. kuvasta. Undecided
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2 : 06.07.2006 17:57:15 »

Hei Ystäväin

Itselleni en tatuointia otattaisi.
- jotkut värit saattavat aiheuttaa
allergisen reaktion; punainen eritoten

Kannattaa miettiä tosi tarkkaan,
mihin sen laitattaa, ettei aikuisena kaduta.

(http://www.purplemoon.com/Stickers/butterfly-faces.jpg)

http://www.purplemoon.com/Stickers/fantasy-flowers.html
Fantasy & Fairy Stickers

smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 06.07.2006 18:05:11 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 06.07.2006 19:18:39 »

Hassua kun tästä aiheesta innostuin, vaikka itselläni ei tatuointia olekaan, enkä haluaisi... Ehkä tuo voimaeläimeni kotka sai minut liikkeelle ja se, että mielestäsi kotka on liian miesmäinen. Ei asia suinkaan ole välttämättä niin...  :Smiley

Tämä kuva ei ainakaan ole:

(http://wallnco.free.fr/Fantasy/Eagle-woman.jpg)
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 06.07.2006 19:19:13 »

Itse, ikäni puolesta ainakin, koen olevan jo aikuinen..  idiot2

Itse en ottaisi tatskaa paikkaan, josta se on mahdoton/lähes mahdoton peittää.
tallennettu

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 06.07.2006 19:25:35 »

Taikka nämä:

(http://www.serdar-hizli-art.com/61845db0.jpg)

(http://www.djhobby.com/catalog/images/SOI33111.jpg)
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 06.07.2006 21:03:16 »

fatiman käsi
-sisältää luvun viisi,joka kuvaa levottomuuttasi,kädellä luot,
sopii tähän chironinkin "käsittelyyn"
miksi et loisi siitä ihan omannäköisen?

ei perhosta,
perhonen kuvaa muodonmuutosta,
olen itse piirtänyt neitoperhon yhelle miehelle,joka käytti sen tatuointikuvaksi,siivet supussa,kala-mies muistaakseni,
hyvä aihe sinänsä,
mutta ei sovi minun mielestäni sinulle,ei nousukauriille saati jellonalle

jos haet pelkkää symbolikuvaa,
tutustu myös kelttien symboliikkaan,
kauniita moniselitteisiä solmuja

mutta laulukaskasornamentti paras
kuolemattomuuden symboli
"hienon runotaiteen" vertauskuva
väsymätön runoilija
muusa
periaatteilleen uskollisena pysymisen symboli
-hanki käsiisi suuri symbolikirja,siinä on hyvä kuva kiinalaisesta laulukaskas-
ornamentista,
ja kas kas sisällytä siihen kuvioina ykkönen ja levoton viisi
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 06.07.2006 22:31:53 »

Minulla itselläni on kuningaskobra tatuointi oikeassa olkavarressa. Mietin tatskan ottoa 10v, eli ei hetken mielijohde sentäs :Smiley ja jotenkin tykkään siitä tatskasta, vähän kuvaa minun luonnetta..ärsytettynä hyökkää ja sähisee mutta muuten on varuillaan Grin se oli sen aikanen symbooli merkitys minulle ja on se vieläkin tavallaan, tosin olen lunkimpi ja oppinut kärsivällisyyttä Wink
(http://www.vysivky.com/kobra.jpg)
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 06.07.2006 22:42:04 »

hyvin käykin tuohon tulen määrään...
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #9 : 07.07.2006 08:13:29 »

Minulla tribal kotka jalassa ja lähes 10v minäkin sitä mietin.. enkä ole katunut hetkeäkään.
Kotka siksi, että minussa "asuu" vapauden kaipuu ja miellän kotkan sopivaksi symboliksi..

Oikku67 smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #10 : 07.07.2006 08:27:40 »

Googleta.. laita hakusanaksi vaikka tattoo, löytyy useita tatuointi studioita
ja niissä myös työnäytteitä..  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 07.07.2006 08:39:28 »

Itsekin haluaisin pienen kuvan iholleni, ihan pienen mutta jää sekin hankkimatta sillä olen niin kipupelkoinen ettei ihooni kyllä huvin vuoksi neuloilla lyödä  Smiley
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 07.07.2006 09:51:14 »

Kuvaa kannattaa miettii tarkaan. Itse meinasin ottaa kaskymppisenä vapaan liitelevän kotkan kuvan käsivarteen, mut onneks en tehny sitä. Mä olen aikeessa ottaa toisen tatskan, tätäkin olen miettiny jo muutaman vuoden. Pitäs vaan löytää se kuva. Tatska liikkeissähän on myös hyvät valikoimat kuvista.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
marija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 07.07.2006 14:07:09 »

Olen kanssa miettinyt jo pitkään tatskan ottamista, mutta en ole edelleenkään löytänyt kuvaa, jonka haluaisin. Onko teillä tietoa sivuista, joita voisin vähän selailla? smitten

Parhaimmat olen löytänyt itse studioissa olevista lehdistä. Kannaattaa käydä ihan vaan kattelemassa!! Ei sitä tatska-aikaa ole pakko silloin varata, sanoo vaan et kattelen..  Smiley

Ja Artemis: Ei se ainanskaa olkavarteen satu! Jotku sanoo, et nilkka on paha paikka..
tallennettu

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 07.07.2006 14:26:21 »

Jos ottaisin tatuoinnin, haluaisin pienen ruusun oikeaan rintaan tai pienen kolibrin vasempaan lapaan tai pieni perhonen tai delfiini nilkkaan.

Minusta pieni tatuointi on naisellisempi kuin iso tatuointi. Katotaan, uskallanko koskaan ottaa sellaista.

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: