Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt tatuointi minulle!  (Luettu 52978 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
RedMarilyn
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 07.07.2006 15:33:09 »

Kiitos tosi hyvistä vastauksista  Smiley Mietin kyllä todella tarkkaan minkälaisen tatuoinnin laitan, se on eräänlainen minuus-kysymys kun on vähän noita lävistyksiä. Ihan rumaksi en aio silti itseäni rei'ittää. Tällä hetkellä on nenäkoru ja napakoru/madonnakoru tulossa...se jääköön sitten viimeiseksi.
Fatiman käsi-tatuointi kyllä kiinnostaa, mutta itse kun en muslimi ole ja vaikka uskontojen suhteen enemmän kuin suvaitsevainen niin en osaa sanoa sopisko se näin länsimaalaiselle ihmiselle...saattaa ulkomailla arabivaltioissa matkustettaessa paikalliset vähän ihmetellä  Shocked Sillä kukapa oman maan mytologiasta enemmän tietäisi kuin kansa itse. Mutta aihe on kiehtova. Juuri tuo sormien vääri viisi kuvaisi levottomuutta...mutta tarvitsisin myös ehkä jotain tasapainottavaa etten ihan lentoon lähde.
tallennettu
RedMarilyn
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 07.07.2006 15:34:55 »

*sormien määrä... pahoittelen näitä kirjoitusvirheitä  Huh
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 07.07.2006 16:17:13 »

Lainaus
Parhaimmat olen löytänyt itse studioissa olevista lehdistä. Kannaattaa käydä ihan vaan kattelemassa!!
Tuossa on vaan se huono puoli, että et saa mitään uniikkia. Jollakin on jo samanlainen, luultavasti monellakin, sillä myös muut ovat selailleet näitä lehtiä ja valikoineet sieltä valmiita kuvia itselleen. Ja etenkin, jos haluaa siitä kuvasta sellaisen erityisen, mihin liittyy paljon henkilökohtaista synboliikkaa, olisi parasta joko piirtää kuva itse tai piirrättää se jollakin taiteellisella ystävällään. Ammattitaitoisilta tatuoijilta voi pyytää myös erityisesti sinulle, omien toiveittesi mukaan suunniteltua tautointia. Heillä on muita parempi kästiys myös siitä, millainen kuva toimii iholla ja millainen ei.

Lainaus
Jos ottaisin tatuoinnin, haluaisin pienen ruusun oikeaan rintaan tai pienen kolibrin vasempaan lapaan tai pieni perhonen tai delfiini nilkkaan.
Niin kuin miljoonat...tai no, tuhannet muut naiset ainakin Wink. Oon miettinyt, että noissa kuvioissa ja paikoissa täytyy olla jotain sellaista erityistä, juuri naisiin vetoavaa symboliikkaa. Eivät ne kai muuten vuosi vuoden jälkeen olisi yleisimpien tatuointien joukossa. Oisko symboliikka-expertillämme nikki:llä tähän jotain sanottavaa Smiley?

tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #18 : 07.07.2006 16:37:19 »

Ammattitaitoisilta tatuoijilta voi pyytää myös erityisesti sinulle, omien toiveittesi mukaan suunniteltua tautointia. Heillä on muita parempi kästiys myös siitä, millainen kuva toimii iholla ja millainen ei.

Totta puhut, minullekin tatuoijani suunnitteli täydellisen kuvan muutama vuosi sitten,
mutta se jäi tekemättä kun avioeron jälkeen en kyseistä kuvaa muistuttamaan halunnut...
onneksi ei ehditty nakutella nahkaan..  Grin Wink
Uusi on suunnitteilla ja idean vien taas hänen toteutettavakseen,
koska itse en osaa piirtää kuin tikku-ukon.  :Smiley
      Oikku67   smitten
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #19 : 07.07.2006 17:37:41 »

Lainaus
Parhaimmat olen löytänyt itse studioissa olevista lehdistä. Kannaattaa käydä ihan vaan kattelemassa!!
Tuossa on vaan se huono puoli, että et saa mitään uniikkia. Jollakin on jo samanlainen, luultavasti monellakin, sillä myös muut ovat selailleet näitä lehtiä ja valikoineet sieltä valmiita kuvia itselleen. Ja etenkin, jos haluaa siitä kuvasta sellaisen erityisen, mihin liittyy paljon henkilökohtaista synboliikkaa, olisi parasta joko piirtää kuva itse tai piirrättää se jollakin taiteellisella ystävällään. Ammattitaitoisilta tatuoijilta voi pyytää myös erityisesti sinulle, omien toiveittesi mukaan suunniteltua tautointia. Heillä on muita parempi kästiys myös siitä, millainen kuva toimii iholla ja millainen ei.

Ite ainakin käytän idean lähteenä, jotain tommosta, vähän tuota, tämän tyyppistä jne.. Jos mielikuvitusta/piirustustaitoa riittää, ja on jo jotain kuvaa olemassa siitä mitä tahtoo, niin ei muuta kun kynä käteen ja hahmottelemaan!!!
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #20 : 07.07.2006 17:58:42 »

Olen kanssa miettinyt tatuointia jo varmaan 7 vuotta ja tunnen olevani aika saamaton kun en vieläkään ole saanut sitä hommattua. No teidän juttujen perusteella vielä 3 vuotta harkinta aikaa.  Grin

Kun se symbolinen merkitys on itsellenikin tärkeä ja haluaisin, että sekä ajankohta että kuva olisivat oikein.

Käärmettä olen miettinyt. Tai kotkaa. tai sitten jotain tribaalia.

Mitkään perhoset, delfiinit tai söpöt tiikerinpennut eivät kyllä meikäläiseen vetoa.  Tongue

Jos tatuoinnin hommaan niin sitten kunnollisen, jossa on Asennetta ja Ajatusta.

Elämänilo, kyllä aikuisetkin ottavat tatuointeja. Ei se pelkästään "teinien juttu" ole.  Hieno ja hyvin tehty  tatuointi näyttää aina hyvältä.
coolsmiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #21 : 07.07.2006 22:08:30 »

Elämänilo, kyllä aikuisetkin ottavat tatuointeja. Ei se pelkästään "teinien juttu" ole.  Hieno ja hyvin tehty  tatuointi näyttää aina hyvältä.
coolsmiley

Hei "Lija-82"

Tiedetään, mutta nuorella iällä ei aina muisteta,
että se on siinä mahdollisesti ilman ihon siirtoa ikuisesti.

En ole niin "kalkkis" kun luulet

smitten  Elämänilo   smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #22 : 07.07.2006 22:15:29 »

Elämänilo, niin eipä sitä aina vanhemmatkaan muista... En voi tajuta näitä nimi-, sormustatuointeja.  Shocked Vaikka kaunis ajatus onkin...

Minkähän ikäinen Wallu Walpio muuten on ollut silloin kun tatuoi rintakehäänsä suurella että ÄITI.  Shocked  buck2 Olen myös nähnyt jollain muusikolla rintakehässä ison radion.  idiot2

No, kukin tyylillään.  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 07.07.2006 22:20:36 »

minä en varmaan koskaan tule ottamaan tatuointia,
jostain syystä en pidä niistä,
en pidä ajatuksesta,että ihoni luojan luoma virheetön pinta rikottaisiin
tieten tahtoen,että joku neulallaan tunkeutuisi ihoni alle,ei,
jotenkin niistä tulee merkitty olo,leimattu liha (joku siellä älköön loukkaantuko)ehkä minut on menneissä elämissä työnnetty kaasuttamatta polttouuniin numerosarja käsivarteen tatuoituna..en tiedä..
ihmisen arvet sen sijaan kiehtovat,
ne ovat elämän mukanaan tuomia,omia tarinoitaan,
itellä polvessa ja käsivarressa ja leuassa,
ei merkittäviä,mutta tarina niistä kaikista löytyy,
ja sekin että samantapainen tatuointi löytyy muiltakin,
en olekaan uniikki,
tai että minulla yleensä olisi tatuointi,jolloin muitten mielikuva muodostuisi osin tuon TEHDYN kuvan mukaan,
onko se minuuden vahvistamista?korostamista?

delfiini,älykäs nisäkäs,universaalia rakkautta,
feminiinen,synnyttävä,tunne-elementissä elävä
perhonen,kaunis,muodonmuutos,vrt,ruma ankanpoikanen,
tytöstä naiseksi,päiväperhoksi,
hento ja hauras,mutta muutoksen läpikäytyään vahva
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #24 : 07.07.2006 22:25:47 »

Jos tatuoinnin hommaan niin sitten kunnollisen, jossa on Asennetta ja Ajatusta.

Jos tatuoinnin päätät teettää, on A & A hyvä olla mukana, silloin saat kuvasta Sinunlaisesi.. Smiley
"tusina" -kopioita on riittävästi nähtävissä.  Shocked  knuppel2

kyllä aikuisetkin ottavat tatuointeja. Ei se pelkästään "teinien juttu" ole.  Hieno ja hyvin tehty  tatuointi näyttää aina hyvältä.coolsmiley

Totta, minun äitini (60v.) tahtoisi kovasti ottaa tatskan.. ei vain ole osannut päättää millaisen.. Ja vakuutan että äitini on tyylitietoisimpia mummeja mitä kylällä näkee..  Grin

En ole niin "kalkkis" kun luulet

Sinua Elämänilo,
ei kyllä todellakaan kukaan joka foorumia seuraa voi
kuvitellakaan kalkkikseksi..  Smiley

Oikku67 smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #25 : 07.07.2006 22:33:34 »

Sinua Elämänilo,
ei kyllä todellakaan kukaan joka foorumia seuraa voi
kuvitellakaan kalkkikseksi..  Smiley

Hei "Oikku67"

Minusta ette saa kalkkista muovailemallakaan.
- nuoret lapseni pitävät minut ajan tasalla ja liikkeessä

(http://smileys.smileycentral.com/cat/8/8_1_216.gif)

smitten  Elämänilo   smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 07.07.2006 22:37:45 »

..tuli sade rankka,hämähäkin vei..
       hämä hämähäkki kiipes uudelleen...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #27 : 09.07.2006 18:52:53 »

Jännää löytää täältä tämä aihe nyt kun olen yhden kuvan kanssa suhrannut koko päivän. Kunhan tämä kelttiläiskuvio on selkäruotoon rustattu, niin jokin kaksiosainen vosi olla hieno. Siis sellainen parillinen, molempien lapaluiden yläpuolelle..

Ketjusta jummarsin, että tatuoinnin aihetta voisi miettiä astrologiseltakin kannalta vai kuinka?

Tähän mennessä olen niin löytänyt vaikka kuinka monta aihetta, joita mm: peikko, hevonen makaa vedessä ja kuvajainen, ns.unikko-kuu, elämänpuu, ophicius-käärme, naispuolinen alruuna, jne jne..

Olen siis aurinko kalat , kuu oinas ,(itseäni tunnistamaton) nousu  vaaka, hallitseva merkki  jousimies ja voimakas nousuplaneetta  uranus . Jollain tavalla sellaiset dualismiin viittaavat aiheet (hyvä-paha jne) kiinnostavat, samoin muodonmuutokseet, muutokset yleensäkin, kosmogoniset teemat yms..Jotta minkähänlaisia visioita astroilijat tuon perusteeella suosittelisivat? Ehdotuksia!

tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #28 : 10.07.2006 17:53:32 »

Äh siis Ourobos-käärme..Eikä mulla noita kaikkia yllämainittuja ole ihossa, ovatpahan olleet vaihtoehtoina muiden joukoissa. Tämä työn alla oleva on itse asiassa alunperin kuva yhdestä riipuksesta, mutta sitä pitää vielä muokata..
Mutta niitä ehdotuksia sopivista aiheista odottelen!
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 10.07.2006 18:24:19 »

Hmmm.. olisiko  oinas tatskana tyhmä? Haluaisin ihan vaan pienen kuvan. Tosin kunhan ensin löytäisin rohkeutta mennä neulottavaksi  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: