Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt tatuointi minulle!  (Luettu 52980 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #30 : 10.07.2006 18:29:59 »

hyvähän tuo  oinas jos aiot pienen tehdä. Kannattaa varmaan harkita mihin se laittaa, jos iskee tatskakuume, jotta sopii uusien kuvien kanssa yhteen.. Eikä kaikki ihmiset välttämäti heti tiedäkkään mitä se merkki tarkoittaa
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 10.07.2006 18:42:52 »

Ei muiden tarvitsekkaan välttämättä tietää ja ihan pientä olen aatellut. Mutta en ole vielä tosiaan rohjennut joten mietiskelen vasta  Smiley

tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #32 : 10.07.2006 19:58:38 »

Itselläni on uniikki tribaltatuointi pohkeessa. Tatuoija -ystäväni piirsi sen suoraan minun pohkeeseeni, siispä toista samanlaista ei pistäisi löytyä. Tietenkin saman tyylisiä löytyy varmasti paljonkin.. Ajatuksen hän siis otti minun pohkeeni muodosta ja kuva on todella hahmoteltu siihen suoran. Se todella sopii siihen kuin otsatukka sialle..  Wink
Tatuoijat ovat yleensä mahtavia piirtäjiä. Jos astelee liikkeeseen ja kertoilee millaista haluaisi, varmasti tatskari saa aikaan sinulle mieleisen kuvan jollaista ei prikulleen samanlaista pitäisi kenelläkään olla.
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 12.07.2006 13:43:14 »

Mielenkiintoinen aihe. Haluaisin itsekin tatskan mutta kammoan neuloja ja ailahtelevaisena luonteena varmaan kyllästyisin muutamassa vuodessa ottamaani kuvaan. Itse suosisin jotain mustaa kaunista tribaalia.

Ideoita ja kauniita kuvia voi käydä katsomassa Stephanie Pui Mun Law´n galleriasta. Hän on hyvin kuuluisa ja taitava vesivärimaalari, joka on erikoistunut myyttiolentoihin, enkeleihin ja taruihin. Kuvat ovat hyvin yksityiskohtaisia, ehkä saisit sieltä jotain tatska ideaa. Jos et koko kuvasta niin jostain yksityiskohtaolennosta tai ajatuksesta. Kuvat ovat monipuolisia.

Tatuoinninhan voi myös itse piirrättää joko tatuoijalla tai sitten jollain harrastelijapiirtäjällä. Itse raapustin ystävälleni tatuoinnin, joka painettiin kaverin niskaan  Wink

Stephanien galleriaan pääsee täältä
« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 08:18:04 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 12.07.2006 14:48:48 »

Moi
Mun ensimmäinen tatuointi oli päähänpisto. Ja sen on näköinenkin, halusin auringonkukan ja sen sain, mut en ehkä sellaista kuin halusin mut siinä se on eikä pois lähde.

Toinen tatuointi olikin jo toinen juttu. Pohdin sitä 2 vuotta. Bongailin kaikkialta hyviä kuvia ja hahmoja... cd kannet, kirjat, dvd:t, julisteet, uskonnolliset symbolit. Jne. Halusin ettei kuva ole yksiselitteinen ja olisi aivan uniikki, kuten minäkin. Sitten löysi kolme minua miellytttävää kuviota, yhdistin ne, vein tatuoijalle, kysyin hinnan ja pyysin parantelua mutta en suuria muutoksia. Kun kuva oli hyvä tatuointi toteutettiin. Olin päätynyt Tribaaliin ja olen erittäin tyytyväinen!

allergisen reaktion muuten sain. Iho meni nokkosihottumalle, vaikka mustaan väriin ei ihmiset kuulemma helposti reagoi. Zyrtecillä ongelma meni ohi.

Muistutukseksi vielä. Älä hätiköi suurta ja näkyvää tatuointia heti ensimmäiseksi. Ota sellainen pienempia aluksi neutraaliin mutta hauskaan paikkaan ja kokeile miltä tuntuu sen kanssa ja toteuta itseäsi sitten myöhemmin lisää.

Verta et sitten saakaan luovuttaa kahteen vuoteen tatuoinnin oton jälkeen.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #35 : 12.07.2006 15:40:13 »

Moi
Mun ensimmäinen tatuointi oli päähänpisto. Ja sen on näköinenkin, halusin auringonkukan ja sen sain, mut en ehkä sellaista kuin halusin mut siinä se on eikä pois lähde.

Päällehän voi ottaa uuden. Kuva "hukutetaan" uuden kukan sisään.. Kannattaa kysyä
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 12.07.2006 16:16:00 »

Moi

Päällehän voi ottaa uuden. Kuva "hukutetaan" uuden kukan sisään.. Kannattaa kysyä

Niin niin. Itselläni ei juuri ole siihen nyt tarvetta. Vaikka kukka ei ole ihan sitä, mitä suunnitteli. Muistutin vain muita.
tallennettu

mopomies
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #37 : 12.07.2006 21:54:38 »

Sanoisin kyllä että kannattaa miettiä minkälaisen tatuoinnin haluaa sillä se on ja pysyy.
Minusta kannattaa luottaa intuitioon sillä se kertoo mikä on hyvä itselle.Sellainen tatska joka kuvastaa sinua itseäsi ja ajatuksiasi.
Ainakin itselle se toimii.En ole tatskoihini kyllästynyt vaikka osa on ollut jo vuosia.Viimeisimmän etsiskelyyn tosin vierähti vuosia ennenkuin löytyi juuri SE mitä hain.Se vaara siinä on että kun yhden ottaa niin jo alkaa miettimään seuraavaa... Smiley

Tatuointiliikkeissä voi katsella kuvia mutta pakkoko se on ottaa juuri sellainen kuin mallikuvassa on? Voihan sitä muutella mieleisekseen jos kuvarunko on sopiva...Värejä voi muutella,jotain poistaa,lisätä jne.
Ja tietysti kannattaa katsoa millä tatuoijalla käy.Toisilla kuvat pysyy paremman näköisenä kuin toisilla.

Ja jos aletaan kysyä allekirjoitusta paperiin että tatuoija vapautetaan vastuusta jos jotain jälkeenpäin ilmenee niin ehkä kannattaa harkita meneekö kyseiselle tatuoijalle... Shocked
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #38 : 12.07.2006 22:17:04 »

Ja jos aletaan kysyä allekirjoitusta paperiin että tatuoija vapautetaan vastuusta jos jotain jälkeenpäin ilmenee niin ehkä kannattaa harkita meneekö kyseiselle tatuoijalle... Shocked

APUA!!
En ikikuunajumalanpäivänä antais sellaisen tyypin koskea muhun tikullakaan! Onko tuollaisia todella olemassa?!!  Shocked
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 13.07.2006 13:18:17 »

Aaargh!
Lukaisin tuossa juuri toimituksemme lukijafoorumia aiheesta "tatuoinnit". Eräs lukija kirjoitti toimivansa maalialalla ja paljasti, että tatutointivärit sisältävät sellaisia myrkkyjä, joita ei saa laittaa edes talomaaleihin...! Shocked

Kellään tietoa tatuointien ja tatutointivärien terveysvaikutuksista ja riskeitä?
tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #40 : 13.07.2006 13:32:01 »

Mä otin ekan tatskan 25-veenä, vuoden harkinnan jälkeen. Sellainen "klassinen" tatska ja paikka eli skorpioni kiinalaisena merkkinä ja vasen lapaluu. Nohh, olen kuullut ett jos ekan tatskan ottaa, niin "koukkuun" uglystupid2 jää, KYLLÄ Grin..otin viime kesänä 28-veenä oikeaan olkapäähän pienen sudenkorennon smitten ja se on inaha!! Nyt olen jo miettinyt kolmatta, jolla olisi kyllä symbolisisesti merkitystä. Pieni lohikäärme oikealle alaselkään. Lohikäärme siksi, koska olen joskus (kait) ollut lohikäärme ja oikea alaselkä siksi, koska koen että selvännäkökykyni lähtee sieltä coolsmiley. Ja oikeesti ne ei sattunut lainkaan, minäkin pelkäsin aluksi kauheata kipua.
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #41 : 13.07.2006 14:02:04 »

Mitkään perhoset, delfiinit tai söpöt tiikerinpennut eivät kyllä meikäläiseen vetoa.  Tongue

ei perhosta, perhonen kuvaa muodonmuutosta,

Ja mä haluun (kuinkas muutenkaan kuin) perhosen Grin  Cheesy  smitten

Olen joskus haaveillut, liekö sitten koskaan rohkenen laittaa!
Haluun pienen pienen ihanan perhosen..mut en tiiä minne sen laittaisin.. :Smiley  Shocked
« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 14:03:54 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 14.07.2006 12:33:55 »

Aaargh!
Lukaisin tuossa juuri toimituksemme lukijafoorumia aiheesta "tatuoinnit". Eräs lukija kirjoitti toimivansa maalialalla ja paljasti, että tatutointivärit sisältävät sellaisia myrkkyjä, joita ei saa laittaa edes talomaaleihin...! Shocked

Kellään tietoa tatuointien ja tatutointivärien terveysvaikutuksista ja riskeitä?

Ei muuta tietoa kuin että musta väri pitäis olla vähiten ärsyttävä.. Ite sain nokkosihottuman... En tiedä mitä ainesosia niis muissa väreissä on mutta... Jotta ne olisivat kirkkaita pitkään, kyllä niissä aina jotain ikävää lisuketta on.... Ainoa positiivinen tieto mielestäni on että Tatuoijat itse myös ovat tatuoituja... Jao alan ammattilainen rohkenee ottaa tatskan niin ei se NIIIN vaarallista voi olla. Tietysti jos on herkkä reagoimaan niin  ehkei kannata tatuointia ottaa.
tallennettu

Jinx
Vieras
« Vastaus #43 : 19.07.2006 23:45:11 »

Viime viikonloppuna sen tein!
Otin kauan haaveilemani tatuoinnin Smiley
Nyt on oikeassa sääressä kaksipuolinen aurinko.
Toinen puoli on leppoisa ja toinen puoli itkevä ja vihainen.
Se on mielestäni ihana ja sopii hyvin minulle...
Auringon lapsena ja kaksosmerkissä syntyneenä tuo voisi kuvastaa jopa aurinkomerkkiäni..
"Kaksijakoisena" ihmisenä se on aika osuva   2funny
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 20.07.2006 04:52:44 »

Mulla muutama tatska ja yksi vielä niin tarina on valmis....
Mulle tatska on tarina ja siis tarina musta.Tarinaa ei tieteskään tajuu sellainen kelle en asiaa ole valaissut ja jos sen olen tehnyt monet ovat todenneet et joo noinhan se mnee,siis mulle.
Mun mielestä tatska on asia joka ei ole hyvä tehdä ns.haluun tatskan nyt ja heti.....se on ikuinen ja kalliskin.Se kulkee mukanasi aina tai no joo saahan sen pois mutta ei helpolla.
Siis kuva ja aihe on tarkoitettava itselleen jotain ja koskaan en tajua muoti ilmiönä taskaamista.

Sattuuhan se pikkasen ja riippuen tieteskii paikasta...mun olkapää tatskat ei sattuneet juurikaan yhtään.Mutta rinnassa olevat sattui niin penteleesti.siihen tulee vielä mu soturi.
Mulla siis kotka, kax sutta,inkkari ja yx inkkari vielä...olkapäässä oleva susi ulvoo inkkri päätä(ns.kuu) kertoo ikävästä...kaipuusta ...kotka lentää tyhjällä on laskeutumassa ei minnekkään...hakee paikkaasa jatkuvasti..vanhat pesät tuhotuu etsitään uutta...susi siinä vieressä eksyneenä laumastaan....inkkari joka tulee on se suuri soturi joka taistelee näiden rinnalla auttaen ja tukien...viimmeiseen hengen vetoon...se vaan muntarina ja siihen mulle tärkeet kuvat....Tatskani ei ole värillisiä koska en vaan halua niin niitä tehtävän itselleni...
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: