Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt tatuointi minulle!  (Luettu 52953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Raven79
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 20.07.2006 07:41:38 »

Heipsan!

Itse kans mietin tatuointia useita vuosia, selailin nettiä tiheään tahtiin. Kuvia löytyy todella hyvin. Aluksi halusin keijua, mutta sopivaa minua sykähdyttävää keijua ei mistään löytynyt, sitten eräänä päivänä kohtasin ihanaakin ihanamman merenneitokuvan ja siinä se sitten oli! Nyt on ollut kuva oikean lapaluun päällä n. 5 vuotta,päivääkään en ole katunut. Ja niin kuin monet muutkin, niin uusi kuva on hakusessa.

sellaisen huomion voisin sanoa että mm. sininen tatuointiväri sisältää metallia...ja esim magneettikuvaukseen joutuessa kuva voi palaa ihoon. Elikä metalliväri kuumiaa ja pyrkii ulos ihosta. Tosin en tiedä kuinka totta asia on ja kuinka tuoreesta kuvasta on kysymys jos niin käy. Olen kuullut tämän ihan magneettikuvaus laitteiden parissa työskentelevältä ja että niin olisi jollekin joskus käynyt!!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Jinx
Vieras
« Vastaus #46 : 20.07.2006 13:21:58 »

Tällaisia löytyi netistä Smiley  2funny

Tatuointien kertomaa

Tatuointi ei ole mikä tahansa sattumanvaraisesti valittu kuva, vaan kertoo kantajansa luonteesta syvältäluotaavalla tavalla, johon vaatetus tai muut ulkoiset tyyliseikat eivät pysty. Tässä muutamien suosittujen tatuointien kertomaa.

Tribaali (yleensä kelttikuvio raajan ympäri)
Olen juureton puoliorpo ja yritän korvata puuttuvia tai toimimattomia perhesuhteitani samaistumalla olemattomaan globaaliin mielikuvitusheimoon.

Aurinko Varma merkki vauvakuumeesta, seikkailijat älkööt vaivautuko.

Kotka Lyhytnäköisyydelleni vetää vertoja vain pohjaton läheisriippuvuuteni ja kyvyttömyyteni ottaa asioita niskasta kiinni.

Susi Viihdyn yksin, kunhan ympärillä on vähintään sata muutakin, jotka viihtyvät yksin. Pukeutumiseeni pätee sama yhtälö.

Tiikeri (pantteri, puuma, leopardi, jaguaari, gepardi jne.)
Liikkeeni ovat sulavat kuin mursulla. Raivostuessani alan kimittää koomisesti.

Urosleijona Parisuhteeni hallitseva henkilö on joku muu kuin minä. Armeijassa saavutin nakkikoneen arvoaseman.

Pääkallo (luuranko, viikatemies, piru ynnä muut)
Jos hemoglobiinini joskus sattuisikin saavuttamaan verenluovutuksen edellyttämän rajan, mitä se ei tosin koskaan tule tekemään, pyörtyisin viimeistään luovutussalin ovelle.

Lepakko Lepatan öisin, kuten kuvasta näkyy, jääkaapille.

Merenneito (alaston nainen, Kirsi Piha, Marilyn tms.)
Vankkumaton sisäisen kauneuden ystävä, etenkin peiliin katsoessani.

Kala (tai: delfiini, valas, mustekala, merihevonen, hai)
Olen kuin kala kuivalla maalla -- myös vedessä.

Lisko Muistutan pörröistä ja avutonta kissanpentua aina haparoivia askeleitani myöten.

Käärme Pistän, mutta yleensä vain silmälasit taskuun suudellessa.

Lohikäärme Osaan lentää yhtä hyvin kuin olla tultasyöksevän pirullinen.

Skorpioni Arvaamaton ja dominoiva kuin Hilja maitotyttö.

Ruusu Kesä on lyhyt ja lakastuneelle ruusulle okaat ovat tarpeen lähinnä takertumiseen, eivät ahdistelijoiden torjumiseen.

Perhonen Tasapaksuuteni ja värittömyyteni ei ole vain ulkoista.

Sarjakuvahahmo (tai: muumi, Tirlittan, Peppi Pitkätossu yms.)
Kirjoissa on liian vähän kuvia.

Aasialaiset kirjoitusmerkit tai hieroglyfit
En osaa ulkomuistista siteerata yhtä ainoata suomalaista runoa, saati sitten ulkomaista.

Yin & yang -kuvio Laihdutuskuurilla joka kevät.

Horoskooppimerkki Jo pyykin lajittelu on minulle ylivoimainen luokittelutehtävä.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #47 : 20.07.2006 13:23:33 »

Aika paha
Cheesy  Grin  2funny
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #48 : 20.07.2006 14:29:18 »

Tribaali (yleensä kelttikuvio raajan ympäri)
Olen juureton puoliorpo ja yritän korvata puuttuvia tai toimimattomia perhesuhteitani samaistumalla olemattomaan globaaliin mielikuvitusheimoon.

Kotka Lyhytnäköisyydelleni vetää vertoja vain pohjaton läheisriippuvuuteni ja kyvyttömyyteni ottaa asioita niskasta kiinni.

No, johan on mulla yhdistelmä..  2funny
on tribaali kotka jalassa..
hihii.. eikun tämän perusteella poistattamaan kuva ja ÄKKIÄ  Cheesy
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #49 : 22.07.2006 16:33:19 »

Aika paha
Cheesy  Grin  2funny

No ei kyllä pijä miun kohalla paikkaansa ei sitten vähääkään!!!
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Jinx
Vieras
« Vastaus #50 : 22.07.2006 22:09:27 »

Aika paha
Cheesy  Grin  2funny

No ei kyllä pijä miun kohalla paikkaansa ei sitten vähääkään!!!

Ei pidä miunkaa, todellakaan! Mutta tämä juttu olikin vain vitsi  2funny
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 23.07.2006 13:06:39 »

Olen hankkimassa tatuoinnin elokuun aikana, syntymäpäiväni lähestyessä. Tatuoinnilla on minulle paljon suurempi merkitys, kuin että se olisi vain kaunis kuva.

Mun mielestä voisit jättää tatskan ottamisen vielä syksymmälle, varsinkin jos vielä on hikisiä päiviä. Niin no, itsepä päätät. Ootko jo keksinyt kuvan?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
enska
Vieras
« Vastaus #52 : 23.07.2006 13:12:03 »

Komppi!
Mätäkuu tulee ja silloin kaikki haavat jne paranee hitaammin.
Tässä sitä itse kukin odottelee noita ilmojen viilenemisiä, jotta pääsisi "hakattavaksi"

Noista tatska-tulkinnoista ei mikään osunut kohdalle ehkä se tribaali/keltti-kuvio oli lähinnä eli juureton puoliorpo samaistumassa olemattomaan globaaliin mielikuvitusheimoon..
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #53 : 23.07.2006 13:12:25 »

Lohikäärme Osaan lentää yhtä hyvin kuin olla tultasyöksevän pirullinen.

no niin, johan kolahti...  Cool  (nuo lasit on päällä jos joku syöksee tulta takaisin...)
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 27.07.2006 22:56:48 »

Joskus haaveilin ottavani pienenpienen tatuoinnin ranteeseen, ihan sen luun viereen. Se on kaunis kehon osa. Enkä todellakaan voisi laittaa siihen kenenkään muun kuin itseni suunnittelemaa kuvaa!  Wink Jaa mikä se sitten olisi... ehkä tähti  :Smiley
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #55 : 12.08.2006 13:18:13 »

Mätäkuu tulee ja silloin kaikki haavat jne paranee hitaammin.
Tässä sitä itse kukin odottelee noita ilmojen viilenemisiä, jotta pääsisi "hakattavaksi"

Tuo mätäkuuhan on todettu vain urbaanilegendaksi. Mutta kesä ei tosiaan ilman tätä mätäkuutakaan ole parasta mahdollista aikaa kuvaa ottaa (itse otin pahimpien helteiden aikaan, ei ehkä järkevintä Cheesy), koska tatuointi tulisi suojata aurongolta 1kk:n ja järvivedeltä + saunalta 2 vk:n ajan. Onneksi tämä oma tribaalisydän kuva on selässä lapojen välissä, niin se oli helppo auringolta suojata ja järvessä en niin välitä uida, joten helppo juttu oli Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #56 : 23.08.2006 10:14:53 »

Jiips! Toissa päivänä kävin ottaan yläselkään tribalauringon! Vähän sattu, aika ajoin, riippu tietty mihin kohtaan tykitti aina.. Ainaki enemmän kuin tuo pienempi - tietty. Ja uniikki on! Kai nää auringot on mun juttu.. idiot2
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #57 : 23.08.2006 10:49:00 »

Mulla oli viittä vailla etten ottanut tatuointia, sitä hidasti kun en löytänyt liikkeestä sopivaa susikuvaa jonka aiheekseni halusin, tai lähinnä ne olisivat olleet liian isoja. Omistaja lupasi sitten piirtäää kuvauksestani sellaisen, mutta hän ei ollut ikinä paikalla kun pääsin liikkeessä piipahtamaan kuvaa katsomassa...Jotenkin aloin tuona aikana miettiä että onko sittenkään ihan hyvä idea...Jäi ottamatta ja paikka johon sen silloin yli 20v. halusin olisikin nyt 2 lapsen jälkeen ehkä vähän huono...tai susi lähinnä pulskistunut  Grin
Mutta kaiho tatuointiin on yhä olemassa. Ties vaikka mamma repäisee joku kerta vielä!  Cool
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« Vastaus #58 : 23.08.2006 11:19:53 »

Itse olen tässä harkinnut kanssa tatuointia. Miehen veli kävi ottamassa ja sitten se oma ajatus siitä ottamisesta tuli takaisin pintaan. Tässä on nyt miehen kanssa yritetty jotain sopivaa kuvaa etsiä. Hänelle jo löytyi, kun itse piirsi oman hämähäkin kuvan.

Tahtoisin itse kuitenkin sellaisen pienen. En ihan noin suurta kun nuo lemmikkimme ovat. Ruusu, tähti, kukka tai tribaali.

Pelottaa vain se ottaminen. Vaikka olen neuloihin tottunut niin silti pelottaa, että se sattuu kamalan paljon. Ehkä pitäs vaan kipittää liikkeeseen ottamaan tuo tatuointi (harkinnut olen) eikä miettiä tuota sattuuko vai ei.

Kokemuksia tatuoinnin ottamisesta?
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Sonya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #59 : 28.08.2006 09:39:07 »

Pelottaa vain se ottaminen. Vaikka olen neuloihin tottunut niin silti pelottaa, että se sattuu kamalan paljon. Ehkä pitäs vaan kipittää liikkeeseen ottamaan tuo tatuointi (harkinnut olen) eikä miettiä tuota sattuuko vai ei.

Kokemuksia tatuoinnin ottamisesta?

Eipä se kipu niin sietämätön ole Smiley itselläni tuonne lapojen väliin tehty tatuointi ei sattunut ollenkaan, lähinnä kihelmöi ja kutitti  Cheesy ja se iho turtuu siinä samalla, niin ei se pistely tunnu pahalta. Mutta nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja. Itsellä oli ainakin miellyttävä kokemus ja aion ottaa lisääkin kuvia, kunhan vain kuva jostakin löytyisi  Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: