Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt tatuointi minulle!  (Luettu 52982 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #60 : 28.08.2006 11:46:06 »

Pelottaa vain se ottaminen. Vaikka olen neuloihin tottunut niin silti pelottaa, että se sattuu kamalan paljon. Ehkä pitäs vaan kipittää liikkeeseen ottamaan tuo tatuointi (harkinnut olen) eikä miettiä tuota sattuuko vai ei.

Kokemuksia tatuoinnin ottamisesta?

Eipä se kipu niin sietämätön ole Smiley itselläni tuonne lapojen väliin tehty tatuointi ei sattunut ollenkaan, lähinnä kihelmöi ja kutitti  Cheesy ja se iho turtuu siinä samalla, niin ei se pistely tunnu pahalta. Mutta nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja. Itsellä oli ainakin miellyttävä kokemus ja aion ottaa lisääkin kuvia, kunhan vain kuva jostakin löytyisi  Smiley

Eipä se tatuoinnin ottaminen sattunut olleskaan, jossain vaiheessa pikkaisen kirpas ja nipisteli, mut enemmän se miusta oli oli sellasta ärsyttävää kutinaa.
Vähän niinku oisit itikansyömää raapimu jonki aikaa ni sitähän alkaa kihelmöimään ikävästi.
Tatuointi miulla on sääressä, ja sen ottaminen ei tuntu missää muualla ku huonona asentona ku jouduin istumaa huonolla penkillä, festareilla.
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #61 : 30.08.2006 16:01:30 »

Mulla on kohtuu suuri lohikäärmeen kuva selässä. Se on mun itse suunnittelema ja siten tosi henkilökohtainen. Ajattelen tatuointia koruna jota kannan, vähän sama asia kuin kaulakoru....
Mutta tatuoinnin ottaminen ei sattunut, korkeintaan oli vähän epämiellyttävän tuntuinen operaatio. Voi tietysti olla kivuliaskin, riippuu varmaan paikasta mihin se laitetaan ja ihmisestäkin...
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 05.09.2006 16:55:20 »

Miespuolinen ex-kämppis otti tatuoinnin niskaansa. Sanoi, että sattui ihan pirusti, mutta eikös miehillä olekin heikompi kivunsietokynnys kuin naisilla... Cheesy
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #63 : 05.09.2006 18:35:31 »

mutta eikös miehillä olekin heikompi kivunsietokynnys kuin naisilla... Cheesy

On joo  Grin Wink
Varmaan kuolisin siihen tuolille. Veljen vaimo otti tribaalin tatuoinnin ympäri hauista, niin se pyörtyi siihen tuolille.

Siskollanikin on vastaava tatska ja sillä ei tuntunut missään.

Meidän perheellä on korkeampi kipukynnys kun teidän perheellä. - Meidänpäs  2funny
Lari - Kävellyt jalalla missä luu poikki. Koska sillä voi kävellä hetken, kun on ensin lepuuttanut sitä tunnin. Kahdella ruuvilla se sitten korjattiin  Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #64 : 05.09.2006 19:05:43 »

Muistan lukeneeni jostain enkelikirjasta Rukouksen, jossa pyydetään enkeleitä vapauttamaan itsensä kaikista menneiden elämien "kahleista", joihin lukeutuivat mm. kaikki vierasesineet, jotka oli tungettu omaan kehoon (vaikkapa jokin mikrosiru tms.), itse lukisin tähän samaan sarjaan tatuoinnit ja esim. silikonimplantit. En usko että mikään ylimääräinen tekee hyvää... Jos ottaisin tatuoinnin, liittäisin sen kuvan symboliikan ikäänkuin itseeni, siitä tulisi osa minua ja se muuttaisi minua luonnottomaan suuntaan... En tiedä olenko vain vähän hölmö, mutta tältä tuntuu.

Nykyään voi olla erilainen nuori niin että jättää sen tatskan ottamatta.... Wink

** lisään..

Se mies kenen kanssa tässä hengailin, oli täynnä tatskoja (mm. lohikäärme) ja oli seuraavaksi ottamassa sellaista kuin FTW... Eli "f..k the world"... Perin onnetonta, että joku ikuistaa tollasen asenteen itseensä. Sad En kuitenkaan viitsinyt mainita herralle...

Tuli taas uusia ajatuksia. Tuosta tatuoimisesta ja lävistämisestä. Minulla on korvikset, mutta korvani ovat systemaattisesti alkaneet kapinoimaan niitä vastaan, tulehtuvat vähän väliä. Mietin mikä ihmeen tarve minulla on ripustaa itseeni jotain rimpuloita ja killuttimia. Se on jotenkin alkukantaista; itsensä ja toisten merkitseminen. Alkuperäiskansat merkitsivät itseään ja toisiaan polttomerkein ja lävistyksin, ne kertoivat ihmisestä hänen sosiaalisen luokkansa, esimerkkinä tästä vaikka intialaisten kasti-merkit.

Yleensäkin tämä itsensä ja ulkonäkönsä muokkaaminen... idiot2 Minkä takia pitää tehdä itsestään eri näköinen, olemmehan joka tapauksessa eri näköisiä? Ja vaatteiden alla me kaikki OLEMME ALASTI! Shocked Cheesy
« Viimeksi muokattu: 05.09.2006 20:33:25 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #65 : 05.09.2006 20:47:38 »

No edelliseen viitaten..kaikki ei vaan voi valita ns. vierasesineitä. On palo-ja leikkausarpia, ympärileikkauksia yms ulkoisia ylimääräisyyksiä kehossaan.

Eli jos on vapaus valita mitä itseensä haluaa hakattavan/lävistettävän yms, sitä vapautta voi käyttää tai olla käyttämättä. Syitä sen käyttämiseen on varmaan yhtä monta kuin meitä ihmisiäkin.
 Smiley
tallennettu
herttaässä
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #66 : 11.06.2008 19:34:06 »

hei! minuakin tuo tatuoinnin ottaminen kiinnostaa ja aihetta olen tässä alkanut pohdiskella. haluaisin, että kuva kuvaisi minua mahdollisimman hyvin! se ei tule olemaan mikään aivan pieni kuva (paikaksi olen ajatellut mahdollisesti kaulan ja rintojen välistä aluetta). inspiraatiota haen joka suunnasta, ja ottaisin mielelläni uusia vinkkejä ja ajatuksia vastaan teemaan liittyen, ja olisi hauska kuulla minkälaisia aiheita teille tulee mieleen! olen oinas, nousu-vaaka ja kuu-kaksonen. tulinen en juurikaan ole, oinaan piirteet tulevat esiin ehkä enemmänkin innostuessani tai suuttuessani (syntymäkartallani taitaa olla eniten maamerkkejä). olen melkolailla tunneihminen, vahvavaistoinen ja intuitiivinen. neptunus vetää jostain syystä minua puoleensa, ja kaikki siihen liittyvät teemat tietenkin.. minua kiinnostaa myös kovasti avaruus ja kaikki siihen liittyvä, ufot ja muut. pidän itseäni aika lailla "maailmanparantajana" jos näin voisi sanoa, siis kannatan vihreitä arvoja... lisäksi minua kiehtoo kaikenlaiset kortit ihan pelikorteista tarotteihin, mistä kai herttaässä-nimimerkkinikin kertoo. luultavasti tuo herttaässä tulee olemaan ainakin tässä tatuoinnissani yhtenä osana, tai ehkä sittenkin herttarouva, siitä voisi tehdä hienon kuvan? mitähän herttarouva symboloi? ässä ainakin rakkautta Smiley josko näistä tulisi jollekin jotain mieleen?
« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 20:20:53 kirjoittanut herttaässä » tallennettu

Aurinko Oinaassa
ASC Vaa'assa
Kuu Kaksosissa
Merkurius Oinaassa
Venus Kaksosissa
Mars Ravussa

Valkoinen Sähköinen Taikuri
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #67 : 16.06.2008 20:04:04 »

heinäkuussa saan tatuoinnin vau! angel
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  

Siirry: