|
Malina
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #91 : 06.11.2006 23:08:47 » |
|
Tuo ompi härän merkisssä ja vitoshuoneessa. Tulkinnan mukaan nuo suunnilleen kumoavat toisensa ja tuloksena onkin tyyppi, joka aloittaa sataa eri hommaa ja tuntee jatkuvaa epätoivoa kun mikään ei ikinä valmistu :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Kalat Asc-Jousimies Kuu,Merkurius,Venus,Chiron-Vesimies Mars-Härkä
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #92 : 10.11.2006 15:27:01 » |
|
Marsin transiiteille olen varsin yliherkkä (tekee ärtyneeksi ja riitaisaksi), mutta tämä nataali-Mars... Hm... Minulla sitä tietysti sekoittaa yhtymä tiukkaan Kuu/Neptunus-yhtymään, mutta luulisin että ehkä jossain määrin Marsini Jousimies-sijainti saattaisi vaikuttaa siihen että en jaksaisi mitään ylenmääräisen rauhallista miestä rinnallani, vaikken aina kumppanini kuohahteluista pidäkään. Mutta joku rutikuiva maa-voittoinen tyyppi, ei kiitos... Kyllä miehessä pitää energiaa olla.
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #93 : 10.11.2006 16:35:52 » |
|
Mars jouskarissa ja jokapaikanhöylä ilmoittautuu!!! Täällä taitaa aika vähän olla näitä mars-jouskarissa immeisiä? Jaa-a. Tuo ei mun kohdalla kuulostanut kovin tutulta Mars on jouskarissa 8. huoneessa. Oon silti erittäin hidas innostumaan yleensä mistään, ainakaan muiden ehdotuksista. Itse saatan innostua jostain salaa, jota myös lähden toteuttamaan salaa. En tykkää levitellä asioitani, ainakaan tärkeitä ja henkilökohtaisia, arkoja asioita. Tämä on selvästi Kuu-härkämäisyyttä! Härät ovat kokemukseni mukaan nimenomaan tuollaisia. Mutta olen äärettömän levoton, enkä pysy paikoillani millään. Kyllästyn liiankin helposti ja koulut sekä työt loppuu helposti kesken ja asuinpaikkakunnat vaihtuu nopsaan... Tässä on taas sitä Mars-Jouskarivaikutusta, samoin varmaan tuo Asc merkkisi, Oinas, vaikuttaa, nimittäin oinas on juuri tällainen, kyllästyy nopeasti, se on oikea oinaksen luonteen peruspilari. Jouskari-miehiä en taida tuntea yhtäkään, mutta toivon mieheltä vapautta. Ihannemieheni olisi oma herransa, jolle ei aina tarttisi menojaan kertoa ja joka ei minulle aina ilmoittelisi menojaan. Kaksi itsenäistä ihmistä siis jakaisi osan elämästään... ei iskisi ahdistus niin nopeasti : Vähän henkevämmän oloinen tietty, deep, jonka kanssa voisi jutella asioista. Tässä on taas selvästi skorpionivaikutusta tuossa, että haluat henkevän miehen. Samoin tuo mars-jouskarissa minusta viittaa myös jotenkin tällaiseen itsenäisyyteen ja vapauteen. Harva Jouskari nimittäin haluaa tulla kahlituksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.11.2006 16:40:47 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #94 : 11.11.2006 01:36:42 » |
|
Hyväksyminen ja anteeksiantaminen on sekä Ravussa että Kaloissa olevan Marsin aseman pääteemoja elmän haasteina. Palkinnoksi tästä haasteesta selviydyttyään yksilö saa kyvyn yhdistää toiminta ja emotionaalinen herkkyys.
Mars kalat ja 6. huone. Jaa´a toi toiminta ja emotoniaalinen herkkyys tulevassa ammatissa pitää paikkaansa. Ja edellinen "syvällinen" ihastus oli kalat.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #95 : 11.11.2006 18:12:33 » |
|
Hyväksyminen ja anteeksiantaminen on sekä Ravussa että Kaloissa olevan Marsin aseman pääteemoja elmän haasteina. Palkinnoksi tästä haasteesta selviydyttyään yksilö saa kyvyn yhdistää toiminta ja emotionaalinen herkkyys. On kyllä mun kohdalla totta siinä mielessä, että kun on mars ravussa, niin on vaikea antaa anteeksi, jos joku oikein kunnolla loukkaa mua. Mutta pikkuriidat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, usein unohtuvat heti saman päivän aikana.
En voi myöskään kehua olevani maailman suvaitsevin ihminen. Jotenkin vaan jos jossain ihmisessä on joku mikä äryttää ensitapaamisesta lähtien, kestää kauan ja vaati parempaa tutustumista ko. henkilöön ennen kuin ennakkoasenteet muuttuu.
So sad but true...
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #96 : 12.11.2006 14:38:37 » |
|
Mars kaloissa ja ihastun miehessä herkkyyteen ja salaperäisyyteen.Mielestäni olen intohimoinen ja seksuaalinen kunhan tunteet ovat mukana, esim. yhden illan juttuja en ole koskaan harrastanut enkä siis bongannut miestä baarista vain "sitä" varten. Olen taiteilija-luonne ja tarvitsen myös niitä joustavia aikatauluja... Haaveilija, kuuntelija, auttaja ( ystäväpiirin psykologi )
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #97 : 12.11.2006 14:46:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #98 : 12.11.2006 23:47:56 » |
|
Lisäänpä vielä.Mars NeitsyessäNeitsyt on näppärä, joustava ja uuttera, mutta usein liian luottavainen. heikkoudet: Hän ylireagoi helposti ja suuttuu pienemmästäkin vastaantulevasta asiasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #99 : 13.11.2006 11:53:54 » |
|
Taiska, osaatko kertoa jonkun sivun, josta löysit tuon? Ois kiva nähdä omakin Marsin merkkikuvaus...
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #100 : 13.11.2006 16:27:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #101 : 13.11.2006 16:59:10 » |
|
If a woman's Mars is in Leo, she may be attracted to men who are proud, outgoing, and perhaps even gaudy. Aloofness or a dignified, confident aura is usually appealing to these women. These women are more inclined to enjoy men who possess a rather bold, confident manner--and style! Playfulness and fun are very important to these women, and the uptight type or overly serious man is not going to do it for them. Stinginess is a huge turn-off, too. These women want their men generous, dignified, and confident. These women do want their men to be a little possessive and jealous, as it makes them feel more alive, wanted, and attractive. Osu ja uppos! Voisiko sitä täydellisemmin enää sanoa, tässä kaikki se mistä miehessä pidän ja onhan oma kultsi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sofia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #102 : 13.11.2006 18:49:44 » |
|
Mars Jousimiehessä ilmoittautuu. Tuntui kovin ajankohtaiselta tämä viestiketju, kun sana "jokapaikanhöylä" vilahti jossain. Olen ainakin näennäisen aktiivinen ihminen, ihan vahingossa päädyn mukaan mitä erilaisimpiin juttuihin vaan koska ne olisivat kivoja ja kiinnostavia. Se vaan kun on kykenevä kiinnostumaan melkein mistä tahansa (ja yhtä aikaa) saa kalenterin täytyymään nopeaan tahtiin. Jousimiesmäistä käytöstä (ja osittain varmaan :llä ja :lla on sormensa pelissä) asian suhteen kuvaa se, että yhteen juttuun jaksaa paneutua vain hetken aikaa kerrallaan. Onneksi on niin monessa mukana, että voi vähän kierrättää aktiivisuus kausia ja pitää päivät jatkuvasti täynnä jotain "kivaa". Ideaalimiehen osalta cafeastrologyn.com:in kuvaus pitää suurilta osin paikkansa. "[She] is most impressed with a man who is playful, fun, intelligent, and honest. -- They want to have a good time, and to have long conversations with their men as well. They are not especially attracted to men who are overly groomed, generally don't like too much "decoration" or men who put on airs." Jep jep, varsinkin esittäminen on sellainen asia mikä karkoittaa minut. Ääntä saa pitää jos on sisältöä. Leikkisä, hauska ja fiksu on vähän niinkuin minun miespuolinen vastineeni (silloin kun on hyvä päivä).
|
|
|
tallennettu
|
"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #103 : 13.11.2006 20:23:03 » |
|
"[She] is most impressed with a man who is playful, fun, intelligent, and honest. -- They want to have a good time, and to have long conversations with their men as well.
Tutulta tuntuupi; leikkisyys ja poikamaisuus minua miehessä juuri viehättääkin. Noin yleensä ja omassani.
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #104 : 14.11.2006 01:30:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|