Hansuli
|
|
« Vastaus #60 : 18.07.2006 11:39:03 » |
|
Kaksosissahan tuo. Isi kaksonen, mies kaksonen, 70% läheisistä miesystävistä kaksosia tai muuten kaksospainotteisia karttoja. Jaa mitenkä näkyy? No näkyy ja kuuluu, levottomuutta, ailahtelevaisuutta, impulsiivisuutta, kilpailuviettikin on kova (vaikka enempi se nuilla mars leijonilla ja oinailla näkyy), hävitä osaan, vaikka paras täytyisi olla, tekiskö nousuleijona vähän lisäponnetta tuohon. Mars kaksoseen sopii mielestäni aikuisiän ADHD -kuvaus hyvin . Tiedostaahan tuo on hyvä, että jotain saa oikeasti tehtyä valmiiksi asti, ettei pääse eläkkeellä sanomaan, kuinka olisi ollut hyvä siinä ja siinä ja siinä ja siinäkin . Niin.. Rakastan kaksosluonnetta miehessä, sitä eloisuutta, huumoria ja nuorekkuutta. Lapsi aikuisen ruumiissa. Vesimiehet lisäsuosikkeja..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
|
|
|
althema82
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #61 : 19.08.2006 00:33:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
NEITSYT
nousumerkki: Jousimies Aurinko: Neitsyessä Kuu: Leijonassa Merkurius: Vaa assa Venus: Neitsyessä Mars: Skorpionissa
vesi-koira
Sininen Magneettinen Myrsky
|
|
|
integral
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #62 : 19.08.2006 12:13:11 » |
|
leijonassahan se on.. Ja se näkyy. Riidellessä ja sängyssä räiskyy ja kovaa Yksikään miehistäni ei ole ollut leijona, vaan mieluiten jousimies tai oinas.. Isäni kylläkin on leijona ja tosi hyvä ystäväni on leijona. Tietysti itselläni on myös au leijonassa niin en siksi tule täysin toimeen au leijona-miesten kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, kuu, mars: leijona ac: kauris venus ja merkurius: rapu
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 21.08.2006 21:10:33 » |
|
Mars jouskarissa ja jokapaikanhöylä ilmoittautuu!!! Täällä taitaa aika vähän olla näitä mars-jouskarissa immeisiä? Rakastan ainakin liikuntaa ja tykkään myös toimia sosiaalisissa ryhmissä, (esim. kuorossa). Kun tartun johonkin toimeen, siinä ei yleensä kauaa nokka tohise. En pidä vatuloinnista enkä pilkunviilauksesta. Ja miut saa helposti innostumaan asioista, tulee sitten joskus sellainen tunne, että sisälläni aivan pirskahtelee joku innostuksen energia ja se pitäisi päästä purkamaan. Se lienee tuon marsin aikaansaannoksia.... Ja tulen helposti jouskareitten kanssa toimeen. Ah niin, ja joskus tulee kohellettua aika jouskarimaisesti Toki hieman riippuu mistä roikkuu...
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 21:12:44 kirjoittanut selkälokki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #64 : 22.08.2006 08:02:46 » |
|
Löytyvätköhän muskelimiehet ja heitä ihailevat Marsin maa- ja tulimerkeistä? Minä ainakin rakastan lihaksia Jousimies mars olen ja pidän kovasti ihmisistä joilla paljon jousimiestä kartalla Itse olen utelias, aktiivinen ja itsenäinen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
Missa
|
|
« Vastaus #65 : 22.08.2006 12:02:42 » |
|
Löytyvätköhän muskelimiehet ja heitä ihailevat Marsin maa- ja tulimerkeistä? Ei. Itselläni Mars neitsyessä ja välitän älystä ja viisaudesta huomattavasti enemmän kuin lihaksista. Jääkaappipakastin-yhdistelmän kokoiset salilla asuvat miehet eivät sytytä lainkaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #66 : 22.08.2006 12:17:06 » |
|
Mars Jellonassa ja se varmaan tuo meikäläiseen sitä tarvittavaa potkua, etten olisi liian kesy ja saamaton "Mars haluaa kyllä hallita elämää ja maailmaa, mutta sen aktiivinen into ja toimeliaisuus kumpuaa silti enemmän tarpeesta toteuttaa itseään ja tehdä omaa juttuaan kuin siitä, minkä vaikutuksen se tekee toisiin. Suuri osa nimenomaan tuli-Marsin elämänilosta ja elinvoimasta pohjaakin juuri siihen, että se todella menee paineista vapaana omia teitään, se ei kuuntele muita eikä toteuta toisten toiveita."
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #67 : 22.08.2006 14:07:53 » |
|
Löytyvätköhän muskelimiehet ja heitä ihailevat Marsin maa- ja tulimerkeistä? Ei. Itselläni Mars neitsyessä ja välitän älystä ja viisaudesta huomattavasti enemmän kuin lihaksista. Jääkaappipakastin-yhdistelmän kokoiset salilla asuvat miehet eivät sytytä lainkaan... Tjaa, mistäköhän tuon maamerkkijutun tuohon nappasinkaan, kun tosiaan omallakin ei-atleetti-miehellä on Mars Neitsyessä. Eihän tuo bodaus Neitsyen merkkiin sovikaan, käsityöt pikemminkin.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #68 : 25.08.2006 17:34:58 » |
|
no minulla tuo marskin ylläripylläri kaksosissa... Ja enpä paljon tunne vetoa kaksosmiehiin! Paitsi muutamaan ehkä oon tuntenut... Mutta kun tietää mitä ne on, nii tietää pysytellä kaukana...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #69 : 17.10.2006 17:33:51 » |
|
Mars leijonassa, ja ompa noilla miehillä aina tuntunut jokin , tai olleen leijonassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #70 : 17.10.2006 17:54:19 » |
|
Minulla Mars on Jousimiehessä. Eli tulta ja tappuraako... No, kyllä !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 17.10.2006 18:04:06 » |
|
Ozzette sulla hyvin tanat pystyssä. Mars lymyää neitsyessä eli huone 11 Voi kuinka viehättävää -->> Tosin en nyt tiedä ketään neitsyt miestä muuta, kuin mun isoveli.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.10.2006 18:16:45 kirjoittanut MetalLady »
|
tallennettu
|
|
|
|
Alegría
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #72 : 22.10.2006 01:56:26 » |
|
huone 7. Mitä enemmän tapahtuu ympärillä sen parempi. Energiaa mulla kyllä riittää, joskus on ehkä vähä liikaaki tekemistä yhelle ihmiselle. Olen huomannut että kiinnostun miehessä ns. leijonamaisiin piirteisiin. Fyysisen olemuksen pitää olla voimakas. Tällä hetkellä oon ihastunu yhteen mieheen, kuinkas ollakkaan.
|
|
|
tallennettu
|
Au rapu Kuu skorpioni Asc jousimies
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #73 : 22.10.2006 03:39:34 » |
|
Mulla mars on mutta myös ja sijoittuvat uun. Rapu on ainut vesimerkeistä kartallani, joka muuten on ilma-tuli painoitteinen, mutta näkisin että ravun vaikutus lisättynä paljoon tuleen tekee mut aika tunteelliseksi, myös ailahtelevaksi ja ajoittain tempperamenttiseksi.
Rapumiehistä tulee nyt heti mieleen kaksi tapausta. Molemmat osoittautuivat homoiksi niin, etten huomannut. : ja juu, ensin olin ihastunut, mikä vielä nolompaa. Toiseen en ole vuosiin pitänyt yhteyttä, kaveruus hiipui silloin aikoinaan. Mutta tämä toinen on mitä parhain ystävä mulle nyt, on ollut jo vuosia (enkä minäkään enää vuosiin häneen ihastunut! ) Eikä ole mikään "jokanaisen homokaveri" vaan oikein tosi ystävä. Pitäis joskus tsekata hänen kartta (en oo kysyny syntymäaikaa) ja katsoa, onko meillä paljonkin synastriaa.
Kyllä rapumiehet aina silloin tällöin kolahtaa, osaavat jotenkin erottua edukseen heti ensitapaamisella. Ja kai sekin tekee mun olon helpoksi rapumiesten seurassa, että oma (ja vielä kommunikoinnin planeetta merkurius) on ravussa.
Nykyinen mies on härkä. Toimii hyvin.
Ja liikkuvuus, lihakset, toiminta yms. on ehkä jotenkin rapumaisen "pehmeää", ei ainakaan mitään atleettista tai sporttista. Pyöreyttä löytyy, mutta aiemmin oon ollut hoikempi. Oon tunteellinen, mm. innostun, masennun, vihastun, järkytyn, lepyn ja piristyn helposti.
Mutta vääryksiähän me au-ravut emme ikinä unohda...
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
ekoalanen
Vieras
|
|
« Vastaus #74 : 22.10.2006 07:25:14 » |
|
Tällä peräytyvä Mars kaksosissa ja 7. huoneessa. Mulla on aina monta rautaa tulessa ja mitään en saa valmiiksi En tiedä kuinka paljon toi peräytyminen vaikuttaa planeetan energioihin. En tunne ensimmäistäkään kaksosmiestä, mutta huomaan ihastuvani ihmisiin, joiden humoristinen puhetaito iskee suoraan tajuntaan. Kielellä (siis suomen) kikkailijat ovat ihania! Siksi mä varmaan tykkään alivaltiosihteeristäkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|