Elämänilo
|
|
« Vastaus #75 : 15.12.2006 00:31:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #76 : 15.12.2006 12:56:49 » |
|
Toivottavasti poikasi tervehtyy. Vanhempi poikani jatti armeijan kesken elamankatsomus syista (oli 1v9kk)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #78 : 15.12.2006 13:53:15 » |
|
Vain 2 kullanmurua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #79 : 21.12.2006 13:03:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #81 : 28.12.2006 11:00:49 » |
|
Kiitos! Joulu meni muuten mukavasti, mutta poika leuhotteli tyttöystävän kanssa kavereiden luona. Poikani lainasi autoani kaveri reissulle. Kun hän palautti autoni takaisin, oli käyttänyt auton pesussa ja tankannut. En osannut odottaa häneltä tällaista toimintaa. Hän ei edes huolinut rahaa takaisin, kun oli mennyt käyttämään omiaan. Poika vain hymyili leveästi. Hän pääsee siviiliin tammikuussa. Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta 2007.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #83 : 28.12.2006 13:44:51 » |
|
Itselläni ei ole poikia tai lapsia. Mutta itse armeijan kokeneena olen todennut että armeija tekee pojista miehiä. Enää ei ole muita huolehtimassa vaan kaikki joutuu tekemään itse. Ja yöt vartiossa leireillä... Pistää lujille. Kaikille äideille vihje: Antakaa pojillenne se tila kasvaa ja itsenäistyä mitä he nyt tarvitsevat. Olkaa se taustatuki, sitä aina joskus tarvitsevat vaikkeivat sitä niin vain myönnä. hyvää uutta vuotta!
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #84 : 28.12.2006 19:38:45 » |
|
Onne pojille alokas vaiheeseen näin kesähelteillä! Siinä oppii kunnioittamaan elämän pieniä iloja... suihkua, vessaa, juoksevaa vettä.. Leirielämä on rentouttavaa sanottiin.
Kyllä ne pojat kestävät oikealla asenteella, ja puolivuotta on lyhyt aika!
Itselläni ei ole poikia tai lapsia. Mutta itse armeijan kokeneena olen todennut että armeija tekee pojista miehiä. Enää ei ole muita huolehtimassa vaan kaikki joutuu tekemään itse. Ja yöt vartiossa leireillä... Pistää lujille. Kaikille äideille vihje: Antakaa pojillenne se tila kasvaa ja itsenäistyä mitä he nyt tarvitsevat. Olkaa se taustatuki, sitä aina joskus tarvitsevat vaikkeivat sitä niin vain myönnä.
Hei "meruska"
Koska ja missä sinä olet asepalveluksesi suorittanut Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #85 : 28.12.2006 19:40:29 » |
|
Siitä on nyt noin 8 vuotta. Keuruullahan minä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #86 : 28.12.2006 20:05:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #87 : 29.12.2006 10:37:51 » |
|
Hei "Odessa"
Lomalla mennään eikä meinata - kaverit ykkösijalla
Autosi pesussa käyttäminen ja tankkaus oli upea teko - taisi olla hänen joululahjansa sinulle
Kohta on hänellä intti ohi ja siviili elämä odottaa - meneekö töihin vai jatkaako koulua
Onnekasta ja elämäniloista vuotta 2007 Elämänilo Hei, "Elämänilo". Kyllä minä epäilen sitä että auton pesu oli pojaltani yllätyslahja ja siinä onnistuikin. Hän puhui jo, sitä että ensi vuonna laittaisi tavarat yhteen tyttöystävän kanssa. Pitäisikö olla iloinen vai surullinen . Tunnen niitä molempia itsessäni. Elämä vie eteen päin väkisin ja sille ei voi mitään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #88 : 29.12.2006 13:08:00 » |
|
Hei "meruska"
Jokos silloin naiset pääsi armeijaan Elämänilo Joo Kyllä pääsi. Ensimmäiset pääsivät jo 95 vai oliko akaisemmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|