Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuva Galleria - I N T T I I N ... 08.01.2007 ...  (Luettu 51828 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #90 : 29.12.2006 18:57:00 »

Hän puhui jo, sitä että ensi vuonna laittaisi tavarat yhteen tyttöystävän kanssa.
Pitäisikö olla iloinen Grin vai surullinen Cry. Tunnen niitä molempia itsessäni.
Elämä vie eteen päin väkisin ja sille ei voi mitään.

Hei "Odessa"

Lapset ovat vain lainaa.
- ole iloinen, kun itsenäistyvät

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #91 : 29.12.2006 21:11:29 »

Hei, "Elämänilo"

Kiitos, ihanista sanoita. En tullut itse ajatelleeksi, että ovat lainassa.
Iloa lapsista aina löytyy, se tuon hyvän mielen aina josta voin nauttia.

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #92 : 01.01.2007 20:39:38 »

Joo Kyllä pääsi. Ensimmäiset pääsivät jo 95 vai oliko akaisemmin.

Hei "meruska"

Haluatko kertoa meille jotakin kokemuksistasi
- suositteletko naisille inttiin menoa
- varjopuolia / hyviä puolia ymv.

Miksi nainen haluaa inttiin

tuohon haluamiseen en osaa enkä voi vastata, koska tiedän vain  miksi minä menin sinne. syitä on yhtä monta kuin on naista armeijassa. Ja kokemukset on samanlaisia kuin varmasti kenellä tahansa armeijan käyneellä. Henkisesti vapaaehtoisilla varmasti helpompaa. Varjopuolia taikka hyviä puolia ei kannata eritellä. Kyse on armeijasta, sielä ollaan suorittamassa asepalvelusta, ei arviomassa mikä on hyvää mikä pahaa. Tarkoitus kun on rakentaa ja kouluttaa toimiva yksikkö mahdollista tarvetta varten. Se tehdään mikä pitää jotta homma toimii.

Niin se menee.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #93 : 01.01.2007 20:50:50 »

tuohon haluamiseen en osaa enkä voi vastata, koska tiedän vain  miksi minä menin sinne. syitä on yhtä monta kuin on naista armeijassa. Ja kokemukset on samanlaisia kuin varmasti kenellä tahansa armeijan käyneellä. Henkisesti vapaaehtoisilla varmasti helpompaa. Varjopuolia taikka hyviä puolia ei kannata eritellä. Kyse on armeijasta, sielä ollaan suorittamassa asepalvelusta, ei arviomassa mikä on hyvää mikä pahaa. Tarkoitus kun on rakentaa ja kouluttaa toimiva yksikkö mahdollista tarvetta varten. Se tehdään mikä pitää jotta homma toimii.

Niin se menee.

Hei "meruska"

Kiitos rehellisistä ja suorista sanoista

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #94 : 08.01.2007 13:26:54 »

Nyt se päivä on sitten meilläkin  Cry

Puoli tuntia aikaa lähtöön.

Kun vaan en alkaisi matkalla itkemään, nyt pitää pikaisesti kasata itsensä ja esittää reipasta äiskää!

Aikas koville ottaakin, en ole pystynyt niiden alokasopuksiakaan lukemaan vollaamatta...(huokaus)

Enpäs tajunnut, että se on tällaista kun poika lähtee armeijan harmaisiin.

Nyt naamapyykille ja reissuun!!!

Cry Cry Cry

Tsemppiä kaikille äideille jotka ovat samassa tilanteessa  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #95 : 08.01.2007 15:15:32 »

Nyt se päivä on sitten meilläkin  Cry
Aikas koville ottaakin
, en ole pystynyt niiden alokasopuksiakaan lukemaan vollaamatta...(huokaus)
Enpäs tajunnut, että se on tällaista kun poika lähtee armeijan harmaisiin.

Hei "kultainen sulka"

Toivottavasti sait pidettyä itsesi koossa
- pojallekin se on kova paikka

Minnepäin poikasi meni inttiä suorittamaan

Asuste; armeijan "kurpitsasalaatti" = maastopuku (http://www.jms101.btinternet.co.uk/basic_sets/bodies/army/smiley.gif)

Voimia ja jaksamista

tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #96 : 08.01.2007 18:02:00 »

Nyt se on sitten tehty, saatettu poitsu inttiin!

Olin tosi reipas, pystyin olemaan itkemättä siihen asti kun poika lähti reppu selässä kävelemääm kasarmia kohti  Smiley -Ja se on paljon!
Sitten vollotinkin 60 kilsaa  Cry ja tyttäreni ihmetteli, että mikä siinä noin surullista on. Hän on menossa jo nyt armeijaan, vaikka aikaa on vielä kolme vuotta  Wink

Onneksi siellä on avoimien ovien päivä jo sunnuntaina, silloin tapaamme viimeistään!

Minun poisu lähti Riihimäelle viestiin...varmaan saa sitten laitella viestejä enemmän kuin muualla  Cheesy

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #97 : 08.01.2007 18:27:18 »

Olin tosi reipas, pystyin olemaan itkemättä siihen asti kun poika lähti reppu selässä kävelemääm kasarmia kohti  Smiley -Ja se on paljon!
Sitten vollotinkin 60 kilsaa ...
Onneksi siellä on avoimien ovien päivä jo sunnuntaina, silloin tapaamme viimeistään!
Minun poisu lähti Riihimäelle viestiin...varmaan saa sitten laitella viestejä enemmän kuin muualla  Cheesy

Hei "kultainen sulka"

Napanuoran katkaisu on vaikeata
- omakohtaisesti koettu

Toivotaan, että poikasi on valinnut
itselleen sopivimman paikan

Voimia ja jaksamista,
kyllä se elämä kantaa,
kun sille mahdollisuuden an
taa

tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #98 : 08.01.2007 18:42:56 »

Kiitos Elämänilo  Smiley

Poika pääsi sinne mihin halusikin  Wink

Tämä on hyvää harjoitusta äiskälle, kun joka tapuksessa opiskelu vieraalla paikkakunnalla alkaa sitten vuoden kuluttua!

Vaan enpäs tiennyt tällaisia paikkoja tulevan, kun lapsia aloin suunittelemaan. -Kuinka vaikeaa se napanuoran katkaisu onkaan  Embarrassed
Paitsi olisihan se pitänyt arvata, kun jo yhdeksännen luokan päätyttyä, rippijuhlissa ja lakkiaisissa olen  Cry

Se vaan on niin haikeaa, kun joku aika elämässä on ohi ja uusi jakso elämässä alkaa.

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 09.01.2007 09:22:46 »

Muistan kun omat poikani menivat armeijaan, nuorimmainen 1v7kk sitten ja kun tiedatte millainen tilanne taalla on. En voi ikina unohtaa sita paivaa kun nuorin poikani vietiin alokkaaksi, kylla oli isalla ja aidilla kyynelissa pitelemista ja mietin  hiljaa etta tatako varten kasvatin poikani jopa ehka tapettavaksi(ei liity politiikkaan) oma poikani ei ollutkaan enaa minun vaan armeijan omaisuutta, viikon paasta sain puhelun "aiti rakastan sinua" ja nyt pojalla oli itku kurkussa ja sitten tietysti minulla.Onneksi poikani oli vahva ja jopa meni vastakkain armeijan kanssa ja lopulta paasi lahelle kotia toimisto hommiin ja syksylla valittiin parhaaksi sotilaaksi. Ymmarran taysin mista puhutte, tavallisissa oloissa armeija itsenaistyttaa-tehdaan vauvoista poikia, minun tapauksessa onneksi poikani sai sisua ja piti tahdostaan kiinni ja nain itsenaistyi.Lellipojastani on kehittynyt varteenotettava miehen alku.
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 09.01.2007 10:16:48 »

Enpäs ole kaikkea lukenut Embarrassed

Diamond, sinun poikasi on jo siis päässyt siviiliin?? Ja pienestä pojasta tuli mies  Smiley Olet kasvattanut lapsesi hienosti ja armeija hoiti loput  Smiley

Minä sainkin vähän vaille kymmenen illalla puhelun jo poitsulta! Olivat saaneet pikaiseti luvan pirauttaa kotiväelle  smitten
Olin niin iloinen kuin olisin lottovoiton saanut  smitten
Hän tuntui olevan helpottunut alun jännityksestä huolimatta...Alikessut olivatkin olleet eilen illalla tosi mukavia ja auttavaisia ja tuvassa on kuulemma hyvä porukka.

Tämä aamu onkin ollut tietysti erilainen...

Odotan taas innolla, jospa soittaa taas illalla kuulumisia  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 09.01.2007 22:18:39 »

Minä sainkin vähän vaille kymmenen illalla puhelun jo poitsulta! Olivat saaneet pikaiseti luvan pirauttaa kotiväelle
Olin niin iloinen kuin olisin lottovoiton saanut
Odotan taas innolla, jospa soittaa taas illalla kuulumisia

Hei "kultainen sulka"

Minkä ikäinen poikasi on.
- kiva, kun soitti kotiin

tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #102 : 10.01.2007 09:44:55 »

Täytti just 19 vee  Smiley

Eilen sainkin vain viestin häneltä, oli kuulemma tosi p...a päivä ja hänestä tuntuu kuin olisi ollut siellä jo iäisyyden, eikä kuulemma osannut edes lakanaa laittaa oikein  Grin
Lohduttelin ja laitoin viestiä, että voit jo repäistä yhden piikin kammasta pois  Cheesy

smitten smitten smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
the_planet
Vieras
« Vastaus #103 : 10.01.2007 10:29:16 »

Siitä on nyt noin 8 vuotta. Keuruullahan minä.
Hei "meruska"

Jokos silloin naiset pääsi armeijaan

Joo Kyllä pääsi. Ensimmäiset pääsivät jo 95 vai oliko akaisemmin.

vuonna -95 eli nyt jo kolmattatoista vuotta
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #104 : 13.01.2007 12:38:58 »

Cheesy Cheesy Cheesy

Enää yksi yö
ja pääsen poikaani moikkaamaan
armeijan harmaisiin. smitten

Olo on kuin Jolupukkia odottaessa lapsena.  Cheesy

Aikas pitkä onkin viikko ollut oudostaan,
olemme kuitenkin niin läheisiä, vaikka lapsi onkin jo aikuinen. Smiley
Viestejä on tullut joka ilta äiskälle ja äiti sitten lähettää terveisiä eteenpäin muille läheisille.  Smiley

Toivottavasti keittävät meille hyvät sopat huomiseksi.  Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  

Siirry: