Elämänilo
|
|
« Vastaus #90 : 29.12.2006 18:57:00 » |
|
Hän puhui jo, sitä että ensi vuonna laittaisi tavarat yhteen tyttöystävän kanssa. Pitäisikö olla iloinen vai surullinen . Tunnen niitä molempia itsessäni. Elämä vie eteen päin väkisin ja sille ei voi mitään. Hei "Odessa"
Lapset ovat vain lainaa. - ole iloinen, kun itsenäistyvät Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #91 : 29.12.2006 21:11:29 » |
|
Hei, "Elämänilo" Kiitos, ihanista sanoita. En tullut itse ajatelleeksi, että ovat lainassa. Iloa lapsista aina löytyy, se tuon hyvän mielen aina josta voin nauttia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #92 : 01.01.2007 20:39:38 » |
|
Joo Kyllä pääsi. Ensimmäiset pääsivät jo 95 vai oliko akaisemmin.
Hei "meruska"
Haluatko kertoa meille jotakin kokemuksistasi - suositteletko naisille inttiin menoa - varjopuolia / hyviä puolia ymv.
Miksi nainen haluaa inttiin Elämänilo tuohon haluamiseen en osaa enkä voi vastata, koska tiedän vain miksi minä menin sinne. syitä on yhtä monta kuin on naista armeijassa. Ja kokemukset on samanlaisia kuin varmasti kenellä tahansa armeijan käyneellä. Henkisesti vapaaehtoisilla varmasti helpompaa. Varjopuolia taikka hyviä puolia ei kannata eritellä. Kyse on armeijasta, sielä ollaan suorittamassa asepalvelusta, ei arviomassa mikä on hyvää mikä pahaa. Tarkoitus kun on rakentaa ja kouluttaa toimiva yksikkö mahdollista tarvetta varten. Se tehdään mikä pitää jotta homma toimii. Niin se menee.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #94 : 08.01.2007 13:26:54 » |
|
Nyt se päivä on sitten meilläkin Puoli tuntia aikaa lähtöön. Kun vaan en alkaisi matkalla itkemään, nyt pitää pikaisesti kasata itsensä ja esittää reipasta äiskää! Aikas koville ottaakin, en ole pystynyt niiden alokasopuksiakaan lukemaan vollaamatta...(huokaus) Enpäs tajunnut, että se on tällaista kun poika lähtee armeijan harmaisiin. Nyt naamapyykille ja reissuun!!! Tsemppiä kaikille äideille jotka ovat samassa tilanteessa
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #95 : 08.01.2007 15:15:32 » |
|
Nyt se päivä on sitten meilläkin Aikas koville ottaakin, en ole pystynyt niiden alokasopuksiakaan lukemaan vollaamatta...(huokaus) Enpäs tajunnut, että se on tällaista kun poika lähtee armeijan harmaisiin. Hei "kultainen sulka"
Toivottavasti sait pidettyä itsesi koossa - pojallekin se on kova paikka
Minnepäin poikasi meni inttiä suorittamaan
Asuste; armeijan "kurpitsasalaatti" = maastopuku (http://www.jms101.btinternet.co.uk/basic_sets/bodies/army/smiley.gif)
Voimia ja jaksamista Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #96 : 08.01.2007 18:02:00 » |
|
Nyt se on sitten tehty, saatettu poitsu inttiin! Olin tosi reipas, pystyin olemaan itkemättä siihen asti kun poika lähti reppu selässä kävelemääm kasarmia kohti -Ja se on paljon! Sitten vollotinkin 60 kilsaa ja tyttäreni ihmetteli, että mikä siinä noin surullista on. Hän on menossa jo nyt armeijaan, vaikka aikaa on vielä kolme vuotta Onneksi siellä on avoimien ovien päivä jo sunnuntaina, silloin tapaamme viimeistään! Minun poisu lähti Riihimäelle viestiin...varmaan saa sitten laitella viestejä enemmän kuin muualla
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #97 : 08.01.2007 18:27:18 » |
|
Olin tosi reipas, pystyin olemaan itkemättä siihen asti kun poika lähti reppu selässä kävelemääm kasarmia kohti -Ja se on paljon! Sitten vollotinkin 60 kilsaa ... Onneksi siellä on avoimien ovien päivä jo sunnuntaina, silloin tapaamme viimeistään! Minun poisu lähti Riihimäelle viestiin...varmaan saa sitten laitella viestejä enemmän kuin muualla Hei "kultainen sulka"
Napanuoran katkaisu on vaikeata - omakohtaisesti koettu
Toivotaan, että poikasi on valinnut itselleen sopivimman paikan
Voimia ja jaksamista, kyllä se elämä kantaa, kun sille mahdollisuuden antaa Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #98 : 08.01.2007 18:42:56 » |
|
Kiitos Elämänilo Poika pääsi sinne mihin halusikin Tämä on hyvää harjoitusta äiskälle, kun joka tapuksessa opiskelu vieraalla paikkakunnalla alkaa sitten vuoden kuluttua! Vaan enpäs tiennyt tällaisia paikkoja tulevan, kun lapsia aloin suunittelemaan. -Kuinka vaikeaa se napanuoran katkaisu onkaan Paitsi olisihan se pitänyt arvata, kun jo yhdeksännen luokan päätyttyä, rippijuhlissa ja lakkiaisissa olen Se vaan on niin haikeaa, kun joku aika elämässä on ohi ja uusi jakso elämässä alkaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #99 : 09.01.2007 09:22:46 » |
|
Muistan kun omat poikani menivat armeijaan, nuorimmainen 1v7kk sitten ja kun tiedatte millainen tilanne taalla on. En voi ikina unohtaa sita paivaa kun nuorin poikani vietiin alokkaaksi, kylla oli isalla ja aidilla kyynelissa pitelemista ja mietin hiljaa etta tatako varten kasvatin poikani jopa ehka tapettavaksi(ei liity politiikkaan) oma poikani ei ollutkaan enaa minun vaan armeijan omaisuutta, viikon paasta sain puhelun "aiti rakastan sinua" ja nyt pojalla oli itku kurkussa ja sitten tietysti minulla.Onneksi poikani oli vahva ja jopa meni vastakkain armeijan kanssa ja lopulta paasi lahelle kotia toimisto hommiin ja syksylla valittiin parhaaksi sotilaaksi. Ymmarran taysin mista puhutte, tavallisissa oloissa armeija itsenaistyttaa-tehdaan vauvoista poikia, minun tapauksessa onneksi poikani sai sisua ja piti tahdostaan kiinni ja nain itsenaistyi.Lellipojastani on kehittynyt varteenotettava miehen alku.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #100 : 09.01.2007 10:16:48 » |
|
Enpäs ole kaikkea lukenut Diamond, sinun poikasi on jo siis päässyt siviiliin?? Ja pienestä pojasta tuli mies Olet kasvattanut lapsesi hienosti ja armeija hoiti loput Minä sainkin vähän vaille kymmenen illalla puhelun jo poitsulta! Olivat saaneet pikaiseti luvan pirauttaa kotiväelle Olin niin iloinen kuin olisin lottovoiton saanut Hän tuntui olevan helpottunut alun jännityksestä huolimatta...Alikessut olivatkin olleet eilen illalla tosi mukavia ja auttavaisia ja tuvassa on kuulemma hyvä porukka. Tämä aamu onkin ollut tietysti erilainen... Odotan taas innolla, jospa soittaa taas illalla kuulumisia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #102 : 10.01.2007 09:44:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #103 : 10.01.2007 10:29:16 » |
|
Siitä on nyt noin 8 vuotta. Keuruullahan minä.
Hei "meruska"
Jokos silloin naiset pääsi armeijaan Elämänilo Joo Kyllä pääsi. Ensimmäiset pääsivät jo 95 vai oliko akaisemmin. vuonna -95 eli nyt jo kolmattatoista vuotta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #104 : 13.01.2007 12:38:58 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|