Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä meidän pitää nähdä?  (Luettu 8242 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 10.07.2006 10:23:24 »

Olen tässä pohdiskellut tätä meedio -asiaa eli kurkkaamista tulevaisuuteen tai tämän nykyisen tilan selkiyttämistä.
Useasti -yleensä aina -tämä tarve tulee silloin, kun elämä on mennyt sotkuun eikä ulos pääsyä tilanteesta tunnu löytyvän. Minulla ainakin tulee usein silloin tarve saada jonkunlainen vahvistus siitä, että kyllä tämä tästä....
Olenkin täällä kertoillut, että minulla ei ole ollut "lupaa" mennä selvännäkijälle vaikka apua heiltä olisinkin saanut helposti ihan lähipiiristä. Nämä yrityksen ovat aina menneet mönkään ja minulle on jopa kieltäydytty katsomasta (oma sukulaiseni).
Nyt ymmärrän sen miksi!
Olen käynyt läpi vaikeita asioita vaikeasta erosta lähimmäisen menettämisiin, bournouttiin jne. Viime vuosina jaksaminen on ollut todella kortilla. En olisi oppinut mitään noista kokemuksista, jos en olisi elänyt niitä läpi, jos olisin väistänyt tuota oppimisen velvollisuutta.
Toisaalta
minulle on annettu pieniä vinkkejä pitkin matkaa, pieniä visioita tulevaisuudesta, jotta jaksaisin jatkaa eteenpäin...

Jotenkin uskon siihen, ettei meille kerrota enempää kuin meidän on syytä tietää.
Jos selvännäkijän hankkiminen tuntuu työläälle -olisiko se merkki siitä, ettei sitä kenties pitäisi tehdä...? Meillä on vapaa tahto, joten voimme olla kuuntelematta sitä sydämemme ääntä siitä, ettei se olisi meille tässä elämänvaiheessa välttämättä hyväksi ja meidän pitäisi löytää se ratkaisu tilanteeseemme itsestämme?
Toisaalta
joskus auttaja tulee elämään kuin tarjottimella ja se tuntuu sydämessä oikealle - se on asia erikseen ja silloinkin näkijä kertoo vain sen, mitä on lupa kertoa.

Mitä olette mieltä?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #1 : 10.07.2006 10:51:26 »

Uskon ettei meidän ole hyvä tietää kaikkea ja olisi onnetonta jos asiat menisivät niinkuin me tai egomme haluaisi niiden menevän. Olen miettinyt oliko syntymäni niin pitkä ja vaikea (äidilleni)siksi, koska en olisi millään uskaltanut syntyä tänne. Ehkä elämässäni on ollut niin paljon haasteita ja opittavaa, että tulinkin syntymähetkellä katumapäälle.. Huh
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 10.07.2006 12:22:02 »

Tottakai, meitä ohjaillaan sinne tänne, niinkuin on meille itsellemme parasta. Saatamme joskus unohtaa jotakin ja myöhemmin huomaamme, että oli aivan oikein unohtaa asia hetkeksi, koska tämä hetki on juuri oikea sen tekemiseksi loppuun. Joskus jopa jätämme tekemättä kokonaan, vielä ei ole sen aika. Meidän pitäisi vain oppia tunnistamaan merkkejä. Sitten tietäisimme kulkevamme oikeaa tietä.
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #3 : 12.08.2006 10:51:35 »

Astraali:

Mitä nyt sinun juttujasi täällä foorumilla olen lukenut, niin vaikutat niin yhteydet auki olevalta ihmiseltä, että luota vain omiin auttajiisi niin selviydyt oikealle polulle...   Wink

smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 12.08.2006 11:05:57 »

Lainaus
Jotenkin uskon siihen, ettei meille kerrota enempää kuin meidän on syytä tietää.

Hyvä, että olet tajunnut yhden universaalin lain Wink Meille ei todellakaan näytetä koskaan, ei Itsen eikä kenenkään toisenkaan kautta, enempää kuin on hyväksi tietää. Koski se sitten tulevaa tai menneitä elämiä. Jos näkisimme liikaa siinä kävisi niin, että toiset tekisivät valinnat puolestamme ja saisimme vain valmiiksi pureskellun aterian eteemme. Eihän siinä opi yhtään mitään. Ei lapsikaan opi kävelemään, jos häntä kannetaan koko ajan paikasta toiseen.

Mitä pidemmälle henkinen tie menee, sen enemmän tällaista hiljaisuutta tuntuu tulevan eteen (ihan omalla kohdalla sekä muidenkin tuntemien henkilöiden kohdalla). Yleensä sitä venytetään niin kestokyvyn äärirajoille kuin mahdollista ja vasta sitten, kun on antanut itsestään IHAN kaikki mehut, tullaan apuun.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #5 : 12.08.2006 12:56:43 »

Ei tieto,vaan ymmärrys.

Kaikki tieto on olemassa tässä ja nyt.
Avoimin kanavin kaikki tieto on saatavissa,
mutta olemme täällä kehittääksemme ymmärrystämme,
joten vastaanottamamme 'uusi' tieto voi olla vasta juurikin
vanhan ymmärryksemme rajoilla - ymmärryksen, joka
laajenee uuden tiedon sisäistämisen kautta.

Siten annamme kertoa itsellemme vain sen, mikä
vain justsilleen mahtuu vanhan ymmärryksemme piiriin,
jottei mielemme rajat liikaa repeilisi.

"Aukko säätelee kuvan syväterävyyttä; kamerasta eteenpäin ulottuvaa aluetta.
Jos vaadittava valotus ei mahdu suljinaika- ja aukko alueelle, suljinajan ja aukon näytöt vilkkuvat etsimessä ja monitorissa.
Jos on kirkasta, käytä neutraaliharmaata suodatinta objektiivissa, ja säädä alhaisempi herkkyys (ISO).
Jos on pimeää, käytä kameran kiinteää salamaa, tai nosta herkkyyttä (ISO).
Kun muutat valotuskorjaimen säätimen asentoa, tarkista, että se on säädettynä nollaan (0) tai muutoin se vaikuttaa valotuksiin.
Kamera määrittelee vallitseman valon tarvitseman suljinajan ja salaman valotus perustuu lukittuna olevaan aukkoon.
Lukittu valotus on sama kuin pistemittausalueelta mitattu valotus.
Joskus kameran valonmittaus harhautuu, jos aihe on hallitsevasti ylä- tai alasävyinen, esimerkiksi hyvin kirkas aihe voi tallentua kuvaa liian tummana.
Täytesalamaa käytetään loiventamaan kirkkaan valon tai suoran auringonpaisteen luomia jyrkkiä varjoja, salamavalon korjailulla voi muuttaa varjojen ja huippuvalon välist suhdetta.
Täytesalama vaikuttaa varjojen syvyyteen vaikuttamatta päävalon valaisemiin alueisiin.
Salaman tehoa vähentämällä varjot saavat vähemmän valoa ja ne ovat tummempia, mutta hienot, varjoissa olevat yksityiskohdat tulevat kuitenkin näkyville, mitä ei tapahtuisi ilman salamaa.
Vastaavasti salaman lisääminen loiventaa tai jopa poistaa varjot."
Konica Minolta Photo Imaging, Inc.  Shocked
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 13.08.2006 12:06:23 »

Jokainen ihminen on itse paras, oman elämänsä "selvännäkijä". Sen voi "oppia". Kuunnelkaa sisäistä ääntänne.  angel
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 13.08.2006 12:29:27 »

Ja kuunnelkaa myös sitä vasten, mitä teille sanotaan ja mitä kuulette itsenne muille vastaavan.

Ja näen nyt sanovani tämän itselleni teissä ja teille itsessäni.

angel

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 13.08.2006 20:46:46 »

Ja kuunnelkaa myös sitä vasten, mitä teille sanotaan ja mitä kuulette itsenne muille vastaavan.

Ja näen nyt sanovani tämän itselleni teissä ja teille itsessäni.

angel

Diih.  coolsmiley Kiss smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #9 : 14.08.2006 15:30:46 »

Astraali:

Mitä nyt sinun juttujasi täällä foorumilla olen lukenut, niin vaikutat niin yhteydet auki olevalta ihmiseltä, että luota vain omiin auttajiisi niin selviydyt oikealle polulle...   Wink

smitten

Kiitos Intimaria!  Smiley

Joskus vaan olisi niin ihanaa, jos joku 100%;n varmuudella sanoisi, että asia on niin ja niin.... Mutta sehän olisi jo liian helppoa... :Smiley
Tuntuu, että kaikkien asioiden eteen pitää nyt tehdä erityisen paljon töitä -mikään ei tipahda suoraan syliin...
Ja hyvä niin!  smitten
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 14.08.2006 17:05:51 »

Lainaus

Hyvä, että olet tajunnut yhden universaalin lain Wink Meille ei todellakaan näytetä koskaan, ei Itsen eikä kenenkään toisenkaan kautta, enempää kuin on hyväksi tietää. Koski se sitten tulevaa tai menneitä elämiä. Jos näkisimme liikaa siinä kävisi niin, että toiset tekisivät valinnat puolestamme ja saisimme vain valmiiksi pureskellun aterian eteemme. Eihän siinä opi yhtään mitään. Ei lapsikaan opi kävelemään, jos häntä kannetaan koko ajan paikasta toiseen.

Tää nyt on täyttä bullshittia (sori karkea kielenkäyttö).

Vai ei näytetä? Voin kyllä kertoa, että on näytetty ja on kerrottu, enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en osaa sanoa varmasti, kuinka paljon omalla laiskuudellani on ollut tekemistä sen asian kanssa, että nähdyt ja toteutuneet asiat ovat sitten painuneetkin mustaan aukkoon ennen niiden todellista manifestoitumista, mutta tolla yläpuolella olevalla logiikallahan niitä ei ikinä olisi mulle voitu edes kertoa, koska kaikki on niin iihanaa, kun luottaa vaan, right?

Sitten vielä näytetyistä asioista, muille, sen verran, että olen nähnyt todella paskamaisia tapahtumia mm. ystävilleni tai omalle aviomiehelleni ja kun varoitan niistä tai kerron, niin ok, hommat ei tapahdu. Samaan aikaan kelailen, että olis varmaan parempi pitää turpansa kiinni, ettei estä toisen kasvua? Jos se onkin sitten juuri hänelle tarpeellista? Kas, ei voi tietää. Sen kuitenkin voi tietää, että kyllä näytetään ja kerrotaan, vaikka mitä. Suodatin on syytä olla tiukka näinä aikoina.

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
astraali
Vieras
« Vastaus #11 : 14.08.2006 17:33:14 »

Lainaus

Tää nyt on täyttä bullshittia (sori karkea kielenkäyttö).

Vai ei näytetä? Voin kyllä kertoa, että on näytetty ja on kerrottu, enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en osaa sanoa varmasti, kuinka paljon omalla laiskuudellani on ollut tekemistä sen asian kanssa, että nähdyt ja toteutuneet asiat ovat sitten painuneetkin mustaan aukkoon ennen niiden todellista manifestoitumista, mutta tolla yläpuolella olevalla logiikallahan niitä ei ikinä olisi mulle voitu edes kertoa, koska kaikki on niin iihanaa, kun luottaa vaan, right?

Sitten vielä näytetyistä asioista, muille, sen verran, että olen nähnyt todella paskamaisia tapahtumia mm. ystävilleni tai omalle aviomiehelleni ja kun varoitan niistä tai kerron, niin ok, hommat ei tapahdu. Samaan aikaan kelailen, että olis varmaan parempi pitää turpansa kiinni, ettei estä toisen kasvua? Jos se onkin sitten juuri hänelle tarpeellista? Kas, ei voi tietää. Sen kuitenkin voi tietää, että kyllä näytetään ja kerrotaan, vaikka mitä. Suodatin on syytä olla tiukka näinä aikoina.

Oletko ajatellut asiaa niin, että sinulle näytetyt asiat ovat jo tehneet työnsä jo ajatuksen tasolla ja niiden ei ole enää pitänytkään enää tapahtua?
Uskon silti, että näytetyillä asioilla on ollut oma tarkoituksensa vaikka et sitä nyt ymmärtäisikään.
Sattumaahan ei ole.

siunausta! smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: