Pallaskissa
|
|
« Vastaus #30 : 11.07.2006 13:33:38 » |
|
HA! Testin mukaan minun pitäisi olla Kaksonen, ja sehän on kartallani hallitseva jos elementit ja laadut ynnätään . Ei kai tuo Vaa'aksi vilkkaasta tapauksesta kauaskan heitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #31 : 11.07.2006 13:34:56 » |
|
(http://www.banaanipuu.net/testit/horotesti/tulos11.jpg) Elikkäs olen eniten trooppisen nousumerkkini "muotoinen"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #32 : 11.07.2006 14:07:19 » |
|
mulla tuli vastakkaismerkit kun tein testin kahteen kertaan,koska vaihtoehdoista oli vaikea päättää, joka tapauksessa mun pitäisi olla härkä (olen skorppari, ei mitään häränkuvioissa), ja toisen testin mukaan oinas (sider olen vaaka...)
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #33 : 11.07.2006 14:10:11 » |
|
(http://www.banaanipuu.net/testit/horotesti/tulos7.jpg)
Meni ihan nappiin, vaikken vastausteni perusteella ymmärräkkään, miksi...
Tämä onkin suuri mystinen testi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #34 : 11.07.2006 17:14:07 » |
|
Mun pitäisi olla härkä, eli ei todellakaan kauheen lähellä veskaria
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #35 : 11.07.2006 19:09:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 11.07.2006 19:34:22 » |
|
Oinashan mie niinkuin olenki *PÖKS* Hih, tuo "pöks" oli hauska! Puske vaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 11.07.2006 20:36:45 » |
|
Minun pitäisi olla leijona - no, onhan kauriillakin neljä jalkaa Saturnus on leijonassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #38 : 11.07.2006 23:27:36 » |
|
Onhan se hauskaa että minun pitäisi olla oinas, kun tunnen että oinaalla olis jouskarin kanssa eniten samaa..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
dessu86
Satunnainen astroilija
au & asc skorpioni
|
|
« Vastaus #39 : 12.07.2006 00:31:19 » |
|
mulle tuli skorppari ja olen skorppari
|
|
|
tallennettu
|
Love our love just shouldn't be thrown away I will be there, i will be there.
|
|
|
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."
|
|
« Vastaus #40 : 12.07.2006 07:42:15 » |
|
Minun pitäisi olla KAURIS Ainoastaan Saturnus kauriissa ? Pitää varmaan tehdä testi uudelleen. Monissa kysymyksissä olisi ollut useita sopivia vaihtoehtoja.
|
|
|
tallennettu
|
*nouseva Vaaka *aurinko Härässä *kuu Kaksosissa *merkurius Oinaassa *venus Kaksosissa *mars Ravussa *Punainen Resonoiva Maa
|
|
|
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."
|
|
« Vastaus #41 : 12.07.2006 07:49:35 » |
|
Testasin uudelleen ja nyt minun pitäisi olla kaksoset Venus ja kuu köllöttelee kaksosissa Mielenkiintoinen testi silti :
|
|
|
tallennettu
|
*nouseva Vaaka *aurinko Härässä *kuu Kaksosissa *merkurius Oinaassa *venus Kaksosissa *mars Ravussa *Punainen Resonoiva Maa
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #42 : 12.07.2006 08:58:00 » |
|
Joo minustakin tuli uusinnassa kalat, merkki jota pidän härän lisäksi kaikkein etäisimpänä itsestäni.. hah.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Chervil
|
|
« Vastaus #43 : 12.07.2006 12:41:33 » |
|
Testin mukaan minun pitäisi olla Skorpioni tai Oinas. Hieman yllättävää kun olen pitänyt itseäni aina niin perus-vesinaisena kuin voi olla.. Kai sitä on sit tulisempi kuin uskaltaa itselleen myöntää..
|
|
|
tallennettu
|
Valkoinen Magneettinen Peili
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #44 : 12.07.2006 14:56:07 » |
|
Huumm. Olen itseltäni ehkä hiukan hukassa... Tuli Vesimies. En kyl ihan allekirjoita.. Mutta oli kyllä muutama sellainen vaihtoehto et oli hankala valita kun sopivia oli useita.
Hauska
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
|