Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko naisena kokenut ilkeilyä/kateutta muilta naisilta?  (Luettu 72984 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 25.07.2006 00:17:10 »

Asterix ja muut "häirityt",

Vilkaiskaapa tänne:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=8359.0;topicseen

Linn

Ah...! Huippua! Smiley
Tosin Leon taisikin hoitaa jo tuon puolestani. Kiitos kovasti. smitten

Tuossa mietin hiukan,
että toimiikohan se nicci kohtaisesti vai IP/cookie kohtaisesti?
Jos häirikkö vaihtaa vain nicciään ja jatkaa samaa touhua?

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #61 : 25.07.2006 20:56:15 »

Minuuki on kiusattu joskus yläasteen alussa...
Ja tänä päivänäkin nämä samat ihmiset mulkoilevat pahasti
kun niitä näkee kadulla kävelemässä tai vastaavaa...
Syytä en tiedä miks.. Pärstä ei kai mielyttäny ja jonkun päällehän se oma paha olo on kaadettava.. Niinpä niin mikseipä sitten juuri minun..
Ennen muinoin se tuntui todella pahalta, mutta nyt en edes oikeastaan huomaa heitä ollenkaan...  Cry

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 27.07.2006 09:27:21 »

Sama täällä. Eräänlainen naisten vältteleminen on syntynytkin juuri yläasteaikoina. Ainoat fiksut ja suhteellisen inhimillisesti minua kohtelevat henkilöt olivat 2 poikaa ja yksi tyttö, joista tyttö oli aivan hukassa oleva alkoholisti-poikatyttö.
Ihan tyttö-tytöiltä en saanut muuta kuin halveksivia katseita. Suhtauduin heihin varauksellisesti vielä lukiossa, sillä pienellä paikkakunnalla kaikki tuntevat toisensa ja yläasteelta siirrytään suoraan samaan lukioon.
Ihmettelinkin kovasti, kun erään kerran ollessani sairaana eräät lukion ryhmämme tytöt tulivat kysymään pikkusiskoltani, että missähän Maarit on, kun sitä ei ole näkynyt? Onkohan se sairas?  Normaalisti he eivät olleet missään tekemissä kanssani, mutta oli lämmittävää huomata, että he silti välittivät ainakin jollain tapaa.
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #63 : 01.08.2006 22:54:10 »

Mäkin tuun melkeen paremmin toimeen poikien kanssa kuin tyttöjen. En tiedä onko jotain tekemistä sillä, että ensimmäiset kaverini lapsena ovat olleet poikia. Sitten ollut tyttöjäkin ja on leikitty nukeilla, mutta en ole oikein koskaan tyttöjen kanssa leikkinyt mitään "kauneusleikkejä" tms. Itsekseni meikkailin pienenä ja äiti joskus laittoi tukkaani.
En jotenkin osaa olla sellaisten hihittelevien pikkumaisten ihmisten seurassa, kun itse olen sen verran syvällinen. Ja joo, onhan minua kehuttu kauniiksikin ja tiedän, että minulle ollaan oltu kateellisia. Itse en niinkään välitä olenko kaunis ja jos mies sen minulle sanoo, niin sillä hän ei minua ainakaan osta. Parhaan naispuoliset ystäväni ovat myös samanlaisia kuin minä eli tulee paremmin juttuun poikien kanssa. Yhdellä kaverilla on ongelmana, että pojat menevät ja ihastuvat häneen, vaikka hän haluaa vain olla kaveri. Monesti yllätän itseni viettämässä iltaa pelkästään poikaporukassa ja se on aika huvittavaa.
Ymmärrän kyllä täysin, että joku on kateellinen, jos porukassa on kiinnostava poika, niin muut naiset ajattelevat heti, että mikähän muija tuo noitten kanssa on.. Mun tekis mieli sanoo niille kateellisille pimatsuille vaan, että kuitenki suurin osa miehistä haluaa juuri heidänlaisensa nuken, joka on helppo. Siinä mielessä helppo, ettei tarvi miettiä jotain elämäntarkotusta joka toinen ilta tms.
Mä kun haluaisin olla vaan mä eikä kenenkään tarvi oikeesti olla kateellinen! Sillonhan on vaan itessä joku asennevamma tai vastaava...
Se viel täytyy todeta, että jotku naiset on oikeesti ihan hirveitä! Mistä ne oikein tulee? huhhuh...  knuppel2
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 02.08.2006 07:27:48 »

Lainaus
Yhdellä kaverilla on ongelmana, että pojat menevät ja ihastuvat häneen, vaikka hän haluaa vain olla kaveri. Monesti yllätän itseni viettämässä iltaa pelkästään poikaporukassa ja se on aika huvittavaa.

Sama täällä - myöskin tuon leikkimisen suhteen. Eka bestis oli poika ja nuket hajosivat alta aika yksikön. Polkutraktori oli mieluisin leluni. Wink
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #65 : 02.08.2006 18:10:59 »

Hmm.. Jatkanpa narinaani täällä..

Näin siis kyseistä naisihmistä perjantaina, jota tuo aiempi kertomukseni koski. Taas oli suunpielissä pitelemistä etten hermostu ja aloita kunnon saarnaa. Yhtäkkiä minulle valaistui, että tämä nainen on saanut käännytettyä kolme ihmistä sekä avopuolisonsa minua vastaan oikein rintamalla ja perjantai oli pääasiassa julkista nöyryytystä; v*****lua, kieroja "heittoja" jotka oli suoraan osoitettu minulle ja erittäin loukkaavia. Eli nyt minun niskassani ei ole vain yksi nainen vaan myös kolme miestä. Mahtavaa.

Eniten minua ehkä tässä asiassa vaivaa se etten minä uskalla puolustautua oikeastaan mitenkään.. Ikävä tosi asia on, että hänenkaltaistaan naista tuetaan, minunlaistani ei. Hän on heittäytynyt heikoksi marttyyriksi (jota todellakaan ei näytä olevan) ja koska minä olen hieman räväkämpi persoona, minä olen se pahis ja hän on uhri.

Aivojumini tämän asian suhteen pahenee entisestään. Olen melko väsynyt olemaan syntipukki jokaiseen asiaan, myös sellaisiin joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa. Jotenkin on nyt vaikea uskoa, että paha todella saisi palkkansa..
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 02.08.2006 19:02:58 »

Tuohan on ihan hanurista Drial, yritä sinnitellä
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #67 : 02.08.2006 20:11:23 »

Lainaus
Olen melko väsynyt olemaan syntipukki jokaiseen asiaan, myös sellaisiin joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa.

hei Drial...sinulla aurinko vesimiehessä ja kuu härässä...saattaa olla iso neptunus transiitti päällä...neptunus yhtymä aurinko ja neptunus neliö kuu, jompi kumpi tai molemmat...

olet ehkä jo huomannutkin asian, joten siinä tapauksessa tää oli turha huomautus.

siihen sopisi kuitenkin syntipukki, marttyyri, salaliitto teemat :Smiley

olipa sitten neptunus tai ei, tosi inhottavaa...ja väärin. ja kateuteen perustuvalta salaliitoltahan tuo haiskahtaa. toivotan voimia taisteluun, sillä sellaisesta asiasta joka on itselle rakas ei kannata luopua kenenkään k-pään takia Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #68 : 13.08.2006 10:35:20 »

Drial

Kehottaisin sinua pysymään rauhallisena. Muista, että se toinen (ja tämän ystävät) käyttäytyy lapsellisesti. Tuolta toisesta topicista (Miten aurinkomerkit vihaavat) nousi mieleeni, miten itse selviän vastaavista tilanteista.
Jos itse käyttäytyy kypsästi tuollaisessa tilanteessa, saa tietyn ylilyöntiaseman. Voit tuntea jonkinlaista "ylemmyydentuntoista" ymmärrystä/sääliä näitä lapsellisemmin käyttäytyviä kohtaan.
Tämä siis todellakin vaatii asian sisäistämisen, se ei auta, että pyörittelet teatraalisesti silmiäsi ja vain käyttäydyt ylemmyydentuntoisesti.  Wink
Omasta kokemuksestani olen huomannut, että kun itselleen tämän saa selvitettyä, ei välitä enää vähääkään muiden lapsellisuuksista, vaikka mitä tulisi vastaan. Kiusaaja todennäköisesti jollain tasolla tajuaa ajan myötä, että naurat hänelle sisäisesti. Sekin on mahdollista, että kiusaaja turhautuneena tilanteesta lisää vain pökköä pesään ja käyttäytyy entistä lapsellisemmin, mutta silloin hän saattaa hyvinkin kaivaa jo kuoppaa itselleen ja muutkin huomaavat mikä tilanne oikeasti on.

Itselläni on töissä vähän vastaava tilanne, mutta siihen olen kyllä ihan itse syypää.
Kirjoitin naispuoliselle "varatoimitusjohtajalle" hyvin suorasanaisen kirjeen, kun kyllästyin tämän järjettömiin tempauksiin ja suoranaiseen ammattitaidon puutteeseen. (Päätti vähentää väkeä sieltä, missä sitä entuudestaan oli vähiten ja minun olisi pitänyt pystyä jollakin mystisellä keinolla tekemään kahden täysipäiväisen työt ilman pienintäkään lisäkorvausta. Hän on päässyt nykyiseen asemaansa reittä pitkin. SITÄ en kuitenkaan maininnut kirjeessäni. Grin)
Tämä varatoimitusjohtaja, jolla kyllä asemansa puolesta olisi ollut loistava mahdollisuus jättää kirjeeni ihan omaan arvoonsa, on noussut nyt minua vastaan perinteisin naisvaltaisen työpaikan keinoin. Ts. on kertonut muunneltua totuutta kirjeestäni oikealle ja vasemmalle ja jopa pisti varoittamatta samassa firmassa työskentelevän äitini viran tämän alta yleiseen hakuun. (Äidilläni ja tällä "naispaholaisella" on kyllä omatkin skismansa, mutta todennäköisesti tuo minun kirjeeni on vaikuttanut osaltaan)
Nyt siis firmassamme kiertää huhu jonka mukaan olen oikein nimeltä maininnut, ketkä kaikki pitäisi oikeastaan pistää pellolle. Firmassa on käynnissä oikea "Selviytyjät-meiniki", liittoutumia muodostetaan, juonitellaan ja puukotetaan selkään...
Työsuhteeni päättyy kohtapuolin, että senkään takia minua ei pahemmin pistele koko kohu. Tämä kaikki on myös vahvistanut tuntojani siitä, että nyt olisi oikea aika aloittaa luovempi vaihe elämässäni. Äitinikään ei aio edes hakea tuota omaa virkaansa. (paljon työtä ja vastuuta, vähän palkkaa ja kiitoksia)
Olen aloittanut kolmannen maailmansodan, ja jostain syystä olen edelleen sitä mieltä, että näin pitikin käydä... knuppel2
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #69 : 14.08.2006 14:30:00 »

Drial

Kehottaisin sinua pysymään rauhallisena. Muista, että se toinen (ja tämän ystävät) käyttäytyy lapsellisesti. Tuolta toisesta topicista (Miten aurinkomerkit vihaavat) nousi mieleeni, miten itse selviän vastaavista tilanteista.
Jos itse käyttäytyy kypsästi tuollaisessa tilanteessa, saa tietyn ylilyöntiaseman. Voit tuntea jonkinlaista "ylemmyydentuntoista" ymmärrystä/sääliä näitä lapsellisemmin käyttäytyviä kohtaan.
Tämä siis todellakin vaatii asian sisäistämisen, se ei auta, että pyörittelet teatraalisesti silmiäsi ja vain käyttäydyt ylemmyydentuntoisesti.  Wink
Omasta kokemuksestani olen huomannut, että kun itselleen tämän saa selvitettyä, ei välitä enää vähääkään muiden lapsellisuuksista, vaikka mitä tulisi vastaan. Kiusaaja todennäköisesti jollain tasolla tajuaa ajan myötä, että naurat hänelle sisäisesti. Sekin on mahdollista, että kiusaaja turhautuneena tilanteesta lisää vain pökköä pesään ja käyttäytyy entistä lapsellisemmin, mutta silloin hän saattaa hyvinkin kaivaa jo kuoppaa itselleen ja muutkin huomaavat mikä tilanne oikeasti on.

Näin olen itsekin koko ajan ajatellut ja tuolla ajatuksella koettanut jaksaa. Tiedän itse, että osaan hommani ja varsinaisesta työstäni he eivät pääsee minulle sanomaan mitään koska hoidan sen esimerkillisesti. Tiedän itse mihin pystyn ja koetan pysyä tilanteen tasalla sillä, että voin todella itsekseni hiristä tuolle porukalle..  Wink Kuitenkin se on välillä aika vaikeaa, varsinkin kun väsymys ja paineet painavat päälle.

Olen myös toteuttanut vanhaa sananlaskua: "pidä ystäväsi lähellä ja vihamiehesi vielä lähempänä". Mitä kiltimpi, kohteliaampi ja tyynempi olen, sitä enemmän tuota poppoota näyttää tympivän.  angel Heillä on ilmeisesti ollut sellainen ajatus, että he voivat ajaa minut äärirajoille jolloin minä räjähdän ja alan räyhäämään jolloin he pääsevät osoittamaan minua sormella! Valitettavasti en tule antamaan heille sitä iloa..  Cheesy
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #70 : 15.08.2006 16:27:07 »

Heillä on ilmeisesti ollut sellainen ajatus, että he voivat ajaa minut äärirajoille jolloin minä räjähdän ja alan räyhäämään jolloin he pääsevät osoittamaan minua sormella! Valitettavasti en tule antamaan heille sitä iloa..  Cheesy

Loistavaa, pidä pintasi! Ja voimia sinulle... smitten
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« Vastaus #71 : 17.08.2006 15:20:45 »

Kyllä olen sitä kokenut ja koen edelleenkin. Opiskelupaikalla siihen varsinkin törmää, jos olet seurallinen, ehkä kaunis ja vielä suoriudut koulusta kunnialla niin siinä niitä syitä ihan tarpeeksi ruveta ilkeilemään.

Tälläkin hetkellä yksi tuttavani ilkeilee siitä, että olen häneen verrattuna pentu (ikäeroa on 9v) ja en voi tietää mitä elämältäni haluan. Vaikka kaikki on ihan selkeää, mitä teen ja koska. Tiedän syynkin. Se että tiedän mitä haluan elämässäni; koulutus, työt ja perhe-elämäni nuo aiheuttavat hänelle sen ilkeilemisen hyvän syyn, koska hänellä niitä ei ole tai jos on niin on huonolla mallilla asiat.

No tuon opiskelupaikalla tapahtuvan vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska siihen törmää jatkuvasti.

Mutta tuo tuttavani on jo mennyt siihen pisteeseen, että häneen on pakko katkaista välit. On vetänyt jo miesystävänikin tähän ja pilkkaa häntäkin  Sad En jaksa enää, olen hänelle huomattanut asiasta mutta hän ei siihen reagoi vaan jatkaa vanhaan tuttuun turvalliseen malliin ja pilkkaa minua ja elämääni.

Tähän taitaa valitettavan moni törmätä. Ei ole kivaa että joutuu omien "saavutusten" tai ulkoisten ominaisuuksiensa takia ilkeilyn kohteeksi. Toisten ihmisten kadehtiminen on ihan turhaa, sillä ei mitään saavuta. Tekisit mieluummin senkin ajan jotain omien asioiden eteen, että hekin saaavuttaisivat jotain elämässään kuin kadehtisivat toisten elämää.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #72 : 26.08.2006 22:12:22 »

Minä en ole ikinä oikein kuulunut mihinkään tyttöporukoihin. Aina on koulussa ollut se yksi tai ne kaksi hyvää oikeaa ystävää, kenen kanssa menee joka paikkaan paita edellä ja peppu perässä. En ole ikinä päässyt perille siitä koodista, millä "pääsee porukkaan". Ennen se tuotti ylitsepääsemättömän pahan mielen ja huonon itsetunnon, mutta nykyään ei niin paljon. Tyttöporukassa pitää osata puhua tietyllä tavalla tietyistä asioista. Se ei ole minun juttuni, vaikka toisaalta sosiaalinen ja puhelias olenkin.

Minä olen sellainen kuin olen. En halua mennä muotin läpi. En ala esittämään ketään. Haluan olla aito.

Minua pidetään outona. En tykkää small talkista, vaan puhun mielelläni hieman syvällisempiä. Olen oppinut pitämään turpani kiinni isommassa porukassa. Siksi minua pidetään ehkä jotenkin koppavana ja syrjäänvetäytyvänä. En vain jaksa jaaritella ja päivitellä "se ja se oli sen kanssa lauantaina" tai "onpa sulla hieno kännykkä, mitä maksoi" tai että "onpas toi yks lihonut" tai "kyllä tää koulu on sitten p*rs*e*tä"

Miesten kanssa on helpompaa. Voi puhua suoraan. Saa olla hiljaa, jos siltä tuntuu.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #73 : 27.08.2006 08:24:01 »

Minusta miestenkään kanssa ei välttämättä ole helpompaa, koska joko ne alkaa haluta seksiä, tai sitten loukkaantuvat kun eivät saa, eräänkin piti olla ystävä mutta kun kerran torjuin sängyssä, ei siitä ystävyyttä tullut. Kerran soitin ja puhuin hänelle, ei sitten ollut hänelläkään aikaa jutella. Ymmärsi kaikenlaista syvällistä, karmaa ja itämaista oppia. En tiedä, naisten en anna häiritä, lähinnä selvittelen mitä keski-iän ylittäneet naiset on elämästä oppineet. Ja niin tosiaan, ilkeilee minulle mies tai nainen, aina voi lakata olemasta yhteydessä tai puhumasta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #74 : 27.08.2006 09:22:15 »

GS, minulla on vähän vastaavanlaisia kokemuksia naisista ja miehistä. Naiset ymmärtävät yleensä minua paremmin, mutta on olemassa myös sellaisia naisia, jotka ajattelevat ja toimivat kuin miehet ja heidän kanssaan en yleensä halua olla missään tekemisissä mikäli mahdollista.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: