Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsytmiehet....!  (Luettu 8191 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« : 10.07.2006 21:26:42 »

Minulla oli jotain erään neitsytmiehen kanssa mut juttu jäi lyhyeen sen luonteen takia!!! Vaikka nouseva merkkini on neitsyt niin mä en kestänyt tätä äijää ollenkaan...
Suuttui joka asiasta jos en tehnyt niin kuin hän odotti, arvosteli mun vaatetusta tyyliin: "sulla on kiva paita, mut siinä vois olla pitkät hihat" ja muuta tuon tapaista  tickedoff  ..
hänen seurassa en todellakana uskaltanut olla oma itteni, kun kuulin kuinka hän arvostelee ihmisiä. Sitäpoaitsi, hän oli niin mustasukkainen etten saanut edes kavereiden kanssa jutella vaikka me ei edes seurusteltu!! Ja kun hän ehdotti seurustelemista, niin sanoin että meidän pitäs eka tutustua ja edetä hitaasti, niin tää neitsyt alkoi mököttämään...
ONKO KAIKKI NEITSYTMIEHET TÄLLÄSIÄ roikkuvia k******** Huh
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1 : 11.07.2006 10:15:47 »

  idiot2    No, en nyt sanoisi että neitsytmiehet kaikki ovat kuvaamasi kaltaisia...
Itse olen auringossa ja kuussa neitsyt, ja minua lähimpänä ovat neitsytmiehet.
Yhden neitsyen kanssa seurustelin nuorena ja ihanampaa ja huomaavaisempaa miestä saa etsiä. Hän ei ollut mustasukkainen, mutta oli täydellisyyden tavoittelija mm. työasioissa. Ja täytyy muistaa myös se että me neitsyet uskomme aina löytyneen todellisen rakkauden uutta suhdetta aloittaessamme. Ja neitsyet ovat herkästi haavoittuvia, etenkin jos on aiemmin loukattu syvästi.
Ja neitsyet inhoavat teeskentelyä ja näkevät helposti sellaisen lävitse.
Ystäväpiiriini kuuluu neitsytmies ja hänen kanssaan olen käynyt pitkiä syvällisiä keskusteluja joita me neitsyet rakastamme.
                        angel
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 11.07.2006 11:50:01 »

Eräs nuori neitsyt mies jonka tunsin omasi hyvin esteettisen silmän muttei onneksi erehtynyt arvostelemaan  Wink
Nousu neitsyistä on kokemusta enneminkin ja en ole vastaavaan törmännyt kyllä
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #3 : 11.07.2006 13:09:21 »

Lainaus
Ja täytyy muistaa myös se että me neitsyet uskomme aina löytyneen todellisen rakkauden uutta suhdetta aloittaessamme. Ja neitsyet ovat herkästi haavoittuvia, etenkin jos on aiemmin loukattu syvästi.

Tämän olen huomannut ja kyllähän minusta löytyy nämä piirteet...
Tämän neitsyt miehen entinen naisystävä petti häntä, joten hän pelkää minusta samaa eikä voi luottaa, mikä ärsyttää. Siksi en häntä jaksa. Minua ei haittaa ollenkaan tarkkuus työasioissa, mutta liiallinen tarkkuus jopa oman kumppanin vaatteissa..eih.  Sad ja omistushaluisuus saattaa johtua mars  oinaasta...  Huh
äh, nyt kaduttaa kun haukuin kaikkia kusipäiksi! Anteeksi  Embarrassed

tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #4 : 11.07.2006 17:49:19 »

Merkurius joka on hallitseva planeetta neitsyellä, tekee meistä sanavalmiita ja puheliaita sekä kärkeviä arvostelijoita kuin myös eritellä ongelmia hyvinkin yksityiskohtaisesti.
Nämä kaikki omalla kohdallani allekirjoitan. Kuin myös tuntemieni neitsytmiesten kohdalla.
Ja aina pitäsi muistaa se ettei ala toista osapuolta arvostelemaan liiksi, vaan hyväksyttävä hänet sellaisena kuin on.
Neitsyeiden luonteenpiirteisiin kuuluu myös vahva turvallisuuden tarve ja kaipuu, ehkä enemmän kuin muilla merkeillä.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
maatsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #5 : 11.07.2006 19:48:07 »


Neitsyt miehiä en tunne montaa, mutta ne jotka tunnen ovat tosi pikkutarkkoja ja ehkä sen vuoksi jopa joustamattomia. Keskustelut heidän kanssaan sujuvat upeasti, mutta enpä usko, että muu, ainakaan minulla. Ehkä siksi, että "ajattelevat" liikaa eivätkä ehkä ole kovin spontaaneja. Voi olla näinkin, että kyse on aivan muusta kuin horoskooppimerkistä esim. elämänkokemuksista ja kasvuympäristöstä. Varmaan neitsyt-mies on sopiva jollekin, ehkäpä sinullekin, mutta ei minulle parisuhteeseen.Muuten voin kyllä jutella, sillä Kaksosena myös minulle sanat ja niidenm merkitykset ovat mielenkiintoisia. Joskus olen syventynyt Neitsytmiehen kanssa juttelemaan niin intensiivisesti, että muut ovat melkein loukkaantuneet. Eikä toki ole ollut kyse mistään muusta, kuin juttelemisesta...

 "Paita on kiva, mutta hihat voisivat olla pitkät". Niin varmaan voikin, Hän on ehkä ajatellut käytännöllisesti tällä kertaa, ei se ole moite. Ehkä hänellä on ollut juuri sillä hetkellä kylmä. Tai hänellä on ollut mielessä jonkin pitkähihaisen paidan osto tai hän ei halua käsivarsille aurinkoa melanooman pelossa tai .... Käsivartesi ovat varmaan ihan kauniit ja se paita ihan Ok, olipa hihat lyhyet tai pitkät.

Tsemppiä elämään Cheesy.

terv. Si Sir
tallennettu
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #6 : 12.07.2006 00:34:07 »

Jo hetken ajattelin, että onko samasta miehestä kysymys, jonka kanssa itse seurustelin monia monia vuosia sitten, mutta tuskin on. Mutta mulla on samanlainen kokemus eräästä neitsyt-miehestä, ja voin sanoa, että jos suhteesi jäi lyhyeksi niin saa jäädäkin. Mulla nimittäin pinna paloi aika lailla tämän neitsyt-herran kanssa. Ihastus muuttui vihaksi ja suhteen lopettaminen olikin sitten helppoa. Hänkin samalla tavoin koko ajan pelkäsi että petän häntä ja soitteli yöllä tarkistaakseen että olen kotona. Hän myös arvosteli niin pukeutumistani kuin ulkonäköäni ja sanoi että olen tuhti vaikka omasta mielestäni olin kaikkea muuta kuin tuhti. Hän näytti tykkäävän anorektisen laihoista tytöistä ja kun minä olin normaali niin se oli hänelle liikaa. Olen onnellinen että pysyin jättämään hänet enkä kaipaamaan ole jäänyt. Nyt olen onnellisesti naimisissa jne... Kiss
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
maatsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #7 : 14.07.2006 15:41:39 »


Pitäs puhua Neitsyt miehestä, mutta teksteistänne tuleepa mieleeni eräs Jousimies. Tämä Jousimies kysyi minulta mm. missä kuivaan pyykkini, kun vaatteeni haisevat ummehtuneelta.  :crazy2:Tässä tapauksessa haju oli mielestäni Jousimiehen nenässä. Ymmärtäisin, jos vaatteissani oli esim. kellarin tai tupakan hajua. Ette arvaa, miten huolellisesti hän peseytyi ja miten hän tiesi tarkalleen elintarvikkeiden lisäaineet ym.

Hän vältteli myös kanssani keskustelua silloin kun tuttuja sattui paikalle, sillä joku saattoi "luulla", että meillä olisi suhde. Kävimme tiukat neuvottelut siitä, kun koin hänen häpeävän minua. Ei muka hävennyt, mutta ei halunnut saada aikaan puheita. Oli ollut joskus varatun kanssa yhdessä ja tullut varovaiseksi... Sad


Minua "valistettiin" hänestä, että hän on ihan "pimee". Minä en tietenkään halunnut sitä uskoa. Haluan aina luoda itse mielikuvan ihmisestä ja teki tiukkaa myöntää itselle, että oikeasa olivat. Oli miten oli. Kaikessa "pimeydessäänkin" hänessä on jotakin, joka kiehtoo...

Siis horoskooppimerkistä riippumatta outoja kommentteja ja viirauksia tuntuu löytyvän. ... S S
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: