Pitäs puhua Neitsyt miehestä, mutta teksteistänne tuleepa mieleeni eräs Jousimies. Tämä Jousimies kysyi minulta mm. missä kuivaan pyykkini, kun vaatteeni haisevat ummehtuneelta. :crazy2:Tässä tapauksessa haju oli mielestäni Jousimiehen nenässä. Ymmärtäisin, jos vaatteissani oli esim. kellarin tai tupakan hajua. Ette arvaa, miten huolellisesti hän peseytyi ja miten hän tiesi tarkalleen elintarvikkeiden lisäaineet ym.
Hän vältteli myös kanssani keskustelua silloin kun tuttuja sattui paikalle, sillä joku saattoi "luulla", että meillä olisi suhde. Kävimme tiukat neuvottelut siitä, kun koin hänen häpeävän minua. Ei muka hävennyt, mutta ei halunnut saada aikaan puheita. Oli ollut joskus varatun kanssa yhdessä ja tullut varovaiseksi...
Minua "valistettiin" hänestä, että hän on ihan "pimee". Minä en tietenkään halunnut sitä uskoa. Haluan aina luoda itse mielikuvan ihmisestä ja teki tiukkaa myöntää itselle, että oikeasa olivat. Oli miten oli. Kaikessa "pimeydessäänkin" hänessä on jotakin, joka kiehtoo...
Siis horoskooppimerkistä riippumatta outoja kommentteja ja viirauksia tuntuu löytyvän. ... S S