Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususolmu ja laskusolmu ?  (Luettu 31457 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #30 : 15.12.2006 20:25:50 »

Laskusolmuni tekee yhtymää Jupiter/Uranus -yhtymääni Vaa'assa 12. huoneessa ja tunkeepa solmun kanssa 8 asteen kimppaan myös Pluto Neitsyestä. Kaiken lisäksi olen nousu-Vaaka ja kumppanini on Aurinko- ja Kuu-Vaaka, joten se mikä on minulle hyvin tuttua on sellaista mitä minun pitäisi elämässäni sitten kyetä laittamaan jo taustalle, koska hallitsen sen jo...?!

En tykkää, en yhtään. Noususolmunihan on siis Oinassa 6. huoneessa, joten kaiketi minun pitäisi opiskella tässä koko ajan sellaisia yltiöpäisen ekstrovertteja piirteitä ja nimenomaan jotenkin työhön ja toimeen liittyen. Tökkii koko touhu. Kyllä minä kirjallisesti osaan suht' ekstrovertti olla, joten kirjoittaminen sopisikin työksi hemmetin hyvin. Helpommin vain sanottu kuin tehty yhtäkkiä alkaa suoltaa oikein kunnollista tekstiä pelkän nettihöpöttelyn sijaan.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 22.09.2007 08:39:10 »

Mikä merkitys on sillä että noususolmu on DC kohdalla?  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
blix
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #32 : 23.09.2007 12:51:23 »

Kiva, taas uutta tietoa. Käyn niin harvakseltaan täällä ja aina oppii uutta. Mulla on ja sama asetelma kuin plutolla  kuunsolmu  kaksoset ja 9.huoneessa. Siiskö olisi hyvä ottaa Kaksosen hyvät puolet käyttöön ja karsia Jouskarin huonoja puolia?  :Smiley Mitä ovat  jousimies huonot puolet. Pitää vissiin alkaa etsimään.  kaksoset on ollut ympärilläni ihan tarpeeksi asti mm. äiti ja onhan siltä tullu kopioitua kaikenlaista. Ei ollut yhtään hullumpi äiti, vaikka kärsivällisyys taisi olla välillä kovilla.  Smiley kun kaapinovet kolisi ja tiskatessa astioista lähti hirveä mökä.  Grin
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira


Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #33 : 08.10.2007 13:03:07 »

Täällä oli joskus joku toinenkin, jolla oli  kuunsolmu härässä ja 8. huoneessa. No lisäksi mulla yhtyy laskusolmu melko tarkasti neptunukseen skorpionissa (2 huone).
Yksinolon kanssa ei ole koskaan ollut muita ongelmia kuin se, että ei juuri koskaan enää saa olla yksin. Talouden olen aina saanut pidettyä tasapainossa. Tavaraa (kierrätystavaraa) on kai vähän liikaa. Vanhana varmaan sairastun siihen sairaalloiseen hamstrausviettiin.
Erikoinen tapaus on se, että synastria kartalla "mustan leijonan" kanssa mun  kuunsolmu aspect_con chiron (12 huone)  ja laskusolmu  aspect_con uranus (6. huone)
Toisin sanoen myös  chiron aspect_opp  uranus ja  neptunus aspect_con uranus Nää on aika tarkkoja.
Hänellä taas   4. huoneen kuunsolmu aspect_con aurinko aspect_con kuu yhtyy minulla  mars :iin 10. ssä. Laskusolmu ei tee muuta kuin on neliössä em.  chiron sekä  uranus eli siis tarkasti neliössä mun solmujen kanssa. Lisäksi hänellä  kuunsolmu aspect_sex pluto ja  mars eli  aspect_tri laskusomu.
Jotain aspekteja jäi vielä ehkä pimentoon, mut sekavan tuntuista.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 15.01.2009 14:59:38 »

mitä tarkoittaa  kuunsolmu  oinas  aspect_opp venus  tai    kuunsolmu aspect_squ mars  ja  kuunsolmu aspect_kvi uranus ?? kiitos.  seiskassa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #35 : 15.01.2009 16:12:20 »

Mulla on noususolmu vaaka:ssa. 15 vaaka 25 astetta kuunsolmu huoneessa 2.

Kuka osais tulkita? Laskusolmua ei ole kartallani.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #36 : 15.01.2009 16:20:46 »

 Meikäläisen Nousumerkki löytyy vaa-asta, 2. huoneesta. Tuosta sanotaan että ideana on löytää tasapaino, kultainen keskitie ja välttää ylilyöntejä. Arkielämän konfliktit, ristiriidat ym tulevat tutuiksi ja ympäröivät ihmiset tarjoavat hienoja mahdollisuuksia kasvupaikkoihin  :Smiley. Kompromissien tekoon, diplomatiaan ja konfliktien ratkaisuun liittyvät taidot kehittyvät matkan aikana. Minä vs muut olisi siis pitkälti teemaa tässä.
 Kasvu tapahtuu nimenomaisesti muiden parissa, suhteissa muihin.

 2. huoneesta hmm... henkilökohtaiset resurssit vs 8. huoneen yhteiset resurssit. Vai olisiko tuo 2. huone materialistista pääomaa ja 8. huone taas henkistä (psykologiset jutut, kriisit ym). Joten kai noidenkin välillä tapahtuu köydenvetoa.

 Tuuli-Hiuksissa, laskusolmu on suoraan vastapäätä nousua.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: