Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karmanlaki ja henkinen kehitys -> valaistuminen-> uusi energia  (Luettu 13010 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 11.07.2006 15:53:29 »

Täällä nyt monessa kohdassa keskustellaan tämän uuden energian ilmentymisestä ja karmanlaista. Samalla sivuutetaan myös valaistumisen aihetta astraalitasolla.

Jokainen varmasti käsittää nämä asiat eritavalla vaikka varmasti hyvin pitkälle puhummekin samasta asiasta hieman eri sanoilla tms.

Karmanlaki -syyn ja seurauksen laki.

Vanhan energian aikaan ajateltiin, että ihminen pudistaa karmaansa näissä elämissä. Elämä elämältä kertynyttä karmaa, jonka pudistamiseen saattoi mennä useitakin inkarnaatioita.

Uuden energian aikaan -minun on annettu ymmärtää-, että meillä on mahdollisuus puhdistaa kertynyttä karmaamme jo tämän elämän aikana -karmanlain mukaisesti -aina saman inkarnaation aikana. Eli jos teen virheen -joudun korjaamaan sen myös tässä elämässä tai sitten sovittamaan tekoni heti siirryttyäni takaisin astraalitasolle juhlimaan tämän elämän teatterin karonkkaa... Eli karmanlain sovittamisen sykli on muuttunut ja nopeutunut -meidän ei tarvitse enää tuhlata näitä tärkeitä inkarnaatioitamme vain sovittelemiseen vaan voimme kehittyä siten nopeammin Tämä liittyy myös tämän intuition/näkemisen syklin muuttumiseen.

Jo nyt olen huomannut, että saan heti takaisin sen, mitä olen antanut -olipa se sitten negatiivista tai positiivista. Sen negatiivisen kyllä tuntee jo heti omissa nahkoissaan.... joten se ei ainakaan jää noteraamatta.

Ajatteletteko yhtään samalla tavalla? :Smiley

tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 11.07.2006 16:03:20 »

Lainaus käyttäjältä: *~*astraali*~*
Jo nyt olen huomannut, että saan heti takaisin sen, mitä olen antanut -olipa se sitten negatiivista tai positiivista. Sen negatiivisen kyllä tuntee jo heti omissa nahkoissaan.... joten se ei ainakaan jää noteraamatta.

Ajatteletteko yhtään samalla tavalla? :Smiley

Jo vain, ja tämä tuntuu toimivan jo "ajatustasolla", vaikka näin on tietysti ollut jo kaemminkin...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.07.2006 16:14:20 »

Itse saan ainakin taivaallisesta karttakepistä näpeille vähimmästäkin virheestä. Karmaa olen saanut maksella erityisen aktiivisesti ainakin 7 viimeisen vuoden ajan. Sanoisinko, että meno on ollut verrattain möykkyistä.

Paljonhan sitä karmaa pystyy työstämään tässä elämässä ja virheitään oikaisemaan, mutta kun karmavelassa on monesti mukana myös muita ihmisiä, niin välienselvittelyn mahdollisuus riippuu siitä, onko henkilö A inkarnoitunut tai kohtuullisen helposti etsittävissä käsiin. Erittäin raskas karmavelka voi kuormittaa liikaa, jos yrittää lusia kaiken kerralla. Ennemmin sen jakaa useammalle elämälle ja mahdollisuudet tavata ne ihmiset, joihin on jokin karminen suhde, kasvaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 11.07.2006 17:19:06 »

Kyllä vain, on koettu ja toimii crazy2 mutta on todella vaikeaa välillä olla ajattelematta negatiivisesti, tosin pyrkimys siihen kokoajan...nyt olen huomannut, että luovuttaminen joidenkin asioiden kohdalla toimii, kun ei vastusta, niin asiat etenevät paljon nopeammin smitten mutta karman lakiin uskon, sen mitä teet muille, se tulee itsellesi jopa tublana knuppel2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.07.2006 17:29:02 »

Sawotar, muistatko kun puhuimme koomasta aiemmin? Viime viikolla luin lehdestä 19 vuotta koomassa olleen miehen heräämisestä, luitko sinä? Mielenkiintoinen juttu, mies oli herännyt ja parantunut 19 vuoden makaamisen jälkeen vaikka toivoa ei pitänyt olla. Tulipa vaan mieleen että missäköhän mies on liidellyt tuon ajan ja mikä sai palaamaan?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 11.07.2006 20:20:38 »

Artemis, en lukenut, missä lehhdessä se oli?  Shocked aika jännää ja millaiseksikohan ko. ihmisen elämä muuttuu :Smiley eli hän on halunnut palata tosin kun serkkuni ei halunnut palata 10v kooman jälkeen Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 11.07.2006 20:43:26 »

Erittäin raskas karmavelka voi kuormittaa liikaa, jos yrittää lusia kaiken kerralla. Ennemmin sen jakaa useammalle elämälle ja mahdollisuudet tavata ne ihmiset, joihin on jokin karminen suhde, kasvaa.

*Mitäs jos toisen karmavelka minua kohtaan on vihdoinkin ihan positiivinen!

Minulle tuli hurjia ajatuksia maalla taas. MIKSI joidenkin sielu ja tietoisuus HALUAA sitoutua omiin ongelmiinsa ja puutteisiinsa? Jotkut asiat on niin käsittämättömiä. Esim ei kaikki hioudu ja muutu mukaviksi vanhetessaan, ei ollenkaan. Toisista tulee julmia, toisista kaikkeen tyytymättömiä ja pihejä, toisista lempeitä ja viisaita.

Ja onko se niin vakavaa mitä tapahtuu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #7 : 11.07.2006 22:00:55 »

Mutta mitä muistelisin jostain lukeneeni, että tuo karmavelka ei olisi myöskään uuden energian myötä sidottu enää niin vahvasti kehenkään tiettyyn ihmiseen. Joka myös nopeuttaisi kehitystä sekin. Ei tarvisi etsiä sitä yhtä tiettyä ihmistä käsiinsä montaa inkarnaatiota.
tallennettu
enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 11.07.2006 22:36:36 »

Hei
Itse ajattelen että karma ei ole sidottu tiettyihin ihmisiin. Monet sielut ehkä haluavat inkarnoitua samoihin aikoihin tänne, että voivat hyvittää tekojaan tosilleen.

Mutta esim. jos joku on minulle ilkeä tai kohtelee minua kaltoin, ei minun kannata ruveta odottamaan että tämä henkilö joskus tajuaa virheensä tai tekojensa vääryyden. Hän joutuu kyllä maksamaan siitä jossain muodossa. Sen takia minun ei itse tarvitse katkeroitua tai tuntea kostonhimoa toista kohtaan...

Itse vahdin nykyään ajatuksianikin, sillä tuntuu että heti saa näpäytyksen jos vähänkään yritän jotain tehdä väärin tai edes ajatella  väärin.  Wink

Luin jostain; en ole ihan varma, mutta oliskohan ollut Diana Cooperin kirjasta, että mitä pidemmälle ihminen on kehittynyt, sitä moninkertaisemmat ovat seuraamukset sekä hyvässä että pahassa....  Smiley Angry
Toisaalta ihan loogista, jos ihminen tekee tietoisesti väärin, onhan se pahempi kuin ymmärtämättömyyttään. angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 11.07.2006 22:40:45 »

Toki, voimakkaammalla sielulla/ energialla on voimakkaampi vaikutusvalta, isompiin massoihin ja ulottuvuuksiin.

Ainoa asia mikä tuossa jutussa askarruttaa, että jos ilkeä rupeaakin ihan pahaksi eikä koskaan reagoi siihen jos ilkeytensä kostautuu. Mutta silloinhan hän on pimeyden puolella, missä on kovat ja julmat lait kaikille.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 11.07.2006 23:12:27 »

Ainoa asia mikä tuossa jutussa askarruttaa, että jos ilkeä rupeaakin ihan pahaksi eikä koskaan reagoi siihen jos ilkeytensä kostautuu. Mutta silloinhan hän on pimeyden puolella, missä on kovat ja julmat lait kaikille.

Uskon, että jossain vaiheessa jokainen huomaa väärät tekonsa. Ei välttämättä tässä elämässä eikä ehkä vielä seuraavassakaan, mutta aikanaan....

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 11.07.2006 23:21:27 »

Niin, tuota. Keskustelu olisi voinut mennä suuntaan, pitääkö sielun olla välillä ilkeä ja paha että olisi kokenut molemmat olemuspuolet, mutta.. taitaa olla vähän vanha aihe, vai onko vaikea aihe, kun itsekään en tiedä varmaa vastausta. Osaan toistaiseksi vain olla.. jyrkkä pakon alla, mutta se muu ei tunnu tarpeelliselta. (Onko valaistumista ilman että tuntee pimeyden..) Hyvin harva edes käsittää mahdollisuutta olla hyvän ja pahan yläpuolella, koska ihmiset ovat tällä tasolla.

Liittyikö uusiin energioihin mahdollisuus mennä + - tuolle puolen?

AHH minä huomaan ainakin tarpeen selvittää välit tässä elämässä ja hyvin selkeästi sittenkin. Niin että jos joku on kohdellut tylysti, deletoin hänet. Heh. Annan takaisin jollain tavalla jo tässä elämässä, mietin tosin mikä on se oikea tapa. Ainakin kokeilen tätä nyt--
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 23:24:49 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 11.07.2006 23:56:48 »

Ajattelin tuossa äsken kirjoittaa, että mielestäni oikeastaan ei ole "hyvää" eikä "pahaa"... täällä vain on ja tapahtuu kaikenlaisia asioita....

Mutta se on niin monimutkaista, etten jaksa nyt keskittyä ja selittää mitä tarkoitan.
Se on jotain mitä mikä vain ON.
tallennettu
tarot71
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 03.04.2009 03:03:52 »

Muutama asia vielä karmasta. Kun joku toimii väärin toista ihmistä kohtaan, se voi olla mahdollisesti karmallinen opetus, josta on päätetty ennen inkarnaatiota.
Mutta muistakaamme, että karma on myös hyvää.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 03.04.2009 11:50:27 »

Muutama asia vielä karmasta. Kun joku toimii väärin toista ihmistä kohtaan, se voi olla mahdollisesti karmallinen opetus, josta on päätetty ennen inkarnaatiota.
Mutta muistakaamme, että karma on myös hyvää.

Aivan.  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: