Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unensieppaaja  (Luettu 43104 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #30 : 10.10.2008 15:33:16 »

Hankin pari viikkoa sitten unisiepparin. Uni on jotenkin elähdyttävämpää kuin ennen, ja virkistyy vähemmällä unella smitten
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #31 : 13.10.2008 17:43:19 »

 Wink
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Uusikuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #32 : 08.02.2009 13:09:01 »

Itse ostin oman unensieppaajani tuossa pari-kolme päivää sitten pienestä vain talvisin paikalla olevasta putiikista, Kulkeva Aurinko. Ymmärtääkseni omistaja on intiaani.

Omani on hiukan erikoisempi versio, mutta toimii silti loistavasti. Ulkonäöltään ystäväni on hiukan peukalon päätä suurempi, hopeakehikko ja hopeaverkko, jonka keskellä on mattalasihelmi. Saa ripustettua kaulaan, ja panssariketjusta roikkuu öisin yölampussa, jossa voi vapaasti heilua ja toimittaa tehtäväänsä. Ei ehkä perinteitä kunnioittava, mutta rakastan koruani siitä huolimatta, ja tosiaankin parantanut unenlaatua todella paljon. Painajaiset loppuivat kuin seinään.

tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #33 : 08.02.2009 13:25:16 »

Kaverini oli saanut lahjaksi ulkomailta unensieppaajan,, pistanyt sen sangyn ylapuolelle minne se kuuluukin,, kyselin hanelta et onkos nyt unet parantunut,,, han ei osannut sanoa, mutta ainakin muutamia kertoja oli nahnyt toistuvasti ihan hirveita painajais unia ,, ns.demonisia,,, pitaa kyl edelleen sita siepparia,,, mut muhun toi vaikutti negatiivisesti,, ei oo tullu hankittuu,,,,

ehkapa siin on ollu joku valmistusvirhe tai sit se on ollu vaaris kasis,,   2funny
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 08.02.2009 14:50:46 »

Minulla unisieppari häiritsi myös unta ja olen pitänyt omani kauniina koristeena ikkunassa. Sinne se sopii hyvin, mutta sängyn yläpuolella se ei tuntunut hyvälle. Ehkäpä minä en vaan tarvitse sitä sinne ja se johtuu siitä Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #35 : 08.02.2009 18:51:13 »

Minulle yksi ihminen sanoikin että unisiepparin pitää olla ikkunan lähellä,
että auringonvalo pääse aamulla puhdistamaan keskustan mihin pahat unet jää  smitten
Iselläni on 2kpl samoten pojalla....
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #36 : 09.02.2009 19:15:53 »

aijaaa joo pitas kertoo talle ystavalle jos hairitsee unet vielakin nii laittais ikkunaa  Smiley Wink

Thank juuuu    smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #37 : 10.02.2009 21:37:51 »

Minulla on unisiepparikaulakoru  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #38 : 19.08.2009 22:38:30 »

Ostin Joensuun torilta tiettävästi aidon unisiepparin viime viikollaja vaikka se jäi Joensuun asuntoon, niin silti unet ovat olleet voimakkaita ja mielenkiintoisia sen jälkeen, vaikka olenkin nyt toisella puolen Suomea...Toiminnee. Aion kyllä siirtää sen ikkunaan em vinkkien mukaan, kunhan menen taas käymään siellä.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Stargon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #39 : 08.10.2009 10:17:44 »

Sain oman unensiepparin Perulaiselta intiaanilta, joka myi markkinoikka inka-tuotteita. Se roikkuu nyt vapaasti sänkyni yläpuolella.

Aikaisemmin en muistanut unia kuin ehkä noin kerran puolelassa vuodessa ja nekin olivat yleensä jotain painajaisia, joissa ahdistavia tunteita (onneksi kuitenkin aina selvisin niistä lopussa).
Nyt 5. yö meineillään ja joka yö olen nähnyt unia, jotka muistan aamulla. Ensimmäisenä yönä oli ainakin 5 eri unta. Kaikki unet ovat olleet normaaliin elämään liittyviä, mutta hyviä ja onnellisia.

Wau tämä toimii, kuten uskoinkin sen toimivan. Alkuperäiskansat ovat kyllä aivan upeita ja kaikki kunnia heille.

 Smiley Smiley

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #40 : 26.05.2010 11:48:09 »

Tuossa aiemmin harmittelin, että unisieppari ei ole toiminut minulla kuten pitäisi (sain vain pahoja unia) ja vasta nyt keksin, että mistä se johtuu - unisiepparin verkon keskellä ei ole reikää! Reikä on tukittu kolmella mustalla helmellä.

Unisiepparin idea perustuu siihen, että pahat unet siis jäävät harhailemaan verkkoon (=hämähäkin verkko) ja aamun tullessa aurinko pyyhkii valollaan ne pois. Hyvät unet sen sijaan saavat matkata rauhassa verkon läpi sen keskellä olevasta reiästä.

Jos se reikä puuttuu niin ei ihmekään, jos pahat unet jäävät jylläämään pään yläpuolelle Grin
Pitääkin luopua tuosta unisiepparista kunhan muutan pois. Eiköhän sen aika ole jo ollut.
tallennettu
sininentuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #41 : 08.07.2014 13:14:18 »

Isälläni on makuuhuoneessaan todella iso unisieppari. En tiedä mistä se on tullut mutta komea se on! Oman unisiepparini ostin edellisenä syksynä Kyprokselta eräästä kaupasta jossa oli paljon kaikenlaista intiaanitavaraa - unisieppareita, patsaita, käsin valmistettuja koruja ja erilaisia kristalleja. Myyjäkin näytti intiaanilta.  Wink Siepparini on suuri ja valkoinen, sulatkin ovat lumivalkeat. En vahvasti usko unisiepparin toimivuuteen, se on minusta vain kaunis elementti makuuhuoneessa. Lapsesta asti olen nähnyt satunnaisesti painajaisia enkä usko "poppakonstien" auttavan niihin, minun on vain tarkoitus nähdä uneni. Joku näistä ymmärtävä varmaan sanoisi että "eihän se toimi kun käytät sitä väärin". 
tallennettu

Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho

Sun - Libra   
Moon - Virgo
Mercury - Scorpio
Venus - Virgo
Mars   - Scorpio
Jupiter - Libra   
Saturn - Aquarius
Uranus - Capricorn
Neptune - Capricorn
Pluto - Scorpio
AC - Gemini
MC - Capricorn
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: