marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« : 11.07.2006 23:07:37 » |
|
Elikkäs millä foorumeilla vaikutatte ja/tai mitä käytte enemmän tai vähemmän aktiivisesti seuraamass? Ihan uteliasuuttani kyselen, ja tietty hyviä vinkkejä aina kaivataan...
|
|
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
|
marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« Vastaus #2 : 12.07.2006 00:36:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
Risama
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 12.07.2006 08:58:22 » |
|
Minä myös vietän aikaani vain tässä foorumissa ja ihanaa lukea pintaa syvemmältä olevia aiheita sekä voi huoletta omana itsenään osallistua ajatuksineen keskusteluihin mukaan. Aiemmin olin Suomi24 keskustelu-palstalla, mutta se ei antanut minulle sitä mitä etsin. Jinxiä lainatakseni Pidän erittäin paljon tästä foorumista ja toivon hyvää jatkoa tälle foorumille ja samalle teille kaikille, raakkaat astrolaiset!!!
|
|
|
tallennettu
|
Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on. - Franciscus Assislainen -
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #4 : 12.07.2006 10:29:40 » |
|
Minäkin pyörin uskollisesti ainoastaan täällä astrossa. Olishan noita kai vaikka mitä foorumeita, mutta kun aikaa on kuitenkin rajallisesti tähän nettitoimintaan, niin ennemmin sitten seuraan yhtä foorumia kunnolla, kun viittä puolihuolimattomasti.
Ja mikäs täällä on pyöriessä kun ihmiset on kivoja ja alkaneet käydä jo tutuiksi... ja keskustelujen aiheet mielenkiintoisia.
*ryhmähali astrolaisille*
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 12.07.2006 11:17:35 » |
|
Vain tällä foorumilla olen lukenut suomi24:sen foorumia, mutta siellä on todellakin negatiivistä ja jotenkin uskottavuus niitä kirjoituksia kohtaan on aika kyseenalainen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #6 : 12.07.2006 12:19:11 » |
|
Tällä foorumilla pääasiassa, joskus avaan sanaisen arkkuni myös taideisivusto Harhakuvan foorumilla. Siellä tosin ikäjakauma on luokka 12-24, joten jututkin on sen mukaisia... (ja paraskin kakskolmonen täällä sanomaan!)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 12.07.2006 22:19:39 » |
|
(ja paraskin kakskolmonen täällä sanomaan!) ....mutta sinä oletkin fiksu kakskolmonen! Ainiin, vastaukseni: täällä "roikun".. en viitsi vilkuilla "vieraisiin pöytiin".. ja jonakin päivänä vielä jotaki viisastakin ehkäpä tohdin kirjoittaa.. (http://www.my-smileys.de/smileys2/registro(1).gif) Oikku67
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 12.07.2006 22:21:21 » |
|
jonakin päivänä vielä jotaki viisastakin ehkäpä tohdin kirjoittaa.. (http://www.my-smileys.de/smileys2/registro(1).gif) Oikku67 Kyllähän siulta ihan fiksu juttua tulee Huoli pois! Omista jutuistani en ole niinkään varma
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 12.07.2006 23:14:50 » |
|
Enpä minäkään juuri muualla käy kuin täällä astrossa. Suomi24:ssa joskus lueskelen juttuja, mutta lähes poikkeuksetta jostain aina tulee pahalle mielelle tai tuulelle. Onhan siellä toki sellaisiakin aihealueita, joista voi varmaan löytää käypää faktatietoa asioista, mutta sinne suhde- ja tunnepuolellehan meikäläinen aina eksyy... : Horoskooppiosiossakin käydään siellä melko pinnallista keskustelua, ainakin mihin minä olen törmännyt. Mutta tänne olen pikkuhiljaa kotiutumassa, ihanaa kun ihmiset haluavat auttaa ja tukea toisiaan! Kiitos! Ai niin, meinasin unohtaa, että www.universalessence.co.uk on myös hyvin mielenkiintoinen sivusto. Samantyylisiä aiheita kuin täällä. Täytyykin käväistä siellä pitkästä aikaa...
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #12 : 13.07.2006 07:36:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #13 : 13.07.2006 08:14:50 » |
|
Suomi24:ssa joskus lueskelen juttuja, mutta lähes poikkeuksetta jostain aina tulee pahalle mielelle tai tuulelle Onko kukaan muu huomannut sitä, että suomalaiset forumit ovat yleensä aina hirveän negatiivisia paikkoja, joissa vain kinataan asioista ja tökitään naapuria lusikalla silmään? Ihan sama mikä forumi tai mistä aiheesta. Omasta mielestäni ainoa asiallinen forumi, jossa ihan oikeasti KESKUSTELLAAN eikä väitellä kiukkuisina, on tämä Astro.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #14 : 13.07.2006 12:13:04 » |
|
Suomi24:ssa joskus lueskelen juttuja, mutta lähes poikkeuksetta jostain aina tulee pahalle mielelle tai tuulelle Onko kukaan muu huomannut sitä, että suomalaiset forumit ovat yleensä aina hirveän negatiivisia paikkoja, joissa vain kinataan asioista ja tökitään naapuria lusikalla silmään? Ihan sama mikä forumi tai mistä aiheesta. Omasta mielestäni ainoa asiallinen forumi, jossa ihan oikeasti KESKUSTELLAAN eikä väitellä kiukkuisina, on tämä Astro. Juu. Suomalaiset foorumit vaikuttavat joskus vähän ”sisäsiittoisilta” kaikkine kihinöineen ja kahinoineen, joista voin rehellisesti sanoa, että ei ole enää edes mielenkiintoa jäädä katselemaan. Minä olen vain tällä foorumilla sekä eräällä ulkomaisella. Jälkimmäistä rakastan siksi, että se on monikulttuurinen ympäristö, sellainen jota minussa itsessänikin on. Ja tästä foorumista pidän siksi, että täällä jopa keskustellaan asioista (syvällisestikin), jaetaan ja iloitaan. En tiedä onko kyse rekisteröitymisen vaikutuksesta vai meistä kirjoittajista (seura hakee kaltaistaan ehe ehe) . Ehkäpä molemmista. Suomi24:lla seuraan valokuvaus- ja luonofoorumeita hiukan.
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
|