Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millä foorumeilla vaikutat??  (Luettu 19386 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« : 11.07.2006 23:07:37 »

Elikkäs millä foorumeilla vaikutatte ja/tai mitä käytte enemmän tai vähemmän aktiivisesti seuraamass?

Ihan uteliasuuttani kyselen, ja tietty hyviä vinkkejä aina kaivataan...  2funny
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 12.07.2006 00:32:56 »

Ainostaan täällä astron foorumilla vietän osan elämästäni nykyään Cheesy
Ennen kävin Suomi24.fi foorumilla kirjottelemassa mutta jotenkin siellä oli semmoista "pintaliito" porukkaa joidenka seura ei jaksanut kiinnostaa. Toisinkuin täällä astro foorumilla on aivan mahtavaa porukkaa!
Pidän erittäin paljon tästä foorumista ja toivon hyvää jatkoa tälle foorumille ja samalle teille kaikille, raakkaat astrolaiset!!!  smitten

Lämpöisten ajatusten kera, JINX
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #2 : 12.07.2006 00:36:14 »

Ainostaan täällä astron foorumilla vietän osan elämästäni nykyään Cheesy
Ennen kävin Suomi24.fi foorumilla kirjottelemassa mutta jotenkin siellä oli semmoista "pintaliito" porukkaa joidenka seura ei jaksanut kiinnostaa. Toisinkuin täällä astro foorumilla on aivan mahtavaa porukkaa!
Pidän erittäin paljon tästä foorumista ja toivon hyvää jatkoa tälle foorumille ja samalle teille kaikille, raakkaat astrolaiset!!!  smitten

Lämpöisten ajatusten kera, JINX

Ai joo, unohdin sitten itse vastata... idiot2
Suomi24llä välillä vierailen, mutta kyllästynyt siihen provojen määrään.. Uskomatonta, mutta ainakaan kaikilla palstoilla ei todellakaan ole mitään "tarkkailijaa", joks pitäisi porukkaa aisoissa!! Joten täällä on viime aikkoina viihdytty ihan liiankin kanssa.. Cheesy
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 12.07.2006 08:58:22 »

Minä myös vietän aikaani vain tässä foorumissa ja ihanaa lukea pintaa syvemmältä olevia aiheita sekä voi huoletta omana itsenään osallistua ajatuksineen keskusteluihin mukaan. Aiemmin olin Suomi24 keskustelu-palstalla, mutta se ei antanut minulle sitä mitä etsin.

Jinxiä lainatakseni
Lainaus
Pidän erittäin paljon tästä foorumista ja toivon hyvää jatkoa tälle foorumille ja samalle teille kaikille, raakkaat astrolaiset!!! 

smitten  smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 12.07.2006 10:29:40 »

Minäkin pyörin uskollisesti ainoastaan täällä astrossa. Olishan noita kai vaikka mitä foorumeita, mutta kun aikaa on kuitenkin rajallisesti tähän nettitoimintaan, niin ennemmin sitten seuraan yhtä foorumia kunnolla, kun viittä puolihuolimattomasti.

Ja mikäs täällä on pyöriessä kun ihmiset on kivoja ja alkaneet käydä jo tutuiksi... ja keskustelujen aiheet mielenkiintoisia.

*ryhmähali astrolaisille*  Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 12.07.2006 11:17:35 »

Vain tällä foorumilla Smiley olen lukenut suomi24:sen foorumia, mutta siellä on todellakin negatiivistä ja jotenkin uskottavuus niitä kirjoituksia kohtaan on aika kyseenalainen Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 12.07.2006 12:19:11 »

Tällä foorumilla pääasiassa, joskus avaan sanaisen arkkuni myös taideisivusto Harhakuvan foorumilla. Siellä tosin ikäjakauma on luokka 12-24, joten jututkin on sen mukaisia... (ja paraskin kakskolmonen täällä sanomaan!) Cheesy
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #7 : 12.07.2006 22:19:39 »

(ja paraskin kakskolmonen täällä sanomaan!) Cheesy

....mutta sinä oletkin fiksu kakskolmonen!  Smiley

Ainiin, vastaukseni:
täällä "roikun".. en viitsi vilkuilla "vieraisiin pöytiin"..
ja jonakin päivänä vielä jotaki viisastakin ehkäpä tohdin kirjoittaa..  coolsmiley
  (http://www.my-smileys.de/smileys2/registro(1).gif) Oikku67

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #8 : 12.07.2006 22:21:21 »

jonakin päivänä vielä jotaki viisastakin ehkäpä tohdin kirjoittaa..  coolsmiley
  (http://www.my-smileys.de/smileys2/registro(1).gif) Oikku67

Kyllähän siulta ihan fiksu juttua tulee Smiley
Huoli pois!

Omista jutuistani en ole niinkään varma 2funny
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #9 : 12.07.2006 22:37:37 »

Hei Ystäväin

(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_1_118.gif)  (http://www.grsites.com/webgraphics/clipart/tech/computers/clipart_tech_computers_051.gif) (http://www.smilieportal.de/smilies/cool/2/31.gif)

Täällä Astro-foorumissa viihdyn hyvin
- ei ole mitään tarvetta muualle
- täällä on kiva kirjoitella eri aiheista
- aiheita riittää laidasta laitaan

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 12.07.2006 23:14:50 »

Enpä minäkään juuri muualla käy kuin täällä astrossa. Suomi24:ssa joskus lueskelen juttuja, mutta lähes poikkeuksetta jostain aina tulee pahalle mielelle tai tuulelle. Onhan siellä toki sellaisiakin aihealueita, joista voi varmaan löytää käypää faktatietoa asioista, mutta sinne suhde- ja tunnepuolellehan meikäläinen aina eksyy...  :Smiley  Horoskooppiosiossakin käydään siellä melko pinnallista keskustelua, ainakin mihin minä olen törmännyt. Mutta tänne olen pikkuhiljaa kotiutumassa, ihanaa kun ihmiset haluavat auttaa ja tukea toisiaan! Kiitos!  smitten

Ai niin, meinasin unohtaa, että www.universalessence.co.uk on myös hyvin mielenkiintoinen sivusto. Samantyylisiä aiheita kuin täällä. Täytyykin käväistä siellä pitkästä aikaa...
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 12.07.2006 23:30:37 »

Astrossa ja modena eräällä englantilaisella "enkeli" saitilla.
Kysymyksessä on aika pieni, noin 70-100 ihmisen hiukan sisäpiiri saitti, jossa ei juurikaan ole modetoimista.  Grin
Kaikki tuntee toisensa ja sille saitille on vaikea löytää, jos ei ole kuulu tiettyyn harrastuspiiriin tai tunne jotakuta niistä ympyröistä.

Sillä saitilla esiinnyn ihan jopa omalla nimellä ja kuvalla. Wink
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 13.07.2006 07:36:40 »

Vaikutan vain Astro-foorumissa.  smitten  Astro sivuilta saan sitä mitä haluan.  smitten Täällä saa keskustella mistä vaan.  smitten

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 13.07.2006 08:14:50 »

Lainaus
Suomi24:ssa joskus lueskelen juttuja, mutta lähes poikkeuksetta jostain aina tulee pahalle mielelle tai tuulelle

Onko kukaan muu huomannut sitä, että suomalaiset forumit ovat yleensä aina hirveän negatiivisia paikkoja, joissa vain kinataan asioista ja tökitään naapuria lusikalla silmään? idiot2 Ihan sama mikä forumi tai mistä aiheesta. Omasta mielestäni ainoa asiallinen forumi, jossa ihan oikeasti KESKUSTELLAAN eikä väitellä kiukkuisina, on tämä Astro.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 13.07.2006 12:13:04 »

Lainaus
Suomi24:ssa joskus lueskelen juttuja, mutta lähes poikkeuksetta jostain aina tulee pahalle mielelle tai tuulelle

Onko kukaan muu huomannut sitä, että suomalaiset forumit ovat yleensä aina hirveän negatiivisia paikkoja, joissa vain kinataan asioista ja tökitään naapuria lusikalla silmään? idiot2 Ihan sama mikä forumi tai mistä aiheesta. Omasta mielestäni ainoa asiallinen forumi, jossa ihan oikeasti KESKUSTELLAAN eikä väitellä kiukkuisina, on tämä Astro.

Juu. Suomalaiset foorumit vaikuttavat joskus vähän ”sisäsiittoisilta” kaikkine kihinöineen ja kahinoineen, joista voin rehellisesti sanoa, että ei ole enää edes mielenkiintoa jäädä katselemaan.

Minä olen vain tällä foorumilla sekä eräällä ulkomaisella. Jälkimmäistä rakastan siksi, että se on monikulttuurinen ympäristö, sellainen jota minussa itsessänikin on. Ja tästä foorumista pidän siksi, että täällä jopa keskustellaan asioista (syvällisestikin), jaetaan ja iloitaan. En tiedä onko kyse rekisteröitymisen vaikutuksesta vai meistä kirjoittajista (seura hakee kaltaistaan ehe ehe) Grin. Ehkäpä molemmista.

Suomi24:lla seuraan valokuvaus- ja luonofoorumeita hiukan.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: