Jinx
Vieras
|
|
« : 12.07.2006 12:18:40 » |
|
Kaada kiehunut teevesi kuppiin jossa on teenlehtiä. Kun tee on juotu, pyritä kuppia kolme kertaa itseesipäin. Käännä kuppi nopeasti ylösalaisin kulholle, jotta neste valuu pois. Käännä kuppi takaisin. Nyt tulkinta voi alkaa. Muista kuitenkin että tämä on pelkkä apuväline, sillä onnistuneen tulkinnan salaisuus piilee kyvyssäsi tunnistaa kupissa näkyvät symbolit, ja se kehittyy vain harjoituksen myötä.
Symboleiden tulkinta Apila-Hyvät tulevaisuudennäkymät Aurinko-Täydellinen menestys; saavutus; onni Avain-Tärkeitä päätöksiä on tehtävä; uusi alku
Haukka-Leppymätön vihollinen Hevosenkenkä-Lupaus hyvästä onnesta Hämähäkki-Odottamattomia lahjoja
Jalka-Voimaa ja rohkeutta Jousi-Toivon symboli Juna-Muutos on lähellä
Kalmakoira-Kuoleman enne, ole varovainen Kirja-Jos kiinni, suhteen loppu; jos auki, etene suunnitelmissasi Kirves-Varoitus tulevista esteistä Kuunsirppi-Ystävän neuvo osoittautuu hyödylliseksi Kynttilä-Uusi ystävyys Käärme-Salainen vihollinen
Lehdet-Toivon merkkejä Liekit-Kiireelliset uutiset tuovat tilaisuuksia, mutta ajattele ennen kuin toimit Linna-Voimaa ja kestävyyttä; odottamaton perintö Lintu-Hyvän onnen merkki, joka tietää olojen parantumista Lohikäärme-Tärkeitä muutoksia Luuta-Uuden projektin tai suunnitelman alku
Malja-Hyvä enne, joka tietää hyvinvointia Merenneito-Kiusaus
Numerot-Nämä edustavat päiviä tai viikkoja tai ne voivat viitata osoitteisiin Nuoli-Uraa koskevia uutisia Nuija-Hyökkäys
Omena-Aineellisten toiveiden toteutuminen
Paholainen-Kohtuuttomuuden vaara Puu-Suojelun ja hyvän terveyden symboli Pääkallo-Vaara edessä Pöllö-Epäonnen merkki, joka enteilee epäonnistumista tai sairautta
Risti-Uhraus ja kärsimys Ruukku-Varo liiallisuutta
Sammakko-Käytä harkintaa tehtävissä Siivet-Viestejä Silmä-Huolellinen suunnittelu kannattaa Sormus-Projektin päättäminen Sulka-Epävakaisuutta Susi-Kateutta ja juonittelua työssä, ole varovainen Sydän-Luotettava ystävä
Talo-Suojelun symboli Tammenterho-Yllättävä rahantulo Tiimalasi-Vaara uhkaa, mutta älä tee hätäisiä päätöksiä Tikari-Varo petollisia ystäviä Tähti-Dramaattinen olojen parantuminen
Viitta-Petoksen vaara Viivat-Jos suoria ja yhtenäisiä, menestystä;jos aaltomaisia tai katkonaisia, hajaannusta; kaksi samansuuntaista viivaa, tärkeä matka
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1 : 12.07.2006 12:22:08 » |
|
Ihanaa! Tämä teehullu laittaa nuo heti korvan taakse!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 12.07.2006 12:22:51 » |
|
Ihanaa! Tämä teehullu laittaa nuo heti korvan taakse! Itsekkin ajattelin kokeilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #3 : 12.07.2006 12:45:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #4 : 12.07.2006 12:58:55 » |
|
Jos Jinxille sopii, niin kertokaapa suosikkiteemauistanne!
Itse rakastan hedelmäisiä teemakuja, joista paras on vissiin Viidakon Tuli. Samurai-tee on todella hyvää, se on lämpimän kahvinen, jossa loraus rommia.
Celestion Seasoningin teet ja Yogi-teet ovat ihania makuelämyksiä - eteenkin Yogin suklaatee, hmmm.... ^____^
Vanilja maistuu teessä hyvälle!
Teeni juon maidon ja hunajan kanssa, ruokosokeri antaa ihanan maun teelle, jos ei tykköö hunajasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 12.07.2006 13:13:14 » |
|
Jos Jinxille sopii, niin kertokaapa suosikkiteemauistanne!
Itse rakastan hedelmäisiä teemakuja, joista paras on vissiin Viidakon Tuli. Samurai-tee on todella hyvää, se on lämpimän kahvinen, jossa loraus rommia.
Celestion Seasoningin teet ja Yogi-teet ovat ihania makuelämyksiä - eteenkin Yogin suklaatee, hmmm.... ^____^
Vanilja maistuu teessä hyvälle!
Teeni juon maidon ja hunajan kanssa, ruokosokeri antaa ihanan maun teelle, jos ei tykköö hunajasta.
No mutta tottahan toki käy! Nyt näin lonkalta heitettynä, sanoisin: Pidän kaikkein eniten Tiikerin Päiväuni teestä. Ostin tässä yks päivä Teetaivas paketin jossa oli ihan hyvänmakuisia teepusseja, mutta enemmän pidän teestä joka on isossa pussissa ja siitä tehdään sitten, tulee paremmat aromit Mutta kyllä hedelmäteetkin menee. Oman teeni juon kahden pienen sokeripalan kanssa pelkästään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #6 : 12.07.2006 13:16:12 » |
|
Teetaivas-pakkausessa on Sadenpäivän Ilo-nimistä teetä, joka maistuu minun ja erään ystäväni mielestä ihan savukinkulle Ai niin! Lady Grey on myös ihanaa! ^____^ Sain joskus Savonlinnasta lahjaksi Ritarin rento hetki-nimistä suomalaista yrttiteetä, jossa oli mm. horsmaa ja muita rauhoittavia yrttejä. Se oli kieltämättä hyvin hauskan makuista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 12.07.2006 13:19:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 12.07.2006 16:39:42 » |
|
Tämä teehullu laittaa nuo heti korvan taakse! Hihiii.. Mitä ne siellä korvan takana auttaa.. (alkaa lapsettaa tämä lomailu 4,5 vuotiaan seurassa..)Pidän kaikkein eniten Tiikerin Päiväuni teestä. Miun suosikki myös.. +hinajata 2 tl.. (http://smileys.on-my-web.com/repository/Drinks/thea-set-63.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #9 : 13.07.2006 08:23:46 » |
|
Mutta sieltä korvan takaa minä löydän ne aina tarvittessa ja voin ennustella, kun vaan vettä löytyy läheltä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 13.07.2006 08:26:25 » |
|
Mutta sieltä korvan takaa minä löydän ne aina tarvittessa ja voin ennustella, kun vaan vettä löytyy läheltä Kokeilitko jo ennustamista?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #11 : 13.07.2006 08:27:57 » |
|
En vielä - olen kärsinyt pahasta närästyksestä taas joitakin viikkoja, joten joudun pysyttelemään kaakaolinjalla, kunnes vatsa taas suostuu ottamaan teen vastaan (tai vatsaan )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 13.07.2006 08:29:01 » |
|
En vielä - olen kärsinyt pahasta närästyksestä taas joitakin viikkoja, joten joudun pysyttelemään kaakaolinjalla, kunnes vatsa taas suostuu ottamaan teen vastaan (tai vatsaan ) Kerrothan sitten kun ennustelet, että mitä näkyi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 13.07.2006 16:11:31 » |
|
Mutta sieltä korvan takaa minä löydän ne aina tarvittessa ja voin ennustella, kun vaan vettä löytyy läheltä Olinpas hömppä.. korvan takanahan se kätevin "piilo" on ja vettähä löytyy joka notkelmasta näin suvena..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #14 : 21.07.2006 12:33:42 » |
|
Mielenkiintoista, olenkin aina miettinyt että miten niistä teen lehdistä oikein ennustetaan. Täytyypä muistaa joskus kokeilla. Kivaa myös, että täältä löytyy teen ystäviä! Itse olen tuon laatutietoisen nousu-Leijona-mieheni avulla kehittänyt teemakuani onnistuneesti pois markettien pussiteelajitelmista ja lempparini onkin jo jonkin aikaa ollut "teelaatujen shampanja" eli intialainen Darjeeling. Sitäkin tosin saa nykyisin pussiteeversiona, mutta maku on aika hailakka versio oikeasta, haudutetusta irtolehtiteestä. Toinen suosikki on Jasmiinitee (vihreää teetä ja jasmiinin kukkia) ja vihreää teetä juodaan myös maustamattomana meillä aika usein. Uusin tuttavuus on valkoinen tee, jossa on mieto, mutta jännä aromi. Tässäpä tietoa eri teelajeista: http://www.stashtea.com/teatypes.htmhttp://www.mokkamestarit.fi/fi/teelaadutSuosittelen kahvinjuojiakin kokeilemaan joskus esim. laadukasta, haudutettua mustaa teetä - voitte yllättyä positiivisesti. Itse en vieläkään ole mikään kranttu kahvin tai teen suhteen, juon kyllä molempia ja siinä muodossa kun niitä sattuu olemaan tarjolla, mutta se on tullut vuosien mittaan tässä "makureviiriä laajennettaessa" huomattua, että molempien laaduissa voi todellakin olla isoja eroja ja Suomessa ehkä vasta pikkuhiljaa aletaan ymmärtää "hyvän päälle". Nykyisin juon mieluummin todella hyvää teetä/kahvia kerran viikossa kuin pussiteetä/markettikahvia joka päivä.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|