Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki "Valo" luennoimassa!  (Luettu 6197 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rauhan enkeli
Vieras
« : 12.07.2006 17:30:27 »

Sen viime yönä ehdin painaa mieleeni, ennen kuin vaihdoin unimaisemia,
että tälläkin foorumilla kirjoittava nimimerkki Valo oli juuri pitämässä
suurelle porukalle
ihka oikeaa esitelmää
liittyen "Jumalan neljiin kasvoihin".

Itsellään hänellä oli profiilinsa miehen kasvot, kroppa ja elkeet!

Hän taisi puhua siitä, kuinka konstikkaasti mutta näinä aikoina mahdollistuvasti
kykenemme vihdoinkin kääntämään "Jumalan neljät kasvot"
näkymään sisäkohtaisesti.

Tullen olemaan kasvokkain oman jumaluutemme kanssa,
ei kuitenkaan minään ulkopuolisuutena
vaan tajunnallisesti
jumalallisena Itsenä
elämässämme läsnäollen.

Unessani ehdin todeta, että taitaapi tuo esitelmöitsijä puhua asiaa
ja asian olevan aukenemaan päinkin.

Kiitos siitä!

Shocked :Smiley angel smitten

« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 17:34:18 kirjoittanut Rauhan enkeli » tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #1 : 12.07.2006 17:50:01 »

Toivottavasti en perinyt ovimaksua!!  :Smiley angel smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 12.07.2006 18:05:41 »

Toivottavasti en perinyt ovimaksua!!  :Smiley angel smitten

Ehkäpä et, mutta luentosi maksoi varmaan maltaita niille,
jotka halusivat kuulla esityksesi
hinnalla millä hyvänsä.

Grin smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #3 : 12.07.2006 18:17:53 »

(klunks) Shocked  Grin
Voi voi. Mutta sekin taisi olla "unta" että taitaisin asiaa puhua koskapa niin heikoksi jäävät ne jutun kantimet jotta..  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 19:09:12 kirjoittanut Valo » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 12.07.2006 19:34:17 »

Jännä juttu, mutta viime yönä näin myöskin unta luennoimisesta, mutta olin itse pitämässä luentoa uskonnollisista symboleista todella fundamentaaliselle babtisti/helluntai yleisölle.

Uni häkellyttää minua tarkkuudellaan. Shocked

Ensin johdattelin yleisöni erilaisten symboleien ja statusmerkkien maailmaan, esim. mistä kaikkialta voi löytää Illuminatien merkkejä ja symboleita, sekä mm. eri uskontojen yhtenevät symbolit ja teemat.

Korostin, että en ota kantaa uskonnollisiin näkemyksiin, vaan olen puhumassa näistä eri uskontojen symboleista. Wink

Kerroin eri uskontojen symbolien syntyhistoriasta.

Ihmiset kuuntelivat kiinnostuneena ja tarkasti.

Luennon lopuksi otin esille Ilmestyskirjan ja sen symbolit ja merkit.
Spekuloin asiaa kristilliseltä kannalta katsoen, mutta sitten esitin
näille fundamentaalisille kristityille kysymyksen, että minkälaiseksi he kuvittelevat Anti Kristuksen seurakunnan symbolin ja statusmerkin olevan.

Vastauksia tuli televisiosta, sirukortteihin ja 666:en.

Kysyin, voisiko tuo pedon merkki heidän mielestään olla esim. kidutusväline ja minkälainen uskonto/järjestö käyttäisi yhtä tuskallisimmista kidutusvälinettä symbolinaan ja statuksenaan.

Vastauksia tuli, että jokin hullu ja saatanallinen järjestö, joka edustaa kaikkea pahaa ja kauhua ja varmasti myös tuo Anti Kristuksen seurakunta.

Sitten laukaisin pommin.
Sanoin, että teillä jokaisella on pedon merkki, jopa minulla on lahjaksi saatu pedon merkki korulippaassani ja teistä jokainen palvoo pedon merkkiä ja näppäsin läppäristäni seinälle ison ristin kuvan.

Kerroin lyhyesti ja ytimekkäästi yleisön kuohahdellessa julman historian ristiin naulitsemisesta ja sen tuskallisesta ja kiduttavan hitaasta kuolemasta, minkä se aiheuttaa.

Koko yleisö meni sekasortoiseksi.

Jätin ristin kuvan seinälle ja napsautin ääneekkäästi kädessäni olleen kynän puhujapöntölle ja lähdin tyynenä kävelemään äänekkään ja raivoisan ihmisjoukon läpi.
Osa ihmisistä syytti muita tulleensa koko ikänsä huijatuksi, osa huusi, että oli epäillyt tätä, jotkut pyysivät apua minulta, osa oli kauhuissaan ja peloissaan, osa syytti minua paljastamisesta, osa syytti minua valehtelijaksi, osa syytti minua pirullisesta ja ovelasta juonittelusta ja osa hämmästeli, miten tämä kaikki on oikein mahdollista.

Kukaan ei koskenut minuun, vaan väistivät parin metrin päähän kulkiessani tuon ihmismassan läpi, vaikka sekasorto oli valtaisa ja jotkin ihmiset todella vihaisia ja jotkin yrittävät epätoivoisesti apua minulta.

Muistan, että tuossa unessa koin valtavaa tyytyväisyyttä, tietyllä tavalla myös pirullistakin itsetyytyväisyyttä ja kummallista tyyneyttä ja katselin noita kasvoja suoraan silmiin ja mietin hetken, miten heidän maailmansa käy tämän jälkeen ja kuljin kohti ovia, joista paistoi lämmin aurinko. smitten

Uneni on kyllä selittävissä ajatuksillani kristityistä ja harrastuksillani, joten en ensin edes ajatellut kertoa unestani, mutta kun sitten näin tämän topicin.  Huh

« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 19:49:25 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #5 : 12.07.2006 21:46:09 »

Miten se Jumalan neljä kasvoa menikään, Rauhan enkeli jos hieman palauttaisit mieleeni, luentopaperit katosivat matkalla   Wink  smitten

Asterix, se unesi kuulosti ihan samalta kuin Da Vinci Koodi.  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 12.07.2006 21:52:56 »

Heh..! Joo!  Cheesy
Harrastus kyllä viittaa samaan aiheeseen ja kirja tuli luettua jo n. 3 vuotta sitten ja leffakin katsottua heti kun se tuli teatteriin, mutta siitäkin on jo aikaa ainakin kuukausi,
mutta voi tuo vielä tulla uniinkin vaikuttamaan. Wink
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #7 : 12.07.2006 21:56:07 »

Da Asterix Lectures? coolsmiley
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 13.07.2006 10:05:44 »

Miten se Jumalan neljä kasvoa menikään, Rauhan enkeli jos hieman palauttaisit mieleeni, luentopaperit katosivat matkalla   Wink  smitten

Asterix, se unesi kuulosti ihan samalta kuin Da Vinci Koodi.  angel

Shocked

Apuwa! Luennoitsija seniiliytyi...  crazy2

Eimaar...!

Unessa olisin unohtanut "kaiken",
mutta käytin unenmuistantamistekniikkana
yksinkertaista kokonaisvaikutelman luomista
siitä, mistä olit puhunut.

Enkä olisi sitäkään kait voinut tehdä,
ellen jotakin sentään olisi esityksestäsi tajunnut.

Lisäksi jutunjuuri oli minulle entisestään tuttu
- eli tuo "Jumalan neljät kasvot".

Jos niistä haluaa lukea,
niin Elisabeth Haich´in teoksessa "Vihkimys"
kerrotaan lisää,
kuten myös lukusuhteesta "yksi kolmessa ja kolme yhdessä"
- geometrisine vastineineen.

Sinun luentosi koski nimenomaan sitä oivallusta
- olit keksinyt sen, heureka! -
kuinka kääntää "näkymät" sisäänpäin;
kuinka kääntää tajunnan peili oikeinkin päin,
niin että
"Jumala minussa katsoo Itseään nähden vain Jumalan".

Ja tämähän merkitsee ei suinkaan narsismin kukkamerta,
vaan tajunnallista avartumista tunnistamaan Jumalan
aivoitukset luoduissaan eli oman Itsensä nähdyksi tulemista kaikessa,
kaikkena ja kaiken kauttakin.

Sehän on sitä ykseyden Loistoa.

smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #9 : 17.07.2006 11:55:23 »

..ja viime yönä sitten olinkin menossa pääsykokeisiin, kirjana 15cm paksu teos tarkasti kaikkea nimi-vuosiluku-tapahtumatietoutta--olinkohan menossa historiaa lukemaan Cheesy Mutta en ollut lukenut pätkääkään siitä vanhasta nahkakantisesta kirjasta jossa oli ruskehtavat sivut, kun ajattelin menestyväni "omalla" tiedolla. Tässä se nähtiin, maailma ei mene niin kuin harhaan vaan: ->valmistu, mene töihin, osta farmariauto+rivitalonpätkä+koira (miel. kultainen noutaja), ole ihmisiksi ja kasvata lapsesi normaaleiksi!  Shocked Shocked :Smiley Grin

[Conan-naurua]
« Viimeksi muokattu: 17.07.2006 12:08:21 kirjoittanut Valo » tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 17.07.2006 15:39:36 »

Mie olen nähnyt sellaisia unia paljon, jossa minua johdatetaan isoon avaraan telttaan kuuntelemaan valon sanomaa Shocked sellainen keski-ikäinen pitkähö hiuksinen nainen avaa teltan oven ja kutsuu''Tule tule'' Smiley ja hymyilee kauniisti''jännä :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: