Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 352110 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #165 : 09.10.2008 18:33:45 »

Sähköpostit takkuavat... mun rakkaalla on duuniposti rikki, eli käytämme henk.koht. postia.

Ja erään asiakkaan meili taas tuli minulle 8 - 10 kertaa, sama viesti...   buck2
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #166 : 09.10.2008 22:05:16 »

Ai hitsiläinen, onko tämä minun ja Vaa'an "luova tauko" tuota Merkuriuksen perääntymistä?!  Huh
Kommunikaatio on niin täynnä mielikuvituksen tuotetta, ettei perässä pysy,
mitä se toinen nyt ajaakaan takaa. idiot2

Tosin nyt on Vaa'oilla hankalaa aikaa astrologisesti muutenkin
ja se prkle näkyy ja kuuluu. Angry

Jännä sinänsä, että Kaksosille tämä aika on uudistumisen aikaa
ja nuo koopit lupailee menestykseksekkäitä siirtoja elämässä pois ahtaista
ja vanhentuneista kuvioista. Mutta mehän olemme Merkuriuksen lapsia... :Smiley Tongue
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #167 : 13.10.2008 22:14:14 »

Sähköpostin kulusta oli myös huolissaan venäläinen ystäväni. Sanoi, että olen ainoa Suomessa, jolle hän voi saa lähetetyksi postia! Kumma juttu!

Mutta kyllä tässä on minunkin koneeni takkuillut. Ja monet muutkin valittavat. Täytynee olla jotain energiahäiriöitä muutenkin. Tavallista enemmän ärtyisyyttä ja nenäkkyyttä!  Tongue
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #168 : 15.10.2008 12:41:28 »

voe että.. nyt pitäisi erään henkilön toimia näissä kommunikointiasioissa, samoin toisen pitäisi palata matkalta.

Mercury turned retrograde in Libra on September 24. Venus is the ruling planet for Libra and governs our attitudes towards finances and material possessions, and Libra rules over the Seventh House -- the House of Partnerships. Partnerships take many forms and include contracts, legalities, negotiations and agreements. This retrograde period touched upon and influenced all of the above.

Will there be a collected sigh of relief now that Mercury is finally about to turn direct? How will the events of the past few weeks affect you on a personal level?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #169 : 16.10.2008 23:25:28 »

En ole varma vieläkö merkkari peruuttaa, mutta hyvä pyhä jumala sentään, minulta hajosi TAAS tietokone! Kuukauden minulla ollut kone, jossa ei ikinä ole ollut mitään vikaa ja PÄKS, sitten kuolee Windows ilman ennakkovaroituksia! ERITTÄIN ihanaa, sinne menee varmaan kaikki tiedostot jo kolmannen kerran puolen vuoden sisään. Ihan käsittämätöntä. Jos merkkari tekee aina näin MINUN tietokoneelle en taida avata enää ikinä merkkarin aikaan konetta.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #170 : 17.10.2008 10:19:28 »

Merkurius kääntyi eteneväksi eilen, eli 15.10. Sen muuten ollessa pysähtyneenä Plutoni päällä 7. huoneessa kävimme miehen kanssa katsomassa asuntoa, joka olisi ollut muuten loistava diili, mutta mies torppasi ajatuksen sijainnin takia. Hauskaa symboliikkaa, miehenihän on skorpioni ja ihan hyvä, että käytti veto-oikeuttaan, kun itse olin ehkä liiaksi asunnon lumoissa. Grin

Tässä vielä linkki Merkuriuksen perääntymisjaksoihin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #171 : 13.01.2009 08:22:53 »

Multa hajoilee Merkuriuksen retrojen aikana yleensä kengät, kuten nytkin. Angry
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #172 : 13.01.2009 11:44:37 »

Juu mikään ei pysy kasassa, en edes minä itse.. Kaikki menee päin mettää. Ei jaksa eikä pysty tekemään mitään, laiskuutta ehkä, mut pistän merkkarin piikkiin.. Pitäs taas olla koulussa mut en jaksanu aamulla nousta ja kaikki suhteet menee päin mettää myös. Paitti jouskarin kans..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #173 : 13.01.2009 17:27:30 »

Meillä töissä yksi tärkeä postitus myöhästyy teknologian vuoksi...tai oikeastaan perimmäisenä syynä on se, että havaitun virheen korjauksen tekee lopulta joku alihankkijan alihankkijan alihankkija. Lienee ihan R- merkurius vesimies:n sopivaa symboliikkaa - tiedonkulun hitautta sähköisessä "verkostossa".

Mietin tässä vain, että uskaltaakohan sitä buukata mitään matkamessuilta..? :Smiley Tuo Merkkarin-pahus kun peruuttaa silloin tarkalleen juuri Marsini päällä. Joka taas on neliössä Uranukseen...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #174 : 13.01.2009 18:40:40 »

Tulisko noita nettijuttujakin vähän kriittisemmin esille?

Katsellut lehtejä ja paljon on polemiikkia Facebookista, jopa kursseja siihen turvallisesti osallistumisesta ja siitä irrottautumiselle järjestetään. Myös tuo älyykkyysosamäärien testiohjelma (esillä myös Facebookissa hyllytettiin aivan julkkisten taholta, kun heidän nimiään ja älykkyyttään käytetään mainoksena.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #175 : 13.01.2009 20:50:30 »

Kyllä se vaikuttaa, ihan samoin kuin viimeksikin. Luulin että viime kerrasta olisin jotain ottanut opikseni...

Teen kokoajan pikkuvirheitä; vaikka kuinka lukisi meilin läpi, siinä on kuitenkin virhe. Olen pari viimepäivää opettanut omaa työtäni muille, puhun ihan puutaheinää... just kun toinen on kirjoittanut kaiken ylös mä herään ja eiku eiku, pyyhippä kaikki pois ja aloitetaan alusta. Sählään niin pirusti. Unohdan juttuja; tein yks yö uutta ohjeistusta ja jätin siitä pois yhden varsin olennaisen kohdan.

Eli vaikka kuinka mukamas mietit ja tarkistat asiat, pieleen menee silti. Plääh. Kommunikaatio ei ole nyt kohdillaan.  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #176 : 13.01.2009 22:57:45 »

noo.. ei muuten mutta tämä meni aivan nappiin. kaksi jousimiestä selvittelemässä, joo.

Weekly Horoscope

Week of January 12, 2009: Your ability to communicate with others goes astray this week, Sag, thanks to the presence of Mercury retrograde in your sector of self-expression. You're always on the blunt side to begin with, and Mercury retrograde in your communication zone isn't going to help you win friends and influence people. Of course, the people who know and love you are aware that you're the go-to person if an honest answer is required. Keep in mind that your best friend may forgive you when you say his or her new haircut looks awful, but not everyone you interact with will be so generous. During the next three weeks, try to think before you speak and your life will flow more smoothly. Tension with a family member reaches epic proportions on Wednesday as the Moon in Virgo opposes Venus in Pisces in your sector of home and family. You and your relative are wrangling over long-standing issues and neither one of you will back down or change your position. You might also run into snags if you're in the process of redecorating your home or moving. Be prepared to have patience in all areas of your life this week.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #177 : 14.01.2009 08:06:00 »

Jep, jep...

Onneksi pukkaa vapaapäivää, voi siirtyä sähläämään kotona ja hajoittamaan vehkeitä ja paikkoja vaihteeksi täällä.
Kavereita tarttis treffata, parit sammakot varmaan pääsee ilmoille...
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #178 : 15.01.2009 15:47:48 »

Mulla ja miehellä sama "vika" : molemmille tulleissa eri firman lähetyslistoissa kaikki ok, mutta tavararoita puuttuu. Lisäksi tuntuu että kukaan ei pidä yhteyttä sillä lailla kuin kuuluisi....
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #179 : 15.01.2009 19:01:59 »

Yksi kurssi, jota odotin, on peruttu!
Vieraat joita odotin perui tulonsa!
Hyvästä ystävästä ei kuulu mitään, vaikka yritän ottaa yhteyttä.
Aikatauluja vaikea tehdä tapaamisiin.
Jne....onko tämä tätä?

Saas nähdä kuinka moni peruu huomisen tapaamisen. En ihmettelisi!

Tuhma olet Merkurius, kumman oikukas! Embarrassed
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen