Athene
|
|
« Vastaus #600 : 14.03.2012 19:29:08 » |
|
no mulla pätkii telkkari ja kännykän yhteys katkeilee.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Aquarius
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #601 : 15.03.2012 12:11:50 » |
|
Useammasta työpaikasta piti tulla ilmoitus valinnoista tän viikon alussa. Ei kuulu mitään... Ei iloista viestiä, että olemme valinneet sinut, eikä niitä 'kiitos, mutta ei kiitos' - sähköpostiviestejä. Kirjoittelen parilla foorumilla ja tuntuu, että kaikki kysymykseni jäävät vaille huomiota. Ei toimi viestintä ei. Näin malttamattomalle ihmiselle ihan raivostuttava tilanne!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #602 : 15.03.2012 12:53:00 » |
|
Useammasta työpaikasta piti tulla ilmoitus valinnoista tän viikon alussa. Ei kuulu mitään... Ei iloista viestiä, että olemme valinneet sinut, eikä niitä 'kiitos, mutta ei kiitos' - sähköpostiviestejä. Kirjoittelen parilla foorumilla ja tuntuu, että kaikki kysymykseni jäävät vaille huomiota. Ei toimi viestintä ei. Näin malttamattomalle ihmiselle ihan raivostuttava tilanne!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aquarius
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #603 : 15.03.2012 12:57:51 » |
|
^ Ei ollu tarkoituksen kirjoittaa huomatkaa minut viestiä - vaikka ulosanti ehkä olikin sitä : Kiitos kuitenkin Raukkauden valo!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ivir
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #604 : 15.03.2012 13:57:49 » |
|
Voi apua, mun pitäis tehdä tärkeä asunnonostopäätös tässä merkuriuksen perääntymisen aikana Meneeköhän pieleen joka tapauksessa päätinpä ostaa tai olla ostamatta, tuleekohan myöhemmin ongelmia kun eikös tää oo huono aika tehdä mitään sopimuksia...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #605 : 15.03.2012 17:00:02 » |
|
Tietokone temppuilee ja pelit täynnä bugeja, kommunikaatio tökkii täysillä (erittäin räjähdysherkän) kanssa, valot räpsyy kun diskossa olis ja lähikaupan korttiliikenne on aikasta jökissä.. tralalaa
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #606 : 15.03.2012 18:20:24 » |
|
Useammasta työpaikasta piti tulla ilmoitus valinnoista tän viikon alussa. Ei kuulu mitään... Ei iloista viestiä, että olemme valinneet sinut, eikä niitä 'kiitos, mutta ei kiitos' - sähköpostiviestejä. Kirjoittelen parilla foorumilla ja tuntuu, että kaikki kysymykseni jäävät vaille huomiota. Ei toimi viestintä ei. Näin malttamattomalle ihmiselle ihan raivostuttava tilanne!! Perääntyvän Merkuriuksen aikaan ei ole hyvä allekirjoittaa työsopimusta. Yleensä siinä käy niin että jos tekee työsopimuksen niin jatkossa työnkuva muuttuu ihan toisenlaiseksi kuin sovittiin tai se henkilö jonka kanssa sopimus tehtiin (esim. siis pomo) poistuu kuvioista ja hommat muuttuvat... ja yleensä huonompaan suuntaan. Siksi siis ei ole yhtään huono juttu jos vastauksia ei juuri nyt tulekaan. Kärsivällisyys on nyt hyödyksi. Samoin asuntokaupat. Ei kannata ostaa asuntoa perääntyvän Merkkarin aikaan. Telkkarissa oli juuri jossain ohjelmassa kun jenkeissä tehtiin asuntokauppoja niin toinen osapuoli vetäytyi kaupasta kun huomasi että perääntyy.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #607 : 15.03.2012 18:22:57 » |
|
Minulla on vuorossa yksi tähän aikaan liittyvä kiva juttu; vanhojen ystävien kokoontuminen. Tapaan piiiitkästä aikaa vanhoja ystäviäni hyvä ruoan merkeissä. Se on niitä mukavia tähän aikaan liittyviä juttuja. Tosin tässä saa varautua siihen että jollekin ystävälle tulee este tai liikenne tökkii ja joku myöhästyy....
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #608 : 15.03.2012 18:31:44 » |
|
Belgian bussiturma - ja nyt vielä epäillään, että kuski oli vaihtamassa DVD:tä => surullisempaa Merkuriusta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #609 : 15.03.2012 18:33:41 » |
|
Kopioin isoa monistenippua ja annoin alkuperäiset paperit pois, kun kone oli skannannut ne. Kun papereita vievän henkilön selkä katosi näkyvistä, kopiokone sekosi ja tiedot katosivat koneen sisään. En ole tähän ikään ennen todistanut moista ihmettä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #610 : 17.03.2012 13:59:41 » |
|
Perääntyvän Merkuriuksen aikaan ei ole hyvä allekirjoittaa työsopimusta. Yleensä siinä käy niin että jos tekee työsopimuksen niin jatkossa työnkuva muuttuu ihan toisenlaiseksi kuin sovittiin tai se henkilö jonka kanssa sopimus tehtiin (esim. siis pomo) poistuu kuvioista ja hommat muuttuvat... ja yleensä huonompaan suuntaan. Siksi siis ei ole yhtään huono juttu jos vastauksia ei juuri nyt tulekaan. Kärsivällisyys on nyt hyödyksi. Samoin asuntokaupat. Ei kannata ostaa asuntoa perääntyvän Merkkarin aikaan. Telkkarissa oli juuri jossain ohjelmassa kun jenkeissä tehtiin asuntokauppoja niin toinen osapuoli vetäytyi kaupasta kun huomasi että perääntyy. Heh.Tein astro.comissa työhaastattelupäivälle kartan ja katsoin piruuttani,että mitkä planeetat peruuttavat.Kas kummaa merkuriushan se siellä pakittaa.Vastausta ei ole hakemastani työpaikasta kuulunut ja kaikista niistä muista paikoista mihin hain vastaukseksi on tarjottu ei:tä.Ehkä minun sitten vaan kannattaa vaan nauttia tästä vapaudesta ja lakata murehtimasta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #611 : 19.03.2012 11:39:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #612 : 19.03.2012 12:03:05 » |
|
Minä olen siistinyt sekä sähköposti-tilejä, että puhelimen viestimuistia... kylläpä onkin molempiin tavaraa kertynyt. Minä puolestani sovin tästä viimeisestä työspätkästä kun Merkurius peruutteli, mutta sopimus allekirjoitettiin vasta kun Merkurius oli kääntynyt tai ainakin seisahtanut paikoilleen. -Allekirjoitushetkeen saakka sopimuksen pituus oli minulle "auki" eli epäselvää, mutta yllätys oli positiivinen kun selvisi että odottamani puolen vuoden sopimuksen sijaan allekirjoitettiin sopimuks vuodeksi. En usko kauhisteluun, enkä pelotteluun, joten joskus saattaa Peruuttava Merkurius tuoda vastaan jonkin vanhan tilausuuden tai vain viivästyttää asioiden etenemistä.. kannattaa vain lukea vähän tarkemmin pieni präntti tai antaa mennä vaan intuition pohjalta ja luottaa siihen että tekee oikeita valintoja..
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2012 12:22:18 kirjoittanut Emelia »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #613 : 21.03.2012 16:37:21 » |
|
Äh, mun työtehtävän muutos osuu just kuunvaihteeseen kun merkkari vielä pakittelee. Suullisesti sopimus tehtiin jo ennen, mutta vaihto tapahtuu käytännössä vasta viikon päästä. Toivottavasti ei ole tuhoon tuomittua ennenkuin alkoikaan.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.
|
|
« Vastaus #614 : 22.03.2012 13:03:22 » |
|
Näin entisen työkaverin sattumalta kaupassa.. Lisäksi pääsen tekemään töitä yhdessä tapahtumassa (ekaa kertaa palkallisena!) ja sain työkeikan uusvanhaan työkohteeseen (sama firma, uusi paikkakunta) pitkästä aikaa Telkkarista tulee hyviä elokuvia ja olen käynyt tässä retromerkkarin aikana pari kertaa elokuvissakin&ollut poikkeuksellisen sosiaalinen Tämän merkkarin peräytymisen aikaan olen kyllä ollut poikkeuksellisen sosiaalinen! Pitkään kesti hiljaisuutta ystävien yms. tapaamisien kanssa, mutta NYT. Olen aivan ihmeissäni Ja aivan väsyksissä kun olen ollut poikkeuksellisen sosiaalinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|