Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 306103 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #60 : 31.05.2008 17:06:36 »

Ahaha, näyttää vähän siltä, että sarjakuvani julkaisu myöhästyy painoteknisistä syistä - TAAS - viimeksi se myöhästyi ihan urakalla samaisesta syystä edellisen Merkuriuksen perääntymisen aikana.

Noh, asiat voi tehdä joko hankalasti tai hankalasti Grin
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #61 : 01.06.2008 11:34:57 »

jouduinkohan mäkin sit lopulta tän uhriks kun perjantaina mulle tuli maksumuistutus!! vaikka mä ihan oikeasti luulin et olin sen maksanu ja selasin vielä tilini tiedot, et enkö muka oo.. ei osunu silmiin semmosta firmaa sit ja maksoin laskun pois.

mun piti myös pe saaha toistaseks soppari allekirjotettavaks, mut se tuleekin mulle sit postin mukana huomenna.. musta vähän tuntuu et tässä vois merkuriuksella olla sormensa pelissä..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #62 : 01.06.2008 13:52:00 »

En edelleenkään ole huomannut mitään minkä perääntyvä merkurius olisi aiheuttanut.

Itse asiassa minulla oli n. kaksi viikkoa kestävä jakso jolloin kaikki tuntui menevän perääntyvän merkuriuksen malliin.. Muutostani ei ollut hirveästi aikaa ja olinhan sitä ennen muuttanut viimeksi kuukausi sitten, joten kaikki postini menivät aivan sekaisin ja epähuomiossa joitakin laskuja jäi sitten maksamatta ja tuli huomautuksia..

Sitten eräänä kauniina päivänä hukkasin kännykkäni kun olin käynyt shoppailemassa tosi monessa paikassa.  Tongue Kiersin kaikki liikkeet uudelleen ja missään ei ollut.. Seuraana päivänä sama, missään ei ollut. Autonkin tutkin läpikotaisin viisi kertaa. kunnes luin sähköpostini että se on koulun toimistossa se mun puhelin... Tongue

Siitä kului viikko, niin kännissä pistin vahingossa avonaisen kaljapullon käsilaukkuun ja kännykkä tietenkin kastui läpimäräksi. Baarissa sitten askartelin kännykän pieniin osiin ja odotin että kuivuu ja kokosin - jes, se toimi!  laugh No, seuraavana päivänä kännykkäni sitten huokaisi viimeisen kerran ja nukahti ikiuneen ja jouduin menemään ostamaan uuden..

Muistan vielä että jotain muutakin kohellusta tapahtui myös noihin aikoihin, mutta kaikista erikoisinta tässä oli se että juuri tuolloin merkkari ei perääntynyt.. Ei mulla koskaan satu mitään sen perääntyvän merkuriuksen aikaan!
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #63 : 01.06.2008 15:22:19 »

Mullekaan ei ole tapahtunut mitään kuvaillun kaltaista, olen nyt vaan alkanut jännittää josko maanantaiksi luvattu työhaastattelu ei sittenkään tuota mitään tulosta: sen piti olla vain muodollisuus ja syksyllä sitten alkaisi työt.
Muuta on kyllä tapahtunut: asioita jotka olisivat voineet toteutua jo viime merkkarikierroksella mutta jäivät toteutumatta, nyt sitten saivat viimeisen silauksen. Kyseessä eivät tosin olleet mitkään hauskat asiat.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 01.06.2008 16:27:34 »

Ei mitään negavaikutteita. Olen miettinyt asiat jopa 7 vuoden takaa ennen yhtään täällä kuvattua suhdetta, ja miettinyt millainen ajatusenergia on vetänyt heidät puoleeni, kun nyt on sellainen itseensä keskittynyt hyvä olo, että tekee mieli ottaa pause noista kaikista. Tavallaan ihan kiva olla jonkun kanssa - mutta onko se must? Huvittaa. Niin siis hällä väliä jos Venuskin on kaksosissa..  Tongue

Oli melkein samat tavoitteet vuosi sitten! Ja niistä tuli vähän edistystäkin vaikka nyt sitten vaihdoin suuntaa. Rauhaisa päivä poissa tekniikoista, autoista, kännyköistä, mystiikan parissa. Miten paljon kuitenkin olen saanut ongelmia pois noiden vuosien kuluessa, opittu energian hallintaa.. jne.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2008 16:33:18 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #65 : 01.06.2008 18:43:50 »



Hei Ystäväin

Huomenna lähtö Joensuuhun

Merkuriuksen  merkurius perääntymisestä johtuvaa vai sattumaako
- nettipankkini avainlukulista lukittiin,
kun yritin käydä tarkistamassa saldoani
- painoin aivan oikeat numerot

En siis saanut junalippua netistä,
joten täytynee lähteä R:lle ostamaan

Toivottavasti junat kulkevat
- junanratoja on paljon poikki erisuuntiin

Tietsikkani 3. näppäin toimii huonosti

MIeliala allapäin, vaikka pitäisi olla ilo katossa



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #66 : 02.06.2008 17:45:03 »

Aihe kuulunee Merkkariin, jonka alaisena Venus oikkuilee, heh.. onko Skype ilmainen? Taidan olla tietokatkoksessa, mutta mitkä kaikki asiat tulevat ilmaiseksi Skypellä, paitsi jotkut kaukonettiwebcam-puhelut? Tuleeko kaikki puhelut??

Ja toisaalta allaoleva! Miten voi ollakin niin monta vaikutetta päällekkäin? Uusi kuu kaksosissa, mutta Merkkari perääntyy - enää pari vkoa.


     
Daily Planet Overview
A New Moon in Gemini today will give you a fresh perspective over the coming weeks. You will be able to communicate in many ways, including in writing or verbally. Many people will cross your path, and some will become important.

**

It's that time again, Customer: the Mercury retrograde we've come to know and (not) love so much. So batten down the hatches, and back up your hard drive because Mercury's about to turn your communications upside-down!

But don't panic - Mercury retrograde is but a blip on the radar screen if you know how to deal with it. Just keep copies of your paperwork, avoid signing any binding agreements, and be persistent if your messages don't get through. It can be challenging, but you're more than up to the task!
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 18:20:01 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #67 : 02.06.2008 18:31:48 »

Nyt sattui eka asia jonka vois laittaa merkkarin piikkiin.  Cheesy *innoissaan*

En muistanut koulun sähköpostin salasanaa ja yritin niin monta kertaa et se lukkiintu ja soittelin sit pari puheluu että sain sen auki ja uuden salasanan.. Mutta ei toi nyt kauhea takaisku ollut mun elämässä, huvituin vain että oonpas aasi kun en salasanaa muista.  idiot2 Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #68 : 03.06.2008 14:58:13 »

Mulla taas sarja jatkuu...

Eilen istuin muun porukan kanssa 45 min odottamassa luennoitsijaa, joka ei koskaan ilmestynyt paikalle. Hänelle yritettiin soittaa, ei vastannut puhelimeen. Jengiä oli tullut paikalle monen tunnin junamatkankin takaa, joten aika ikävä yhteensattuma heille. Undecided
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 03.06.2008 16:15:29 »

No nyt onnistuin minäkin... Lauantaina olin viihteellä kaverin kanssa ja onnistuin yöllä kyytiä etsiessäni sotkemaan puhelimen kanssa niin, että kaikille mahdollisille ihmisille (nykyinen ja kaikki entiset pomoni mukaan lukien) joiden numerot on ryhmän TYÖ alla lähetin tekstarin jossa luki vain yksin kertaisesti : työ.

Siitäpä olen sitten koko alku viikon saanut kuulla kuitteja vähän joka suunnalta...
Minulla siis tuo Merkurius siellä radixin 6. huoneessa.

Työsopimustani ei ole vielä kirjoitettu, joten en tiedä kuinka pitkä siitä tullee... Siinäkin vähän jarrua siis.
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #70 : 03.06.2008 16:17:57 »

Mullakin taisi iskeä ensimmäisen kerran tänään: eilen käyttämäni pankkitunnukset ovat kadonneet maan nielemänä enkä siis päässyt tarkistamaan 2 tärkeää asiaa tilitiedoistani.
Jännittää millainen työhaastattelu maanantaina oikein voi olla tällä ajanjaksolla.....
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #71 : 03.06.2008 19:36:16 »

Juu, sähköpostin kanssa ongelmia, vierailta ihmisiltä tekstareita...sarja jatkuu vaan  Cheesy
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #72 : 04.06.2008 09:39:59 »

No nyt onnistuin minäkin... Lauantaina olin viihteellä kaverin kanssa ja onnistuin yöllä kyytiä etsiessäni sotkemaan puhelimen kanssa niin, että kaikille mahdollisille ihmisille (nykyinen ja kaikki entiset pomoni mukaan lukien) joiden numerot on ryhmän TYÖ alla lähetin tekstarin jossa luki vain yksin kertaisesti : työ.

Siitäpä olen sitten koko alku viikon saanut kuulla kuitteja vähän joka suunnalta...
Minulla siis tuo Merkurius siellä radixin 6. huoneessa.

Tää oli jotenkin aivan herkullinen esimerkki peräytyvästä Merkuriuksesta 6. huoneessa! Kiitos, Emelia. Grin

Meidän maanantainen mysteerikin selvisi: opettaja ja pari muuta olivat olleet väärässä paikassa - siis paikassa, joka alun perin oli seminaarille buukattu, mutta joka oli myöhemmin vaihdettu ja päivitetty nettiin. He siis kuvittelivat olleensa oikeassa paikassa ja olivat vain suuresti ihmetelleet, että missä me muut olemme... :Smiley

Eilen muuten työkaveri myöhästyi töistä, vaikka oli lähtenyt hyvissä ajoin. Bussia ei ollut tullut, eikä sitä seuraavaakaan, vasta kolmannella kerralla oli tärpännyt. Liikennevälineet tuntuvat tökkineen vähän itse kullakin tässä parin viime päivän aikana, joten toivottavasti Elämänilon Joensuun matka on sujunut hyvin!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #73 : 04.06.2008 10:03:10 »

Viimeksi kun merkurius perääntyi, oli minulla ongelmia sähköpostin ja tietokoneiden kanssa ja faksi lakkasi toimimasta ilman syytä. Sitten alkoi taas parin päivän päästä toimia  Shocked

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #74 : 04.06.2008 15:48:59 »

Tämä on hyvin mielenkiintoista aikaa, kun  merkuriusaspect_con  kuu radixin 6.huoneessa  aspect_con  aurinko  aspect_con  venus radixin 5. huoneessa...  merkurius  aspect_con  kuu  aspect_opp radix  askendentti .... Olen aivan älyttömän väsynyt ollut viime päivinä ja sen kyllä on huomannut myös. Väsymys uhkaa jo pikkuhiljaa mennä masennuksen puolelle...  Sad  Angry
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: