Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #90 : 09.06.2008 11:16:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #91 : 09.06.2008 13:36:47 » |
|
Töissä lainassani olleeseen järjestelmäkameraan tuli kesken kuvauskeikan ihme häiriö, joka luojan kiitos korjaantui pienellä ramppaamisella, mutta nytpä iski oikein todellinen Merkkaripommi eli....
... tada.........
Tietokoneeni hajosi! Ihan ilman mitään varoituksia se ryökäle meni kosahtamaan ja nyt olen ollut ilman konetta muutaman päivän. Onneksi toimituksessa on porukkaa kesälomalla niin pääsin kirjoittamaan työpaikan koneilla lehtijutut valmiiksi, mutta nyt itkettää miten hirveä lasku huollosta mahtaakaan tulla...! :X Pitää toivoa parasta, että se selviäisi pikkujutulla. En saanut tehtyä itse koneelle mitään kun Windows sammua kosahti hetken aukiolon jälkeen. Jos siitä jokin on mennyt niin kiintolevy.
Ja luojalle kiitos sain justiinsa kaikki tärkeät tiedostot tikulle talteen! O__O Olisin saanut pikkuisen kohtausen jos 50 sivua raakaluonnoksia, luonnoksia, skannattuja sivuja ja valmiita sivuja (eli yhteensä melkein 200 sivua)sarjakuvasta olisi haihtunut savuna ilmaan.....! Tai jos kesken jäänyt tarinanpoikanen, joka oli viittä vaille valmis olisi sekin haihtunut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #92 : 09.06.2008 13:53:32 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.06.2008 13:56:57 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #93 : 09.06.2008 14:24:54 » |
|
Silleen, että eräs on ilmeisesti kadonnut matkalle eikä saa puhelinyhteyttä. Nyt sitten kieli keskellä suuta että mitä sanoa, sama tilannehan oli vuoden vaihteessa. Nyt tosin tiedän vähän enemmän meidän jutusta, vaikka hänen aivonsa olisivat vapaalla ja hummailtaisiin kaverien kanssa. No itse lähden myös kesämatkoille pian, katotaan miten itse viittin pitää yhteyksiä..
muuten vaikutus voisi olla se, että kasaan henkistä voimaani takaisin riippumatta sielunyhteyksistä jne, ja puu kaatui muuten raitiovaunun eteen myrskyssä, että sellaista Liikenteessä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 19:44:27 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #94 : 09.06.2008 15:13:33 » |
|
Mä tein sen eilen taas!!! Lähetin vahingossa tekstarin Ajatukselle, kun piti lähettää Anna-Kaisalle! Juu, kiitos vaan! Oikeasti kyllä luulin (tällä kertaa) että se oli mulle ja piti vastatakin siihen, mutta olin just reissun päällä ja se jäi tekemättä. No hyvä, nyt huono omatuntoni asiasta hälventyi.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #95 : 11.06.2008 19:34:42 » |
|
Siis Venuksen ( 27.7 ja kestää yli kk )ja Uranuksen retro vasta tulossa, Jupiter, Pluto ja Merkkari menossa. Täältä löytyy retrot. Ei liene sattumaa, että kun Venus on kaksosissa ja kaksosen hallitsijan retro alkoi 26.5, niin just edellisenä päivänä vielä oli kuuluvilla, sitten ei. No tuossa 19.6-4.7 välillä sanotaan että asiat alkaa oieta.
Olen siis muilta huomannut 2 kertaa avainten katoamisen ja tänään autoin erästä joka ei saa puhelinyhteyttä henkilöihin, joilla hänen omaisuuttaan ja palkkio maksamatta. Itse sain noihin tyyppeihin yhteyden. Lisäksi hän ei saa yhteyttä johonkuhun jonka pitäisi majoittaa toisessa kaupungissa, mutta hänen tyylinsä taaplata on aina tuo sama.. en auta joka kerta. Aamulla lisäksi auto ei ollutkaan käytössä kun piti. Voihan näitä laskeskella jos niin tahtoo.
Vaikuttaisikohan Jupiterin retro siihen, että on niin vaimea olo, huhtikuun jälkeen ei oo bisnes maittanut, duuni vaan.. no siellä puolella jotain voittoja. :
http://www.astrologycom.com/retro.html
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.06.2008 12:36:43 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #96 : 12.06.2008 08:26:50 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.06.2008 12:42:56 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #97 : 12.06.2008 12:13:34 » |
|
Henk.koht ei juuri mitään havaittavaa, mutta töissä senkin edestä..koneet hajoilee, pikku tulipalo viimeviikolla, laahataan myöhässä kaikesta, eikä pomoilta saada mitään tarvittavaa tietoa Suurella mielenkiinnolla olen seurannut ihmisdynamiikkaa..Hirvittävän monelta on maskit tippunu ja se kuuluisa todellinen karva näkyvissä. Sekä hyvä että huono juttu Kummallista kapina mielialaa joka puolella ja ihme kärhämöintiä mitättömistä asioista , kaikki kuitenkin tekee duunia saman asian eteen.. Onko kukaan muu huomannut minäminäminä-menttaliteetin selvää näkyvyyttä?
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #98 : 12.06.2008 12:32:58 » |
|
Tänään on ollut akamoinen Merkkaripäivä selvitellessä erinäisiä väärinkäsityksiä ja juostessa ympäri kaupunkia koko aamun Kaikessa kaaoksessaan sangen huvittavaa! Lisäksi selvisi, kun kävin kyselemässä tietokoneeni perään, että asentajalle oli kiintolevyä tilatessa sattunut kommunikaatiomoka, jonka takia kone onkin kunnostettuna parin päivän viiveellä. Onneksi kuitenkin mukavasti viikonlopulle osuu koneen takaisin saaminen, voi jatkaa hommia kotosalla!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #101 : 13.06.2008 07:37:50 » |
|
Ei ole totta!!! Lähden tänään lomalle ja kamera on hukassa!!!! Liittyykö tämä tähän pirun merkuriukseen???
Pässi saa hermoromahduksen kun on penkonut kaikki paikat jo... =(
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #102 : 13.06.2008 08:35:06 » |
|
Artemis, mulle käy aina samanlailla..yleensä se mitä etsin on joko ekassa paikassa, mistä katsoin tai ihan lähellä
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #103 : 13.06.2008 09:12:00 » |
|
Juu, kiitos vaan! Oikeasti kyllä luulin (tällä kertaa) että se oli mulle ja piti vastatakin siihen, mutta olin just reissun päällä ja se jäi tekemättä. No hyvä, nyt huono omatuntoni asiasta hälventyi. Juu, onneksi se oli tuollainen ok viesti... Ja olisin ihan hyvin voinut sen sinullekin lähettää. Kummallista kapina mielialaa joka puolella ja ihme kärhämöintiä mitättömistä asioista , kaikki kuitenkin tekee duunia saman asian eteen.. Onko kukaan muu huomannut minäminäminä-menttaliteetin selvää näkyvyyttä? Minä olen huomannut myös työkavereissani tuota, tosin olen laittanut sen lomantarpeen piikkiin. Itsellä välillä tahtoo hermo mennä, mutta rutiinilla ja työmoraalilla pusken eteenpäin. Vielä reilu kuukausi itsellä lomaan, mutta onneksi tänään jää lomalle yksi ihminen joka on osoittanut tuota minäminä -ajattelua... Jospa helpottaisi. Niin ja AthaMaarit ja Aaviisuinen... Mulle noin kävi jo toukokuussa. Huollossa latasivat omalta rompultani windowsin uusiksi ja lisättiin vähän lisää muistia, että kone pyörisi nopeammin ja netti toimisi paremmin. Talteen otettiin melkein kaikki tiedostot. Yhteensä maksoi 250€ .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #104 : 13.06.2008 10:15:52 » |
|
Artemis, mulle käy aina samanlailla..yleensä se mitä etsin on joko ekassa paikassa, mistä katsoin tai ihan lähellä Juu.. ja jos ei löydy niin ei voi mitään =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|