Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 312104 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #180 : 15.01.2009 18:26:55 »

Mä en ole huomannut vielä mitään merkuriuksen perääntyvään viittaavaa.... idiot2
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #181 : 15.01.2009 21:48:57 »

Oon lähdössä lauantaina reissuun ja luin uutisen, että Finnairin lentäjät uhkaa lakolla  Sad

Siinäpä sitä, oikeen malliesimerkki.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #182 : 16.01.2009 12:39:24 »

heti viikon alussa tekstinkäsittely ohjelma kettuili ja lopulta hävitti yli puolet gradutiedostostani. Aijai jaijai

Onneksi olen astrologian harrastaja ja en mennyt edes moisesta paniikkiin.  Grin Sain kun sainkin tietoni takaisin.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #183 : 16.01.2009 13:49:25 »

Huh! Lizzy!  Usealle on käynyt pahemmastikin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #184 : 16.01.2009 15:40:08 »

Esmiralda niin olen kuullut.  Lips Sealed onnesta itselleni ei käynyt pahemmin. Jotenkin kun kaikenlaisia legendoja graduntekemiseen liittyvistä vaiheita on kuullut niin tuntuu että toi on kyllä yks legendaarisimmista ja tottakai tässä vaiheessa kun on jo yli 70 sivua tekstiä.  uglystupid2 crazy2

Kun en ole kadottanut muistitikkua (kop kop) niin sitten täytyi tulla tuo...  Grin
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #185 : 18.01.2009 11:42:25 »

meillä on töissä paha viirus päässy sisään, tuli ilmi jokseenkin samaan aikaan kuin  merkurius rupes perääntymään. Itse katson aina missä huoneessa   merkurius perääntyy, eli nyt meni huoneeseen 11. No niinhän siinä kävi, että vaihdoin liittoa, ja heidän piti tehdä vaihto ilman että minun olisi pitänyt tehdä mitään. Kun palkkanauha tuli olin edelleen vanhassa liitossa ja nostin metelin asiasta....selvisi että olin laittanut väärän liiton tietoihin joten eihän minua löytynyt ko. liiton asiakkaista jten vaihto jäi tekemättä. Hemmetti, nyt sitten lopetellaan uudestaan ja yritän saada tammikuun liittorahoja pois  :Smiley sormi perhana oli liian vikkelä, enkä tarkistanu asiaa....hyvä puoli tässä on se, että tapasin vanhoja tuttuja...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #186 : 18.01.2009 15:29:25 »

Töissä oli palaveri tiedonkulusta kahden eri vuoron välillä-meni melkein huutamiseksi  Angry,
eikä mukana olleet kaksi pomoa pystyneet antamaan mitään järkeviä tai selviä vastauksia kysymyksiin-tosin eipä ne niin kuunnelleetkaan  idiot2 knuppel2 2funny

Ainoa, mikä liikkuu salamannopeasti on juorut  idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #187 : 18.01.2009 20:23:12 »

tickedoff Töissä e-mailit ei kulje yhden bossin kanssa, kun sen e-mail osoite tai box on kaatunut.

Lisäksi joudun sopimaan asioista Saksaan tyypin kanssa, joka ei puhu sanaakaan englantia,
koska henkilö, joka normaalisti hoitaa asioita, on jossain
ja meikäläisen liike-saksa.. buck2

Kummasti porukka on vältellyt vastuuta asioiden hoidossa tai sitten ne ei oikein ole saaneet
pitkän pyhäilyn jälkeen draivia päälle hoitaa hommat ja pinnahan tässä meinaa palaa. :Smiley tickedoff

Olen saanut ruoskia oikein urakalla porukkaa liikkeelle, ylipäätään hereille. tickedoff knuppel2

Ärsyttää myöskin, että osa porukasta on vaipunut johonkin koomaan yleisen ekonomiallisen
tilanteen vuoksi, vaikka se ei edes koskettaisi meitä, niin ne ei kykene hyödyntämään sopivia tilanteita hyväkseen,
vaan ovat muun massan mukana "koomassa" käyttäen tekosyynä yleistä maailmallista tilannetta,
ettei nyt vaan tarvitsisi töitä tehdä palkkansa eteen. tickedoff

Nythän vasta on oiva tilaisuus iskeä avautuviin tilaisuuksiin, kun suurin osa kilpailijoista
ja muista ihmisistä seisoo tumput suorina ihmetellen, että mitä oikein pitäisi tehdä.

Olen vakuuttunut, että suurimmalla osalla ihmisillä ei ole oikeasti älyä, eikä luovuutta. Angry
Sitä on helppo olla älykäs ja luova, kun on valmiit rahat käytettäväksi ja joku muu on keksinyt tavan edetä.

Kyllä elämä on pilalla, kun nuo tähdet ovat aina väärässä asennossa. Angry
tallennettu
Vehra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #188 : 18.01.2009 21:49:20 »

Kai on tässä kohtaa myönnettävä, että Merkuriuksen perääntyminen tuntuu. Heti vuoden alusta on ollut todella epäselvä tilanne päällä yhden miehen kanssa, täysi yhteyskatkos tai ehkä joku outo väärinymmärrys (tai ehkä hän ei halua ikinä nähdä minua enää, tiedä häntä). Ja heti kun päätin tässä, että en jaksa elää epävarmuudessa, että laitanpa hänelle viestin facebookiin (joka on ainoa keino minulla ottaa häneen yhteyttä, sillä minulla ei ole hänen numeroaan), niin kappas, facebook huoltaa itseään, joten en saa viestiä lähetettyä. Siispä hiljaisuus jatkuu.

Tänä viikonloppuna on ollut sellainen olo, kuin kun apollo 13 siirtyi kuun taakse, ja yhteys maahan katkesi kokonaan.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #189 : 18.01.2009 22:01:01 »

Kai on tässä kohtaa myönnettävä, että Merkuriuksen perääntyminen tuntuu.

Tänä viikonloppuna on ollut sellainen olo, kuin kun apollo 13 siirtyi kuun taakse, ja yhteys maahan katkesi kokonaan.

"Olkaa hyvä, älkääkä sulkeko sieluanne. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja ja muualla. Elämä jatkuu, jos jatkuu häiriön mentyä ohitse. Olette jonossa-näkemiin"  Tongue Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #190 : 18.01.2009 22:29:26 »

Ystäväni kertoi juuri, että hänen luokseen oli tulossa majoitukseen Riikasta nuori matkailijapariskunta lauantaina. Noh, asiaan oli tullut väärinymmärrys ja pari saapuikin Helsinkiin jo torstaina. Kännykät eivät toimineet Suomessa, joten he eivät saaneet yhteyttä ystävääni tai tämän kämppiksiin. Jollakin keinolla he olivat löytäneet tiensä Tampereelle ystäväni asunnon oven taakse.

Ystäväni antoi heille oman avaimensa, jonka turvin pari voisi kierrellä keskustaa ja tulla kotiin kuten haluaisi. Pariskunta lähti kaupungille, mutta unohti avaimen asuntoon. Taaskaan ei kännyköistä ollut mitään apua ja ovisummeri ei ollut päällä. Jälleen kerran he olivat päässeet jotenkin asuntoon sisälle.

Kaikki huipentui lähtöpäivään, kun heille ilmoitettiin lentokentällä etteivät he pääsekään koneeseen, koska eivät olleet ajoissa turvatarkastuksesta. Ystäväni ei kuullut heidän soittoaan kunnes kämppis soitti kotoa, että se pariskunta on taas täällä oven takana ja ihan paniikissa, kun ei ole rahaa ja kotiin pitäisi päästä. Ei kun vaan järkkäämään lauttakyytiä Helsingin kautta Viroon ja kun rahaa ei ole junaan, pariskunta autoon ja sillä Helsinkiin aamuyöstä. Pariskunta sanoi liftaavansa Virosta Riikaan.

Pariskunnan naispuolisko nauroi toivoneensa uutena vuotena, että vuonna 2009 hänellä olisi paljon seikkailuja....! Grin

Että näin vaikutti Merkkari heihin!
« Viimeksi muokattu: 18.01.2009 22:31:53 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #191 : 18.01.2009 22:54:36 »

Lainaus
Heti vuoden alusta on ollut todella epäselvä tilanne päällä yhden miehen kanssa, täysi yhteyskatkos tai ehkä joku outo väärinymmärrys (tai ehkä hän ei halua ikinä nähdä minua enää, tiedä häntä). Ja heti kun päätin tässä, että en jaksa elää epävarmuudessa, että laitanpa hänelle viestin facebookiin (joka on ainoa keino minulla ottaa häneen yhteyttä, sillä minulla ei ole hänen numeroaan), niin kappas, facebook huoltaa itseään, joten en saa viestiä lähetettyä. Siispä hiljaisuus jatkuu.

Huh idiot2
Sorry vain, mutta miten voi olla "epävarma tilanne" miehen kanssa,
joka ei ole edes puhelin numeroaan sinulle antanut? Huh

Epävarma tilanne on sellainen, jossa ollaan oltu kimpassa jo jonkin aikaa
ja toinen haluaa sitten laittaa suhteen ns. telakalle/lomalle, eikä kumpikaan tiedä,
haluaako jatkaa vai ei.

Kyllä on kovat odotukset (olemattomalle) suhteelle, joka ei ole edes vielä lähtökuopissaan.

Tuollaisia "suhteita" minulla on varmaan satoja ja entäpä ne, joiden kanssa olen vaihtanut numeroa,
mutta en ole kahta, kolmea illallista enempää tavannut?
Herranjumala...!  Shocked Olenko muka luvannut jotain/onko he lupautuneet johonkin?  Shocked buck2
Pitäisikö tässä olla itkemässä jokaisen perään tai vastaavasti niiden ruikuttamassa terassini alla? Huh

Tziisus-maria..! Tuolla periaatteellahan pitäisi jo kahvikupposen jälkeen olla juoksemassa naimisiin
ja tekemässä viittä pentua ja ostamassa Kultaista Noutajaa ja rakentamassa omakotitaloa! Shocked

Malta nyt vähän ja anna toiselle tilaa hengittää!  Shocked
Ota flirttikaveriksi useampi mies, niin ei tarvitse yhden varaan kaikkea laskea,
etkä vaikuta niin jumalattoman epätoivoiselle. Wink

Älkääs nyt.. mulla menee normaalia paremmin aina kun  merkurius perääntyy Grin

Heti sain töitä ja asiat järjestyy.. Ja näin pari vanhaa tuttuakin piiiiitkästä aikaa!

Onneksi olkoon! smitten
Minä kanssa solmin uuden työsopparin perääntyvän merkkarin aikana ja törmäsin
eilen kaupassa vanhaan ystävään, jota olin aikaisemmin tavoitellut erään
hoitamattoman asian vuoksi.  Cheesy

Tosin minulla taitaa olla muita mukavia aspecteja menossa
ja olenhan muutenkin Merkurius-lapsi, joten perääntyykö vai meneekö eteenpäin,
on ihan sama, mutta perääntyvän  merkurius aikana netti -ja puhelin yhteydet pakkaa katkeilemaan
ja ne ihmiset, joiden kanssa asiat pitäisi hoitaa, sairastuvat tai ovat muutoin jumissa ja asiat jumittavat,
mutta henkilökohtaisesti minulla taas asiat sujuu omalta kohdalta,
mutta taas itsestäni riippumattomat asiat voivat aivan hyvin jumittaa. Wink

Lainaus
Kaikki huipentui lähtöpäivään, kun heille ilmoitettiin lentokentällä etteivät he pääsekään koneeseen, koska eivät olleet ajoissa turvatarkastuksesta. Ystäväni ei kuullut heidän soittoaan kunnes kämppis soitti kotoa, että se pariskunta on taas täällä oven takana ja ihan paniikissa, kun ei ole rahaa ja kotiin pitäisi päästä. Ei kun vaan järkkäämään lauttakyytiä Helsingin kautta Viroon ja kun rahaa ei ole junaan, pariskunta autoon ja sillä Helsinkiin aamuyöstä. Pariskunta sanoi liftaavansa Virosta Riikaan

Kuullostaa kummalliselle. Miksi lentoyhtiö ei vain järkännyt heitä seuraavalle lennolle,
jos kerran liput olivat jo ostettu ja maksettu?
Luulenpa, että heillä alunperinkään ollut niitä lentolippuja,
-muuten tuo ei ole mahdollista.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #192 : 19.01.2009 06:55:29 »

En tiedä lentolippusotkusta, en ole koskaan lentokonetta itse päässyt käyttämään, mutta jokin vastaava järjestely oli kyseisellä lentoyhtiöllä (ei ollut Finnair). Mitä lie yhtiö töpeksinyt tai sitten pari oli niin paniikissa, ettei osannut kysyä paikkaa seuraavaan koneeseen. Ilmeisen huonoa asiakaspalvelua, varmaankin!

Vehralle voimia! Ainahan sitä on kauheaa kun on tunteet pelissä, mutta Sashan kanssa olen samaa mieltä, että nyt vapaata tilaa siihen väliin, niin ei ahista niin kamalasti! smitten Jokaiselle löytyy kumppani aikanaan, ja jos se ei ollut tämä mies voit olla varma, että parempi tyyppi odottaa sinua. Toimii!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #193 : 19.01.2009 12:11:42 »

Jaha, tähän mennessä verkko kerkesi hajoamaan kertaalleen ja piti vielä asentaa koko joukko ohjelmia uudelleen. :Smiley Olisikin suoranainen ihme jos retro- merkurius vesimies ei ilmenisi koneeseen ja verkkoon liittyvillä ongelmilla.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #194 : 19.01.2009 17:20:35 »

-Laitoin väärät liitteet työpaikkahakemukseen.....Cry
-Kävi niinkuin painajaisessa: Muistin että ei hiisi, meidän pitäis olla yksillä synttäreillä JUST nyt, muistin päivän väärin. Ei kun soittamaan ja pahoittelemaan että olen sotkenut päivät. Jesssss!

tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44
  Tulostusversio  

Siirry: