Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 301478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #255 : 12.06.2009 18:46:55 »

Eikös muistaakseni Suomessa maksuhäiriömerkinnästä tule kotiin kirje? Huh

Minulle tuli niitä monta! Cheesy
Ei toivoakaan, että edes kännykkäliittymän olisi voinut omalla nimellä avata saati saada työpaikkaa, kun työnantaja tutki
-ainakin siihen aikaan- luottotiedot, joka on mielestäni hiukan erikoista
maassa, jossa voi huoletta varastaa kaupasta, tehdä talouspetoksen
ja päätyä niillä tiedoilla pankkiin töihin. angel

Täällä jos olisi sama systeemi kuin Suomessa,
niin koko maa olisi ollut vararikossa jo ajat sitten!  Grin 2funny
tallennettu
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #256 : 13.06.2009 10:25:15 »

Tästä viimisimmästä merkuriuksen perääntymisestä... oli taas aikamoinen mylly. Tässä muutamia asioita: putkiremontti päätti alkaa aikaisemmin sekoittaen kaikki asuinjärjestelysuunnitelmani. Työvoimatoimisto oli mystisestä syystä lakannut käsittelemästä asiaani. Monenlaisia taloudellisia katastrofiaineksia muuutenkin ilmeni. Odotin tietoja joita vaan ei tullut, ei sitten millään, mistään kuulunut mitään, minnekään ei saanut yhteyttä.

Jotakuinkin näin: meni katto päänpäältä, meni elanto, meni ystävät ja yhteydet, kaikki turhat luulot itsestä. Ja kaikki mahdollisuudet vaikuttaa näihin tilanteisiin aktiivisella toiminnalla.

Nyt asiat ovat taas lähteneet luistamaan, kun yhteydet toimii ja taivas antaa taas minun itse vaikuttaa. Huh huh. Vihaan merkuriusta Smiley



Mutta sanottava on, että tämä koko koettelemus tuli oikein tarpeeseen, en usko sattumaan enkä taivasten vaikutuksiin itseasiassa. Itse kutsuin tämän kokemuksen luokseni. Ikäänkuin tulin pakotetuksi luottamaan omiin jalkoihini, en voinut enää turvautua mihinkään ulkoiseen vakauteen.

Minusta itsestä oli tultava se vakaa asia elämässä johon voi luottaa.

hiphei
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #257 : 21.06.2009 10:59:12 »

en ole kartaltani käynyt katsomassa,että peruuttaako merkurius nyt,mutta ainakin viimeksi tuli taloudellisia sotkuja.Tosin en ole varma johtuiko tällä kertaa merkuriuksesta vaan ihan omista toilailuistani.En muistanut ilmoittaa Kelalle,että olen muuttanut takaisin vanhempien talouteen ja joudun maksamaan asumislisää takaisin ja summa on todella iso.Ei naurata.Mikäs transiittikuvio vaikuttaa saamattomuuteen?En saa mitään aikaiseksi.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #258 : 21.06.2009 19:55:59 »

no niin, joko astrologia ei toimi tjtn.

itsellä päinvastaista hyvää onnea, yhä vaan paranee ja into kasvaa.. esim  merkurius aiheissa. kas kun kaikki eivät tajua miten käteviä jotkut jutut on.. tai sitten tuo  rapu merkki ei ole maailman matkustavaisin. kotinurkat.. hmm.. toisaalta yksi  rapu on kehittämässä matkakohdetta. kun taas  kaksoset ainakin matkailee. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #259 : 21.06.2009 20:06:03 »

Pfff... Onkohan merkkarin temppuja vai minkä,  idiot2 mutta tämän päiväinen pieni tulipalo
taloyhtiössämme säikäytti jonnin verran.  crazy2 Syynä sähköjen oikosulku.
Olin ensimmäinen, joka sen huomasi.

Itselläni on menossa;

Merkurius sekstiili Mars
Merkurius yhtymä Aurinko
Merkurius oppositio Neptunus
Mars neliö Kuu
Mars sekstiili Saturnus
Venus neliö Kuu
Venus sekstiili Saturnus
Saturnus sekstiili Saturnus
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #260 : 24.06.2009 17:06:57 »

Tota noin....ei kai merkkari pakita juuri nyt? Pitäisi maanantaina allekirjoittaa sopimus pankissa....   Undecided
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #261 : 31.07.2009 11:51:48 »

Merkuriuksen oppositio haistattaa vissiin pitkät tänään ja vkolopulle, sillä aamusta alkaen en ole päässyt toiseen sähköpostiini; suunnitelmat ja aikataulut jää hämäränvarjoon erään ihmisen kanssa. crazy2

Noh, onhan puhelin keksitty!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #262 : 10.08.2009 10:23:09 »

kääk....7-27.9 merkkari taas perääntyy, tällä kertaa 6 vaaka-21 neitsyt...eli mulla menee 7.huoneeseen...hmmm.....joka vanha rakkaus tupsahtaa elämään?

"Jos Merkurius perääntyy jo syntymäkartallasi (niinkuin se tekee noin joka viidennellä kartalla), voit kyseisten jaksojen aikana päästä tavallista suurempiin saavutuksiin ajattelun ja kommunikaation alueella. Sinä olet nimittäin luultavasti jo oppinut tulemaan toimeen näiden merkuriaanisten rajoitusten kanssa. Mutta muutkin voivat kyllä hyötyä huomattavasti Merkuriuksen suunnanmuutoksista; niiden kätketyt lupaukset ovat suuret.
Erkki Lehtiranta"

no mulla ei peräänny radix-kartalla....

http://www.cafeastrology.com/transits_mercuryretrograde.html

tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #263 : 10.08.2009 22:45:47 »

Mulla tuli nyt peruutuksen aikana esiin elämässä kommunikaatioon liittyvä epäkohtia, joista en ollut lainkaan tietoinen ja jotka toinen osapuoli oli keksinyt itse yhteisiksi säännöiksi meille molemmille... Huh Olin vaan että "ai jaaha...."

Todelliset karvat siis tulivat nyt viimeinkin esiin! Onneksi ei mitään vakavaa, mutta inhottavaa kuitenkin.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #264 : 14.08.2009 09:37:08 »

Vai alkaa olla taas se aika vuodesta. Mitähän tuo, perääntyy sitten 12.huoneesta 11.huoneeseen eikä siinä mitään, mutta neliöi samalla koko ajan mun Neptunusta.

Ei hjuva.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #265 : 14.08.2009 11:02:37 »

enpä usko että mitään negaa tapahtuu, muistakaa, ajatus hallitsee tilanteita. merkkarissa on kivoja tulivuoria..

http://xenophilius.files.wordpress.com/2008/07/080703-mercury-volcanoes_big.jpg
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #266 : 18.08.2009 21:19:37 »

Ohhoh  Shocked
Merkuriuksen esiintulo, kartallani ei muuta olekaan. Sain tänään ratkaistua pitkään vaivanneen internetyhteysongelman:
 merkurius  aspect_sex  merkurius
 merkurius  aspect_sex  saturnus
Välityspalvelinhan siellä temppuili, vähänkö olen guru  Cool

Ja vielä kun tuon herran sais skypen päähän:
 merkurius  aspect_tri  venus  smitten

Ettei mene ihan ohi aiheen, kysymys. Pitäiskös merkkarin pakittaa nyt/kohta?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #267 : 19.08.2009 22:08:52 »

Ettei mene ihan ohi aiheen, kysymys. Pitäiskös merkkarin pakittaa nyt/kohta?

Merkkari peräytyy vasta syyskuun alussa seuraavan kerran. Sen sijaan kylläkin tuolla taivaalla on parhaillaan mm. tr saturnus aspect_con tr merkurius neitsyt sekä tr mars kaksoset aspect_squ tr uranus kalat, jotka voisivat liittyä tunnelmaan... Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #268 : 08.09.2009 13:49:32 »

no joo nyt voisi sanoa että vaikuttaa hieman. 3-4 neuvottelua siirtymässä lokakuulle. katsotaan sit taas.

Mercury, the planet of communication, goes retrograde -- for the third time this year -- in the sign of Libra on September 6-7 (depending upon your time zone), until it turns direct again on September 29. Mercury normally turns retrograde three times a year -- however, in 2009 Mercury turns retrograde four different times. The effects of each retrograde period differ depending on the sign in which it occurs. This time around, Mercury is turning retrograde in Libra.

Your Horoscope - Today, September 8, 2009
Your spirit is sparkling, and you may feel yourself filling up with tremendous energy as you go about your day. Your sense of adventure is at a monthly peak, and there is very little that can get you down. One area of your life that might be slightly difficult for you to deal with right now, though, is your world of love and romance. For some reason, you may feel like this is the one domain in which things aren't going the way you would like them to. The secret is to be patient.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2009 15:00:25 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #269 : 08.09.2009 14:12:10 »

Haha, ehkä mä oon joku poikkeuslapsi tms. mutta mulle Merkkari peruutellessaan järkkäs maailman ihanimman ihmisen elämään smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: