Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 311434 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #450 : 04.09.2010 17:08:02 »

Mulla juurihoidettu hammas rupeaa joka perääntymisellä särkemään. Nyt on sitten puoliksi avattu, ja tietty särjettelee. Hampaaseen liittyy myös homeopaattinen Merkurius -aine, jota vyöhyketerapeuttini minulle suosittaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #451 : 04.09.2010 19:25:41 »

Istuin bussissa pahaa-aavistamatta kun exä pölähti sisään. En oo kaveria nähnyt jotain kymmeneen vuoteen, eikä se liiku julkisilla... molemmat meni niin vaikeeks ettei siinä uskaltanut kumpikaan ottaa edes katsekontaktia. Exä on kovin ujo, vaikka kovikselta näyttääkin. Ihmettelen vieläkin mitä se tekee Bussissa  Shocked. Tyypillistä  merkurius Rx..olen aina odotellutkin että juuri sillon kun ei odota kehenkään törmäävänsä..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #452 : 04.09.2010 20:25:19 »

Täällä myös exä ollut kuvioissa. Liekö osansa omalla  juno neitsyt :llä jonka  merkurius rx yhytti ja ohitti.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #453 : 06.09.2010 13:46:57 »

Älä niistä välitä. Et sä hyppää katoltakaan, jos sulla on uranus neliö mars. Antaa vaan raamia ne viikkojutskat. Tietty mulla voi olla eri ääni kellossa, kun käyn ne katselemassa  Wink. "Sitä saa mitä tilaa".
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #454 : 06.09.2010 13:50:00 »

Tiistaille hyvää suusanallisuutta ja hyviä sopimuksia. --- Viikkovillityksessä

Kolme työhaastattelua: yks projekti, yks 6kk kktyöläisyys ja yks keväälle.
Saanko kaikki, kiitos?
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #455 : 06.09.2010 14:10:53 »

Täällä myös suhde takkuaa.. meillä molemmilla Merkurius hallitsee Aurinkoa...   Cry

Vähän tätä osasin etukäteen pelätä, mutta tuli yllätyksenä silti..

Kävin äsken työkkärissä ja siellä melko hämmentävän keskustelun.. ei ole minua aikoihin niin kehuttu.. töistä ei ole tietoakaan, vielä.. mutta kunhan tuo Merkkari kääntää suunnan uskallan ottaa puhelimen käteen ja ehkä alkaa soitella..
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #456 : 06.09.2010 15:24:18 »

Merkurius perääntyy 2. huoneessa. Eikös tämän pitäisi liittyä sekaannuksiin raha-asioissa? Viime viikolla kävi nolosti, kun kaupan kassalla ilmoitti kone, että kortti hylätty. Olivat sitten pankista jättäneet ilmoittamatta kortin vanhentumisesta ja uudesta kortista, joka pitäisi hakea pankista.  tickedoff
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #457 : 06.09.2010 15:28:20 »

Merkurius perääntyy 6.huoneessa ja päätin sitten jättää pillerit syömättä.  coolsmiley Usein sanotaan, että Merkuriuksen perääntymisen aikana ei kannata tehdä isoja päätöksiä tms. mutta toisaalta, jos tämä on edellisten valintojen uudelleen pohdiskelua, niin voisihan se olla ihan hyvästäkin? Merkurius tekee vielä hyvää kulmaa sekä Kuuhun, että Aurinkoon että Nousumerkkiin. Aika huolehtia itsestä entistä paremmin?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #458 : 07.09.2010 06:22:02 »

Minulla Merkurius peruuttaa 8. huoneessa ja jonkin verran on ollut takkuamista juuri pitkän ihmissuhteen ja suvun kanssa yhteisten asioiden piirissä.. Lisäksi eräs juttu on maksamatta, sillä ko. ihminen ei ole ilmoittanut tarkkaa summaa ilmoittanut..

Ihmissuhteessa ei onneksi lähdetty liian syvällisesti asioista keskustelemaan nyt, sen aika voi olla myöhemmin kun Merkurius jälleen kulkee eteenpäin..
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #459 : 07.09.2010 10:43:37 »

Merkurius perääntyy mulla 11.huoneessa ja itse asiassa kerrankin se tekee enimmäkseen pelkkiä hyviä aspekteja mun kappaleille, tyyliin triniä Jupiterille ja sekstiiliä Auringolle. Uutta väkeäkin on tullut tavattua melkoisesti, vaikka retron aikana se ei olekaan ihan paras mahdollinen juttu. Ilmankos mua ei ole viime aikoina häirinnyt ollenkaan sellaiset asiat mitkä yleensä, ja voitin jopa lotossa.

Toisaalta, tästä huolimatta multa mm. lohkesi kengästä kanta. :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #460 : 07.09.2010 13:19:48 »

Soitin ent. esimiehelle ja tarjouduin "oikeisiin" töihin (Neitsyt), olisi takana työllistämiseen tukeakin (8.huone, toisten rahat) ...

Huomenna on Uusi Kuu Neitsyessä, eli työhön ja arkisiin juttuihin liittyvät asiat tapetilla; mahdollista työllistämistä käsitellään silloin palaverissa.

Toivottavasti asian virallinen käsittely / mahdolliset allekirjoittamiset menee ensi viikolle, sillä viime syksynä kun Merkurius retron aikaan oli samanlaisia suunnitelmia ne meni tosi ikävästi puihin..
tallennettu

ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #461 : 07.09.2010 14:41:18 »

Sain työpaikan josta on väännetty jo Heinäkuusta.  Smiley :)Tosin määräaikainen, mutta voi jatkua. Sijainti on eri kuin alkuperäinen. (kauan kestävästä bussimatkasta pieni miinus)
Kun tulin haastattelusta, näin vahingossa sen ainoan ihmisen jonka tunnen alueelta. Sattumaa? Työsopimuksen kirjoitus menee jo  merkurius direct-osastolle. Tällä hetkellä  merkurius perääntyy 10/11 H, eli sanotaan että 11 H. Sopii työnkuvaan, ja menee mielestäni siihen että jo aloitetut asiat (työnhaku kyseiseen firmaan) on jo aloitettu ja nyt se saatetaan loppuun. Arkinen työ - nyt  uranus aspect_con jupiter rx:t 6 H (ja jos huomioi että progeaurinko on myös  aspect_con ) Mun mielestä enemmän työnteon kartta kun ei-työnteon.
Ehkä auttoi että   leijona kuu aspect_con kuu, (10 H) osasin esiintyä omana itsenäni, ja tuo uusi kuu  neitsyt toivottavasti auttaa asiaan että ylin taho lyö lopullisen leiman että asia on kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2010 14:47:30 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #462 : 07.09.2010 20:34:50 »

Aluksi ajattelin, että eihän minulla ole ollut mitään kommunikaatio-ongelmia, mutta juurihan tässä on sattunut kaikennäköisiä sählinkejä hammaslääkäriasioiden kanssa. Menin hammaslääkäriin väärään aikaan, kuukautta liian aikaiseen ja siellä he sitten huomasivatkin, että se oikeakin aika täytyy perua. En tiedä milloin olisivat olevinaan ilmoittaneet sen peruuntumisesta, joten ehkä ihan hyvä, että siellä kävin nyt "turhaan". Hammaslääkäri saikulla ja sijaista ei ole palkattu. Vuoden olen odotellut hammaslääkäriä, kun unohtivat edellisestä ajasta ilmoittaa ollenkaan. =D Nyt vaan uutta aikaa varaamaan...että sellaista.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #463 : 07.09.2010 21:08:15 »

Hammas-lääkäri-AIKA vois kyllä mennä Saturnuksen transiitin piikkiinkin.
Ei kaikki johdu retro- merkurius:sta. Eihän..
Emeliallakin vois hyvin olla kuun alasolmun  :rapu:kautta Rapu-suku-historia tapetilla? Eller hur?

Enoni, joka ei koskaan ole soittanut mulle, soitti ja pyysi kylään.
Kyselin papastani ja sain tietää asioita ,joista olen enemmän kuin hyvilläni ja ylypee.
Arvostan Herphaistosta entistä enemmän..
tr  merkurius aspect_con oma  ceres  uranus,
ja kuuntelin juttuja hyvän tovin.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #464 : 07.09.2010 21:18:59 »

Niin no, onhan noita saturnus transiittejakin kyllä itsellä. Löytyy  saturnus aspect_squ neptunussaturnus aspect_tri jupitersaturnus aspect_sex askendentti. Toki sitten löytyy vielä useita planeettoja jotka tekevät ohituksia omalle saturnukselleni. Voisiko noista mikään täsmätä tuohon. Toisaaltahan tuo hammaslääkärimöhläys oli minulle eduksi, sillä sain tietää peruuntuneesta ajasta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 44
  Tulostusversio  

Siirry: