Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosten syntymäkartat ja tulkinta  (Luettu 2536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Milan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« : 13.07.2006 11:21:58 »

Heips!
Tällaista olen pähkäillyt, että kuinka paljon erovaisuuksia on kaksosilla astrologisesta näkökulmasta katsottuna?
Olen 31-v. neitokainen ja minulla on 10 minuuttia nuorempi identtinen kaksoissisko. Joskus Tanhualta tilasimme vuosihoroskoopit ja niissä ei kyllä oikeastaan ollut juuri mitään erovaisuuksia. En kyllä kauheasti astrologiasta vielä tajua, mutta luulisi nyt niissäkin kuitenkin eroa olevan vai olenko ihan hukkateillä? Onkohan syntymäkartassakin nuo kaikki planeetat suht samoissa huoneissa vai kuinkahan paljon niissä yleensä on eroa kaksosilla. Pitäisi varmaan hommata sellainen ja tarkastella, mutta kun en tajua niistä mittään  Smiley
Kiinnostaisi kovasti tietää.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #1 : 13.07.2006 11:39:59 »

Hei Milan!

Jokainen ihminen on oma universaali persoona. Kaksosillakin on lupa valita tapansa toteuttaa asioita. Alatte olla vaiheissa persoonallisuuden korostamiseen. Silloin huomioissa eroavaisuuksistanne on jo merkitys. Perusluonne varmaankin on melko samanlainen, mutta tapa toteuttaa luonnettaan muokkautuu jokaisella hieman poikkeamaan muista sukulaisista ja tutuista.
Tarkempaa en pysty ilman karttoja tulkitsemaan, toki teen niin ihan korvauksesta tarvittaessa. Mutta kartoista, en ilman.

Terveisin t.touhula
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: