Heippa Lilli
jos energiakentässäni liikkuu jokin räyhäolento, niin se on ollut seurana sitten koko elämän.
Ehkäpä olet herkkä sielu, siten, että jos sinun energiakentässäsi tosiaan liikkuu räyhäolento, niin kun mielesi on järkyttynyt tms. tämä räyhäolento pääsee energiakenttäsi läpi.
Mutta toisaalta, jos sinussa olisi mainitsemasi "pahanilmanlintu", luulisi sen tekevän sinun kautta ilkeyksiä, niin ettet mahtaisi sille mitään, että olisit suoranaisessa pulassa
Eikä se kuitenkaan tunnu uskottavalta, että sinulla olisi ollut koko eliniän keppostelija mukanasi.
Ehkäpä sinun energiakenttääsi tarttuu sitten tämä keppostelija, kun menet jonnekin paikkaan.
Mutta sinä itse et ole mikään "pahanilmanlintu". Et ollenkaan
!
Tulee mieleeni omat lapsuudenaikaiset yliluonnolliset kokemukseni. Aistin tuolloin hyvin selvästi kaiken näkymättömän ja "näin" asioita/tilanteita ennalta.
Missäs TR-Neptunus
on tällä hetkellä kartallasi ja mitä aspekteja tekee? Yksi selitys voisi tietysti löytyä tuosta Nepparista
Elokuussa olin itse Suomessa, jolloin säiden haltijat todella suosivat kotimaassa lomailijaa. Ranskassakin oli silloin vain satanut vettä koko ajan
.
Ehkäpä paikkasi on loppuen lopuksi Suomessa, jos tämä kaikki merkitseekin sitä :
?
Rakkaudella
Stareyes