remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« : 13.07.2006 21:07:22 » |
|
Mietin elämää eron jälkeen...elämää kaksin teinin kanssa.Yksinäisyyttä ja yhdessäola....ristiriitaa.....Kaipaan ihmistä rinnalleni...minullahan on ihiminen teini...mutta kaipaan aikuista ihistä...minullahan on ystävät...mutta sili kaipaan rakkautta...sitäkin minulla on, edelleen teini ja ystävät.... Tapsin miehen....ihanaa...hän rakstaa...minäkin...tavallaan...pelkään...ujostelen...epäröin....haaveilen... päätän antaa asoiden mennä omalla painollaan kerron asian ystävälleni...hän riemuitsee...rohkaisee...kerron asian kaverille tutulle....hän on mielissään...kerron asian teinille...hän raivoaa...huutaa..nakkelee niskojaan...ei halua kuullakkaan miehestä hänen lapsistaan....masennun...pakenen ...luovutan....kaipaan...rakastan...ikävöin ja alistun.... siis tätäkö elämä on sinkkuna teinin kanssa...ikävää toisen luo....luopumista aina jostain....
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« Vastaus #1 : 13.07.2006 21:49:51 » |
|
Eiköhän teinikin ymmärrä ajan kanssa. Älä nyt siksi mistäkään luovu, kato rauhassa ja tunnustele. Rankka ero itelläkin takana, onneksi jo kauemman aikaa ollu voiton puolella. Mies vaan tahtoo kostaa ja viivyttelee tahalteen asioiden selvittämistä, mutta pakko luottaa, et kyllä se siitä!! Voimia oikein roimasti ja roppa kaupalla! Haleja
|
|
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 13.07.2006 22:58:32 » |
|
Mutta remppa mistä sinä joudut luopumaan? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #3 : 14.07.2006 07:55:33 » |
|
Aina on kuunneltava omaa sisintään - sanoipa se mitä tahansa, se on hyväksi sinulle ja voit luottaa siihen, että maailmankaikkeus on ottanut sanoessaan myös huomioon ihmiset ympärilläsi.
Teininä maailma on niin mustavalkoinen. Ehkä lapsesi kaipaavat isäänsä ja alkavat riehua, kun yrität tuoda heidän elämäänsä "uutta isää", joka ei millään teinit mielikuvissa pysty korvaamaan sitä omaa isää. Olipa eronne syy mikä tahansa tai lasten isä millainen tahansa, hän on aina heille isä. Muut miehet ovat vain äidin miesystäviä.
Sanoisin, että teini(t) ovat yksinäisiä ja peloissaan. Lähteekö äitikin pois? Yrittääkö hän saada meille uuden isän? Pitääkö olla vieraiden kanssa leikkimässä perhettä?
Aika auttaa - mene vain sen mukaan, mitä intuitio sanoo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #4 : 14.07.2006 08:56:29 » |
|
Tsemppiä Remppa!
Kuuntele sydäntäsi, ja toimi sen mukaan!
Lapsesi on valinnut sinut vanhemmakseen oppiakseen kauttasi elämää. Ei uhrautumista ja velvollisuudentunnosta tekemistä, vaan sitä, että elät vahvasti ja väkevästi sisimpäsi mukaan tämän elämäsi - niin, että voit viimeisenä fyysisen olemassolon hetkenäsi tunnustaa eläneesi.
Anna lapsesi oppia se, että jokaisella ihmisellä on oma elämä. Hän ei voi olla sinun omenanpuolikkaasi täydentäjä, vaan hänellä on aivan oma elämänsä. Parisuhde on erilainen kuin vanhemman ja lapsen välinen suhde - jos kaipaat ihailemaasi miestä vierellesi, niin toimi sen mukaan, äläkä odota sitä, kun lapsi muuttaa pois kotoa / muutat toiseen asuntoon / laihdut viisi kiloa / poistatat liikavarpaasi / teet brasilialaisen vahauksen... Aika menee menojaan ja saattaa tuoda mukanaan katkeruuden, surun ja pettymyksen siitä, että olet elänyt toisen ihmisen ehdolla.
Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne. He ovat Elämän kaipuun tyttäriä ja poikia. He tulevat kauttanne mutta eivät teistä itsestänne. Ja vaikka he asuvat luonanne, eivät he sittenkään kuulu teille...] - Kahlil Gibran -
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 16.07.2006 04:39:17 » |
|
Niin sydän sanoo paljon sen kuunteleminen on vaan niin vaikeaa...ja kuitenkin juri kuten sanoitte..niin olisi tehtävä..Hassua miten sitä itsekin sen ns.tajuaa mutta silti sitä koettaa varoa satuttamasta otse lastaan...isäksi ei todella uutta miestä lapselleni edes ole ajateltu eikä mua hänen lapsillen äidiksi ...kummamkin lapsilla on todella jo ne ...eli isä ja äiti....Mistä joudun luopuman jos en kuuntele sydäntäni..luulen että rakkaudesta jollaista harvoin on kohdalle sattunut....sitä on sen tiedäm ---tämän miehen kaltaisia ihmisiä en tunne kunin tämän.....vaikeaa.....tämä ihmissuhde asia on näemmä minun kompastuskivi numero yksi....en osaa toimia omisa suhteissa olleskaan...
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6 : 16.07.2006 09:43:21 » |
|
Minun lapseni haluaa että rakastuisin ja itsekin muistoissa elämällä uskon, että rakkautta miehen ja naisen välillä ON vaikka henkiset naiset korostaa Itseä ja niin pois päin. Ettei suhteet välttämättä kestäisi, riippuu naisesta, jos HYVIN henkiselle tielle lähtee, voi olla että miehet putoaakin, ja jää ne henkiset seminaarit, naisystävät. Nainen voi aina kanavoida energiaansa muualle ootellessa.
Ai niin mutta sinähän löysit. Hetkonen, sinähän sanoit että mikään juttu ei kestä. Kestäisikö tämä? Sano lapselle että mies voisi tuoda rakkautta teidän elämään.-voisiko? Rakkautta sinulle ja hänelle, se ei ole keneltäkään pois. Voisiko hän tulla toimeen toisen lasten kanssa? Exäni tytär sanoi että opettaa omastani teinin, mutta sitten ne kaksi katosivat, se hullu ja se teini.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.07.2006 09:45:02 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 16.07.2006 10:50:23 » |
|
Heips remppa ethän sinä mistään luovu, jos rakastut : no ehkä sinkkuudesta, jos juttu etenee pitemmälle sulla jos on teini-ikäinen lapsi, niin se voi kapinoida äidin huomiosta ja ihan mustankipeydestä äitiään kohtaan, koska ei halua reviililleen muita itse ajattelin aikoinaan, että en voi lapsen takia, tosin tein siinä tosi ison virheen, kun kuuntelin teinin ainaisia mielipiteitä mikään ei ollut hänelle hyvä+ vaikka mitä tuli ongelmaa, vaikka sai varmasti huomiota ihan tarpeeksi..lapset tietää että ne on aina number One sydämmessä mutta täytyy lastenkin hyväksyä, että äitikin haluaa olla onnellinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 16.07.2006 22:47:53 » |
|
Sydämesi sen kertoo Sinulle remppa.. "antaa mennä kun on mennäkseen" ...kyllä teinikin "toipuu" tunnekuohustaan!! (http://smileys.on-my-web.com/repository/Nature/stars-001.gif)Oikku67
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 18.07.2006 08:43:19 » |
|
Heips remppa ethän sinä mistään luovu, jos rakastut : no ehkä sinkkuudesta, jos juttu etenee pitemmälle sulla jos on teini-ikäinen lapsi, niin se voi kapinoida äidin huomiosta ja ihan mustankipeydestä äitiään kohtaan, koska ei halua reviililleen muita itse ajattelin aikoinaan, että en voi lapsen takia, tosin tein siinä tosi ison virheen, kun kuuntelin teinin ainaisia mielipiteitä mikään ei ollut hänelle hyvä+ vaikka mitä tuli ongelmaa, vaikka sai varmasti huomiota ihan tarpeeksi..lapset tietää että ne on aina number One sydämmessä mutta täytyy lastenkin hyväksyä, että äitikin haluaa olla onnellinen Juuri noi tääkin..aina mietyin ensin miten likka suhtautuu ja sitten vasta mitä itse haluisin...kaikesa...mutta nt taitaa olla mulla menoa ainaskin tunne on sen kaltainen..katseln ja kuuntelen mietin eri vaihtoehtoja sumplailla likan ja mun mielipide eroa suhteesta....mutta luulen kanssa itsekin että on aika jo alkaa elää myös omien tunteiden mukaan ja koska rakkaus ei myös laopseeni muutu taui kärsi toivon teinin anatvan mahdollisuuden ja todera sen sitten itsekin,,,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #10 : 18.07.2006 09:26:50 » |
|
Minä olen asunut yksin yksinhuoltajaäitini kanssa, joten tiedän kyllä mitä "teinisi" tuntee kun tapailet muita miehiä. Minä olen aina halunnut että äitini rakastuu uudelleen (hän onkin nyt sen saanut elämäänsä mistä olen enemmän kuin onnellinen! ), mutta kyllä jossain vaiheessa koin oloni hylätyksi kun äiti tapaili miehiä ja juoksi bilettämässä joskus kavereidensa kanssa. Minäkin kun olin tullut jo hylätyksi isäni puolelta, niin pelko äidinkin menettämisestä oli todella kova, vaikka en ehkä näyttänytkään sitä samalla tavalla kuin sinun lapsesi. Ehkä sinunkin lapsesi on tullut hylätyksi myös isänsä puolelta ja sen takia tarrautuu sinuun kuin viimeiseen oljenkorteen joka hänellä on - ja osoittaa sen sillä, että ei halua että ei halua jakaa sinua kenenkään muun kanssa. Kyllä lapsi ajan kanssa oppii muut ihmiset hyväksymään äitinsäkin elämään, mutta sinun on vain kyettävä osoittamaan, että vaikka ottaisit miehen elämääsi, lapsellasi on aina erityinen paikka sydämessäsi etkä ikinä hylkää tai jätä lastasi sen takia, että haluat uutta ihmistä elämääsi! Sinun täytyy vain todistaa lapsellesi, että hän on tärkeä, vaikka seurustelisitkin uuden miehen kanssa! Jaksamisia!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #11 : 18.07.2006 10:31:13 » |
|
Just näin se menee. Omani on helposti hyväksynyt uudet miehet, juokseminen on vähän hankala järjestää kuten juuri taas huomasin, mutta jos se onnistuu Tanja Karpelalta niin eiköhän meiltä muiltakin..onhan noita esimerkkejä.
Rukoile että asiat menee ok jos teidän on tarkoitettu edes hetken olla yhdessä..
"Minäkin kun olin tullut jo hylätyksi isäni puolelta, niin pelko äidinkin menettämisestä oli todella kova, vaikka en ehkä näyttänytkään sitä samalla tavalla kuin sinun lapsesi."
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 19.07.2006 20:01:48 » |
|
Minä olen asunut yksin yksinhuoltajaäitini kanssa, joten tiedän kyllä mitä "teinisi" tuntee kun tapailet muita miehiä. Minä olen aina halunnut että äitini rakastuu uudelleen (hän onkin nyt sen saanut elämäänsä mistä olen enemmän kuin onnellinen! ), mutta kyllä jossain vaiheessa koin oloni hylätyksi kun äiti tapaili miehiä ja juoksi bilettämässä joskus kavereidensa kanssa. Minäkin kun olin tullut jo hylätyksi isäni puolelta, niin pelko äidinkin menettämisestä oli todella kova, vaikka en ehkä näyttänytkään sitä samalla tavalla kuin sinun lapsesi. Ehkä sinunkin lapsesi on tullut hylätyksi myös isänsä puolelta ja sen takia tarrautuu sinuun kuin viimeiseen oljenkorteen joka hänellä on - ja osoittaa sen sillä, että ei halua että ei halua jakaa sinua kenenkään muun kanssa. Kyllä lapsi ajan kanssa oppii muut ihmiset hyväksymään äitinsäkin elämään, mutta sinun on vain kyettävä osoittamaan, että vaikka ottaisit miehen elämääsi, lapsellasi on aina erityinen paikka sydämessäsi etkä ikinä hylkää tai jätä lastasi sen takia, että haluat uutta ihmistä elämääsi! Sinun täytyy vain todistaa lapsellesi, että hän on tärkeä, vaikka seurustelisitkin uuden miehen kanssa! Jaksamisia! :)Kiva kuulla lapsi osapuolen ajatuksioa siis oikeestihan se on kaimenettämistä ja pelkoa että jää huomiotta...en ole oikeesti edes koskaan aatellutkaa muita kun tytärtäni...nyt vasta alkaa olemaan itselläkin tarve kainaloon...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 20.07.2006 17:39:07 » |
|
Mie kun elin eka lapseni kanssa pitkään kahdestaan, ennekuin tuli toinen liitto ja siitä 2 sisarusta, niin eka tyttäreni ei kestänyt tilannetta kateus..kateus...kateus..toka mieheni yritti tehdä kaikkensa, että vanhin lapsi hyväksysi, ei todellakaan ollut paha isäpuoli ja mie yritin sählätä välissä, että kaikilla oli hyvä olla, ajattelin aina teiniä, sitten nuorempia lapsia ja miestä..mie itse aloin väsymään henkisesti nuoremmat lapset alkoivat oireilemaan, että ero oli väistämätön, vanhempi tytär ei edes halunnut hyväksyä, koska hän sen niin päätti se aika oli hirveetä sitten kun alkoi ero valmistelu, niin toki minun aika kääntyi nuorempien lasten suuntaan, koska vanhin oli sen verti vanhempi, että ymmärtää asioita eritavalla kuin esim. 2-5v:t ja menihän siinä muussakin aikaa, käydä töissä, juosta hakemassa lapsia tarhasta, hoitaa talous kuntoon jne jne..oli vähä aikaa hyvä, kun erottiin..sit muutaman tapauksen kautta huomasin, miten omistava teini halusi olla minusta sillon päätin, että tytöllä on kaikki hyvin..on koti..turvallisuus taattu..lämmin ruoka ja puhtaat vaatteet..oli kavereita, sai nauttia elämästä täysin pelkäämättä, mutta miksi minä en saanut kokea onnea eli koin tavallaan olevani teinin orja vaikka hän on nyt muuttanut aikoja sitten omaan asuntoon, ja menin uusiin naimisiin, hän osottaa vieläkin mieltä kun olen löytänyt sellaisen jonka kanssa olen onnellinen...vanhin kuitenkin kohta 20v eikä vieläkään hyväksy minun onnea, vaikka ei asu edes kotona.. hohoijakkaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 21.07.2006 05:22:51 » |
|
rankka kokemus sawotar sulla....olen miettinyt usein että onko sekään sitenihan oikein että antaa kaiken kaiken lapselle...siis tarkoitan niin kaiken ettei edes uskalla itselleen yhtään pientä ripettä onnea suoda.Toki mää olen onnekas koska mulla on terve jaihana tytär,oikeesti olemme hirveen kiinni toisisamme...siis sillä hyvällä tavalaa...hänkertoo ja mää kerron,nauramme ja riitelemme hetkessä vaihdelleen mielialaamme,,,muta sovimme aina riidanja yhdewssä pöllöilemme...mutta kun tulee esiin että kaipaan toista aikuista hän sulkee itsensä ja alkaa viskellä ovia ynms.siinä vaiheessa ulee surullisuus ja apeus mieleni ensimmäisenä...ja olen kai sitten mennyt ali aina mistä .aita on matalin.... Nyt miehellä' kaxi pikkuista ja en pelkä'ä ettemmekö aikuiset selviäisi taspulisesti asiasta ,mutta tää teini ei vaan kestä pienempiä ihmisiä.,ei ole koskaan ollut hoiva tyyppi....kyllä osaa olla elo kimuranttia...isäsä suhteen se tuomitsee kummiskinkäy isällään,,,,plaap en tiedä mutta on helpottavaa ees lukea etten ole ainoa ja kuulla erilaisia tapsukis jospa niitä saisi vinkkejä..kiitos teille ystävät
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|