Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkänainen esittäytyy  (Luettu 3594 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
simart
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.11.2005 17:05:05 »

Olen muutama päivä sitten rekisteröitynyt tänne. Olen ollut aina kiinnostunut horoskoopeista ja ennustuksista. Astrologiaan en ole koskaan syvemmin perehtynyt,mutta kovasti tämä kiinnostaa. Olen siis härkä ja nousevalta merkiltäni vaaka. Kiva lukea muiden härkien tekstejä,sillä aina sieltä itsensäkin tunnistaa.
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.2005 03:54:33 »

Tervetuloa, uusi Härkä. Wink Täällä toinen. Nousevia Vaakojakin tunnen/tiedän aika monia, pari heistä Aurinkomerkiltään myös Härkiä.
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2005 18:32:20 »

Olen muutama päivä sitten rekisteröitynyt tänne. Olen ollut aina kiinnostunut horoskoopeista ja ennustuksista. Astrologiaan en ole koskaan syvemmin perehtynyt,mutta kovasti tämä kiinnostaa. Olen siis härkä ja nousevalta merkiltäni vaaka. Kiva lukea muiden härkien tekstejä,sillä aina sieltä itsensäkin tunnistaa.

Hei! Minä olen myös härkä ja nousumerkkinä vaaka. crazy2

Olenkin etsiskellyt vastaavia merkkejä foorumilta. Ei taida olle yleisin yhdistelmä? Tilaamani tulkinnat ovat todella paljon kertoneet minusta itsestäni. Siis olen aivan noviisi näissä asioissa, mutta mielenkiintoista nähdä, miten ne todella pitävät paikkansa. Kun siihen vielä yhdistää muitten planeettojen asemat, niin onpa mielenkiintoinen sekamelska. coolsmiley
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: