astraali
Vieras
|
|
« : 14.07.2006 09:15:54 » |
|
Alan nyt pikkuhiljaa kypsyä ajatukseen, että voisin alkaa ottamaan selvää itsestäni. Tuntuu, että olen nyt saanut luvan raottaa sitä olevaisuuteni verhoa -ja voisin alkaa olemaan valmis siihen. Tuossa äsken siivotessani sain voimakkaan sykäyksen tuohon regressioterapian suuntaan. Kysyisinkin, mitä siinä tapahtuu ja montako "hoitokertaa" tarvitaan, jotta alkaisin ymmärtää? Mitä eroa on regressioterapialla ja hypnoositerapialla? Eikö molemmissa tieto saada itseltä? Voisiko joku -ystävä- kuvailla noita hoitomuotoja omakohtaisen kokemuksen avulla. Löysin auttajalistalta seuraavan henkilön: Arita Sundqvist psykologi EMDR-terapia, Hypnoositerapeutit, NLP-terapia, Regressioterapia, Reikihoitajat, Onko kenelläkään kokemusta hänestä? Jos hän on psykologi - ei kai se pois sulje tämän toisen henkisen maailman hyväksymistä? Kiitos, jos jaksatte vastata!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1 : 20.07.2006 15:57:55 » |
|
Lepäät hoitopöydällä, saat suojauksen ja lähdet aikamatkalle. Sinulla on aika katsastaa tilanne menneeseen ja esim enkeliterapiassa, päästä irti tästä ulottuvuudesta, käydä korkeammalla tasolla, enkelit ja oppaat jne ovat matkassa. Ainakin asioiden voi kuvitella olevan niinkuin regressiossa on. Ekassa regressiossa jäi mieleen yksi mennyt elämä ja oma kuolemani kartanonrouvana; tokassa tuli mieleen elämä keskiajalla ja tilanne siellä; regressiossa oleskellaan jonkin verran mielikuvitusmaisemissa ja sateenkaarilla elämien välillä. Kolmannessa regressiossa olin jälleen jossain keskiajalla (maanomistaja, nainen) ja törmäsin tuttuihin. Kun on elänyt monta elämää, voisi menneitä penkoa vaikka miten regressiossa. Paras olisi jos voisin muistaa niitä, mutta kun ei, en tiedä miksi. Vapauttavampia kokemuksia mitä tiedän. Rakkaus, sielun rakkaus tuntui joka kerta vahvana - paluu maan pinnalle vähän tylsä- Mutta sen selkeämmin ne muistot eivät nähtävästi tule. Tulee vain tietty mielikuva siitä että todennäköisesti on tietyssä paikassa ja tietyssä tilanteessa, joku henkilö. Regressioon liittyvä mahis puhua sielun tasolla henkilöiden ja oppaiden kanssa kantsuu käyttää hyväksi. Voisin ehkä käydä vielä selvittämässä muutaman elämän ammatin, ei välttämättä suhteita. Mitä ammateista jäi mieleen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.07.2006 16:04:09 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #2 : 20.07.2006 16:14:56 » |
|
Kyllä vaan vapauttavia kokemuksia. Niin se juuri menee kuin -+Venus Divine+- kertoili. Voi myös istuallaan mukavasti hoidella, kunhan on turvallinen, rento ja hyvä olo. Alussa yleensä autetaan se jännitys pois ja sitten mennään sinne rentouttavaan olotilaan, astellaan mielikuviin ja kyllähän se riippuu ihmisestä ja esille tuoduista toiveista ja asioista mitä ja miten edetään.
Laittakaa ylös ne mitä koette heti kun meette kotiin. Voit palata siihen aina uudelleen ja uudelleen, ei ole varmaa voitko muistiin niin hyvin luottaa.
Yleensä siis käsitellään sinun jotakin elämääsi jolla on vaikututsta tähän elämään ja tähän hetkeen. Vaikka ahtaan paikan kammo, tai hissipelko, tai mitä hyvänsä. Terapeutti vie sinut turvallisesti siihen elämään josta tämä muisto on jäänyt sinua vaivaamaan. Sinä siis itse teet työn ja havainnoit omin keinoin mitä tapahtuu syvässä tai normaalissa rentouden tilassa, jopa lievässä transsissa tai hypnoositilassa. Hoitajasta ja sinusta riippuen ei siis ulkoisista asioista.
Miellyttävä olo jälkikäteen "herättyäsi" ja muistat mitä kuuluu. Terapeutti kertoo sinulle kyllä mitä tapahtui. Juttelette yhdessä tilanteen ja voit kysellä kaikkea asiaan liittyvää.
Jos terapeutilla on kukkatippahoitoa, se sopii vallan hyvin samanaikaiseksi hoidoksi.
Toivon sinulle hyviä kokemuksia!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
astraali
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 20.07.2006 22:28:19 » |
|
Kaunis kiitos vastauksistanne! Kysyn vielä, että jääkö teillä päivätajuntaan muistoja noista hetkistä vai millä tavalla työstätte niitä jälkeen päin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #4 : 21.07.2006 08:38:46 » |
|
....muistoja jää päivätajuntaan...........
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #5 : 21.07.2006 08:43:42 » |
|
Regressiota voi harjoittaa myös itse, kyseessähän on eräänlainen meditaatiomatka. Muistaa vain tehdä kunnon suojaukset ja rauhoittua. Itse en ole koskaan käynyt terapeutilla, vaan regressioin itse itseni, mutta suosittelen ihmeessä terapeuttia, jos omat taidot ja osaaminen arvelluttavat! Kokemus on erittäin, erittäin miellyttävä. Negatiivisissa asioissa matkalle lähtiessään (esim. etsimään neuvoja suruun ja huoliin) puhdistuu samalla. Mukanani on aina oma enkelini ja käyn tapamaassa muita enkeleitä, oppaitani ja Toisen Tason asukkaita: merenneitoja, kentaureja, luonnonhenkiä, peikkoja jne. ^______^ Muistot jäävät aina päivätietoisuuteen. Regressio tuntuu eräänlaiselta valveunelta: olet ihan muissa maailmoissa, aivan kuin näkisit unta, mutta samalla hyvin tietoinen fyysisestä ruumiistasi ja siitä, mitä ympärillä tapahtuu. Jos teet itse itsellesi regressiota, varaa rauhallinen ja hiljainen paikka, jossa sinua ei häiritä. Äkkinäiset äänet kesken matkan sattuvat hirveästi, kun joudut palaamaan kehoosi kerta rysäyksellä. Erittäin epämukavaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 21.07.2006 09:19:59 » |
|
Laitoin just yksityisviestiä sulle tästä aiheesta astraali.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maritu
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 03.08.2006 09:36:53 » |
|
Muistan itse entiset elämäni, ja olen saanut tästä taidosta apua. Sain itseltäni pois kauhean pelkotilan, josta kärsin nuoruudessani ja lamaannutti. Muistin, että olin elänyt edellisessä elämässäni Itavallassa miespuolisena henkilönä ja kuolin taistelutantereella I maailmansodassa. Muistin maanneni maassa luoti vatsassani, ja pelkäsin. Muutin tämän kohtalon mielessäni siten, että palasi kotiin sodasta morsiammeni luokse terveenä. Pelkotila ei ole tämän käsittelyn jälkeen palannut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #8 : 05.08.2006 09:22:46 » |
|
Hyvä jos pelkotilat poistuu, itsellä ei ole jäänyt kauhuja eikä pelkoja, korkeintaan alitajuinen "pelko" liittyen omaisuuteen, vallankaappauksiin, meritaisteluihin tms. Mutta ihan kiva kokemus tietysti muistella erilaisia tuttuja sieluja.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
TaruMaru
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 11.01.2010 13:54:15 » |
|
Oisko kenelläkään antaa hyviä vinkkejä, kuka ois luotettava "terapeutti" tällaiselle matkalle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #10 : 11.01.2010 18:07:02 » |
|
Mielenkiintoista, en ole kuullut regressioterapiasta aikaisemmin, mutta olen tehnyt tuon saman matka-menetelmän avulla.
Minun mielestäni menneitä elämiä kuuluu nähdä vain sen verran, kuin niistä on otettavissa opit tähän elämään. Jos on jäänyt jotain negatiivista karmaa niin sitä voi puhdistaa menneiden elämien kokemuksen ymmärryksellä ja toisaalta, jos on jotakin ominaisuuksia tai elämäntehtäviä, jotka tulisi täyttää tässäkin elämässä nekin on nähtävissä samalla tavalla.
Mutta nyt haluaisin varoittaa tuosta itsetutkiskelusta sen verran, että ihmisen todellakin tulee olla vahva, jotta kykenee ymmärtämään kokemuksensa, sillä joskus voi käydä niin, että näkemällä menneet elämänsä se vaikuttaa aivan liian voimakkaasti päivätietoisuuteemme ja voimme jopa sairastua sillä tavoin. Minulle kävi niin ja meinasin rehellisesti sanottuna kuolla siihen ja olen hieman asiaa selvittänyt niin todellakin näkemällä menneet elämät voi käynnistyä melkoisen rankka puhdistusprosessi ja jos sitä puhdistusta ei osaa tehdä oikein voi olla todella pulassa.
Sillä olen taipuvainen uskomaan, että voimme nostattaa menneiden elämien kärsimykset fyysisiksi kokemuksiksi, mikäli sillä tavalla kykenemme puhdistautumaan omista kivuistamme. Se voi olla aika rankkaa. Minulla kerran halvaantui jalat tunniksi, en pystynyt liikuttamaan niitä lainkaan ja kun soitin henkiparantajalleni hän sanoi, että jalkani halvaantui siksi, että olen aikaisemmassa elämässä ollut halvaantuneena ja todellakin eräässä elämässäni olin yrittänyt tehdä itsemurhan, jonka seurauksena jalkani olivat halvaantuneet. Samoin kerran kohtaukseni aikana minulla oli tunne, että en saa ilmaa ja tuntui kuin putoaisin todella syvälle ja jälleen henkiparantajani sanoi rentoudu, se on vain solumuistissasi, koska olet aiemmin hukkunut. Niin todellakin minä olin viisi vuotiaana hukkunut eräässä elämässäni.
No onneksi tätä tapahtuu vain harvoin ja toivon olevani poikkeustapaus, mutta jostain kumman syystä on tullut koettua yhtä jos toista kipua ja no onhan sitä puhdistunut melkoisesti, mutta helpompaakin elämä olisi voinut olla. Toisaalta kaikki kohdallani on vain monien tapahtumien yhteissumma.
Mutta silti sanon, miettikää oletteko valmiit kokemaan hyvin voimakkaan elämyksen omasta kuolemastanne, oletteko valmis näkemään tuskaa ja kärsimystä? Voi olla, että sellaista teidän menneessä elämässä on tapahtunut ja kun sen näkee ja tajuaa, että omat pelot ovat lähtöisin siitä niin tulee olla melkoisen vahva ihminen, että kykenee käsittelemään sen. Minä en ollut riittävän vahva. Mutta onneksi näin myös itsesi sellaisena, jona olin 1800 luvulla ja se muistikuva tuosta naisesta on ollut äärimmäisen voimakas innoittaja minulle. Kun kysyin oppailtani miksi näin nuo kaikki kamaluuden, niin he vastasivat, että olen kantanut tässä elämässäni heidän heikkouksiaan ymmärtämättä mistä on kyse, nyt on minun aikani puhdistua ja muuttua sellaiseksi ihmiseksi, joka olen aina ollut. Olin joskus tehnyt suuria virheitä ja maksoin niistä monen elämän ajan, mutta enää ei ole tarkoitus maksaa vaan on tarkoitus puhdistautua niistä taakoista. Ja sitä todella olen tehnyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #11 : 11.02.2010 12:00:12 » |
|
ei kaikki ole vain vakavaa kärsimystä, oppia ja sen sellaista vaan myös hauskuutta, viihdettä jne. miksi muuten Jumala loisi mitään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|