Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuoden paras päivä!  (Luettu 29682 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #30 : 21.10.2005 20:40:34 »

Ei mun mielestä oo liian iso orbi, se vaan että vaikutukset on aikalailla pienemmät Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Fish
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #31 : 23.10.2005 17:26:23 »

Kyllä se lauantai oli vuoden paras päivä, ainakin Isälleni. Hän kun on syntynyt sinä päivänä ja sai näin ollen koko rakkaan perheensä luokseen syömään!! smitten
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 23.10.2005 17:41:48 »

Lotto-voitto tuli minullekin!    smitten

Tosin vain neljä oikein eli 14,20 euroa.   Sad

No - se on kyllä suurin voittoni koko vuonna!   :Smiley Grin  Cheesy
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #33 : 23.10.2005 17:46:55 »

Mulle ei tullut lottovoittoa, voitin vain niitä pisteitä..(ks. tähdet ja huumorintaju) Angry
Mutta eilen oli oikein hieno ilta ystävien parissa, taisin saada lisäksi uuden ystävän. Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #34 : 23.10.2005 19:09:21 »

Kävin katsomassa karttaani ja totesin, että aurinko ja jupiteri on yhtymässä toisiinsa vaa'assa, mutta täytyykö toisen olla syntymäkartassa (kumpikaan ei ole radixkartalla tässä merkissä)....tulikohan nyt tarpeeksi epäselvästi ilmaistua buck2

Hei elviira, tuota tämän hetken Jupiterin ja auringon asemaa voi kyllä tarkastella omaa syntymäkarttaansa vasten vaikkei siinä mitään tekijöitä juuri samassa kohtaa sijaitsisikaan. Voi esim. katsoa, mihin huoneeseen tuo tämänhetkinen Jupiterin ja auringon yhtymä Vaa'an merkin loppupuolella osuu omalla kartalla ja miettiä, miten se voisi näkyä juuri kyseiseen huoneeseen liittyvissä asioissa.

Itselläni tuo aur-Jup osuu yhtymään syntymäkarttani Uranuksen kanssa 7. huoneessa. Smiley Teemaan sopi hyvin tuo torstain-perjantain astrologiaristeily, jolla tapasin astrologian harrastajia (Uranus) ja sain kuulla erilaisia näkökulmia (Jupiter) astrologisiin aiheisiin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Kuusenkerkkä
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 23.10.2005 19:44:58 »

Ei tullut lottovoittoa, ei edes neljää oikein   buck2
Olen ollut epätavallisen väsynyt, nukuin koko lauantaipäivän, 19 tuntia putkeen, vaikka en ole ollut sairaana enkä muuten huonokuntoinen. Olin vain hirvittävän väsynyt ja olen itse asiassa koko tämänkin sunnuntaipäivän ollut puolikuntoinen. Happilenkkikään ei auttanut, väsytti vaan entistä enemmän. Jotain kummallista on nyt ilmassa, kissatkin ovat nukkuneet jo kolme päivää putkeen, mitä nyt välillä käyvät syömässä ja hiekkalaatikolla, mutta se ei ole normaalia!  idiot2 Ilmeisesti jokin vielä vahvempi planeettakuvio on päällä, joka kumoaa jupiter-auriko-yhtymän positiivisen vaikutuksen?  Angry Angry Angry Tai onhan tuolla etusivulla linkki tuohon suuren ristin kuvioon, voisikohan tämä johtua siitä?
tallennettu

irkkunen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 23.10.2005 20:35:05 »

Mä olin, niin kuin olin ennustanutkin (selvänäkijän lahjoillani), kotona tappelemassa esseeni kanssa ja lukemassa enkä poistunut ovesta koko päivänä ja mässäsin suklaata ilman rajoitteita. :Smiley Aika tasapaksu päivä eikä edes henkisesti mitenkään valtavan miellyttävä. Myöhään illalla sentään sain tekstin viimeinkin luistamaan.

Mulla on tuo Mars just tällä hetkellä peruuttamassa Jupiterin päällä. Ja  saturnus aspect_squ pluto . Vähemmästäkin turtuu Sad
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 24.10.2005 08:24:26 »

Minulla oli treffit perjantai-iltana. Kotiuduin niiltä sunnuntai-iltana. Ja juuri lauantaina alkoi todellakin tuntua siltä, että jotain suurta on tapahtumassa. Yllättävästi myös  jupiteraspect_inc aspect_con venus vaikutus alkoi juuri tuolloin. smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 24.10.2005 08:55:45 »

Men edes muista mitä tapahtui lauantaina  Huh

Ainakin aamulla siivosin koko kämpän miehen avustuksella..

Nyt mä tiedän miten se ONNI SUOSI kulkijaa!!!!! Cheesy
Tein ruokaa n. 2 h ja mun ruoanlaittotaidot on ikävä kyllä jääny sille minimitasolle... Onnistui ruoka TODELLA hyvin  smitten smitten smitten
Tuli niin yllättävän hyvää, että ehkä tässä uskaltaa jatkossakin tehdä hieman rempseemmin  2funny
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
elviira
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 24.10.2005 11:53:34 »

Heissan ! Mulla on kyseinen yhtymä 4.huoneessa, mitäs siittä vois kertoa ?

t. Elviira
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Voimariimu: Fehu

Profiili
« Vastaus #40 : 24.10.2005 12:00:59 »

Itselläni tuo aur-Jup osuu yhtymään syntymäkarttani Uranuksen kanssa 7. huoneessa. Smiley Teemaan sopi hyvin tuo torstain-perjantain astrologiaristeily, jolla tapasin astrologian harrastajia (Uranus) ja sain kuulla erilaisia näkökulmia (Jupiter) astrologisiin aiheisiin.

Hei Ajatus,
tässäpä yksi "risteilykaverisi"  2funny

Mielenkiintoista oli huomata, että tuo aur-Jup osui yhtymään syntymäkarttani Marsin kanssa 7. huoneessa - tämä myös sopii tuon risteilyn teemaan kovin hyvin! Varsinkin, kun Mars oli yhtymässä tilaisuden nousumerkkiin ja kuinka ollakaan valitsin reissun tarjonnasta Mars-teeman! Minun lottovoittoni oli se, että yhden ystävättären matkan peruminen kuitenkin toi mukaani toisen ystävän ja erinomaisen antoisan reissun meille kummallekin.

Terkkuja myös muille risteilleille  Cool
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #41 : 24.10.2005 12:18:13 »

Hei Ajatus, tässäpä yksi "risteilykaverisi"  2funny

No heipä hei! Smiley Luulen, että mukana saattoi olla muitakin foorumia seuraavia, mutta keitä he olivat, jäi valitettavasti hämärän peittoon. Myös minä ja Tina olimme Kirsin Mars-luentoa kuuntelemassa ja ilmensimmekin loppuillasta Vesimies-Marsejamme hiki päässä nuorisodiscon tanssilattialla teknomusiikin tahdissa. crazy2

Elviira, tr Jupiter neloshuoneessa voisi tarkoittaa kodin ja kotiympäristön tai perheen laajentumista jollain tavalla. Oletko kenties juuri muuttanut, laajentanut elinpiiriäsi, tai saanut perheeseen uusia jäseniä (ihmis- tai eläin-sellaisia)?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
elviira
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 24.10.2005 12:42:33 »

Olen kyllä asunut uudessa asunnossa n. kuukauden

t. Elviira
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #43 : 25.10.2005 07:48:31 »

Grin Grin Grin

Sain kenosta euron! Pitkävedossa loppui hyvä putki.

Tosi hyvä päivä.
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #44 : 11.02.2006 13:55:16 »

Tähän oli niin helppo vastata, että pitipä.

Elokuussa se päivä oli, mutta en muista mikä. Mutta se oli se, kun jaksoin kiivetä Saanalle. Haluan vieläkin olla siellä!  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: