Mamie
|
|
« Vastaus #30 : 21.10.2005 20:40:34 » |
|
Ei mun mielestä oo liian iso orbi, se vaan että vaikutukset on aikalailla pienemmät
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
Fish
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #31 : 23.10.2005 17:26:23 » |
|
Kyllä se lauantai oli vuoden paras päivä, ainakin Isälleni. Hän kun on syntynyt sinä päivänä ja sai näin ollen koko rakkaan perheensä luokseen syömään!!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kalat Kuu Härkä Nousu Vaaka
|
|
|
Lunea
|
|
« Vastaus #32 : 23.10.2005 17:41:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cleo
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 23.10.2005 17:46:55 » |
|
Mulle ei tullut lottovoittoa, voitin vain niitä pisteitä..(ks. tähdet ja huumorintaju) Mutta eilen oli oikein hieno ilta ystävien parissa, taisin saada lisäksi uuden ystävän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #34 : 23.10.2005 19:09:21 » |
|
Kävin katsomassa karttaani ja totesin, että aurinko ja jupiteri on yhtymässä toisiinsa vaa'assa, mutta täytyykö toisen olla syntymäkartassa (kumpikaan ei ole radixkartalla tässä merkissä)....tulikohan nyt tarpeeksi epäselvästi ilmaistua Hei elviira, tuota tämän hetken Jupiterin ja auringon asemaa voi kyllä tarkastella omaa syntymäkarttaansa vasten vaikkei siinä mitään tekijöitä juuri samassa kohtaa sijaitsisikaan. Voi esim. katsoa, mihin huoneeseen tuo tämänhetkinen Jupiterin ja auringon yhtymä Vaa'an merkin loppupuolella osuu omalla kartalla ja miettiä, miten se voisi näkyä juuri kyseiseen huoneeseen liittyvissä asioissa. Itselläni tuo aur-Jup osuu yhtymään syntymäkarttani Uranuksen kanssa 7. huoneessa. Teemaan sopi hyvin tuo torstain-perjantain astrologiaristeily, jolla tapasin astrologian harrastajia (Uranus) ja sain kuulla erilaisia näkökulmia (Jupiter) astrologisiin aiheisiin.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Kuusenkerkkä
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #35 : 23.10.2005 19:44:58 » |
|
Ei tullut lottovoittoa, ei edes neljää oikein Olen ollut epätavallisen väsynyt, nukuin koko lauantaipäivän, 19 tuntia putkeen, vaikka en ole ollut sairaana enkä muuten huonokuntoinen. Olin vain hirvittävän väsynyt ja olen itse asiassa koko tämänkin sunnuntaipäivän ollut puolikuntoinen. Happilenkkikään ei auttanut, väsytti vaan entistä enemmän. Jotain kummallista on nyt ilmassa, kissatkin ovat nukkuneet jo kolme päivää putkeen, mitä nyt välillä käyvät syömässä ja hiekkalaatikolla, mutta se ei ole normaalia! Ilmeisesti jokin vielä vahvempi planeettakuvio on päällä, joka kumoaa jupiter-auriko-yhtymän positiivisen vaikutuksen? Tai onhan tuolla etusivulla linkki tuohon suuren ristin kuvioon, voisikohan tämä johtua siitä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
irkkunen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #36 : 23.10.2005 20:35:05 » |
|
Mä olin, niin kuin olin ennustanutkin (selvänäkijän lahjoillani), kotona tappelemassa esseeni kanssa ja lukemassa enkä poistunut ovesta koko päivänä ja mässäsin suklaata ilman rajoitteita. : Aika tasapaksu päivä eikä edes henkisesti mitenkään valtavan miellyttävä. Myöhään illalla sentään sain tekstin viimeinkin luistamaan. Mulla on tuo Mars just tällä hetkellä peruuttamassa Jupiterin päällä. Ja . Vähemmästäkin turtuu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
La Papessa
|
|
« Vastaus #37 : 24.10.2005 08:24:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #38 : 24.10.2005 08:55:45 » |
|
Men edes muista mitä tapahtui lauantaina Ainakin aamulla siivosin koko kämpän miehen avustuksella.. Nyt mä tiedän miten se ONNI SUOSI kulkijaa!!!!! Tein ruokaa n. 2 h ja mun ruoanlaittotaidot on ikävä kyllä jääny sille minimitasolle... Onnistui ruoka TODELLA hyvin Tuli niin yllättävän hyvää, että ehkä tässä uskaltaa jatkossakin tehdä hieman rempseemmin
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
elviira
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #39 : 24.10.2005 11:53:34 » |
|
Heissan ! Mulla on kyseinen yhtymä 4.huoneessa, mitäs siittä vois kertoa ?
t. Elviira
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miisu67
Kohtuuastroilija
Voimariimu: Fehu
|
|
« Vastaus #40 : 24.10.2005 12:00:59 » |
|
Itselläni tuo aur-Jup osuu yhtymään syntymäkarttani Uranuksen kanssa 7. huoneessa. Teemaan sopi hyvin tuo torstain-perjantain astrologiaristeily, jolla tapasin astrologian harrastajia (Uranus) ja sain kuulla erilaisia näkökulmia (Jupiter) astrologisiin aiheisiin. Hei Ajatus, tässäpä yksi "risteilykaverisi" Mielenkiintoista oli huomata, että tuo aur-Jup osui yhtymään syntymäkarttani Marsin kanssa 7. huoneessa - tämä myös sopii tuon risteilyn teemaan kovin hyvin! Varsinkin, kun Mars oli yhtymässä tilaisuden nousumerkkiin ja kuinka ollakaan valitsin reissun tarjonnasta Mars-teeman! Minun lottovoittoni oli se, että yhden ystävättären matkan peruminen kuitenkin toi mukaani toisen ystävän ja erinomaisen antoisan reissun meille kummallekin. Terkkuja myös muille risteilleille
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko , AC , Kuu ja MC , Venus , Mars Punainen Kristalli Kuu Tuli-Vuohi
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #41 : 24.10.2005 12:18:13 » |
|
Hei Ajatus, tässäpä yksi "risteilykaverisi" No heipä hei! Luulen, että mukana saattoi olla muitakin foorumia seuraavia, mutta keitä he olivat, jäi valitettavasti hämärän peittoon. Myös minä ja Tina olimme Kirsin Mars-luentoa kuuntelemassa ja ilmensimmekin loppuillasta Vesimies-Marsejamme hiki päässä nuorisodiscon tanssilattialla teknomusiikin tahdissa. Elviira, tr Jupiter neloshuoneessa voisi tarkoittaa kodin ja kotiympäristön tai perheen laajentumista jollain tavalla. Oletko kenties juuri muuttanut, laajentanut elinpiiriäsi, tai saanut perheeseen uusia jäseniä (ihmis- tai eläin-sellaisia)?
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
elviira
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #42 : 24.10.2005 12:42:33 » |
|
Olen kyllä asunut uudessa asunnossa n. kuukauden
t. Elviira
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
puntari
Kohtuuastroilija
Sininen rytminen myrsky
|
|
« Vastaus #43 : 25.10.2005 07:48:31 » |
|
Sain kenosta euron! Pitkävedossa loppui hyvä putki. Tosi hyvä päivä.
|
|
|
tallennettu
|
Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 11.02.2006 13:55:16 » |
|
Tähän oli niin helppo vastata, että pitipä. Elokuussa se päivä oli, mutta en muista mikä. Mutta se oli se, kun jaksoin kiivetä Saanalle. Haluan vieläkin olla siellä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|