Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Savisen pään muotoileminen  (Luettu 3532 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« : 16.07.2006 17:30:56 »

Viime yönä näin pienen pätkän, jossa muotoilin savesta miehen päätä. Kun katsoin työtä ensimmäisen kerran, en ollut ollenkaan tyytyväinen. Silmät olivat liian kaukana toisistaan ja näyttivät liian suurilta. Seuraavaksi katsoin että nenä kaipaa uudelleen muotoilua, siispä sen kimppuun. vöillä nenää ei ollut ollenkaan, ja välillä kasvot näyttivät liian vanhoilta:  Kasvot näyttivät lopulta aika nuorilta, mutta en ainakaan tunnistanut veistämääni miestä.  idiot2 Lopulta olin mielestäni onnistunut oikein hyvin. Äitinikin kävi työskentelyäni katsomassa, ja kysyi mitä teen.  :Smiley

Tuo pätkä jäi hyvin voimakkaana mieleeni. Uni jatkui vielä eteenpäin, mutta en muista miten.  Sad

Eikös muovaaminen kuvaa jotain muutosta tai kehittämistä?  Huh
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 19.07.2006 21:31:50 »

Voi olla, että uni viestii, että sinun tulisi itse nyt muovata omaa muutostasi, joka on käsillä. Äiti voisi merkitä kaipaamaasi hyväksyntää päätöksillesi. Muuta ei tule nyt mieleen.

Vai kaipaatko kenties jotakin uutta ja luovaa elämääsi, kuvataiteita harrastaneena voin sanoa, että jotkin parhaista ideoistani olen saanut unistani  Grin.
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 20.07.2006 17:03:56 »

Hei Maiju!

Kuvataidettahan minäkin olen harrastellut enemmän ja vähemmän vakavissani jo kauan aikaa. Lähinnä öljyvärimaalauksia. Wink

Olisikohan näin, että kaipaan varmistusta valitsemalleni polulle, niin henkisellä tiellä, kuin arkielämässä, ihmissuhteista puhumattakaan? Muutoksia todella nimittäin on ilmassa, koti vaihtuu, henkisyys on alkanut kiehtoa hyvinkin paljon viime aikoina ja myös rakkauselämä on ollut enemmän ja vähemmän riepotuksessa...  crazy2

tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 20.07.2006 21:29:32 »

Olisikohan näin, että kaipaan varmistusta valitsemalleni polulle

Sitä se tosiaan voisi olla. Varsinkin jos sinulla nyt on noin muutosta, aina sitä vähän takaraivossa painaa kysymys siitä, että valitsiko oikein ja mitä tehdä. Kaikki me kaipaamme tukea Smiley. Ehkäpä olisi viisasta sitä hankkia? Jos vähinkin arveluttaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: