Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun sanotaan, että mies ei yritä muuttaa naista..  (Luettu 47717 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #60 : 19.07.2006 23:29:15 »

Olen aina huomioinut TOISTA mutta ketäs sitä huomioi, kun toiset alkaa huomioida itseään ja toisia?

Olen tehnyt aikalailla auttamistyötä käsittääkseni tälläkin palstalla.. eli oikeastaan, kun en ole aikeissa muuttua tän palstan henkilöiden toiveiden mukaisiksi, onkohan kysymykseni väärässä paikassa? Pitäis kysyä tulevalta mieheltä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 19.07.2006 23:36:18 »

smitten

Toiset toistaa toisia, ehkei ihan omakohtaisia kokemuksia.

Kuka meistä tietää mitä satua laskettelemme, kuin alamäkeä.

Osittain lienet oikeassa, auttamisesta, jos niin on, niin olkoon.

Vilkasta mielenkuvaa kuitenkin välittyy, ja runsaasti!!

:Smiley

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #62 : 21.07.2006 18:12:09 »

(http://www.saven7.com/vb/images/smilies/go0457.gif)

Peili kirkkaaksi

Tunnetko jonkun jonka
s i n ä  haluaisit
muuttuvan ja kehittyvän?

Hyvä! Hieno. Sehän sopii.

Mutta miksi et aloittaisi  i t s e s t ä s i ?

Jo puhtaasti täysin itsekkäistä syistä
se on paljon hyödyllisempää
kuin yritys parantaa  m u i t a
- eikä läheskään yhtä vaarallista

(http://www.saven7.com/vb/images/smilies/go0457.gif)

- Dale Carnegie -
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 21.07.2006 18:23:01 »

Sano se miehille.

Taitaa olla hyvä idea olla kauan itsekseen, miettiä viisaita ja niin poispäin..

Hei "-+Venus Divine+-"

(http://www.voimahali.fi/vh/images/smilies/hali_sydis.gif)

Sydän surujen haavat jättävät arpia,
joihin pitää totutella.
- toipuminen vie oman aikansa

(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif)
 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 21.07.2006 21:52:50 »

Angry

Tosi  on , Eikai  nyt  mies  yritäkkään muuttaa  naista,

sehän  menisi  ihan  pilalle , jos  katsotaan  miehen

näkökulmasta !!  Cry  Nuo  suloiset  olennot  jotka

meitä  alati  ihastuttavat  läsnäolollaan  joka

hetki ,  katsoi  minne  tahansa ,  niin

heitä  on  sulostuttamassa  meidän

miesten  maailmaa ,  pikku

mini - hameissaan ..  coolsmiley

smitten   smitten

2funny

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 21.07.2006 21:57:33 »

Miehet..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 21.07.2006 22:06:37 »

smitten

KYLLÄ;  se  oli  vastaus  kysymykseen!!   Kiss

Toisaalta,  kyllä  naisissa ( periaatteessa ),

on  niin  paljon  sellaista ,  mitä  ilman

ei  maailma(NI) pyöri !!  Kyllä  se

ottaa  joskus tosi  koville!! ?

OLETTE  IHANIA  KAIKKI.

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 21.07.2006 22:38:42 »

Kiss

Kotipesää  lähestyttäessä  juoksujen  määrä  alkaa olla

finaalissa ,  enää  ei  oikeastaan  millään  ole

mitään  väliä ,  joten  sen  uskaltaa  jo

tunnustaa ,  jopa  kaikista naisista

voi  sanoa ;  i h a n i a :

smitten
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Jasca
Vieras
« Vastaus #68 : 22.07.2006 12:58:33 »

Lämmin kiitos Kotkansilmä! Minä rakastan kaikkia miehiä. Olisi tosi tylsää keikkua täällä pelkästään naisporukalla. Miehet ovat aivan ihania!
 smitten        smitten        smitten        smitten        smitten
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #69 : 22.07.2006 13:31:26 »

Juu...Kyllähän kaikki varmaan yrittävät muuttaa toisiaan.Sekä työelämässä että parisuhteessa,ainakin joskus!Jos muuta väittää niin huijaa.Vai eikö VD ole koskaan yrittänyt muuttaa ketään tai kenenkään mielipiteitä? idiot2

Ja toistensa muuttamisen suhteen on kyse kompromisseista.Mä joustan tuossa ja sä tuossa.Asiat voivat olla pieniäkin mutta tällä tavoin saavutetaan vähitellen tasapaino.Mutta asioiden on tapahduttava aidosti...Painostamalla asiat eivät etene.Eivät missään asiassa!

Vaikeaahan se joskus on mutta... yhtälailla miehille ja naisille!!

Jep Kotkansilmä! Naiset ovat ihania! Kukin Tavallaan! smitten
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #70 : 26.07.2006 20:31:19 »

hei täällähän syytetään vaan miehiä kaikesta  Angry

Niin kauan kun vaatii ja etsii sitä täydellistä, niin turha odottaa TODELLISTA rakkautta. Monesti kun olen vaatinut ja yrittänyt etsiä sellaista, niin voin olla varma että ne, jotka vaikuttavat juuri siltä mitä olen toivonut, niin ovat loppuen lopuksi olleet epäsopivia! Olen huomannut ainakin omalla kohdalla etteivät ne, keitä olen oikeasti rakastanut ole olleet sellaisia, millaista olen väkisin etsinyt. Olen vain rakastanut koska he ovat omana itsenään mahtavia ihmisiä. tosirakkaus ei vaadi eikä pyydä... ja rakkauteen ei tarvita MITÄÄN. ei avioliittoa,ei seurustelua, ei kukkia.. ei MITÄÄN. Rakkaus ei koskaan kuole, se vain kuihtuu.

JA täällä puhuttiin siitä, että jokainen saa tehdä mitä lystää ja mielestäni niin se asiaa menee. Kyllä jokainen saa tehdä mitä ikinä haluaa, mutta kaikella on seurauksensa ja siksi pitää ottaa vastuu teoistaan.  Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tekevän! Ole k*sipää, niin sinullekin ollaan...  Wink

ps. anteeksi viestin sekavuus. Ajatukset on vähän sekasin  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #71 : 26.07.2006 20:35:44 »

hei täällähän syytetään vaan miehiä kaikesta  Angry

Niin kauan kun vaatii ja etsii sitä täydellistä, niin turha odottaa TODELLISTA rakkautta. Monesti kun olen vaatinut ja yrittänyt etsiä sellaista, niin voin olla varma että ne, jotka vaikuttavat juuri siltä mitä olen toivonut, niin ovat loppuen lopuksi olleet epäsopivia! Olen huomannut ainakin omalla kohdalla etteivät ne, keitä olen oikeasti rakastanut ole olleet sellaisia, millaista olen väkisin etsinyt. Olen vain rakastanut koska he ovat omana itsenään mahtavia ihmisiä. tosirakkaus ei vaadi eikä pyydä... ja rakkauteen ei tarvita MITÄÄN. ei avioliittoa,ei seurustelua, ei kukkia.. ei MITÄÄN. Rakkaus ei koskaan kuole, se vain kuihtuu.

JA täällä puhuttiin siitä, että jokainen saa tehdä mitä lystää ja mielestäni niin se asiaa menee. Kyllä jokainen saa tehdä mitä ikinä haluaa, mutta kaikella on seurauksensa ja siksi pitää ottaa vastuu teoistaan.  Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tekevän! Ole k*sipää, niin sinullekin ollaan...  Wink

ps. anteeksi viestin sekavuus. Ajatukset on vähän sekasin  Grin

Ihan selvä, hyvä ja osuvahan viestisi oli.  Wink smitten
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #72 : 27.07.2006 11:43:26 »

ONPA MIELENKIINTOINEN KESKUSTELU Elämänilo ja Golden sphinx!!

Kas niin on vierasta kauriille tämä keskustelu. Olen sottaillut, että hyvin karkeasti ihmiset voi jakaa tunne- ja järki-ihmisiin. Osa porukasta elää enemmän tunteiden ja osa järjen ohjauksessa ja tavoitteena tietenkin olisi molemmilla löytää balanssi ja harmonia näiden välille. Saattaa olla kauriin ominaisuus, etten ole koskaan edes yrittänyt miellyttää miehiä. Minä olen tällainen - ota tai jätä. Sopeutumista toistensa tapoihin tarvitaan parisuhteessa molemmin puolin, mutta enpä kyllä ole mistään itselleni tärkeästä joutunut luopumaan. Samaa tuo ukkokin sanoo omasta puolestaan... Sanoin jo ekoina päivinä, että minä olen ahne ja haluan aivan kaiken paitsi hänen vapautensa. Samalla minäkin olen valmis antamaan kaiken, mutta pidän kyllä oman vapauteni.  Kiss

Minä oinasnaisena olen juuri samanlainen. Kuitenkin, viiden vuoden sisällä olen kerännyt yhden avioeron ja kymmeniä rikkimenneitä suhteita. Aloin miettiä tänään sitä, että olenko minä liian vauhdikas muuttamaan itseäni vai yritänkö jatkuvasti muuttaa miehiäni. Exäni halusi minun muuttuvan tunneihmisestä järki-ihmiseksi ja siihen loppui se suhde.

Nykyinen mieheni puolestaan on muutoksen kourissa, hän myös vaatii minua muuttumaan.  Muutoksen tarve tulee siitä, että mieheni on elänyt ja bilettänyt to-del-la paljon ja hän ITSE tahtoo muuttua. En tahtoisi olla pelastusrengas, mutta näen hänen kaipuunsa rauhalliseen elämään - muutos vaan ottaa koville.

Minä haluaisin antaa ihmisten olla ja elää kuten haluavat, mutta jos tahtoo parisuhteen niin on tehtävä kompromisseja. Molempien on luovuttava kaavamaisesta sinkkuelämästä ja osattava ottaa toisen läsnäolo huomioon.

Nykyinen mieheni ei tahdo katsella minun "teiniriitelyäni", joten AION TODELLAKIN MUUTTAA ITSEÄNI JA KASVAA AIKUISEKSI. HÄN on sen arvoinen.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2006 12:07:09 kirjoittanut inti » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 29.07.2006 09:37:10 »

smitten

Pitikin vähän ohjata tätä keskustelua. Kysymys oli miehen mieleiseksi muuttumisesta eikä miehen muuttamisesta. Jos olisi aivan ihmeellinen mies, olisiko nainen valmis muuttamaan ulkoista olemustaan, asuinpaikkaa, maata tms; millaisia asioita nainen haluaisi muuttaa itsessään miehen mieleiseksi.

Jäi vähän kysymys auki kun viimeisin ei osannut sanoa mitä minussa olisi pitänyt muuttaa..
« Viimeksi muokattu: 29.07.2006 09:39:01 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 29.07.2006 10:26:44 »

Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tekevän! Ole k*sipää, niin sinullekin ollaan...  Wink

Hei "aQuarius"

Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c029.gif)

Joskus toinen osapuoli rakkaudesta kestää tuon
toisen k*sipäisyydenkin tiettyyn rajaan saakka

(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a194.gif)  (http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c016.gif)

Väkivallan kohteeksi kuitenkaan ei pidä jäädä  (http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c038.gif :leijonaSmiley
- onneksi en ole tällaista joutunutkaan kokemaan

(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c035.gif)

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: