^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #60 : 19.07.2006 23:29:15 » |
|
Olen aina huomioinut TOISTA mutta ketäs sitä huomioi, kun toiset alkaa huomioida itseään ja toisia?
Olen tehnyt aikalailla auttamistyötä käsittääkseni tälläkin palstalla.. eli oikeastaan, kun en ole aikeissa muuttua tän palstan henkilöiden toiveiden mukaisiksi, onkohan kysymykseni väärässä paikassa? Pitäis kysyä tulevalta mieheltä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #61 : 19.07.2006 23:36:18 » |
|
Toiset toistaa toisia, ehkei ihan omakohtaisia kokemuksia. Kuka meistä tietää mitä satua laskettelemme, kuin alamäkeä. Osittain lienet oikeassa, auttamisesta, jos niin on, niin olkoon. Vilkasta mielenkuvaa kuitenkin välittyy, ja runsaasti!! :
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #62 : 21.07.2006 18:12:09 » |
|
(http://www.saven7.com/vb/images/smilies/go0457.gif)
Peili kirkkaaksi
Tunnetko jonkun jonka s i n ä haluaisit muuttuvan ja kehittyvän?
Hyvä! Hieno. Sehän sopii.
Mutta miksi et aloittaisi i t s e s t ä s i ?
Jo puhtaasti täysin itsekkäistä syistä se on paljon hyödyllisempää kuin yritys parantaa m u i t a - eikä läheskään yhtä vaarallista
(http://www.saven7.com/vb/images/smilies/go0457.gif)
- Dale Carnegie -
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #63 : 21.07.2006 18:23:01 » |
|
Sano se miehille.
Taitaa olla hyvä idea olla kauan itsekseen, miettiä viisaita ja niin poispäin..
Hei "-+Venus Divine+-"
(http://www.voimahali.fi/vh/images/smilies/hali_sydis.gif)
Sydän surujen haavat jättävät arpia, joihin pitää totutella. - toipuminen vie oman aikansa(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #64 : 21.07.2006 21:52:50 » |
|
Tosi on , Eikai nyt mies yritäkkään muuttaa naista, sehän menisi ihan pilalle , jos katsotaan miehen näkökulmasta !! Nuo suloiset olennot jotka meitä alati ihastuttavat läsnäolollaan joka hetki , katsoi minne tahansa , niin heitä on sulostuttamassa meidän miesten maailmaa , pikku mini - hameissaan ..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #65 : 21.07.2006 21:57:33 » |
|
Miehet..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #66 : 21.07.2006 22:06:37 » |
|
KYLLÄ; se oli vastaus kysymykseen!! Toisaalta, kyllä naisissa ( periaatteessa ), on niin paljon sellaista , mitä ilman ei maailma(NI) pyöri !! Kyllä se ottaa joskus tosi koville!! ? OLETTE IHANIA KAIKKI.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #67 : 21.07.2006 22:38:42 » |
|
Kotipesää lähestyttäessä juoksujen määrä alkaa olla finaalissa , enää ei oikeastaan millään ole mitään väliä , joten sen uskaltaa jo tunnustaa , jopa kaikista naisista voi sanoa ; i h a n i a :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #68 : 22.07.2006 12:58:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mopomies
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #69 : 22.07.2006 13:31:26 » |
|
Juu...Kyllähän kaikki varmaan yrittävät muuttaa toisiaan.Sekä työelämässä että parisuhteessa,ainakin joskus!Jos muuta väittää niin huijaa.Vai eikö VD ole koskaan yrittänyt muuttaa ketään tai kenenkään mielipiteitä? Ja toistensa muuttamisen suhteen on kyse kompromisseista.Mä joustan tuossa ja sä tuossa.Asiat voivat olla pieniäkin mutta tällä tavoin saavutetaan vähitellen tasapaino.Mutta asioiden on tapahduttava aidosti...Painostamalla asiat eivät etene.Eivät missään asiassa! Vaikeaahan se joskus on mutta... yhtälailla miehille ja naisille!! Jep Kotkansilmä! Naiset ovat ihania! Kukin Tavallaan!
|
|
|
tallennettu
|
Aur-Vesimies Kuu-Vesimies Merk.-Kauris Venus-vesimies Mars-Vesimies Jupiter-Kaksonen
Tulihevonen
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #70 : 26.07.2006 20:31:19 » |
|
hei täällähän syytetään vaan miehiä kaikesta Niin kauan kun vaatii ja etsii sitä täydellistä, niin turha odottaa TODELLISTA rakkautta. Monesti kun olen vaatinut ja yrittänyt etsiä sellaista, niin voin olla varma että ne, jotka vaikuttavat juuri siltä mitä olen toivonut, niin ovat loppuen lopuksi olleet epäsopivia! Olen huomannut ainakin omalla kohdalla etteivät ne, keitä olen oikeasti rakastanut ole olleet sellaisia, millaista olen väkisin etsinyt. Olen vain rakastanut koska he ovat omana itsenään mahtavia ihmisiä. tosirakkaus ei vaadi eikä pyydä... ja rakkauteen ei tarvita MITÄÄN. ei avioliittoa,ei seurustelua, ei kukkia.. ei MITÄÄN. Rakkaus ei koskaan kuole, se vain kuihtuu. JA täällä puhuttiin siitä, että jokainen saa tehdä mitä lystää ja mielestäni niin se asiaa menee. Kyllä jokainen saa tehdä mitä ikinä haluaa, mutta kaikella on seurauksensa ja siksi pitää ottaa vastuu teoistaan. Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tekevän! Ole k*sipää, niin sinullekin ollaan... ps. anteeksi viestin sekavuus. Ajatukset on vähän sekasin
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 26.07.2006 20:35:44 » |
|
hei täällähän syytetään vaan miehiä kaikesta Niin kauan kun vaatii ja etsii sitä täydellistä, niin turha odottaa TODELLISTA rakkautta. Monesti kun olen vaatinut ja yrittänyt etsiä sellaista, niin voin olla varma että ne, jotka vaikuttavat juuri siltä mitä olen toivonut, niin ovat loppuen lopuksi olleet epäsopivia! Olen huomannut ainakin omalla kohdalla etteivät ne, keitä olen oikeasti rakastanut ole olleet sellaisia, millaista olen väkisin etsinyt. Olen vain rakastanut koska he ovat omana itsenään mahtavia ihmisiä. tosirakkaus ei vaadi eikä pyydä... ja rakkauteen ei tarvita MITÄÄN. ei avioliittoa,ei seurustelua, ei kukkia.. ei MITÄÄN. Rakkaus ei koskaan kuole, se vain kuihtuu. JA täällä puhuttiin siitä, että jokainen saa tehdä mitä lystää ja mielestäni niin se asiaa menee. Kyllä jokainen saa tehdä mitä ikinä haluaa, mutta kaikella on seurauksensa ja siksi pitää ottaa vastuu teoistaan. Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tekevän! Ole k*sipää, niin sinullekin ollaan... ps. anteeksi viestin sekavuus. Ajatukset on vähän sekasin Ihan selvä, hyvä ja osuvahan viestisi oli.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #72 : 27.07.2006 11:43:26 » |
|
ONPA MIELENKIINTOINEN KESKUSTELU Elämänilo ja Golden sphinx!! Kas niin on vierasta kauriille tämä keskustelu. Olen sottaillut, että hyvin karkeasti ihmiset voi jakaa tunne- ja järki-ihmisiin. Osa porukasta elää enemmän tunteiden ja osa järjen ohjauksessa ja tavoitteena tietenkin olisi molemmilla löytää balanssi ja harmonia näiden välille. Saattaa olla kauriin ominaisuus, etten ole koskaan edes yrittänyt miellyttää miehiä. Minä olen tällainen - ota tai jätä. Sopeutumista toistensa tapoihin tarvitaan parisuhteessa molemmin puolin, mutta enpä kyllä ole mistään itselleni tärkeästä joutunut luopumaan. Samaa tuo ukkokin sanoo omasta puolestaan... Sanoin jo ekoina päivinä, että minä olen ahne ja haluan aivan kaiken paitsi hänen vapautensa. Samalla minäkin olen valmis antamaan kaiken, mutta pidän kyllä oman vapauteni. Minä oinasnaisena olen juuri samanlainen. Kuitenkin, viiden vuoden sisällä olen kerännyt yhden avioeron ja kymmeniä rikkimenneitä suhteita. Aloin miettiä tänään sitä, että olenko minä liian vauhdikas muuttamaan itseäni vai yritänkö jatkuvasti muuttaa miehiäni. Exäni halusi minun muuttuvan tunneihmisestä järki-ihmiseksi ja siihen loppui se suhde. Nykyinen mieheni puolestaan on muutoksen kourissa, hän myös vaatii minua muuttumaan. Muutoksen tarve tulee siitä, että mieheni on elänyt ja bilettänyt to-del-la paljon ja hän ITSE tahtoo muuttua. En tahtoisi olla pelastusrengas, mutta näen hänen kaipuunsa rauhalliseen elämään - muutos vaan ottaa koville. Minä haluaisin antaa ihmisten olla ja elää kuten haluavat, mutta jos tahtoo parisuhteen niin on tehtävä kompromisseja. Molempien on luovuttava kaavamaisesta sinkkuelämästä ja osattava ottaa toisen läsnäolo huomioon. Nykyinen mieheni ei tahdo katsella minun "teiniriitelyäni", joten AION TODELLAKIN MUUTTAA ITSEÄNI JA KASVAA AIKUISEKSI. HÄN on sen arvoinen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2006 12:07:09 kirjoittanut inti »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #73 : 29.07.2006 09:37:10 » |
|
Pitikin vähän ohjata tätä keskustelua. Kysymys oli miehen mieleiseksi muuttumisesta eikä miehen muuttamisesta. Jos olisi aivan ihmeellinen mies, olisiko nainen valmis muuttamaan ulkoista olemustaan, asuinpaikkaa, maata tms; millaisia asioita nainen haluaisi muuttaa itsessään miehen mieleiseksi.
Jäi vähän kysymys auki kun viimeisin ei osannut sanoa mitä minussa olisi pitänyt muuttaa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.07.2006 09:39:01 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #74 : 29.07.2006 10:26:44 » |
|
|
|
|
tallennettu