|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #76 : 29.07.2006 14:23:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #77 : 29.07.2006 19:16:23 » |
|
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Joskus toinen osapuoli rakkaudesta kestää tuon toisen k*sipäisyydenkin tiettyyn rajaan saakka
Väkivallan kohteeksi kuitenkaan ei pidä jäädä - onneksi en ole tällaista joutunutkaan kokemaan En tarkoittanut että toisen osapuolen täytyisi kestää toisen tietynlaista käytöstä Jokainen tekee omat valintansa, eikä minunkaan mielestä väkivallan kohteeksi pidä jäädä. Tunnen monia, jotka ovat sen ikävä kyllä joutuneet kärsiä
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #78 : 29.07.2006 19:20:34 » |
|
Menee aina jotenkin päinvastaisiksi nämä keskustelut. Piti puhua niistä harvinaisista upeista miehistä, joiden vuoksi muuttua.. hyvä tietää sitten kun sellainen löytyy, että helmi on löytynyt. Kyllähän sellaisista voidaan puhua! Minulla oli sellainen mies, kenen vuoksi olisin voinut muuttaa tapaani millä pilasin meidän suhteen, mutta nyt se on liian myöhäistä
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #79 : 29.07.2006 22:10:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #80 : 30.07.2006 10:51:55 » |
|
ONNEKSI !! Nykyään ei TOSIAAN tarvitse katsoa TUON eläm. lon .. kaikkia VIITTEITÄ OIKEAAN elämään. Herää tosiaan kysymys MISSÄ ELÄMÄSI on? Koska se lienee jossain BITTI- AWWWARRRUUUDESSA !!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #81 : 30.07.2006 10:59:17 » |
|
Mistähän äskeisessä kommentissa olikaan kyse, kyselee juuri matkalta palannut kirjoittelija.
Mutta tuli mieleen tuosta astrokartastani, että eka edellytys on kyllä kunnioitus - sen jälkeen mies saa koettaa muuttaa. Aika hyvin.
Ei pidä noin sanoa Elämänilolle, hänhän laittaa mukavia vinkkejä tänne. aikansa kutakin. Mitä asioita KUNNIOITATTE miehissä?
Laitan itse tähän kolme:
luotettavuus - työteliäisyys/halu luoda jotain elämää suurempaa - rohkeus
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 11:05:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #82 : 30.07.2006 11:08:05 » |
|
ONNEKSI !! Nykyään ei TOSIAAN tarvitse katsoa TUON eläm. lon .. kaikkia VIITTEITÄ OIKEAAN elämään.
Hei "Kotkansilmä"
Kiitän saamastani huolenpidosta - hengailen maan ja bittitaivaan välimaastossa
(http://www.gifarchiv.biz/smileys/STERNE/STAR38.GIF) (http://ap-norge.com/forum/images/smilies/balloondanglesmiley.gif) (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/whereru.gif) Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 13:53:29 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #83 : 30.07.2006 11:10:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #84 : 30.07.2006 11:11:15 » |
|
Ei pidä noin sanoa Elämänilolle, hänhän laittaa mukavia vinkkejä tänne. aikansa kutakin.
Hei "^^Golden Sphinx^^"(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c017.gif) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #85 : 30.07.2006 11:25:02 » |
|
EI kuulu minulle, mutta tokkopa MITÄÄN, !! ? OLEN kuullut, tosin siitä on jo aikaa , että meissä miehissä olisi sittenkin jotain!! ??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 30.07.2006 17:26:47 » |
|
Kunnioitan miehissä sitä jos ne uskaltavat kohdata naisen sisäisen noidan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #87 : 30.07.2006 17:58:50 » |
|
Kunnioitan miehissä sitä jos ne uskaltavat kohdata naisen sisäisen noidan.
Hui Minkälainen inti noita on sitten? Ne leseet, mitkä joskus ovat noitien jääkaapissa lautasella vedessä muhimassa, näyttävät jo pelottavalta. Inti ei kyllä näytä noidalta. i have see uu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #88 : 30.07.2006 18:35:39 » |
|
No se noitavoima, jonka avulla luodaan uutta, synnytetään, puolustetaan, tuhotaan vanhaa, pistetään pojanklopit kuriin ja ärjytään ... se samainen voima, jota on eri kulttuureissa eri tavoin kahlittu... intiassa sille on joku nimikin, mitä en nyt saa päähäni. suomeksi sanottuna arvostan miestä, joka pystyy laittamaan sen voiman kuriin minussa ja höpönlöpön
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|