Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: help  (Luettu 3294 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« : 17.07.2006 17:22:27 »

Hei, sain tuollaiset merkit itselleni. Mulla vähän ihmetyttää että miten voin olla noin jästipää. minkälaiset kumppanit sinun mielestäni minulle sopisi ? Tai osaatko kertoa minulle jotain, huomasn että sinä olet aikas tietäväinen näistä asioista, minä kun en näistä huoneista tai aspekteista oikein mitään ymmärrä.. ainakaan vielä  :Smiley mutta koetan opetella  Smiley
 




Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
« Viimeksi muokattu: 20.07.2006 14:51:46 kirjoittanut sarru81 » tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1 : 17.07.2006 17:39:51 »

Hih. Oikeasti olen vain innokas aloittelija, täällä on paljonpaljonpaljon tietävämpiä ja kokeneempia tulkitsijoita, minä olen vain tainnut olla paljon "äänessä" viime aikoina Smiley

Eikä ihme, että tunnet itsesi jästipääksi tuolla Oinas-painotuksella ja nousu ja Kuukin vielä toisessa tulimerkissä, Leijonassa Smiley Kumppanilta vaaditaan kenties yhtälaista voimakkuutta, tai sitten sopivasti myötäilevyyttä  Grin

Odotellaan kuitenkin, jos tähän joku oikeasti jotain tietävä vastaisi Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #2 : 17.07.2006 18:02:31 »

No ritin tuolla toisella puolella mutta en oikein saanut vastakaikua. Luulin jo että olen saatanasta seuraava. Mutta hey, sain selville muuten juuri nuoruudenrakkauteni kartan merkit selville. Mies jonka kanssa intohimo suhde 7-vuotta, kaikki kusee kun kohtaame. työt, parisuhde ym.. ainakin vähäksi aikaan.. vaikuttaako mahdottomalta, osaatko sitä kertoa (tai joku ..?), jos siis jaksat tai osaat..
eli
Nousumerkki :leijona
aurinko :leijona
Kuu. vaaka
Merkurius: leijona
venus:kaksoset
mars: kaksoset

Eli aika tulista, muta mitä nuo kaksoset tuo ? Lähipiirissäni ei ole kai yhtään kaksosta, olen ihan että hä Huh vaa'at ja leijonat ovat rakkaimmat ihmiset ikinä..
Kiitos kaunis jos irtoais jotain..

tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
heh
« Vastaus #3 : 18.07.2006 12:30:29 »

Just, kärsimätön Oinas meni persaus edellä taas puuhun ja ei älynnyt että tosta kartastanihan sai paljon irti jo valmistumishetkellä..
 Mutta tuota minun ja tuon nuoruudenrakkauteni kartan yhteensovittamista osaako kukaan kommentoida. Vähän hiljasta vaikuttaa kyllä olevan..
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 18:18:17 kirjoittanut sarru81 » tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: