Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: edessäkö avioero  (Luettu 52110 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 08.08.2006 09:53:48 »

Lainaus
Muuten AthaMaarit, sinun teoriasi perusteella meillä olisi aina vala kymmenten kumppanien kanssa joita on tunnettu. Uskon että joidenkin tulevien kanssa minulla vielä valoja onkin, mutta jos ajattelee miten monta kertaa olen ollut naimisissa menneessä.. jatkuuko se todella tuleviin elämiin..? En tarkoita että toivon tätä, tuntuu vain oudolta että olisi jotain valoja voimassa niinkin monista elämistä..

Cooperin mukaan näin yleensä on, uskon itse, että ainakin lähielämistä tai hyvin kiinteistä suhteista jääneet valat voivat seurata jopa elämästä toiseen. Itse kävin tuon ohjeen ja meditoinnin aikana purkamassa mm. tämän elämäni kasteeni, rippivalani ja partiolaisvalani.

Uskoisin myös, että joidenkin henkilöiden kohdalla menneen elämän avioliittovala vetää heitä puoleensa, vaikkei heillä olisikaan mitään velkoja tai karmoja muuten. Jollain tasolla he ovat vielä kiinnittyneitä toisiinsa muutenkin kuin pelkän valon avulla. Tällaiset sidokset ovat aina haitallisia ja hidastavia tekijöitä molemmille ja se täytyy saada poikki (koska ihminen siirtyy pysyvästi minun käsityksen mukaan Toiselle Tasolle vasta, kun hänellä ei ole minkäänlaisia muita sidoksia kuin valosidoksia toisiin ihmisiin).
Yksi tapa on tehdä tuo rukous ja katkoa esim. Mikaelin avulla sidoksia.
Tässä elämässä annetut valat ja lupaukset ovat kaikkein voimakkaimpia.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 08.08.2006 09:55:21 »

Täytynee pitää valoista kiinni, ettei taivaaseen vielä irtoa!  angel No joo mutta voi olla että meikällä on hieman muitakin velvoitteita palloa kohtaan, tosin vähemmän romanttisia.  Tongue

Vala - valo - hmm- Katja, ole kiitollinen että nuo sotkut on kohta takana ettet joutunut raskaampiin ja sekavampiin kuvioihin, mihin mies itseään ajaa.

Rakasta itseäsi ja hemmottele.
Ruusuja!

SEIKKAILU

Elämä on seikkailu. Ole valmis odottamattomaan,
ja ota irti kaikki jokaisesta tilaisuudesta.
Enkeliviisaus ehdottaa, että menet pois kaikista tavoista ja rutiineista, joihin olet jumittunut.
Tee erilaisia asioita ja totea maailman ihmeet.
Jos polkusi tuntuu olevan pimeä,
pyydä enkeleitäsi valaisemaan tiesi.
Tutki uutta innokkaasti ja rohkeasti.
Nämä magneettiset ominaisuudet houkuttavat
rahaa ja uramahdollisuuksien avautumisia,
sekä lisäävät ”höystettä” ihmissuhteisiin.
Kohtaa elämänseikkailut innokkaasti.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 10:15:06 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
enska
Vieras
« Vastaus #62 : 08.08.2006 10:17:29 »

Hei Katja75 ja voimia sulle!

Nuo tunnevaihtelut avioeroprosessin kuluessa ovat varmaan aika tavallisia. Omasta  erostani (virallisesta päätöksestä) on kohta tasan vuosi, ja olen päässyt tyypistä niin totaalisen yli kuin yhteisen lapsen kanssa on mahdollista. Tosin minä olin jättäjä-osapuoli ja tunteiden kuolettaminen alkoi jo muutama vuosi ennen lopullista eropäätöstä.

Ne asiat mitkä vieläkin pistävät vihaksi liittyvät lähinnä siihen miten ex antaa mielestäni vääränlaista isänmallia ja elämänasennetta pojalleen (tässä yleispalstalla en näistä tarkemmin), ja ilmeisesti vieläkin odottaa että joku tulisi pelastamaan häntä siltä tuuliajolta mihin on itsensä nyt saattanut.

Päällepäin yritän olla mahdollisimman neutraalia, aikuismaisen toverillista jne, vaikka oikeasti minua kuvottaa ja ällöttää koko tyyppi varsinkin kun muistelen hänen "bravuureitaan" avioliittomme aikana. Jonkin verran tuo antipatia kohdistuu myös itseeni, kuinka saatoin olla niin suunnattoman typerä että koskaan edes menin moisen matkaan ja miksi en häipynyt jo aikaisemmin.

Ainoa syy pitää yhteyttä onkin yhteinen lapsi, ja ajoittain joudun oikein ponnistelemaan siinä etten kerro ajatuksistani exää kohtaan lapselle ääneen. Tuskin kukaan lapsi haluaa kuulla että äiti ei pidä isästä sen enempää kuin kärpäsistä tai tiskaamisesta..
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #63 : 08.08.2006 10:48:36 »

No Katja, mitäs kaikkea mies on puuhastellut? Uskallatkos sanoa onko tässä listassa jotain sopivia kohtia, rasti ruutuun?

väkivalta
valehtelu
juominen
hyväksikäyttö henkisesti, fyysisesti, tunnetasolla
sanojen syöminen
vastuuttomuus
poikien kanssa menot
muut harrasteet
itsesääli
itsekkyys
tunteettomuus
sinun syyttäminen
sulkeutuminen
kieltäminen

Oliko jotain uutta ja omaperäistä?  Embarrassed* Kiss
ei mitään uutta! ja viellä ois iso lista kaikkea muuta.
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 08.08.2006 11:21:04 »

jos niit nukkeja jostain sattuu löytymään niin kertokaa ihmeessä minullekkin :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #65 : 08.08.2006 11:37:00 »

Niin yksinkertaisesti se alkaa.. suukkoja ja haleja.. mutta annas olla.. piakkoin tulee esiin kiire, ahneus, synkkyys, harrasteet, työtärkeydet, hoitamattomat lapset, auton korjaukset, juominen, sanojen syöminen, sairaudet, exät, psyyken ongelmat.. piilotellut asiat..

Jospa kerran pintaraapaisun alta tuliskin esiin! hahah! raittius, usko, luotettavuus, ahkeruus, kohtuullisuus, terveys, tasapaino, ilo, harrasteet joihin viedään naista, matkat yhdessä, muut korjaa auton ja se voi olla Mersu hahaha (no jos haluaa taksikuskin) ja sitten vielä jos on lapsia, ne ei oliskaan heitteille jätettyjä rahan vippaajia..

Cheers Katja, olet oikealla suunnalla jo..
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 11:39:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #66 : 08.08.2006 17:10:38 »

Hei Ystäväin

Selailin aiempia kirjoituksia
ja löysin tällaisen aiheen:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=4391.msg34634#msg34634

Elämä alkaa kun päätämme MITÄ SILTÄ HALUAMME

Teet sitten mitä tahansa
ja saavutat sitten mitä tahansa,
et ole mitään,
ennen kuin peilikuvasi sanoo sinulle:
"Olen ylpeä sinusta!"
Tuo kuva peilissä on ainoa ihminen,
jolle et voi valehdella.
Niin, sisälläni on tämä henkilö,
joka kysyy:
"Aiotko olla saamaton nahjus lopun ikääsi,
vai aiotko tehdä jotakin itsestäsi?"

Yritä.

Innostu.

Älä anna periksi.

Ympäröi itsesi ihmisillä, jotka,
kun heitä vähän tönäisee,
he tönäisevät sinua takaisin.

Luovu valittajista,
vikojen etsijöistä
ja toisten epäonnen toivojista.

www.positiivarit.fi

http://www.uusikaupunki.fi/~ispesola/Mietelauseet.htm
Mietelauseita

smitten  Elämänilo   smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #67 : 08.08.2006 20:05:52 »

Hei Ystäväin

Tässäpä teille alkajaisiksi puu halattavaksi

(http://img.photobucket.com/albums/v290/GottaLuvtheMouse/6a0efd37.gif)

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
emertina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #68 : 09.08.2006 11:02:34 »

Käyn tätä lukemassa, aina vain uudestaan ja uudestaan. Kävimme perheneuvolassa,
sinänsä karmea kokemus... oma psykologini puhuu asiaa, mutta täällä tunsin, että minua syyllistettiin, että haluan avioeron; "lapsethan haluavat aina, että vanhemmat pysyvät yhdessä ja vielä senkin jälkeen, jos ero tulee, he toivovat, että vanhemmat palaisivat yhteen" Tälläisen kommentin sain psykologilta... Asia on varmaan niin, mutta mikä on lapsille parasta ja minulle! Ei ainakaan tämä liitto. Voimat tuntuvat taas hipuvan... Cry
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 09.08.2006 11:15:14 »

me ei olla edes perheneuvolassa käyty, kun kumpikaan ei siihen usko, sulla on samanlaiset tuntemukset kun mun "miehellä", että lapsien takia hän ei tässä meidän kanssa ole. nooh mä taas ajattelen että miksi pitää heti luovuttaa, jos kaikki ei aina mene niin kun pitäs..asutteko te erillään vai viellä yhdessä, mä olen sitä mieltä että nykyään otetaan liian hanakasti avioero ettei vaan tehdä mitään sen eteen että niin ei kävisi, meillä avioeron laittoi mies vireille, mutta ei sit ole hanakka siivoamaan jälkipyykkiä, eikä laittamaan elatus ym asioita vireille..eikä tapaamis juttuja, mutta tottakai lapsillekkin olisi parasta että jo svanhemmat palaisivat yhteen..meillä ei ainakaan niin käy ihan heti..jos koskaan, ei sillä ettenkö minä niin haluaisi vaan mies ei halua, hän ei tunne kuulema mitään mua kohtaan enää..mutta niin on ollut kerran aiemminkin, tos monen monta vuotta sitten että erottiin ja meni muutama kuukausi ja taas sitä yhessä oltiin..semmosta..saas nähä kuin täs nyt käy, kyllä minä haluaisin mieheni takasin jos tunteita sattuu häneltä löytymään, ja niin kun hän tässä asian ilmaisi toissa päivänä että kyllä hän ilmoittaa minulle jos alkaa niitä tunteita tulemaan mua kohtaan...en kyllä enää usko siihen mut saas nähä..
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #70 : 09.08.2006 16:35:12 »

väkivalta
valehtelu
juominen
hyväksikäyttö henkisesti, fyysisesti, tunnetasolla
sanojen syöminen
vastuuttomuus
poikien kanssa menot
muut harrasteet
itsesääli
itsekkyys
tunteettomuus
sinun syyttäminen
sulkeutuminen
kieltäminen
Oliko jotain uutta ja omaperäistä?  Embarrassed* Kiss
ei mitään uutta! ja viellä ois iso lista kaikkea muuta.

meillä avioeron laittoi mies vireille, mutta ei sit ole hanakka siivoamaan jälkipyykkiä, eikä laittamaan elatus ym asioita vireille..eikä tapaamis juttuja, mutta tottakai lapsillekkin olisi parasta että jo svanhemmat palaisivat yhteen..meillä ei ainakaan niin käy ihan heti..jos koskaan, ei sillä ettenkö minä niin haluaisi vaan mies ei halua, hän ei tunne kuulema mitään mua kohtaan enää..

Voi kun minä en tajua miksi sinä haluat takaisin huonoon suhteeseen..
jos kerran miehesi on kohdellut sinua noin huonosti jo aiemmin..  Huh
 smitten     smitten
tallennettu
emertina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #71 : 11.08.2006 14:25:05 »

Oletko Katja joutunut pakenemaan lasten kanssa kotoa, kun tilanteet ovat olleet niin pelottavia ? Sanovatko lapset; että erotkaa ! Minulla ei ole enää tunteita tuota miestä kohtaan...Syyllistäminen on kaikesta kauheinta, en haluaisi haukkua miestäni, joka nyt on valmis kaikkeen, muuttuu kuulemma eri ihmiseksi, jos vain jatkan... Tätä on jatkunut niin pitkään, ja lupauksia on annettu ja ne on rikottu. Nyt kun minä olen vakavissani, joutuisin taas painamaan kaiken villaisella....
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #72 : 11.08.2006 15:48:31 »

siis korjaus, ei ole käyttänyt silleen väkivaltaa mua kohtaan..vaan henkisesti kyllä..Wink mä ehkeä uskon vaan että asiat voisi muuttua paremmaksi ja se että ihminen voi muuttua, on minussakin vikaa, sitä en sano,mutta..en mä enää ees usko että tästä tulisi enää mitään, niin paljon mä vihaan sitä ihmistä..kyllähän se ajan mittaan laantuu se viha ym..mutta saas nähä
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #73 : 11.08.2006 17:43:52 »

Oletko Katja joutunut pakenemaan lasten kanssa kotoa, kun tilanteet ovat olleet niin pelottavia ? Sanovatko lapset; että erotkaa ! Minulla ei ole enää tunteita tuota miestä kohtaan...Syyllistäminen on kaikesta kauheinta, en haluaisi haukkua miestäni, joka nyt on valmis kaikkeen, muuttuu kuulemma eri ihmiseksi, jos vain jatkan... Tätä on jatkunut niin pitkään, ja lupauksia on annettu ja ne on rikottu. Nyt kun minä olen vakavissani, joutuisin taas painamaan kaiken villaisella....

Lukekaapa tältä foorumilta noita alkoholismi kirjoituksia... Jotenkin kuulostaa samalle.

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=8267.msg73381#msg73381

intimaria  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #74 : 11.08.2006 17:47:24 »

Viha on terve itsepuolustusreaktio.
Vihassa on voimaa.
Vihaa siis sydämesi kyllyydestä, ennenkuin tunteesi muuttuu välinpitämättömyydeksi.
 knuppel2 2funny

Ja muistakaa, että ihmisen perusluonne ei muutu, vaikka sitä kuinka rakastais  police
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: