Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: edessäkö avioero  (Luettu 52119 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #75 : 11.08.2006 17:50:09 »

Niin, TUNNE, mutta älä reagoi  Wink

Mielikuvissa saa tehdä mitä tahansa, kunhan ei lähde toteuttamaan niitä... tai mikäs siinä jos kestää sitten seuraukset.  Tongue
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 12.08.2006 10:43:54 »

Ikitoden ja Intimarian kanssa samaa mieltä olen ma!

Jos vihantunteita ei käsittele pois jollain tapaa, ne jäävät pyörimään auraan ja astraalikehoon ja lopulta siitä seuraa sekä henkisiä että ruumiillisia sairauksia. Ihmisen/Sielun perusolotila on Onnellisuus ja se sairastuu, jos se joutuu olemaan kauan jonkun muun olotilan alaisuudessa. Siksi viha, pettymys, suru ym. pitäisi käsitellä pois, kunhan se tulee ulos niin, ettei se vahingoita ketään, ei myöskään tunteiden tuntijaa.

Minä olen rauhaarakastava ihminen, mutta silloin jos joku ärsyttää minut vihaan asti, mie olen mielessäni teurastamassa, silpomassa ja keittämässä elävältä vihani aiheuttajaa! Grin Sitten kun viha on purkautunut ulos en muistele enää mitään pahalla.

tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #77 : 12.08.2006 13:56:03 »

semmosta se, viha on kyllä jo laantunut, ja on todellakin välinpitämätön olo, siis aivan sama että näänkö viellä olevaa aviomiestäni koskaan..siis aivan sama, en sillä etten kaipaisi syliä ym, tottakai, mutta jos hän ei sitä minulle tarjoa niin kai se on oltava ilman..mä en ees tiedä enää että mitä mä tunnen häntä kohtaan...olkoon siellä missä on, mutta mä olen 100% varma ja niin on moni muukin kuka mieheni tuntee että se halajaa takasa jossain vaiheessa..mutta mutta, sitten niin kun moni mulle sanonut että minä olen se joka ei ehket haluu  sitä takas..on meillä ennenkin ollut tämmönen tilanne, mutta sillon ei viellä oltu naimisissa, muutama kk meni kun taas yhessä oltiin..menköön nyt..evvk
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 12.08.2006 14:23:48 »

Hyvä - EVVK-tilanne kertoo sen, että sisäinen puhdistumisprosessisi etenee! Sellaisen "vittuun kaikki!"-kauden jälkeen tulee juuri tuollainen "Ei kiinnosta, ihan yksi ja sama"-kausi.

Olet menossa oikeaan suuntaan!

Näkisin, että kannattaa nyt vain keskittyä siihen omaan polkuun, vaikka se vaatiikin paljon ja kysyy päättäväisyyttä. Jossakin vaiheessa meidän on vain irrotettava kaikista ja kaikesta, joka sitoo meitä. Muuten emme sielullisesti vapaudu koskaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 12.08.2006 18:02:15 »

No siis omaan polkuun sen osalta, että jos vastaan tulee mies, josta tuntuu, että "ah, kyllä!" niin sitten vaan menoksi!  Grin

En kuitenkaan suosittele hakemalla hakemaan kumppania nyt, ennen kuin olet taas sujut itsesi kanssa ja saanut emotionaaliset kiristävät siteet pois nykyisestä kumppanista.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #80 : 12.08.2006 18:06:28 »

Joo ei kiirettä, yritin vain sanoa että parempaakin on. Itsekin muistin taas muutaman muun tyypin 2 v takaa ennenkuin hurahdin exääni, mutta kai se oli koettava. Jonkun aikaa oltava eristyksissä sitten taas elämään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 12.08.2006 18:18:54 »

Lainaus
Jonkun aikaa oltava eristyksissä sitten taas elämään.

Aivan. Täytyy liimata rikkinäiset siivet kasaan, sitten voi taas lentää paremmin kuin rikkinäisillä räpisköiden.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #82 : 13.08.2006 10:30:22 »

Minä olen rauhaarakastava ihminen, mutta silloin jos joku ärsyttää minut vihaan asti, mie olen mielessäni teurastamassa, silpomassa ja keittämässä elävältä vihani aiheuttajaa! Grin Sitten kun viha on purkautunut ulos en muistele enää mitään pahalla.

Shocked Entäs ajatusten suuri voima ja vaikutus? Eikö tuon vihan voi purkaa ihan vain kohdistamatta ajatuksiaankaan tuhoisasti keneenkään?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #83 : 13.08.2006 10:37:28 »

Olen samaa mieltä, AthaMaaritin uni oli aika raju, jos hän haluaa niin pitäisi kait henkisen kehityksen nimissä luopua ihan kokonaan tuollaisista ajatusmalleista edes mielessä. Mitä sellainen muka auttaa. Koin itse vihaa hetken mutta en nyt ihan sellaisia unia nähnyt eikä se todella auta, vaikka toinen tekisi mitä, hänet on parasta vapauttaa omaan pimeyteensä ja itse mennä vapauteen. Onhan niin että jotkut vaan on kovia ja itsekkäitä eikä ole takeita muutoksista?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #84 : 13.08.2006 14:15:54 »

Hmm.. edelleen eri näkemys, eli että rakkaussuhde peliin vaan kun jaksat.. muuten ei suhteilla ole yhtään mitään merkitystä jos ne aina näkee lakonisesti siteinä jo etukäteen.. ..

Samaa mieltä. Turha tuleen jäädä makaamaan. Itse yritän tehdä saman.  coolsmiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 14.08.2006 08:57:20 »

Lainaus
Entäs ajatusten suuri voima ja vaikutus? Eikö tuon vihan voi purkaa ihan vain kohdistamatta ajatuksiaankaan tuhoisasti keneenkään?

Olen tietoinen ajatusten voimakkuudesta, mutten ole vielä keksinyt, millä sieluakin suuremman viha-vitutus-kohtauksen saisi ulos kuin ajattelemalla sen asian niin puhki, ettei enää edes huvita ajatella. Maalaaminen, piirtäminen, pelaaminen, nukkuminen ym. rauhoittaa hetkeksi, muttei puhdista kokonaan.

Yleensä olen tehnyt niin, että ennen vihaisia ajatuksia pyydän enkeleitä tekemään suojan sekä ajatusten kohteille että minuun itseeni. Tällä lailla pahat vibani eivät pääse käsiksi toisiin ihmisiin ja kun teen suojauksen itseeni se paha suodattuu pois puhtaaksi valoksi niin, ettei myöskään asuntoni energiat lopahda ihan miinukselle.

Harvemmin minulla kuitenkaan mitään tuollaista on. Viimeksi näin rankka kausi oli 10 vuotta sitten.
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #86 : 17.08.2006 13:37:05 »

heippa! ei ole ees totta..mä olen tavannut yhden miehen..ja meillä juttu luistaa tosi hyvin..huomenna ois treffit..hui..en ois ihan heti uskonut että mä pystyn jonäin pian jotain muuta ajatteleen kun ex:ää..hih..mutta kun mietityttää, ex on leijona ja tää kehen tutustunut on myös leijona..ja mä olen jousimies, joittenkin mukaan noi sopii tosi hyvin yhteen,mutta kun on jo yksi pettymys leijonasta niin...mietityttää, ja eihä sitä koskaan tiedä kehittyykö täsät jotain, muta katsellaan...
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #87 : 17.08.2006 16:30:10 »

Ihana kuulla, että menet eteenpäin.. Niin sitä pitääkin.
Ota päivä kerrallaan ja nauti..(http://www.wdisneyw.com/forums/images/smilies05/first_move.gif)
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #88 : 17.08.2006 17:24:45 »

kiitos kaunis teille kun olette jaksanu mun itku virttä kuunnella..Smiley Grin
tallennettu
emertina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #89 : 18.08.2006 13:35:55 »

Tänään vein avioeropaperit käräjäoikeudelle varustettuna molempien allekirjoituksella. Osoite on vielä sama, mutta tästä se lähtee... Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: