Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: edessäkö avioero  (Luettu 52156 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 21.07.2006 11:29:08 »

Cry no ni, nyt meni mun suunnitelmat mönkään, miehen piti ottaa lapset viikonlopuksi, ja erhdyin eilen sanomaan että olen menoni suunnitellut ja lähen viikonlopuksi pois, niin tämäpäs sitten yllättäen soitti että hei mä olen nyt juomassa että eilinen ilta venähti etten mä otakkaan lapsia, kun vasta huomenna, en kyl sit enää anna...elikkä sotki munsuunnitelmat tahallaan, ennen olen vaan ollut kotona kun lapset sillä, mutta nyt kun olin jotain suunnitellut niin teki tän...mitä hittoa tää on... knuppel2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 21.07.2006 11:38:01 »

Jos hän suostuu ottaman lapset hoitoon huomenna, niin minusta voit ihan hyvin viedä lapset hänelle. Ovathan he myös miehesi lapsia, samalla sinä saisit pienen hengähdystauon ja hetke selvitellä asioita ihan itseksesi. Miehellesi asioden kelaaminen on huomattavasti helpompaa(?), koska ei tarvitse huolehtia nyt lapsista, voi keskittyä vain itseensä.
Sinäkin ansaitset vähän lomaa.
Muistakaa kuitenkin, ettette ota lapsia pelinappuloiksi! buck2

(Haha, tulee tuosta vähän mieleen oma edellinen suhteeni joitakin kuukausia ennen eroa. Miehellä ei ikinä ollut rahaa tulla luokseni (ei olisi vaatinut paljoa), mutta eron jälkeen herra osteli itselleen vaatteita, CD-levyjä, tuoksuja ja matkusteli hirveiden summien edestä... Tongue )
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 21.07.2006 11:39:30 »

Ai niin!
ja otsikkoon liittyen sanoisin, että jos suhde ei enää lähde toimimaan, niin sitten kannattaa päästää siitä irti. Ihmissuhteet loppuvat aina ajallaan, sitten kun ne ovat täyttäneet tehtävänsä. Onnettomassa kulissiliitossa eläminen ei ole hyväksi lapsille, vaikka yleensä ajatellaankin, että lasten kannalta on parasta, että on äiti ja isä. Minä sanon, että on parempi, että on onnellinen äiti/isä kuin onnettomat äiti JA isä.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #18 : 21.07.2006 11:39:47 »

...mitä hittoa tää on... knuppel2

Hei "katja75"

Onko miehelläsi alkoholi-ongelma

Mustasukkaisuuttaan varmaan tuon tempun sinulle teki
- jotkut nauttivat tuollaisesta pikku kiusan teosta

Etsi lapsillesi toinen hoitopaikka
ja pysy omassa suunnitelmassasi
- näytä miehellesi,
että et ole hänen ohjailtavissaan

Minkä ikäiset lapset sinulla on?

(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_1_112.gif)

Pärjäät kyllä

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 21.07.2006 12:16:07 »

joo, nyt on alkanu juomaan monta kertaa ja monta päivää peräkkäin viikossa, ennen ei juonut kun 1-2 kertaa kk..mä olen sinun kanssa ihan samaa mieltä tosta mustasukkaisuus jutusta..se vaan haluaa että minä olen kotona ja etten pääse minnekkään ilman lapsia, niin en sillon voi mitään tehäkkään, meillä on viellä toivoa tämän avioliiton suhteen, että mä en turhaan kyllä yritä, mutta mies nyt kaipaa omaa aikaa..miulla ei ole ketään lapsenvahteja että voisin tehäkkin niin että lähen vaikka mies perukin juttunsa...lapset on 2 ja 12,mies on horoskoopiltansa leijona ja minä jousimies, osaako joku tulkita noitten välistä suhdetta??nytkin hän oli humalassa kun ellun kana:)
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 21.07.2006 12:39:11 »

nyt kun mä aloin kelaan eilistä kun mieheni kanssa juteltiin niin hokasin yhe jutun...se sano minulle että oletpas sinä muuttunut, että olet ihan erinäköinen, kysyin että hyvällä vai huonolla tavalla niin sano että erittäin hyvällä tavalla...elikkäs kun eilen juteltiin ja tiesi että olen vaihtamassa paikkakuntaa viikonlopuksi niin teki tän etten mä pääsekkään mihkään täältä valvovien silmien alta pois...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 21.07.2006 12:55:10 »

joo, nyt on alkanu juomaan monta kertaa ja monta päivää peräkkäin viikossa, ennen ei juonut kun 1-2 kertaa kk..
Hei "katja75"

Miehesi tarvitsee apua tuohon
alkavaan juomakierteeseen.

Mikä saa miehen juomaan
- mitä hän pakenee - OMIA TUNTEITAANKO -

http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/aiheet/vaimonion/index.php

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 21.07.2006 13:09:50 »

mä olen sitä kysynyt siltä että miks sä olet alkanu juomaan että eihän sulla pitäs olla mitään suruja..sähän minut päätit jättää, niin sano et se on kuulema vaan nyt niin kivaa...sano elävänsä nuoruuttaan mikä on jäänyt elämättä kun mun kaa yhteen meni niin nuorena...niinpä. ja mä joudun sivusta katteleen...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 21.07.2006 15:45:18 »

mä olen sitä kysynyt siltä että miks sä olet alkanu juomaan ....
.... niin sano et se on kuulema vaan nyt niin kivaa...
Hei "katja75"

Katso totuutta silmiin.

(http://destee.com/forums/images/smilies/thinking.gif)

- millainen on tulevaisuus
- mistä saat apua / tukea / lohtua
- ala vaan järjestelemään itsesi ja lastesi asioita
sillä mielellä, että pian olet ns. yksinhuoltaja
- tukiperheitä on, jos ei yksin jaksa

Kertomasi tarina ei kuulosta kovin lupaavalta

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/russian.gif)

Juominen - kivaahan se on
- mutta jos tulee juomaputkia - O OUUuuu...

tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #24 : 21.07.2006 16:36:13 »

AL Anon.. ei millään pahalla. Eräs jonka tunsin myönsi että alkoholiongelma on, ja meni tuonne.. Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 22.07.2006 16:51:15 »

Kuka kertoo miehelle ettei hänen arvonsa
ole hänen ulkopuolellaan,
saavutuksissa,suorituksissa,
vaan hänessä itsessään,
myös sairaana, myös työttömänä,
myös epäonnistuneena,
juuri silloin moninkertaisesti rakkaana.

- Anja Porio -

tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 22.07.2006 17:00:37 »

Eikö ne muuta keksi kuin dokata siinä tilanteessa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #27 : 22.07.2006 17:51:02 »

AL Anon.. ei millään pahalla. Eräs jonka tunsin myönsi että alkoholiongelma on, ja meni tuonne.. Kiss

Al-Anon on alkoholistien perheille ja ystäville tarkoitettu toipumisohjelma.
Itse alkoholistin olisi parempi hakeutua A-klinikalle tms. ja sitä kautta aa:han.. Mutta ensin tosiaan pitää myöntää olevansa alkoholisti..

Eikö ne muuta keksi kuin dokata siinä tilanteessa.
Sepä on se helpoin tapa "käsitellä" asiat.. (=siis jättää kaikki toisten huoleksi)
 Angry    tickedoff    Angry

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 22.07.2006 18:18:37 »

Tsori.. jotain A-lla alkavaa piti sanoa..on monia tapoja kieltää tilanteet. Torjunta jne.
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 22.07.2006 23:04:41 »

Tsori.. jotain A-lla alkavaa piti sanoa..on monia tapoja kieltää tilanteet. Torjunta jne.

Hei "^^Golden Sphinx^^"

Alkoholisoitunut tai mikä tahansa
jostakin riippuvainen kieltää ensin ongeman

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drunk.gif)

A:lla se APUA / AVUNTARVEKIN ALKAA

tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: