Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: edessäkö avioero  (Luettu 52157 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 05.08.2006 08:23:18 »

hei, on ja ei..mä olen yrittänyt tehdä sun vaikka mitä etten koko ajan miettisi tätä asiaa, mutta ei, mikään ei auta..olen yrittänyt alkaa vihaamaan miestäni, mutta huonolla menestyksellä , kävin tallinnassa et ois muuta ajateltavaa ja ei onnistunut sekään...pikku hiljaa tulen siihen tulokseen , et ei täs mikään auta, ei mun päätä saa mikään unohtamaan edes hetkeksi..
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #46 : 05.08.2006 11:57:50 »

Hei Ystäväin

Ero rakkaasta ei koskaan ole kivutonta
- eron tarkoitus on kasvattaa ja vahvistaa meitä henkisesti
- tuskaa kestää aikansa,
onneksi ei ikuisesti

Itselläni erosta selviäminen vei pitkään
- olemme yksilöitä, joten erosta toipumisaikakin on yksilöllistä
- eron jälkeen ymmärsin, että näinhän sen pitikin tapahtua
- olen nyt parempi ihminen

(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_1_118.gif)

Hakekaa apua / tukea
- Älkää jääkö yksin

(http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_9_12.gif)

Bruce Fisherin kirjasta tiivistelmä:
Kun suhteesi päättyy; Jälleenrakennus

LUKEKAA TÄMÄ - se kannattaa

http://www.kirkkonummenseurakunnat.net/attachment/778b62107fef885feab78f19b785da5e/6cc07729958065797b532c266a775b03/J%C4LLEENRAKENNUS+Fisher.pdf

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #47 : 05.08.2006 12:23:55 »

Hehee, asiaan ja aiheeseen varsinaisesti liittymättä kiinnitin vain huomiota tuohon linkkiin. Kirkkonummi... Hyvä paikka...  Wink
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #48 : 07.08.2006 09:43:09 »

huoh..kyllä ei ole helppoa..tuntuu ettei mistään tule mitään...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 07.08.2006 12:06:27 »

huoh..kyllä ei ole helppoa..tuntuu ettei mistään tule mitään...

Hei "katja75"

Aluksi edetään päivä kerrallaan,
sitten viikko kerrallaan,
sitten kuukausi jne.

Kyllä se elämä siitä raiteille lähtee,
mutta se vie oman aikansa

(http://www.filipino.ca/forum/profile-upload/retrieve-image.asp?uid=228&type=avatar)

Voimia sinulle

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 07.08.2006 17:26:28 »

tuntuu et joka päivä ottaa takapakkia, miten mä pääsen mun tunteista tätä miestäni kohtaan eroon, mitä mä voin tehä...ei tuu muuten mitään, mun pitäs jatkaa ilman sitä, mutta miten??olen kuulema hänelle vainlastemme äiti..huoh kun ois vaan keino millä saisin sen tuntemaan samaa tuskaa mitä itse joudun kokemaan...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 07.08.2006 17:56:00 »

..huoh kun ois vaan keino millä saisin sen tuntemaan samaa tuskaa mitä itse joudun kokemaan...

Hei "katja75"

Älä toivo toiselle pahaa
- ei teidän kummankaan ole hyvä olla

(http://www.saven7.com/vb/images/smilies/sss29.gif)

Minua lohdutti tänään tällainen

"Katso uskoen ylöspäin,
rakkaudella sivullepäin,
kiittäen taaksepäin,
ja toivoen eteenpäin."

"Paljon kaunista elämä antaa,
kun hymyn huulilla jaksaa kantaa."

tallennettu

katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 07.08.2006 17:57:37 »

:-\no ei ole hyvä olla nytkään, kun vaan ois toisella osapuolella yhtä huonot oltavat jossain vaiheessa, muuta en toivo!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #53 : 07.08.2006 19:29:53 »

Heips Katja.. laajenna jo piiriäsi.. ei ole ehkä tarkoitettu että kukaan on noin tunteella kiinni kenessäkään..

Hän tulee kärsimään mitä kärsii sitten joskus. Ehkä joudut jopa tilanteeseen jossa panette kokonaan välit poikki ja hän ei saa pitää sinua edes ystävänä. Nimim. rumbat läpi käynyt  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 08.08.2006 07:29:50 »

sepä se, kuinka mä saan nämä tunteet pois, ja toiseksi mä en halua olla edes kaveri enää aviomieheni kanssa, on se niin pahasti mua kohdellut, mut silti vaan välitän, mun pitäs saada nää tunteet pois..mutta..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 08.08.2006 08:23:14 »

Suosittelen, että käyt nappaamassa kirjastosta Diana Cooperin kirjan "Ihanat enkelit". Muistaakseni sivulla 165 on voimakäsky, jolla katkaistaan kaikki sinua johonkin sitovat siteet. Esimerkiksi aina, kun avioliitto solmitaan ja annetaan valat, maailmankaikkeus pyrkii pitämään sitä yllä. Eron tullessa on hyvä katkaista nuo avioliittovalat ja päästää vala ylläpitävät enkelit ja voimat vapaaksi. Muuten annettu vala pysy sieluntasolla päällä, mahdollisesti elämästä toiseen.

Voit pyytää myös arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan sidokset miekallaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 08.08.2006 09:10:07 »

Tunteita voi olla tuntematta jos ei ole pakko olla k.o henkilön lähettyvillä. Niin se menee. Mitä sitä itsekseen tai muiden kanssa tuntea jotain ukkoa kohtaan, joka kohtelee tunteettomasti. Anna sen maistaa omaa soppaansa äläkä palaa.. vai onko teillä joku mahis. Ja hei järkkää itsellesi uutta elämää, uusia ihmisiä, tekemistä, matkoja, johan helpottaa ja aika aina auttaa. Itsekin palaan aina miettimään mihin ne rakkauden sanat menee (syvää sitä ja tätä) ja mitä ja miksi; kun kerran on niin vaikea olla ystävä exien kanssa niin ei sitten. Toinen oikein kyseli, tarvitsetko seksiä minulta, jos ei, niin kyllä minä ystäväsi voin olla. Sitten kun kysyn, no, oliko sinulla enemmän kuin 5 min aikaa minulle, mies on suuttunut "nämä asiathan on keskusteltu jo" kun kysyn, niin anteeksi se ystävyys? Päädyin siihen että ei se toimi, ei minulla, joillakin kyllä. Huonosti kohteleva ei ansaitse sinua. Huonosti kohteleva ei yleensä muutu.

Muuten AthaMaarit, sinun teoriasi perusteella meillä olisi aina vala kymmenten kumppanien kanssa joita on tunnettu. Uskon että joidenkin tulevien kanssa minulla vielä valoja onkin, mutta jos ajattelee miten monta kertaa olen ollut naimisissa menneessä.. jatkuuko se todella tuleviin elämiin..? En tarkoita että toivon tätä, tuntuu vain oudolta että olisi jotain valoja voimassa niinkin monista elämistä..
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 09:20:54 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #57 : 08.08.2006 09:28:49 »

mahiksia voi olla, mutta mä en enää ala yhtään mihinkään enää aviomiehenin kanssa, tammikuussa astuu ero voimaan jos laittaa sen toisen vaiheen paperin, ja jos ei ukko sitä laita niin minä laitan ainakin, mä en koskaan voi antaa hänelle anteeksi hänen tekojaan, en milloinkaan, nyt mä en hlaua mitään muuta kun että saisi kaikki asiat selväksi ja että minun ei tarvitsisi hänen kanssa olla missään tekemisissä, ei missään ei hänen eikä hänen suvun kaikki on ollut täysiä!"#¤%&/( päitä mua kohtaan, nyt ssavat mitä ovat kauan tilanneet..nyt saa vihdoinkin mies tuntea saman mitä minä olen tässä joutunut kokemaan...
tallennettu
katja75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #58 : 08.08.2006 09:46:09 »

No niin, rouvallahan alkaa pää selvitä ja järki tulla kuvaan. Hyvä, yleensä erkaneminen tapahtuu vain vihan kautta. Minulla käy joskus hassusti että tekstari menee vahingossa exälle, itsen se saa nauramaan mutta siinä kaikki - enää en ylläpidä. (shokki-suru-viha- välinpitämättömyys ja tunteiden irtoaminen..uusi elämä..)

Pah kun Suomessa on niin vähän kiintoisia miehiä minulle tai sit on suomut silmillä. Potku pepulle sinulle Katja!  angel

[/qj
juu, shokki vaihe meni, surukin meni, nyt on tämä älytön viha vaihe päällä..tällä vihan voimalla voisi kaataa vaikka hehtaarin puita tossa mennessään  Grin kyllä, mä olen niin loppu ton exän käytöksen kanssa, että olen tässä miettinyt että miten mä olenkaan vaan ollu ja kuunnellu ja jaksanu sen kaiken mitä se on mun päälle kaatanut..enpä enää, nyt loppu mun osalta..riideltiin eilen illalla ja kylläpä nukutti hyvin,ennen tommosessa tilanteessa ei uni tullut, mutta nyt kyllä nukutti makoisatsi kun sainn vihdoin ja viimein itsestäni irti sen että nyt en nöyristele, mun puolesta saisi koko jätkä hävitämaapallolta ei tulis ikävä..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 08.08.2006 09:51:56 »

No Katja, mitäs kaikkea mies on puuhastellut? Uskallatkos sanoa onko tässä listassa jotain sopivia kohtia, rasti ruutuun?

väkivalta
valehtelu
juominen
hyväksikäyttö henkisesti, fyysisesti, tunnetasolla
sanojen syöminen
vastuuttomuus
poikien kanssa menot
muut harrasteet
itsesääli
itsekkyys
tunteettomuus
sinun syyttäminen
sulkeutuminen
kieltäminen

Oliko jotain uutta ja omaperäistä?  Embarrassed* Kiss
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 10:03:03 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: