|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1 : 18.07.2006 11:48:27 » |
|
Hah hah hah ja hah
mies joka seisoo sanojensa takana
pystyy pitkäaikaiseen suhteeseen
haluaa kasvaa henkisesti
osaa rakastaa, uskoo jumaluuteen
ei ahdista, mutta välittää
hauska
nuorehko
komea
menestyvä
lapsirakas
tykkää matkailusta
ei pelaa eikä pelkää vaan nauttii suhteesta, eikä heti vilkuile muualle
ja niin edelleen
ehkä ulkomaalainen
todennäköisesti menneen elämän suhde
haluaa ennen kaikkea olla yhdessä, pitää miesten huvit omalla ajallaan, ARVOSTAA SUHDETTA YHTÄ PALJON KUIN MINÄ (luulis ton olevan itsestäänselvää)
ja jos kumpikin saa vapautta, se ei tarkoita että suhde loppuu
ihminen jonka kanssa voi asettua, vaikkapa avioliittoon ja talon hankkimiseen asti
osaa nauttia, oppii kärsimyksistä
viisas
ja niin edelleen
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 11:59:14 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3 : 18.07.2006 11:59:32 » |
|
Aika kepeästi.
En odota muuta kuin oman tasoista ja ehkä sitä että tällä kertaa vaakakupit olisi minun edukseni. Ei haittaisi jos miehellä olisi jotain omasta takaa kuten minun suvullani.
Ja jos hän olisi ulkomaalainen, niin minäkin olisin hänelle.
Eräs exäni rakastui ulkomaalaiseen, joka on siis suomalainen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 09:11:06 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5 : 18.07.2006 12:11:14 » |
|
30-40 välillä.-
Mies saisi olla max 45v? 50 kuulostaisi jo minulle vanhalta.
Henkilö joka palauttaisi minulle tunteen, että miehiä voi arvostaa.
Lahjakkuus ei olisi pahitteeksi.
Tämä on periaatteessa juuri hauskinta, samalla kuin oikeat miehet saa raivon partaalle, kuvitella sitä millainen tyypin pitäis olla. Olen kyllästynyt olemaan joku henkinen ope heille.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 09:11:27 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 18.07.2006 22:11:32 » |
|
Sellainen kuin mieheni on (http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/d010.gif) -Rehellinen - Auttavainen - Raitis - EI pinnallinen - Sympaattinen - Herkkä - Huumorintajuinen - Jämäkkä - Sosiaalinen - Tunteikas - Keskustelutaitoinen - Komea - Lapsirakas/eläinrakas - Uskollinen jne..jne..jne.. (http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/d010.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valo
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 18.07.2006 22:22:26 » |
|
Juuri sellainen kuin on. Sillä hetkellä kun hyväksyn ja rakastan Itseäni täydellisesti en tarvitse enää ominaisuuslistaa toisen määrittelemiseksi. aa, siis kestää vielä hetken.. aha, vai että turha viisastella, no palaan sitten ostoslistan kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #8 : 18.07.2006 22:55:27 » |
|
Hei Ystäväin
Miltäs tämä deitti-ilmoitus kuulostaa:
Hei sinä vapaa, hellä, rakastava & rakastettava, rehellinen, uskollinen M i e s, jolla talous kunnossa. Täällä em. ominaisuudet täyttävä vapaa hoikka N a i n e n
Etsin ystävää, joka ymmärtää minun herkkyyttäni; "sisäinen kauneus ja herkkyys"
Henkilöä jolla on kykyä huomioida toisen tarpeita ja tunteita sekä riittää a i k a a yhdessä olemiseen ja tekemiseen ymv.
Itsenäistä ihmistä, joka on sinut itsensä kanssa
Henkilöä joka osaa antaa toiselle tilaa myös "hengittää"
Elämäntoveria joka kykenee elämään myös ilman kiireitä - joka o m a a hyvät käytöstavat ja osaa pukeutua sekä h u o l e h t i i terveydestään sekä hampaistaan
Ystävää, jonka menneisyyden rikkoutunut "elämänsilta" korjattu, - olen valmis vahvistamaan ja tukemaan siltaa hänen kanssaan, ilman että hän menettää oman vapauden elämään
"Hyvää tilaisuutta on vaikea huomata jos etsii vain onnenpotkuja."
Kukaan meistä ei täydellinen - en minäkään, vaikka parhaani yritänkin
Elämä ohjaa ja opettaa - k u u n n e l k a a m m e s i s i n t ä m m e Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.07.2006 17:28:00 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 18.07.2006 23:03:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #10 : 19.07.2006 07:45:24 » |
|
Toivomme kestoa sitten vaan.. onpa miehissä muuten eroja. Kyllä jotkut sitä seksiä jaksaa veivata, mutta muilla on kiire tehdä muuta, vai mitä Elämänilo? Yleensä ne kyllä haluaa sitä seksiä, paitsi tuo viimeinen ei sitten äkkiä halunnutkaan - mitään. Itse en tykkää ruskeista silmistä..mutta lahjakkuus olisi hyvä. Teinpä huvikseni testin, ja taas sieltä se oinas tuli parhaaksi kumppaniksi. http://web.tickle.com/tests/zodiac/result.jspJo, the best match for your personality is Aries Aries, the Ram (March 21 to April 20): This adventurous and energetic partner is just your type. Initially, an Aries is likely to catch your eye with their flirty charm and social ways. But as you get to know them better, you're apt to be even more drawn to an Arian's strength and confidence. People born under this sign typically know what they want out of life. They're also usually ready with a well-drawn game plan of how to achieve their dreams. In matters of the heart, don't expect your Aries to get too sentimental. Just be satisfied that this partner will both be generous and have an eye for quality. In the bedroom, you're apt to find the Ram to be a passionate lover with a robust sex drive. It's just one more way that Arians try to get the most out of life and live it to the fullest — even if that means sometimes living on the edge.Although Aries is your strongest Zodiac Match, your responses indicate there are a number of other astrological signs that you're highly compatible with.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 08:04:39 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 19.07.2006 08:13:45 » |
|
- Rehellinen - Auttavainen - Raitis - EI pinnallinen - Sympaattinen - Herkkä - Huumorintajuinen - Jämäkkä - Sosiaalinen - Tunteikas - Keskustelutaitoinen - Komea - Lapsirakas/eläinrakas - Uskollinen jne..jne..jne.. (http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/d010.gif) Sinulla Sawotar on käynyt onni, ei kuvailemasi kaltaisia miehiä joka oksalla kasva.. Onnellinen olen puolestasi.. Itsekin toivon samoja piirteitä miehestä.. Oikku67(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/b276.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12 : 19.07.2006 08:17:34 » |
|
- Rehellinen jep - Auttavainen jep - Raitis ei - EI pinnallinen hmm - Sympaattinen joskus - Herkkä ellei piilottanut kovuuden alle - Huumorintajuinen jep - Jämäkkä jep - Sosiaalinen liiankin - Tunteikas ei - Keskustelutaitoinen välillä - Komea oli kyllä - Lapsirakas/eläinrakas ainakin eläinrakas - Uskollinen oli sen pienen kauden
Voisin sanoa exästäni, että tälla tavalla meni, mutta myös:
-tärkeilevä -kiireinen -sekava -itsekäs -rikkinäinen -ahne -ei tiennyt mitä haluaa -sitoutumishyvytön -seksihaluton -eli mitä sellaisella loppujen lopuksi tekee -parisielu -vahvat energiat ja tunne menneistä elämistä -siinä se sitten olikin -eikä huonojen ominaisuuksien listoja kannata enää kattella
No en tiedä, ehkä saan mellastaa vielä ja ihastuakin vielä vaikka kerran, mutta v 2008 on minulla 6-vuosi tuon ensi vuoden (5, vapaus) jälkeen.. ehkä sitten? Who knows.
Ehkä pääasiallinen "ongelma" on tässä se, kun kukaan (mies) ei tunnu enää tärkeältä, ellei exiä lasketa ja muistoissa eletä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 08:36:29 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #13 : 19.07.2006 08:29:14 » |
|
Kaunissieluisuus ja Suuri Viisaus Hellyyden ja Syvän Henkisyyden kera Rehellisyys Itseään sekä toisia kohtaan Rohkeus Antautua Elämän Kannateltavaksi Äärettömän Laaja Avaruudellinen Ymmärrys
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #14 : 19.07.2006 08:32:18 » |
|
Henkisesti.... -Rakastaa ja Jumaloi minua -Mainitsinko, etta Rakastaa ja Jumaloi minua..? : Fyysisesti.... -Rakastaa ja Jumaloi tulisen palavasti minua ruumiillisella tavalla : -Niin sanoinko jo, etta Rakastaa ja Jumaloi minua oikein intohimoisen tulenpalavasti .... Muut jutut... -Ei minua sellaiset pikku viat, kuten korkea varallisuustaso haittaa ollenkaan. Hei "Asterix"
Haluat, että sinua Rakastetaan ja Jumaloidaan .... - etkö sinä tälla tavalla haali itsesi ympärille ns. "iilimatoja", joista ei pääse irti - Jumaloivat miehet vahtivat sinua ja pitävät kiinni ahdistukseen saakka
Itse en kestäisi moista Ihailla saa muttei Jumaloida
Liian korkea varallisuustasokaan ei tee ihmistä onnelliseksi - kun kaiken saa liian helposti, pidemmmän päälle ei arvosta mitään - tyytymättömyys lisääntyy, mikään ei riitä
(http://www.timantit.com/EP/CustomerPics/group.jpg)(http://www.timantit.com/EP/CustomerPics/Bril_Animation8.gif)(http://www.timantit.com/EP/CustomerPics/group.jpg)
Rahalla ei voi ostaa rakkautta ja hellyyttä Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|