Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäni NAINEN / MIES - millainen se on  (Luettu 35600 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 19.07.2006 08:37:23 »

Ihania timantteja silti ja oinaan jalokivi. Mitä jos en saa oinasta? Apua, mitkä on leijonien, vaakojen ja veskarien kivet?  2funny 2funny 2funny

Rubiini, turkoosi ja safiiri.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 08:39:50 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 19.07.2006 08:41:08 »

Haluat, että sinua Rakastetaan ja Jumaloidaan ....
- etkö sinä tälla tavalla haali itsesi ympärille 
ns. "iilimatoja", joista ei pääse irti
- Jumaloivat miehet vahtivat sinua
ja pitävät kiinni ahdistukseen saakka

Hehhehe... Cheesy Houston, we have a problem..! :Smiley
Nainhan se vain valitettavasti menee..
Tykkaan, etta olen rakastamisen ja jumaloinnin kohteena,
mutta en todellakaan,
jos sen tekee totaalisen vaara mies! 2funny

No... jokaisella on kai fetiksensa ja mielihalunsa. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 19.07.2006 08:42:58 »

Ja kun hän on helläkin.

Hyvähän se on että tollasia miehiä löytyy, itse olen pahasti ajautumassa playboytyyppien sekaan, ei sekään aina jaksa innostaa kun menevät ja tulevat.. aikansa kutakin.

Nyt lähinnä mielessä se hetki, kun mies kääntyy kannoillaan tunteista piittaamatta..poistuu..katoaa, ja kysyn miksi näin sen vaivan, pah.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 09:13:22 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Camisha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 19.07.2006 09:28:04 »

Elämäni Mies -millainen se on? Miksi tähän on mukamas niin vaikeaa vastata, tiedän kyllä minkälaisen miehen haluan, mutta vastaanpa vasta sitten uudelleen kun jaksan ailahtelevuudeltani. Grin
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
enska
Vieras
« Vastaus #19 : 19.07.2006 10:01:36 »

Yleensäkin otaen samat seikat kuin mitä ihmisissä yleensä arvostan
-humaani, oivaltava, luotettava
-toverillinen, kiinnostunut erilaisista asioista ja ilmiöistä
-pohjimmiltaan hyväsydäminen, ennakkoluuloton
-yhteistyö- ja vuorovaikutuskykyinen

ja sitten erikseen vielä
-päätä, sydäntä ja  Kiss stimuloiva

Tässä ne mitä ensimmäisenä tuli mieleen..

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 19.07.2006 10:09:19 »

Kysymys Asterixille (ja miksei sawottarellekin):

miten vahvasti olette sydämellänne mukana?

Mikä on se TUNNE minkä mies herättää, pinnan alla?

Onko se huumaa, sähköä, yhteenkuuluvuutta, vai ulkokuorta, kulissia ja arkea? Onko varma olo ja haluatteko pelata vai varmistaa?

Haluatteko auttaa, uhrautua hänen eteensä, haluatteko rakentaa pesää, seikkailla, mitä haluatte? Jatkuuko romanssi ekojen 2-6 kk jälkeen?

Kuinka TÄRKEÄ tämä ihminen on vai voisko joku muu korvata?

Tekeekö mies jotain tärkeää?

Sielujen sinfonia vai järkisuhde? (raha+seksi)

Ja kun heillä on ne huonotkin puolensa, mitä siedätte?

Vaikka toivoisin tulimerkkiä, kävisi ehkä juuri ja juuri myös vaakamies, koska olen nousuvaaka, ja silloin ympyrä olisi sulkeutunut elementtien ja tän elämän kannalta. Olisi sitten nousuoinas varmaan ja kuuleijona, kiitos. Ja kieltämättä tietty lookki kolahtaa, toinen ei.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 10:20:26 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #21 : 19.07.2006 10:51:53 »

Ehdottomat turn offit (joihin on kantapään kautta törmätty)
..harmi vain ettei osa näistä piirteistä tule esille kuin vasta jonkin ajan kuluttua/liian myöhään:
-Lapsellinen itsekkyys
-Väkivaltaisuus, kaikenlainen hyökkäävyys TAI torjuvuus
-Hyväksikäyttäminen tavalla tai toisella
-Epäluotettavuus
-Elämänhallinnan totaalinen puute
-Ankeamielisyys, negatiivinen ja tuomitseva asenne
-Innottomuus, yritteliäisyyden/aloitekyvyn puute ts. luovuttaja-tyyppi
-Empatian puute, ilkeys, katkeruus
-Ajattelemattomuus, lyhytnäköisyys,
-Pelkuruus, päättämättömyys, takertuvuus
-Määräilevyys, tukahduttava kontrolloivuus
-Tylsämielisyys, junttimaisuus

Enpä usko että kovin moni tuollaisia piirteitä kauaa sietää ja olenpa yrittänyt hioa ainakin itsestäni pois yllämainituista niitä joita joskus tuntuu tupsahtavan pintaan..Rehellisyyden nimissä on pakko sanoa että välillä sitä huomaa olevansa ainakin synkistelevä luuseri ja päättämätön pelkuri, mutta kova on yritys karistaa nuo ominaisuudet harteiltaan.

Olettekos muut huomanneet, että itsessänne olisi jotain sellaista mitä ette toiselta sietäisi?

Vai ollaanko täällä foorumilla sitten niin "täydellisiä"?

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 19.07.2006 14:49:54 »

Elämäni miehen tulee

A. miellyttää kaikkia aistejani
B. olla kanssani henkisesti yhteensopiva.
C. osata huolehtia itsestään ja omista asioistaan

Näiden lisäksi minun tulee rakastaa häntä ja hänen minua. Eiköhän näillä eväillä jo aika pitkälle pötkitä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sawotar
Vieras
« Vastaus #23 : 19.07.2006 17:18:34 »

kiitos Oikku smitten
ja venus.. Huh hmm..Mä en osaa selittää sitä mitä se tunne on, se on todellakin että oltas ennekin oltu yhdessä kaikki vaan''Naps'' suitsait sukkelaan Cheesy enhä mie voi tietää onko liitto lopunikäinen ja miten se muuttuu ja varmaan muuttuukin''toivottavasti ei pahempaan'' Lips Sealed mutta tällähetkellä tunnen olevani eläväni elämäni onnellista aikaa smitten onhan se alu huumaakin, mutta tää on järkevällä tavalla huumaa olotila Cheesy jota ei osaa selittää..se vaan on  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 19.07.2006 17:55:14 »

Kysymys Asterixille (ja miksei sawottarellekin):

miten vahvasti olette sydämellänne mukana?

Koko sydämestäni ja täysillä ilman jarruja! smitten
Olen menettänyt yllättävän kuoleman kautta puolet perheestäni ja pari ystävää ja miesystäväni nuorella ikää, joten jokainen päivä voi olla se viimeinen ja minä haluan, paitsi itse elää täysillä nauttien, niin suoda sen myös muille.
Mitä sitä rakkautta säästelemään tai mitään muutakaan? idiot2
Se ei pelaa, joka pelkää. Wink

Mikä on se TUNNE minkä mies herättää, pinnan alla?

Onko se huumaa, sähköä, yhteenkuuluvuutta, vai ulkokuorta, kulissia ja arkea? Onko varma olo ja haluatteko pelata vai varmistaa?

Lämmin tunne rintakehässä, sisäistä nautintoa ja hyvää oloa siitä, että se toinen on olemassa, hämmästystä, miten siitä toisesta voikin löytyä ihmeellisiä puolia/asioita/oivalluksia, iloa, iloa ja iloa ja kiitollisuutta, että juuri hän kaikista maailman ihmisistä on vierelläni...
Hmmm... rakkauttako tämä on..? :Smiley

Tunnen samaa muutamia muitakin kohtaan. En kitsastele, enkä peittele tunteitani. Smiley

En varmistele, mitä edes pitäisi varmistella ja minkä vuoksi? idiot2
Ei rakkaus mihinkään lopu, se vain lisääntyy, mitä enemmän antaa. Wink

Haluatteko auttaa, uhrautua hänen eteensä, haluatteko rakentaa pesää, seikkailla, mitä haluatte? Jatkuuko romanssi ekojen 2-6 kk jälkeen?

Haluan rakastaa ja elää täysillä nauttien.
Ei muita vaatimuksia yhdessä ololle. Wink
Suhteeni eivät oikein tahdo katketa, vaikka välillä niin haluaisinkin.
Nykyinen suhde on kestänyt jo 2 vuotta ja monet mutkat ja mäet,
myös muut miehet. Wink

Kuinka TÄRKEÄ tämä ihminen on vai voisko joku muu korvata?

Eikö kaikki ihmiset ovat omina yksilöinään korvaamattomia?
Ei vain ole toista samanlaista. Jokaisella on puolensa.  Wink

Tekeekö mies jotain tärkeää?

Jos nyt haet takaa yhteiskunnallista asemaa ja menestystä työssä, niin eikö vakka hae kantensa siinäkin? Wink
On toki aivokirurgin, poliitikon tai liikemiehen työ tärkeää, mutta niin on myös lumikolaajan, että aivokirurgi, poliitikko ja liikemies pääsevät aamulla töihin. Wink

Olen kuullut sanonnan, että raha kävelee useinmiten rahan luo.

Kai siihen eniten vaikuttaa se, minkälaisissa ympyröissä työskentelee ja muuten viettää aikaansa.
Kotikasvatus ja tausta vaikuuttaa yllättävän paljon..
-Ja nimenomaan siinä, mitä kutsutaan "henkiseksi sivistyneisyydeksi". Wink

Tekeekö mies jotain tärkeää on vähän höpsö kysymys. Cheesy
Teetkö itse mitään tärkeää?
Oletko ikään kuin "hyvä business" naimamarkkinoilla..? Wink

Sielujen sinfonia vai järkisuhde? (raha+seksi)

Hmmm...? idiot2

En ole kompromissien tekijä omien tunteitteni tai seksin suhteen.
Tässä suhteessa miehen tulee olla aika lailla kaltaiseni.
Jos en rakastaisi ja viihtyisi miehen seurassa
tai mies olisi aivan kamala rakastaja,
niin en pystyisi jatkamaan suhdetta.

Olen aivan liian intohimoinen ja palava sieluinen. :Smiley

Sieluni ja ruumiini varmasti räjähtäsi kuin atomipommi,
jos rakkautta jäisi uupumaan sisäisesti ja ulkoisesti. :Smiley

Minua ärsyttää suunnattomasti se, että niin monet ihmiset laittavat kahtia jaottelun, että vain köyhä mies/nainen voi rakastaa kun taas varakaan/menestyneen ihmisen motiiveja epäillään aina! tickedoff
Minä kiinnittäsin huomiota niiden ihmisten motiiveihin,
jotka jahtaavat näitä varakkaita/menestyviä ihmisiä! knuppel2

Se on nähty niin monta kertaa, että kun joku rakastuu rahaan/menestykseen/imagoon, eikä ihmiseen itseensä, niin se vain ei juuri koskaan johda mihinkään hyvään ja totta kai se menestyneempi osapuoli on se syyllinen kaikkeen.

Varakkuus ei välttämättä ole hyvä puoli, vaikka se kuullostaakin hyvälle, jos itsellä ei ole rahaa, mutta varakkuus itsessään tuo taas ihan muun tason ongelmia ja silloin on hyvä,
jos tyyppi on muutoin fixu ja hyvä ja sopiva kaikin puolin. Wink

Jos haluat rahaa naida, niin valitse tarkoin ja huolella. Wink

Ja kun heillä on ne huonotkin puolensa, mitä siedätte?

On toki. Usein miten ne hyvät puolet vain ovat niin hyviä, nautinnollisia ja niin vallitsevia, että itse asiassa ne huonot puolet ovat kuin pippuri tai suola siinä suhteessa,
joka antaa oman lisänsä, jota ilmankaan ei olisi hyvä olla. Smiley

Jos suolaa tai pippuria on liikaa, niin eihän se hyvälle maistu, mutta eipä se ilmankaan hyvälle maistuisi. Wink

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #25 : 19.07.2006 19:07:27 »

A. miellyttää kaikkia aistejani
B. olla kanssani henkisesti yhteensopiva.
C. osata huolehtia itsestään ja omista asioistaan
Näiden lisäksi minun tulee rakastaa häntä ja hänen minua. 

Hei "Lilli"

MAINIO PAKKAUS

(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif)  (http://www.wdisneyw.com/forums/images/smilies05/first_move.gif)  (http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif)

Kivasti ja lyhyesti ilmaistu
- tuon kaiken minäkin allekirjoitan

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 19.07.2006 21:05:54 »

Hyvä, Asterix, vastaile samalla intohimolla vippiklubiin.

Heh, en katso itseäni naimamarkkinoiden näkökulmasta, mutta PALJON on rakkautta, kokemusta, henkisyyttä ja älyä antaa sille jollekulle sitten joskus, tosin, toistaiseksi minusta rakkaus ON loppunut.

Ihmettelen kun teillä miehet ei lopeta suhteita kuin seinään. Joko en kuule 7 vuoteen, tai en kuule ollenkaan ellen itse ota yhteyttä tai ystävyydenkin ylläpito on niin paljon minusta kiinni, ettei huvita. Pakoon luikkiminen on heillä se juttu. Saattavat palata, mutta toist. niin että vain yhden kanssa voin kuvitella ystävyyttä. Nytkin tuntuu että on kuin en olis niitä tuntenutkaan, niin vähän on yhteyksiä-

Minusta on aika tärkeääkin että tekeekö mies jotain tärkeää. Tunnenhan minä luovia hulluja ja pinta sliitäjiäkin, mutta jos pitäisi miettiä mitä arvostaa, tiedän mitä ammatteja arvostan tai millaista työtä suunnilleen. PLUS mies katselee yleensä omaa arvoaan tekemistensä kautta.

Ja allaolevista merkitty taas mitkä piirteet on exissä tulleet esiin ja siksi ovatkin exiä.-

-Lapsellinen itsekkyys    jep
-Väkivaltaisuus, kaikenlainen hyökkäävyys TAI torjuvuus jep, torjunta
-Hyväksikäyttäminen tavalla tai toisella jep, ihan pikkuisen
-Epäluotettavuus  jep
-Elämänhallinnan totaalinen puute jep ekalla jossain vaiheessa
-Ankeamielisyys, negatiivinen ja tuomitseva asenne jep kauriilla
-Innottomuus, yritteliäisyyden/aloitekyvyn puute ts. luovuttaja-tyyppi
-Empatian puute, ilkeys, katkeruus   jep empatian puute ja ilkeys
-Ajattelemattomuus, lyhytnäköisyys, jep kauriilla
-Pelkuruus, päättämättömyys, takertuvuus jep onpa tässä nyt monta
-Määräilevyys, tukahduttava kontrolloivuus jep. kauris
-Tylsämielisyys, junttimaisuus

Pitäiskö ehkä meilata tuo hänelle hehehehe! Viimeksi sain vastineen meiliin joskus maaliskuussa.. 2funny
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 21:24:36 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

sawotar
Vieras
« Vastaus #27 : 19.07.2006 21:40:52 »

Asterix....Hyvä  smitten sillon kannattaa mennä kun menee..eikä jäädä jumimaan yhteen paikkaan märehtimään Cheesy voi mennä monta ihanaa tilaisuutta ohi, jos jää angel itse aina elän täysillä jos hyvälle tuntuu ja jätän menneet taakse, tosin pitäähän ne käsitellä mielessään, että mitähä se tuokin nyt opetti Huh mutta suunta etiäpäin...jos ei toimi niin ei..mitä siinä vanhassa roikkumaan, kun uusiakin tulossa, kuhan pitää silmät auki ja nauttii smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 19.07.2006 21:42:39 »

Uusien tuleminen KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-------tänäänkin juttelin 3 miehen kanssa ja olin tapahtumassa jossa paljon miehiä.. niin..

missähän allaoleva henkilö oli?

July 19, 2006
Today's interplay of astral energies may indicate that you have a chance to make quite an impression on someone much older, possibly wiser, and certainly very attractive. If you are going out to a party, then don't wear anything too frivolous; rather, go for clothes that are stylish, elegant, and very sexy. You may also find that you have much to offer them and they will be enthralled by your company.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 21:47:27 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

sawotar
Vieras
« Vastaus #29 : 19.07.2006 21:50:32 »

Mut se kestäminen on sinusta kiinni venus Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: